Hp5, première en directe!

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Hp5, première en directe!

Entrada Autor: HpConan »

Ara mateix s'està emetent en directa l'entrada dels actors i demés per la première de Harry Potter i l'Orde del Fènix.
Han parlat el Rupert, l'Emma, el Dan i el MAtt -NEville- (amb pintes de House).

Han arribat l'Evanna (Luna), el Tom (Draco), la Katie (Xo)... I com en totes le spremières d'Hp, plou XD

El podeu veure aquí!!!
Cada cop que l'entrevista avança una tassa del vàter (que figura que són els Cavallers de la Mort XD) ho interrompen, i els actors han d'entrar a la Conselleria d'Afers Màgics (improvisada XD).


Entreu al xat i comenteu el que passa en directe! :wink:

PD: justament ara us penjo el link i es talla l'emissió amb un We will be back shortly with more from the Harry Potter Premiere ¬¬
PD: I ara us informo d'això i torna la connexió ¬¬ Ara parla la Luna!! Se la veu molt tímida! ^.^' Pobreta.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Re: Hp5, première en directe!

Entrada Autor: Apropinquet »

HpConan ha escrit:Cada cop que l'entrevista avança una tassa del vàter (que figura que són els Cavallers de la Mort XD) ho interrompen, i els actors han d'entrar a la Conselleria d'Afers Màgics (improvisada XD).


Entreu al xat i comenteu el que passa en directe! :wink:

PD: justament ara us penjo el link i es talla l'emissió amb un We will be back shortly with more from the Harry Potter Premiere ¬¬
PD: I ara us informo d'això i torna la connexió ¬¬ Ara parla la Luna!! Se la veu molt tímida! ^.^' Pobreta.

ha sigut molt bo XDDD tot ple de crits i gent alterada. els actors firmant coses i posant per les cameres... les entrevistes feien gràcia xDDDD el "Seamus Finnigan" el millor xDDDD :lol: :lol: :lol:

i res, que marc, ja saps que ets el meu ídol xDDDDDD
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Jo no l'he vist sencer xDDD I com no entenia molt el que deien els actors i tot... doncs m'he entretingut a criticar xDDD Posaria a tots els que he criticat... però crec que no se'n salva cap dels que he vist, a bueno sí potser un... o dos xDDDD

Això ho repetiran? Que vull veure el tros que m'ha faltat veure...
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Quins farts de cridar les nenes!!

Danieeeeeeeeeeel Danieeeeeeeeeeeel pleaaaaaaaaaaaaseeeee

:lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Doncs ja ha acabat la première. Ha estat intensa i passada per aigües.
Resum de tot: Crits incesants de Danieeeeeeeeeeel! Danieeeeel!

Una reportera entrevistava en directe els actors i demés. Arribaven en cotxe (i de seguida venia algú per tapar-los amb un paraigua... ^^' Però cal dir que tant el Daniel Radcliffe com la Imelda Staunton, han estat molta estona aguantant-los ells mateixos) on hi havia un decorat d'una cabina telefònica. Més endavant la reportera els entrevistava al Hall de la Conselleria, amb tot de llars de foc que cada dos per tres espetegaven, treien foc verd, i d'on apareixien Cavallers de la Mort. Avançaven la catifa vermella fins arribar a un arc, que figurava o la sortida de la Conselleria d'Afers Màgics o bé... l'arc misteriós XD Allà els esperava la premsa i tot de fans cridant com bojos. xD

- Primer ha parlat el Rupert. Reia molt (tot de hehe), i no parava de dir absolutely, yeah, yeah, surely i definetely. No n'he pogut treure res de clar.

- Després han entrevistat al Daniel. Se'l veia molt emocionat i no parava d'encallar-se dient it's it's it's i ya know. Li pregunten sobre si creu que morirà i diu, en clau d'humor, que el Harry serà el rei del món. També diu que si tingués un poder faria parar la pluja.

- L'Emma, tocant-se cada dos per tres els cabells, he estat incapaç d'entendre-la XD Ha agraït a crits que la gent sigués tan pacient d'esperar-los sota la pluja (mentre ella està sota un paraigües...). Es nota que li han tret els ferros, i llueix les dents per a totes les càmeres.

- L'Evanna Lynch (Luna) ha sortit del cotxe tot vergonyosa i saludant flipant amb la mà. Massa pintada però molt Luna xD

- Entra la Katie Leung (Xo Xang) amb família inclosa. Firmant alguns autògrafs se li cauen les llibretes a terra ^^'

- Entra la Bonnie (Ginny Weasley), lluint un vestit horrible i una cara cada cop més amb forma de pa de pagès. El Tom Felton, de mentres, signa autògrafs.

- Entra l'Alan Rikman amb tota la família. Al mateix temps, el Matthew Lewis (Neville), amb unes pintes de House (per la barba) que no se les aguanta, és entrevistat. Res de rellevant, només que hi ha un moment que talla l'entrevista per diu: És el meu eco? Que estrany! També diu que està molt content que li hagin deixat fer (?) aquest paper que ha madurat tant.

- La Katie Leung és entrevistada. Diu que l'escena del petó l'ha fet unes 20 o 30 vegades. L'Evanna Lynch després parla sobre com n'és d'increïble això de la première.

- Apareix més gent. La Imelda triomfa entre els fans. La gent demana autògrafs a qualssevol que passi per la catifa vermella, tot i que no se sàpiga qui és...

- Entrevisten al David Yates. Res de nou: és fantàstic treballar amb tot l'equip...

- Entrevisten l'actor que fa de Vernon. Diu que li encanta aquest món i que considera que el carrer Privet núm.4 és casa seva.

- La Imelda (Umbridge) diu que el seu personatge és rosa i encantadora... I que potser és fins i tot pitjor que en Voldemort.

- La Bonnie Wright diu que el seu personatge s'ha enfortit i que ja no és només la germaneta petita. Quan la presentadora diu que la Xo serà aigua passada i que serà l'enveja de totes les noies del món, ella riu.

- L'actor que interpreta al Flitwick, tot emocionat, diu que les premières d'Hp són molt grans, i que espera que a la pròxima hi pugui sortir. Sap que als llibres sí que surt, però diu que no se sap mai en les pel·lícules.

- La Fiona Shaw (Petúnia) diu (amb un toc irònic) que en el fons el seu personatge es preocupa pel Harry i que és un personatge fantàstic.

- La Rowling arriba acompanyada del seu marit, firma molts llibres, però també molts fans es queden sense. S'havia especulat molt sobre si vindria o no, perquè a la première d'Hp4 no hi va assistir.

- Entrevisten a l'actor que fa de Filch i als germans Pheps (Weasley), que no paren de riure. Un diu que ja ha vist la pel·lícula i, l'altre, que encara no.

- Entrevisten per fi a la Rowling. Considera magnífiques i acuradíssimes les interpretacions de l'Umbridge i la Luna. Assegura que segueix veient els seus personatges tal i com els havia imaginat, sense influència per les pel·lícules. També recorda que el setè és el seu llibre preferit, tot i que sempre havia dit que mai no n'havia tingut cap, de preferit.

- Incomprensiblement, el Daniel firma una imatge promocional d'Hp a l'Alan Rikman, i l'Alan firma un gran llibre groc al Daniel...

- Arriben l'actriu que fa de Parvati Patil i l'Helena Bonham Carter (Bel·la), tota despentinada i amb un vestit molt freaky.

- L'actor que interpreta el Kinglsey Shacklebot és entrevistat. Bromeja dient que fa molt bon temps, igual que el que fa al Carib. Diu que el seu personatges té poders i que és molt guay. Insinua a la presentadora si vol que li mostri els seus poders...

- La Rowling segueix firmant, i firma a tot un grup de discapacitats.

- Entrevisten a l'Helena, qui assegura que és una gran fan dels llibres. Parla sobre el seu vestuari: la volien posar en una mena de bossa, però ara està molt contenta pel seu vestit negre. Fa molta broma sobre els seus traumes, i s'espanta exageradament els dos cops que apareixen amb un espetec per la pols migratòria Cavallers de la Mort rere seu (i afegeix: I jo sóc un d'ells!).

- Parla en Robbie Coltrane (Hagrid). Sobre el futur del Hagrid, diu que se'l veu amb una barqueta, tot navegant per les costes d'Escòcia amb la seva enamorada.

- L'actor que fa de Seamus Finnigan es presenta amb una noia força alta que no diu gaire cosa. Ell assegura que és un plaer treballar amb el Dan, l'Emma i el Rupert, per dir tres noms. tot això, ple de ya knows.

- La Rowling i el seu marit es fan fotos davant la premsa. També ho fan l'Helena Bonham Carter amb el seu marit, Tim Burton.

- El Jimmy (Crabbe), tot gran i amb reflexos de bigoti, diu que rodar és molt divertit (noti's la introducció de la paraula fun[(i] cada dos segons i mig), i que entre rodatge i rodatge, juguen.

- Parla en Brendan Glesson (Murri), i parla sobre la 'màgia' del seu maquillatge. L'actor que interpreta el Mauch Fill és present com a convidat, tot i que no surti a la pel·lícula.

- Fan mil i una fotos al Daniel Radcliffe davant dels cinemes ODEON (on es projecta la pel·lícula) i, quan finalment hi entra, la presentadora ja clou la retransmissió. Tothom ja està veient la cinquena pel·lícula...
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Jo ho he començat a mirar a partir de la Ginny... que al principi estava jo mirant-ho i dic... qui és aquesta tia? :? i he sabut que era la Bonnie, per la veu, i després pel que li preguntava la dona aquella (el que entenia mooooooooolt per sobre :lol: ) I he pensat: Quin pentinat més fastigosament fastigós porta... després... té cara de pa... i ja després... m'he quedat flipant, perquè no sé si era el vestit o que... (per cert, horrorós) semblava que avultés molt... li he comentat a la Moni... xD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

:estefi:
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. jul. 12, 2006 6:28 pm
Nom: Estefania
Ubicació: Al meu món^^

Entrada Autor: :estefi: »

Costa ha escrit:Jo ho he començat a mirar a partir de la Ginny... que al principi estava jo mirant-ho i dic... qui és aquesta tia? :? i he sabut que era la Bonnie, per la veu, i després pel que li preguntava la dona aquella (el que entenia mooooooooolt per sobre :lol: ) I he pensat: Quin pentinat més fastigosament fastigós porta... després... té cara de pa... i ja després... m'he quedat flipant, perquè no sé si era el vestit o que... (per cert, horrorós) semblava que avultés molt... li he comentat a la Moni... xD
Sí! :lol: :lol: :lol: :lol: Jo ho he vist des del principi però quan ha sortit la Ginny m'he quedat: 8O Qui és aquesta?? La Ginny??
Totalment d'acord amb tu Costa :wink:

I m'ha fet molta gràcia en Daniel: <<It's it's it's...>> i l'Emma m'ha posat molt nerviosa tocant-se tota l'estona el serrell, m'ha estressat! xD

Referent a les fans estaven molt cridaneres :lol: Encara que, crec que si hagués estat allà probablement hagués acabat així :ballar: :airborne:

Bloquejat