Primeres imatges oficials de la cinquena pel·lícula!

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

ei he trobat un parell de fotos, wno mes aviat cartells, suposo k jael heu vist xo wno :P

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
aki la Luna amb el llibre ^^
[/img]

hermioneg123
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: ds. des. 23, 2006 3:47 pm
Nom: Judit Cardona Bonell
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: hermioneg123 »

el de dalt encara no l'havia vist
quina cara en voldemort amb el seu vestidet negre xD
i els de darrera amb els seus cucurutxus al cap tots ben posats per la fotu :lol:
Imatge

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

xi a mi m'ha agradat molt akest cartell( en genaral m'agraden tots pero en veure'l i hem ve una emocio!XD) tmb vaig veure un al cine pero no recoro com era...pero no era ningun d'akests dos...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Si us plau a l'hora de penjar fotos assegureu-vos que no les haguem penjat abans...ja tenim prou pàgines...només falta que anem penjant les fotos repetides :roll:

El primer cartell és un montatge, aquests cucurutxos són falsos xD; el segon cartell és de la 4a peli no hi pinta res aquí, i la tercera ja està en aquest mateix tema i la quarta està al tema d'actors per la cinquena peli Imatge

Avatar de l’usuari
africa_dama_lunnaris
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 8:44 am
Nom: Àfrica
Rang: Gat cavallesc
Ubicació: parlan x msn/llegint llibres/menjan cereals i miran la tele/am els amics
Contacta:

Entrada Autor: africa_dama_lunnaris »

Padfoot... què? Sempre li has de posar defectes a les coses que la gent que envia? :evil: Al meu tema, a les fotos, etc... no es poden cometre errors? Que sàpigues que els errors són humans. Si tu no fas errors, serà perquè ets una bèstia inhumana que es dedica a posar defectes a les coses. Ets de la banda mafiosa "Les Bèsties Posadefectes" o què? :x
La lladre de llibres

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

africa_dama_lunnaris ha escrit:Padfoot... què? Sempre li has de posar defectes a les coses que la gent que envia? :evil: Al meu tema, a les fotos, etc... no es poden cometre errors? Que sàpigues que els errors són humans. Si tu no fas errors, serà perquè ets una bèstia inhumana que es dedica a posar defectes a les coses. Ets de la banda mafiosa "Les Bèsties Posadefectes" o què? :x
La Padfoot no es dedica a dir els defectes que fa cadascú, ni de conya, però com compendràs si una cosa està repetida o no està al lloc que toca ella ho canviï i com és normal ho avisi, si no et sembla bé com es fan les coses aquí ja saps que has de fer, la porta esta oberta i la tens al costat.
Si vols contestar-me aquest post no ho facis per aquí, m'envies un mp. No omplim més de merda el fòrum
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Costa ha escrit:
africa_dama_lunnaris ha escrit:Padfoot... què? Sempre li has de posar defectes a les coses que la gent que envia? :evil: Al meu tema, a les fotos, etc... no es poden cometre errors? Que sàpigues que els errors són humans. Si tu no fas errors, serà perquè ets una bèstia inhumana que es dedica a posar defectes a les coses. Ets de la banda mafiosa "Les Bèsties Posadefectes" o què? :x
La Padfoot no es dedica a dir els defectes que fa cadascú, ni de conya, però com compendràs si una cosa està repetida o no està al lloc que toca ella ho canviï i com és normal ho avisi, si no et sembla bé com es fan les coses aquí ja saps que has de fer, la porta esta oberta i la tens al costat.
Si vols contestar-me aquest post no ho facis per aquí, m'envies un mp. No omplim més de merda el fòrum
:o 8O :o

Estic flipant i em fa pena. No sé si tinc permis per respondre a aquest assumpte però per mi has estat un pél massa borde, Costa.

D'això, africa_dama_lunnaris la Padfoot no vol molestar a ningú, sinó el contrari vol facilitar l'ús de la web als usuaris. Si una imatge ja està posada val més que no estigui més d'un cop per comoditat, aquí només van les fotos noves, perquè els que només volguem veure les novetats les poguem veure sense haver d'empassar-nos 20 fotos més.

Sobre l'assumpte de canvi de subfòrum d'algun tema obert per tu (no sé en quants ha passat ni en quins i per tant potser ficaé la pota, en cas afirmatiu, sorry) si l'havies obert en subfòrum que no tocava (cadascun tracta de quelcom en cocret que ho explica a sota el nom) el més lògic és situar-ho al lloc correcte i si et diu que ho ha fet és perquè sàpigues en que t'has equivocat (com dius tu, equivocar-se és d'humans, però si un veu un error val més que ho digui perquè es pugui solucionar o no repetir-se) i per la pròxima vegada ja ho sàpigues.

PD: Sorry per anar-me'n del tema original.

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

ups! sento k per un error meu s'hagin posat les coses axi...em sap greu entenc a la africa_dama_lunnaris xk k et tankin temes k has obert tu amb tota la ilusio ha de fotre per la Padfoot ho fa perque el fucionament del forum vagi b!home a mi tmp me va fer gracia k hem diguessin k les fotos ja estaven posades(mea culpa vaig cercar fotos i hem vaig emocionar tant k vaig dir"nem a posar-les al forum!" sense fixar-me en res... :roll: )per tant ja ho dic k sap greu...(sempre la cago...¬¬')
wno pos spero k la proxima ho faci millor^^

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Resulta que la feina dels moderadors és arreglar els errors de la gent i explicar què han fet malament perquè no tornin a fer-ho i així el fòrum estigui net, maco i ben endreçat com vol tothom.

Així que sento molt ser una bèstia mafiosa posadefectes, però és la meva feina i la de la resta de moderadors i t'agradi o no la continuarem fent perquè sinó el fòrum seria un caos ple de temes repetits, fora de lloc i sense sentit, i així no el volem.

Si algú vol comentar alguna cosa més respecte això que m'envii un missatge privat a mi o a qui correspongui i ja està, deixem el tema aquest per les fotos que és el que toca.
Padfoot l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 10, 2007 2:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
africa_dama_lunnaris
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 8:44 am
Nom: Àfrica
Rang: Gat cavallesc
Ubicació: parlan x msn/llegint llibres/menjan cereals i miran la tele/am els amics
Contacta:

Entrada Autor: africa_dama_lunnaris »

ahhh... així que ets una moderadora... no ho sabia :mrgreen:, com que sóc nova i no m'entero de res...bé, doncs sento haver sigut tan borde, ho sento :wink: i retiro lo de "Bèstia Posadefectes" ok? Ho sento molt... :)

Àfrica

P.D.: Sóc jo, la bèstia Posadefectes!
La lladre de llibres

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Noves fotos!!! (alguna repetida però amb molta més qualitat :P)

ImatgeImatge

ImatgeImatge Desde quan la Ginny té els ulls blaus! 8O :boig:

ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge


ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

I aquesta foto del Harry amb el Sirius? Es pot saber on estan? Encara no ho pillo...Ademés el Sirius si no fos el seu padrí em pensaria que se'l vol lligar, tirat per aqui tot seductor amb la bata oberta de bat a bat...XDD. No recordava que l'Hermione tingués el cabell tan llis i tan clar. Sembla ella més la pelroja que no pas la Ginny.
No te preu la foto que surt en Harry sentat al tribunal... :lol: :o
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Li heu vist la cara a la Luna a la foto de la Conselleria???? xD

i el Sírius... sí que sembla que se'l vulgui tirar... ¬¬' I aquests tatuatges tan "fashions" (:roll:) d'on han sortit? xD

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

ostres! doncs a la ginny la veig super guapa en aquesta foto! la hermy... nse es veu rara en aquesta foto, la luna esta molt ben aconseguida igual que la majoria.

el Harry sense comentaris :roll: (cada dia pitjor)

i la foto aquella... sembla que el sirius se li estigui insinuan! :boig:

i fua la foto del tribunal........ ejem... est an horreur!! 8O

xauuu :mrgreen:
IvI!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Faltava una foto d'en Sirius que no se perquè ahir no hi era xD

Imatge

Bloquejat