Harry Potter i la Ordre del Fènix al 2007

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Harry Potter i la Ordre del Fènix al 2007

Entrada Autor: Aina »

He descobert que la 5a pel.lícula de Harry Potter serà al 2007. No és segur, però podria ser. Em fa moltíssima rabia que tardin tan en fer les coses, però per altre banda sé que faran la peli. Pero la pregunta és, si tarden tant, quant tardaran en treure el 6è llibre?? Perquè no poden fer la peli sense que surti el 6. :evil:
Be doncs aquí deixo la meva queixa contra el retard de tot el relacionat amb HP, sobretot els llibres, encara que ens queda un any i mig per la 4a peli.

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

no se quan trauran el sisé, però crecx que taradaran, el cinqué ha tardat molt.
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

És com la ciutat de Pompeya, no la poden destapar tota de cop perquè no tindria alicient que la gent l'anés a visitar.
Han d'anar a poc a poc, guanyant més amb el màrqueting i assegurant les vendes dels primers llibres, i la venda dels vídeos de les pelis i tot plegat per poder fer així més peles.
Ja ho veus.
A més, un llibre no és precisament una cosa rápida d'escriure, oi?

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

però ja el tindrà prou avançat. a més, supose que les idees per als altres llibres el tindrà més o menys clars...
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Crec que ja els te mes o menys escrits e els llibres!!! el 6è surtira (s'ha dit) entre l'estiu del '05 i '06. vui dir ja podem esperar ja.... si esk ja laurem palmat tots kuan sacabi la saga HP... rollo sagrda familia que es fa es fa, xo no la veurem akabada mai... :?

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Hahahah noxy, tu eres de bcn, no? XDD (tipica broma de la sgda familia)

L'únic que pot passar és que tots ens tornem grans...i ja nolguem llegir llibres tan infantils com hp...

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

perdona Calis, pero no era kap tipika broma d la sagrada familia, simplement la veritat. nose tu, xo jo no ho veia kom una broma.... :?
Si aixo de fernos grans i ja no volguerlos llegir segur k passara a mes dun

Avatar de l’usuari
Alanis
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dl. març 29, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Alanis »

A mi això no em passarà, segueixo pensant que Hp és un llibre perquè el llegeixin els més grans i els més petits. He vist avis, homes de 50, gent d 40 30....llegint harry potter! Encara que quan s'acabi la saga sigui gran jo els continuaré llegint...!!

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Era irònica senyoretes!!!! xDDDD

Qui llegeixi HP pk creu kes infantil....kes retiri ja pk no ha entès res de res.....

a més alanis no seràs tan gran com això... com a molt 4 anys..i en 4 anys ningú es fa velll....

A més....1 mica de rrespecte per la nostra secció de la 3a edat :roll: :roll: :roll: :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

calis ha escrit:L'únic que pot passar és que tots ens tornem grans...i ja nolguem llegir llibres tan infantils com hp...
jo això tamb ho havia pensat, però espere que no passe... :roll:
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

ho sento pero jo creec fermament q Hp no es un llibre per nens, o almenys esclusiu. Estic farta de q quan vaig al cine a veure Hp estigui ple de nens petits q no paran de parlar, pero el pitjor no es això, perque els nens son nens i poden veure les pelis q vulguin, el pitjor es q dirigegin les pelicules cap als més petits, almenys les 2primeres.
I això q la Rowling va escriure els llibres per q els llegis tothom, no els va fer pensant en nens petits. Sinò per que creieu q no li va agradar gens la idea de fer una película de dibuixos, doncs perq pensava q si era de dibuixos ja exclouria als no-nens.
I això de fer diners em fa moltíssima rabia, perq vol més diners si es més rica q la reina del seu pais, encara q almenys JK fa donacions, pero la colla de voltors q s'aprofita del fenomen em fa fastic.
Q per altre banda gracies al boom HP hi ha moltes més coses de HP com imformació.
Encara q la hi hauria igual, perq uns llibres com aquests no passen desapercevuts.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Article by el Voldy

el poso perquè fa tmeps que es va penajr i potser ningú el recorda, o els més nous no l'heu arribat a llegir....

Suposo que tots els que estem aquí participant hi som pk no creiem que HP siguin uns llibres infantils....Jo no tinc gaire criteri i cada dos per tres canvio d'opinió però...hem d'aprendre a separar pel·lícules de pelis...i a resignar-nos una mica...(menys amb segons què....) No poden fer pelis només pels fans...pk vull dir...tp tindria tanta gràcia veure 1 peli = = que el llibre....Nose...esk per veure el mateix, millor m'ho llegeixo...i així de pas estalvio.
El que està bé de les pelis es que no ho sembla i et donen molta més informacio de la que et pots imaginar... xDDD PEr exemple el ron i l'herm fotent-se mà!! Així es demostra k hi ha marro!!!! xDDD wenu, cpom aiuxò, hi ha altres coses, però aquesta em fa gràcia especialment...

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

jo mai he vist xiquets en el cine en la peli de HP, supose q serà xq vaig a les sessions de nit
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

ja, pero no em negareu q les primeres pelis no han estat una mica dolentes, vull dir jo no soc cap experta, pero la interpretació d'en Harry, al menys a la primera peli amb la cicatriu, no es molt bona q es digui

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

No ho sé....jo no sóc bona actriu.....

Bloquejat