Informació sobre la cinquena pel·lícula

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Informació sobre la cinquena pel·lícula

Entrada Autor: Finalpotter »

En diferents webs com mugglenet.com, the-leaky-cauldron o Redflu hi ha una breu explicació sobre el començament i diferents escenes que apreixeran (o no) en la peli. A continuació us deixo amb la notícia talñ com surt a Redflu:



Hemos recibido en nuestro email una redacción que nos dejó realmente perplejos. Se trataba de una chica española (que por su seguridad prefirió no dar su nombre) que asegura que su tío trabaja en los efectos especiales de la quinta película.

Todavía no pudimos confirmar esto, pero creemos que si varias webs lo publican, como lo hizo The-Leaky-Cauldron (en este link) y Mugglenet (link) puede llegar a manos de la Warner y verificar que sea cierto.

El tío de esta chica trabaja en la parte de creación de criaturas, y supuestamente está haciendo a los centauros y a Grawp. Ciertos días, él va al set de filmación y puede saber como será la película.

Él se lo ha contado todo a su sobrina, quien amablemente nos los dijo. Aquí está:

"La película comienza con Harry en la calle, cuando se encuentra con Dudley. Esta parte es como el libro. La única diferencia es que ocurre en la entrada de la casa de los Dursleys. Después de la pelea, el grupo de magos la Avanzada, se lo lleva a la casa de Sirius. Cuando llega Harry, le dicen todo lo que en el libro le dice Sirius por carta. Hermione y Ron le explican qué es la Orden del Fénix y lo demás sobre la audiencia en el Ministerio.

La siguiente escena muestra a Harry y al Sr. Weasley en un gran salón en el Ministerio, ahí ocurre la audiencia. Nos presentan a Dolores. La parte en la que Lucius habla con Fugde ha sido cortada.

Después, la cena antes del Expreso de Hogwarts. Ron y Hermione reciben el anuncio de que serán prefectos, y Harry está celoso.

Luego, Harry aparece en el tren. Habla un poco con Luna. Ron y Hermione ni siquiera aparecen, pero Ginny avisa que están con los otros prefectos. Por primera vez veremos como arman a los carruajes, pero solo para ver a los thestrals. Después, veremos la primera cena y a Dolores Umbridge como profesora.

Desde aquí, mi tío me dijo cosas sueltas, como que habrá clases con Dolores y con Snape. El quidditch será mencionado, pero no lo veremos, pues en el último partido vemos como Harry conoce a Grawp. Habrá exámenes y clases de Oclumancia. Sin embargo, Snape no le avisa a Harry que tendrán esas clases en Grimmauld Place, sino al final de una de las clases de Pociones.

En la batalla final estarán todos los magos. La batalla entre Harry y Voldemort ha sido re-escrita tres veces, pues no saben en qué momento debe aparecer Dumbledore. En septiembre la filmarán."

Por supuesto, nosotros no podemos confirmar esto, sin embargo, es bastante posible. ¿Tú qué crees? ¿Será cierto?



No sé si és veritat o no (digue-me desconfiat) però podria ser veritat hi ha prous diferències vers l'original per ser cert.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

No sé que pensar. Però tot i aixi, si no fos cert, crec que la pel.lícula no s'allunyaria massa d'aquest escrit. Mes o menys jo també pensava que sortirien aquestes escenes. Si es aixi ho trobo bé. Espero que aviat Warner Bros digui alguna cosa de si es cert o si no es cert (encara que crec que s'abstindran a no dir res de moment).
Moltes gràcies per ficar-lo Finalpotter
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Sincerament no sé que pensar... és possible que les coses vagin cap aquí però tampoc ens en podem fiar massa (fins que no es confirmi jo no m'ho creuré, digueu-me desconfiada... però és així). Esperem que la Warner digui si és cert o no, encara que és possible que no diguin pas res fins que quedi menys per la sortida de la pel·lícula.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

5º pelicula

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

wlas!! tinc noticies fresques !!
a la web de http://www.latinhogwarts.com ja han aconsegui algunes fotos del rodatge de la 5º pel·lícula!! surten els actors de Draco i McGonagall!
aquí us deixo els URL: aqui es on t'informa de tot una mica http://www.latinhogwarts.com/magia.php? ... cias&n=343 , i aquí aneu a veure directament les fotos http://www.lawebcita.com.ar/set/myalbum_frame.htm

arreveure!!! :mrgreen:

P.D.: sobre lo de lesescenes...no se que creure, perquè per totes les pel·lícules ha sortit algu dien: jo soc una que té un tio que... o un amic del meu pare que..pero clar ells no diuen el seu nom...jo crec que es mentida la veritet pero bé ja s'espavilara 8)
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Cert. Ja no recordava que aquesta pel·li és la que ha de mostrar aquest Harry rabiosament gelós que es passa tota la història creient que tot el món conspira contra ell (quan passa allò de la cortina jo també m'ho arribo a creure, perquè és una bona presa de pèl).

A veure què tal serà! Toquem ferro, tot i que després de l'última pel·li em penso que els costarà treure els resultats més arrodonits de les anteriors, i que ara aniran una mica més perduts per la quantitat de material que han de descartar i tot plegat.

Per cert, per què als rodatges de pel·lícules sempre hi ha algun tipus panxut i pelut voltant i passejant entre els aparells, com si no fes res? (Deuen ser guardaespatlles o segurates, no sé, però és que n'he vist a les fotos del rodatge que heu comentat aquí i ahir precisament vaig veure un rodatge a l'Hospital General de Catalunya i també n'hi havia!)

:-)

Eis! Algú ja ha comentat la iniciativa d'aquesta gent del Youtube que estan fent l'Orde del Fènix capítol a capítol del llibre a partir de vídeos del Sims 2?!
http://www.youtube.com/groups_videos?name=ootpseries
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Ara m'ha vingut un petit dubte... A la pel·lícula en català, utilitzaran les traduccions "canviades" que va fer en Pàmies o seguiran utilitzant les anteriors, seguint amb la trajectòria del com es deien en les altres pel·lícules?

Suposo que seran les d'en Pàmies, però per tenir una mica d'esperança no hi perdo res... xD

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Uooo! Per fii, fotogràfiers on surten els personatges rodant. Es millor això que res :P . Tinc unes ganes de que sortin més fotos, o cartells, o trailers :mrgreen: Sort que hi ha gent ràpida que s'adona conta de les noticies i fotos que posen (perquè jo d'això no m'entero).
Respecte als doblatges, jo les pel·lícules m'agraden més en castellà
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Jo prefereixo els doblatges en català, tot i que acostumo a veure-les en anglès a Barcelona. En espanyol vaig veure la primera i em va desesperar, en català he vist les tres primeres i no em desagraden massa, mentre en anglès les he vist totes i, lògicament, és com millor sonen.

Quant als noms, si se n'encarrega la mateixa empresa "teòricament" mantindran els noms que van utilitzar a les pel·lis anteriors i afegiran els nous a partir d'en Pàmies. Tots els que ja hagin sortit no els podran canviar ara. Almenys això m'ho va explicar un supervisor de doblatge fa anys, quan vaig entrevistar-lo per un treball. (Ara bé, si ho fa una altra empresa tenen tot el dret a començar de 0 i aleshores sí que canviarien alguns noms.)

En fi, ja es veurà.
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

5º peli!

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

torno a tenir notícies fresques... he trobat fotos de l'escena que en Harry i en Dudley son perseguits pel dementor, be només son del rodatge.
aquí teniu la web ke dona una mica de informacio http://www.latinhogwarts.com/magia.php? ... cias&n=346
ia qui teniu el URL que va directamnt a les fotografies:
http://lawebcita.com.ar/danenset/dset.htm

arreveure!!! :wink:
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

jennifer casadevall costa, ets la millor!!! :wink: Si no fos per tu o per algu altre jo no m'entero.
Que bééé!! Per fi alguna foto del Dan rodant. El Dudleió ha crescut molt!!! Uala :o Tant d'altura com d'amplada :wink: muhahah :lol:
Espero que es vagin rodant més escenes i vagin sortint més fotografies. Segueix informant-nos siusplau jennifer casadevall costa :P
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

pensadero

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

torno a ser jo, la de les noticies fresques...xD
com sempre porto novetats referents a la 5º pellícula, més exactament l'escena del "pensadero" ( perdo per ficarlo en castella pero en cata se m'oblidan :oops: ). es veu en harry i un mag jove ke jo diria ke es en siriu... :roll:
mes aquí: http://www.latinhogwarts.com/magia.php? ... cias&n=352
teniu que clicar a sobre de les fotos per veure-les.

arrveure!!! [wavey]
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Re: pensadero

Entrada Autor: Cyllan »

jennifer casadevall costa ha escrit:torno a ser jo, la de les noticies fresques...xD
com sempre porto novetats referents a la 5º pellícula, més exactament l'escena del "pensadero" ( perdo per ficarlo en castella pero en cata se m'oblidan :oops: ). es veu en harry i un mag jove ke jo diria ke es en siriu... :roll:
mes aquí: http://www.latinhogwarts.com/magia.php? ... cias&n=352
teniu que clicar a sobre de les fotos per veure-les.

arrveure!!! [wavey]
És el pensiu, en català.
no és Sirius,sino Snape.Ho he llegit a Veritaserum.Fixa´t amb els cabells ,són les grenyes que porta Snape.A més que està tot sol i apartat.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Jo pensava en el Remus (per això d'estar assentat tranquil·lament amb un llibre entre les mans) o amb l'Snape (bé, després de llegir els comentaris d'aquella web). Però si ja s'ha mig verificat que és l'Snape, doncs és l'Snape de jove. A veure si els hi quedarà bé l'escena.

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Jo ja havia vist que era l'Snape... tinc ganes de saber com quedarà aquesta escena... :roll:
Jennifer casadevall costa, tu vés penjant més fotos com aquestes quan les trovis que estàn molt bé!! Llàstima del pentinat del Harry... no m'agrada geeeeeens :cry: !!! No és el pentinat típic del Harry!!!
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Ahhh està molt bé. Vull més fotos, més fotos!! :P Però, es veritat, he llegit els comentaris d'aquella web, i duu pantalons, no representava que se li tenia que veure la roba interior? Ahh? :lol: Respecte al cabell, greixòs si que es veu :mrgreen: pero el porta massa enretirat de la cara!! M'agradaria veure-li la cara de més a prop. Bueno, em sembla que aquesta pel.lícula va a un ritme molt bo.
Pensareu...si encara queda un any o aixi, pero clar entre que l'editen i tot han de deixar les imatges enllestides, que bé!

:)
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Bloquejat