138 minuts de l'Ordre del fénix

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Fragua
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. maig 26, 2007 4:53 pm

138 minuts de l'Ordre del fénix

Entrada Autor: Fragua »

Bé, hola! sóc nou per aquí, m'acabo de registrar ^^ aquí us deixo una noticia no gaire bona ¬¬' no sé si això va aquí, així que si està en mal lloc, moveu-lo ^^


TRADUCCIÓ AL CATALÀ BY ME XD:
La duració de Harry Potter y l'Ordre del Fénix s'ha fet oficial: seran 138 minuts de pel·lícula, el que són 2 hores i 18 minuts. L'adaptació cinematogràfica del llibre més extens de la saga es converteix en la de menor duració. Serà cosa de màgia.

Els 138 minuts de L'Ordre del Fénix es queden curts al costat dels 152 de La Pedra Filosofal, els 161 de La Càmera dels secrets o la més llarga: Harry Potter i el Calze de Foc, amb 157 minuts.

¿On van quedar les propostes per dividir l'extens llibre en dues pel·lícules separades, que ha succeït tot el contrari?

NOTICIA ORIGINAL (HarryLatino):
La duración de Harry Potter y la Orden del Fénix se ha hecho oficial: serán 138 minutos de película, lo que son 2 horas y 18 minutos. La adaptación cinematográfica del libro más extenso de la saga se convirte en la de menor duración. Será cosa de magia.

Los 138 minutos de La Orden del Fénix se quedan cortos al lado de los 152 de La Piedra Filosofal, los 161 de La Cámara de los Secretos o la más larga: Harry Potter y el Cáliz de Fuego, con 157 minutos.

¿Dónde quedaron las propuestas para dividir el extenso libro en dos películas separadas, que ha sucedido todo lo contrario?


NOTA: Em sembla que hi ha una errata a la notícia, ja que diu que la més llarga és el calze de foc, però a les xifres que dónen, La càmera dels secrets ho és més.

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Hola a tots!!!

Vaja, me quedat 8O
Com pot ser que amb el caxo de tacote que és el llibre en fagin una pel-licula de 138 minuts... no ho entenc.
Per cert, era més llarga la Cambra Secreta que el Calze de Foc???? =S Cada cop ho entenc menys, crec que em donara un yuyu un dia d'aques.
Bé, si el que posa es cert, la pel-licula no durara res (bueno, qui diu res diu 2 hores 18 minuts)

Visca el Heavy!!!

P.D: Benvingut Fragua!!!
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

pff...

sort que és més curta que piratas del caribe 3, que no se'm va fer llarga perquè en sóc súper-fan...

al final em sembla que se'm farà pesada...jo el que tinc és ganes de veure l'helena bonham carter fent de bel·la!! :twisted: jajaja :P

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

Com? Ehem? Disculpin? ¬¬''


138?? Per l'ho minim hauria de durar 3 hores aquesta pel·lícula, seh...
Per favor, amb el totxo de llibre que hi ha.. si dura més la primera...
Aquests del Harry Potter... Déu, meu, no sé com la Rowling pot aguantar tant... jo ja els hauria enviat tots a pastar fang... ¬¬'' Encara que ara ja és massa tard...

Bé, prime rhem de veure la pel·lícula, per poder comentar-ho millor... Però tinc la sensació, que la pel·lícula no m'agradarà... :roll:
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Una petita pregunta: Sóc l'únic a qui no li sembla malament la durada de la pel·lícula?
Està clar que no és el mateix el llibre que la pel·li, que segons la meva opinió, no ha de substituir-lo de cap de les maneres. Per més que facin durar la pel·li, sempre es deixen moltes parts del llibre, i per tant tampoc "aprofites" tota l'estona que dura. Finalment, voldria afegir que ens caldria anar a veure les pel·lícules de Harry Potter amb una visió més aviat cinematogràfica i no literària. Aquesta és, probablement, l'única manera de sortir del cine satisfet del que has vist.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Arnau Castan ha escrit:Una petita pregunta: Sóc l'únic a qui no li sembla malament la durada de la pel·lícula?
Està clar que no és el mateix el llibre que la pel·li, que segons la meva opinió, no ha de substituir-lo de cap de les maneres. Per més que facin durar la pel·li, sempre es deixen moltes parts del llibre, i per tant tampoc "aprofites" tota l'estona que dura. Finalment, voldria afegir que ens caldria anar a veure les pel·lícules de Harry Potter amb una visió més aviat cinematogràfica i no literària. Aquesta és, probablement, l'única manera de sortir del cine satisfet del que has vist.
No, no ets l'únic, a mi dues hores i 18 minuts no em semblen tant poc... recordeu que més important que la durada és la qualitat!
Que podrien fer-ne una peli de 5 hores i no valdre res... u_u

I és cert que hauríem de veure Harry potter amb una visió menys literària, jo ho intento, però mai ho aconsegueixo... :P

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Jo crec que la podrien haver fet una miqueta més llarga però també s'ha de pensar que a la major part del llibre es descriuen llocs i situacions i a la pel·lícula és ben diferent.
Jo també intento mirar la pel·lícula d'una manera cinematogràfica però se'm fa impossible i de tant en tant dic "però si s'han saltat un capítol sencer!". Jo em conformo ara que sigui una bona pel·lícula i que no es mengin coses importants i no fotin parides que no hi fan res allà.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Dos hores i divuit minuts? Doncs a mi no em sembla tan poc...
Perquè a veure... la majoria del llibre és "palla" hi ha quatre coses importants i imprescindibles al llibre, que de moment pel que he vist alguna cosa s'ensuma a la peli (modificant o sense modificar... això ja és un altre tema xD) o sigui que no ho trobo malament la llargada.
Jo al cine sempre vaig a veure una versió cinematogràfica del llibre, surts i dius:
- Doncs el llibre és molt millor. (lo normal)
Lo que passa que a mi aquest cop em costarà veure-ho d'aquesta manera... (He never dies!!!!) però s'intentarà, llàstima que no la pugui veure amb la meva Rajadoring...
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

Jo estic d'acord amb tu, Costa. Segurament hi aniran molt més al gra. Per exemple, no s'enrotllaran tant amb el tema del judici. Jo crec que serà una cosa més esquemàtica i ràpida, no sé si m'explico... Perquè la gent no s'avorreixi. Crec que saltaran per sobre molts personatges secundaris (com la Ginny, el Michael Corner, el Zacharias Smith i aquests de l'ED que surten de tant en tant). I ja aniran al gra amb l'aparició de la Luna, l'oclumància, la Conselleria i això. I la mort del Sírius.I el tema de la profecia. Es que el cinquè és una mica pesat, oi? Coses importants en passen poques, en realitat.
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Bloquejat