Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Bé, ahir vaig anar a veure Harry Potter i l'ordre del fènix.
Va estar bé, dic només bé perquè vaig pillar una torticulis que os cagueu.
És veritat que hi havia algun error però del que es tracta és de disfrutar la pelicula, de veure el que han pogut treure del llibre per passar-ho al cinema i no de queixar-se tota l'estona.

Sobre els personantges haig de dir unes cosetes:

- La Luna va ser simplement fantastica :mrgreen: !!! Em vaig quedar flipant O.O 8O

- En Ron, no se perquè, però en aquesta pelicula ha tingut un sentit de l'humor impresionant. :mrgreen:

- La Bellatrix, m'ha encantat la seva veu sobretot quan estan a la sala de les profecies amb en Lucius i apareix ella i diu quatre coses amb aquella veu que te :lol:

- L'Umbridge, em petava, és que no se perquè però em feia gràcia, allà tan rodoneta, amb aquella veu... xDDD

Per cert, segur que més gent ho va fer, però quan va sortir en Sirius li vaig dir al meu pare (encara que ho vaig dir en veu alta perquè tothom ho sentis):

- Pobrecito, que mala surte que se muera olle...

xDDD, jo sempre foten al public.

Visca el Heavy!!!
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Ainoa94
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dl. maig 14, 2007 9:04 pm
Ubicació: en el caos de la meva habitació

Entrada Autor: Ainoa94 »

Hola a tothom!!!

Bé Jo ahir vaig anar a veure Hp5....sencillament encara estic .....IMPACTADA 8O
Aveure, la pel·lícula estava d'alló més bé....però m'esperava molta més acció, i més assemblança amb el Llibre, quasi tots els anys s'ha assemblat més al llibre, però aquest any he surtit una mica desepcionada perquè la veritat...no es que es vegi que s'ha llegit gaire el llibre... :o :?
Avera... jo si no m'agues llegit el llibre diria que la película es una passada i que la tornaria a veure... però no se al compara el llibre amb la pel·lícula hem quedo amb....EL LLIBRE. (el llibre em va fer plorar amb la mort d'en Siruis..en la pel·lícula va ser... molt "simple")

La Lluna va ser una passada va estar genial, espectacular, estava tan "Llunatica" :mrgreen:
L'Umbridge...va estar bé però m'esperava una altre cosa!
La Thonks.... la veritat m'he la imaginava amb rastes... xD
La Bellatrix... quan va acabar de matar en Sirius i va surtir cantant de la rabia la vaig començar a insultar :P

Per l'ho demés en Harry, en Ron , l'Hermione....com sempre genials :lol:
En Nevill, hem va fer molta pena... el veia tan sol... :(

The End 8)

Bye-Bye people!!!

Attm*____Ainoa!!

Avatar de l’usuari
eli/violigirl
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. gen. 20, 2007 3:48 pm
Ubicació: BCN (Catalunya)

Entrada Autor: eli/violigirl »

Hola!

Vaig anar a veure la pel·lícula ahir a la tarda, i haig de dir que em va agradar força si no fos perquè em vaig llegir el llibre i hi han coses que no surten, crec que potser les escenes estan una mica desordenades, però en definitiva, em va agradar força.

Ja ho sé que molta gent ja ho ha dir, però es que s'ha de dir, ho haig de dir: La Luna, la Umbrige, simplement fantàstiques! :o em vaig quedar flipant 8O

Hi ha una cosa que he observat en les últimes pel·lícules, que no sé si tothom hi esterà d'acord (suposo que no), és la següent: A les primeres pel·lícules de Harry Potter, sobretot la primera i la segona, eren en Harry, en Ron i l'Hermione, però ara més aviat és en Harry, l'Hermione i en Ron, no sé si em podeu entendre, potser alguns penseu que és una tonteria això que estic dient...bé, era només un comentari.

Apa adeuuu!!!

vinyet
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. des. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: vinyet »

Hola!

Jo la vaig anar a veure ahir a les 22h.
Només dir que em va encantar! se que han canviat moltes coses...però entenc que si haguèssin de fer la peli fidel fidel al llibre ens podriem passar 2 dies sentats al cine..( per mi enkantada e...)

Pel que fa els actors dir una única cosa, el Daniel ha millorat molt comparat am pelis anteriors...el seu paper en aquesta peli no era gens fàcil...

La tornaria a veure sense duptaro!

un petó!

Avatar de l’usuari
magmarc_jo
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 4:34 pm
Nom: Marc
Rang: nusepas...
Ubicació: entre bateries...

Entrada Autor: magmarc_jo »

Doncs ahir a les 22h la vaig anar a veure...

SIUSPLAU!!!!!!! :avall Quan els han donat per fer aquest intent de pel·lícula d'HP!!!
Per l'amor de Déu, no tenen vergonya!! :cry:
És un pèl fosca, sobretot el tros en que s'escapa la Bel·la, vista de dalt, sembla un "muñeco diabólico"...


Coses no acceptades per majoria popular:

La carta de'n Dumbledore a la Petúnia, on és?
L'atac dels demèntors... se suposa que era un atac? massa poc explicat...
Quan se'n van de Little Privet, :avall , siusplau, i les presentacions?
I la casa de'n Sírius... i la mare? i les orelles... massa cutres...
I l'atac... no se suposa que se'n van TOTS a can Sírius?
i l'ED, on és la Marietta? I els grans? No va ser pas la Xo Xang :cry:
I els Weasley... clavats (els bessons) però faltava la llacuna...
L'Hermy... massa pija
I el Dobby? :cry:
... Paro, que se m'acaben les idees...

Coses en que hi estic d'acord:

Els personatges de: Bel·la, Luna (molt clavada!!!), el Ron, que per cert, milora l'humor...
Els vesprals... estàn bé, però me'ls imaginava diferents...
El Grep, diferent... però bé...
Els focs artificials... molt bons!

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

Getta91 ha escrit:
nana_11 ha escrit: i q mes a dir... ma encantat quan en voldemort poseeix en harry a la conselleria, i llavors apareixen en ron i l'hermione, i finalment deixa de ser posseït x el Voldemort, i l'hi diu una frase tope d maca (q se m'ha oblidattt!! arggg!! )
però era molt maca... :oops: :oops:
Eres tú el débil.
Nunca sabrás lo que és el amor... ni la amistad...
y me das lástima.

Dioooos m'han matat! *o*
Per fi són capaços de fer-me emocionar amb aquest personatge!
ostiiii! graciesss!!! no m'he pogut adormir fins a les 2 pensant en aqesta frase jejeje

tornant al tema, doncs a mi la pel·líucula si que m'ha agradat.
Home, són gairebé 1.000 pàgines del llibre, i la veritat ésq jo tb vaig sortir del cine una mica malament, xq les parts més importants (quan agredeixen la mcgonagall, el quidditch, etc.) no sortien! crec q les hauríen d'haver sortit.
carles ha escrit:I a més es van a refugir sota una mena de pont, teoricament estan al mig de carrer i teoricament té d'estat a les fosques totals (em sembla) i allò sembla mitja tarda.
respecte del teu post, doncs crec q en part tens raó, però pensa q és una adaptació d'un llibre, q tampoc cal plasmar-lo exactament exacte, ratlla x ratlla. Però, repeteixo, part de raó la tens.

X cert... la millor escena, la de la conselleria. em va encantar!!
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

A veure, és veritat, hi poden haver pelis que siguin una versió del llibre, però també podrien fer pelis que seguissin els llibres no?

Una cosa és trobar-hi a faltar coses, que d'això si que n'hi ha, i es pot entendre que no hi ha pressupost o temps, però que canviin els elements i les accions??

Bé, també ha tingut les seves coses bones. Personalment, em quedo amb l'humor d'en Ron i les rèpliques de l'Hermione a les estupideses d'en Ron.
La Luna, senzillament, l'han clavada, tot i que lu dels saltironets ho trobo massa infantil, no de llunàtica, sinó d'infantil.
La Bel·latrix també l'han clavada, i al final, allò que diu en Harry de l'amor i l'amistad, allò és per emmarcar-ho, però es clar, és una peli.

El que m'ha decepcionat bastant també és que la mort d'en Sirius no em va fer plorar, ni ganes em van venir. Però per contra, tot el que ve llavors d'en Harry que vol anar a l'arc a buscar-lo i en LLopin l'agafa i en Harry crida (vamos, tot lu de camara lenta i sense veu), allò si que em va fer venir ganes de plorar.

Bé, no és que m'hagi desagradat la peli, de fet diria que m'ha encantat, si no fos per la influència del llibre, que sempre hi ha la tendència a pensar que podrien haver estat més fidels.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Jo la vaig anar a veure l'altre dia, el dia de la pre, i també em va decepcionar :(
Vale que és una adapatació, però la podrien adaptar millor...

Spòilers!

Ja no se que més dir, que ja ho heu dit tot, però es que...

La mort del Sirius, portavem mocadors i tot, anavem amb ganes de plorar i res, se l'emporta volant el fum aquell (i la cortina? alló era una cosa rara transparen)... pobre Sirius, es mereixia una cosa molt més emotiva :cry:

I la Lily? On era? Si hi havien fotos (i cromos) on sortia, i jo, en aquell rapidíssim moment que es veu (o s'endevina, va molt ràpid) el record de l'Snape, no la vaig veure! Jo la volia veure...

La casa del Sirius me l'imaginava molt més gran, o més majestuosa, era tota molt estreta. Si és de la 'noble i antiga' nissaga dels Black se suposa que havíen de ser rics i importants, i allò era molt petit... I el tapís! Era tota una paret! Com la podien haver intentat despenjar, una paret? :?

I el principi... per què estan en un camp de blat? xD
Llavors entren en un túnel??

El petó... buff! Que dura, mitja pel·li? Tot el principi passa molt depressa, i va el petó (que gairebé no s'hauria de veure) i triga la tira, des de tots els angles possibles i impossibles.

I tot el que heu dit... coses d'aquestes són :roll:

El que em va agradar, peruqe siq ue hi havien coses que estaven bé, va ser que a vegades deien frases que potser no venien 'a cuento', o sí, però que eren les mateixes que deien al llibre. Això ho vaig trobar bé per la gent que se l'ha llegit i ho recordava, era xulo.

I la Luna, ai la Luna ^^
Fent saltets per passadís, que bo xDD
I la Umbridge, tot i que potser sortia massa, i la Bel·la també estavem molt ben aconseguides, les tres eren el millor :P
I en Rupert si que ho feia millor, però la Emma era taaan natural xD

Però trobo que la gent que no ha llegit el llibre li pot agradar com a pel·licula de Harry Potter/màgia, que és. Encara que hi han moltes coses que potser no s'entenen perquè van molt depressa i no es dóna gaire importància a les explicacions. O per exemple, quan mor el Sirius, perque ho diu la Bel·latrix ('He matado a Sirius Black, he matado a Sirius Black!'...) que sinó no es nota, només se'n va levitant :| ...


Potser la torno a veure en català, si dieu que guanya molt, ja veurem :P
(com no sigui més bona, em pagueu els diners de l'entrada xD)

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

bones!Jo vaig anar a veure-la ahir a les 22h en catala!
En general em va agradar força,un peli de HP sempre mola XD Tot i aixo trobo que la varen resumir massa,normal perque si no els hagues durat 5h!XD mola perque tot i que han mesclat les coses els hi ha quedat be,per exemple les classes de l'ED els han juntat totes quan al llibre ban passant de tan en tan...pero b ho havien de reduir.I ja ho dic en general la reduccio be exepte punts mooooolt importants:
-Es pot saber que ha passat amb l'emotiva xarla Dumbledore-Harry?No hauria de haver destrossat el seu despatx haver-lo insultat,ect.pos no parlaven com qui parla prenent un te, tan tranquils!
-I el final de tot?que no hauria de estar destrossat per la mort den Sirius?vagant com un fantasma, una anima en pena...pos no parla amb la Luna com si fos un dia normal :?
-Despres trobo que hi ha coses que s'han deixat menys importants que podrien haver acabat de mostrar(perque donaven a entendre moltes coses que no acabaven d'explicar!)com per exeple la mare den Sirius,el retrat si que surt a la peli i se la sent parlar xo no la mostren ni diuen qui es!,quan els hi fa les preves als profes t'ho has d'imaginar perque ho fan d'una manera un poc extranya,etc.
-En general ha anat molt atropellat :S no acabava una cosa que ja en començava una altre.

I coses que han afegit i m'han agradat molt!:
-La sala de la necessitat, tot i que era molt diferent els hi ha quedat força b no?
-l'ostia Snape-Ron XD
-La Luna l'han aconseguit super be!trobo que depen com m'agrada mes la de la peli XD
-la batalla tmb hem va agradar, el fum volant per all mola molt XD

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

hp5

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

bona tarda!!
per fi ahir a les 22:15 ja estava al ine preparad per veure la pel·lícula! :)
la veritat.. es ue tenia moltes ganes de veurela.. pero em va decepcionr bastant.. :(
tot passava molt ràpid ... i quan et donaves compte.. en harry ja era el super centre d'atenció. va haver un n0i al costat meu al cine que va dir : es que este niño no puede estar 5 min. sin llamar la atencion? 8O
i la veritat, es que a la peli, em va semblar el mateix..

COSES QUE EM VAN ENCANTAR:

-la famosa frase de quan en harry està posseït (Eres tú el débil.
Nunca sabrás lo que és el amor... ni la amistad...
y me das lástima. )

- que en alguns trossos diguessin les coses tal com estàn al llibre... e feia gràcia n0 se,, un bon detall pels fans de veritat de harry potter :)

-personatges LUNA ( que per cert a moments em feia pena pobre,, quan diu: es que no tengo zapatos.. supongo que me los habran cogido els noseque ,,), RON, UMBRIDGE, ...

-la batalla final.. es que me l'imaginava casi igual.. ( treient lu que es saltarien tants atacs i tantes coses.. jo que volia veure cervells..)

- frase de l'hermione ( més o menys): tienes el mismo valor sentimental que un ladrillo.. i es comença a petar xD

-el petó : a mi e va agradar.. tampoc s'em va fer tan llarg.. pero em va sobrar el muérdago..

- que la thonks se la fotés igual que al llibre amb el paraigüer xD.. això no esparv que sortís i mira.. em va fer gràcia no sé.

COSES QUE VAIG DIR .. DEU MEU!:

-La nova veu de l'Hermione al castellà... te veu de pija,, :nose

-que de la profecia ( de la boleta) sortia una cara parlant.. aixo es mentidA!
i la profecia no li va donar a en Lucius!

- la Conversa Dumbledore-harry.. jo esperava que fos més com el llibre: en Harry tirant coses.. enfadat.. pero qe va durar la conversa.. 1 min? indignant.

- on és la Lily? encara l'espero ... va sortir am recors com el mirall de gised.. o al cuadre que al harry té a casa els seus tiets.. pero res més.




Crec que això és lo bàsic.. i una pregunta..


al final diu en harry: hay una cosa que Voldemort no tiene... y no la acaba


algu me pot dir que es siusplau???

jo m'imaginu que se refereix a l'amistat o els amics.. que creieu?


arreveuRE!
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

hp5

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

la últim cosa que m'ha vingut al cap...

què en penseu de allò que en sirius li diu a en Harry: bien James.

crec que en Sirius estima més en harry com a James que com a Harry.. vull dir: en Sirius veu en harry com la rèplica d'en Sirius i pot fer amb ell coses que feia am en sirius.. bé crec que a això haurà arribat molta gent ... xD


arreveurE!
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

jennifer casadevall costa, jo crec que el final de la frase aquella inacabada era la amistad perquè mentre ho deia i ens deixava amb suspense van enfocar a tot el cogollo de gent.

I amb l'ho del Sirius... és que en Sirius s'estimava mazo a en James, i clar, com tothom li diu a en Harry que s'assembla a en James dons... bé, ja m'enteneu.
I és veritat, la Lily no ha sortit!!! JO VOLIA VEURE A LA LILY DE JOVE I EM VAIG AVER D'AGUANTAR VEIENT AL LLEIG D'EN JAMES, AL BURRO D'EN CUAPELADA, A EN SIRIUS, I A L'SNAPE (que per cert no l'han deixat molt lleig de jove) ES UNA INJUSTICIA!!!

Visca el Heavy!!!
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
med3s
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dc. jul. 20, 2005 2:38 am

Entrada Autor: med3s »

hola gent!

abans de entrar en els diversos comentaris sobre la pelicula posarem una nota perque quedi ben clar... que em va semblar infumable jajaja
es a dir, un 5 justet justet, gracies al comentari del roger dien que millora en català. ja la veure en V.O. per si canvio o reafirmo aquesta nota.

primer de tot, i perdoneu per dir-ho aixi, me la pela que s'han deixat coses del llibre, primer perque la peli duraría mes de 5 hores i ens rallariem, com a minim jo, i segon, perque es una adaptació. i l'autor, director o guionistes decideixen eliminar parts no tant importants per l'espectador, pero si importants per el lector, aixó sempre ha passat, passa i passarà.

crítiques a la pel·lícula:

-pensada massa de forma comercial i individual. es a dir, que sino has llegit el llibre i comences a preguntarte el perque d'algunes coses... comences a flipar una miqueta. exemples, draco S.A. els hi penjen la medalleta, foten un forat a la pared... i... i et quedes igual, perque casi no hi ha cap explicació al respecte, tots els d'aqui sabem de que es tracta, com actuen, com si fossin els grissos o la S.S... pero fins un punt... passable...

-a mi personalment, i com a cinéfil, ma defraudat el ritme de la pelicula. 2h 15m mes o menys, per fer una pel·licula que no puguis ni fer cap comentari al del costat perque sino et perdries alguna cosa... al contrari, pots anar fent-la petar amb el del costat perque et pots arribar a dormir jajaja

-llegint el llibre i veient la pel·licula... soc jo... o la part final està totalment desaprofitada. d'acord que hi ha molts nens petits que son seguidors de harry potter i bla bla bla... pero tens un diamant a les teves mans, que pots pulir-lo poc a poc i deixar una gran obra... i en comptes d'aixo l'agafes mires a la paperera mes propera i el llances per fer un triple?

-crec que si "volen" un oscar, o reconeixement de la crítica, no el de comradio, han desaprofitat l'oportunitat... tens la mort d'un personatge molt important, ho fas de manera cutre, no direm estupida perque al llibre també ho es... pero cutre... pots traumatitzar a tota una generació i que després, en el moment de lo posesió i sobre tot, amb la frase de l'amor i l'amistat i bla bla bla... fas que tothom torni a somriure i surti creien realment en aixó del cine... doncs no et quedes totalment flipat amb la mort del sirius començan a riure i el final estas en estat de shock

per cert, jo estic com la resta que en comptes de tant petó, o ensenyar com tornen el tren... treus aixó, fiques la gran conversa Dumbledore-harry... i osti, tothom que no l'hagi llegit, correns a la llibreria a veure que pasa al sisé...

conclusió, decepcionant... ja em va decepcionar la cuarta, que hi farem... desaprofitada, i en algunes parts, fins i tot masses, infumables...

aixo si! no em deixaré de dir que excelent tant l'interpretació, com els guions dels personatges nous com la Luna, bellatrix i umbrigde

PD: segons la rowling a les pelis surt realment el que te importancia... em de pensar que la conversa final del cinque any entre el harry i el dumbledore... no te importancia? es a dir... que no te cap efecte en la trama del any següent?
Imatge

ruth
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 9:18 am
Ubicació: Al departament de misteris

Entrada Autor: ruth »

[quote="med3s"]crítiques a la pel·lícula:

-pensada massa de forma comercial i individual. es a dir, que sino has llegit el llibre i comences a preguntarte el perque d'algunes coses... comences a flipar una miqueta. exemples, draco S.A. els hi penjen la medalleta, foten un forat a la pared... i... i et quedes igual, perque casi no hi ha cap explicació al respecte, tots els d'aqui sabem de que es tracta, com actuen, com si fossin els grissos o la S.S... pero fins un punt... passable...[quote]

Sembla que estigui a troços, enganxats amc lotitte

[quote]-a mi personalment, i com a cinéfil, ma defraudat el ritme de la pelicula. 2h 15m mes o menys, per fer una pel·licula que no puguis ni fer cap comentari al del costat perque sino et perdries alguna cosa... al contrari, pots anar fent-la petar amb el del costat perque et pots arribar a dormir jajaja[quote]

Jo vaig arribar a badallar mes de 5 vegades

[quote]-llegint el llibre i veient la pel·licula... soc jo... o la part final està totalment desaprofitada. d'acord que hi ha molts nens petits que son seguidors de harry potter i bla bla bla... pero tens un diamant a les teves mans, que pots pulir-lo poc a poc i deixar una gran obra... i en comptes d'aixo l'agafes mires a la paperera mes propera i el llances per fer un triple?[quote]
Realment tens raó està super desaprofitada.

[quote]-per cert, jo estic com la resta que en comptes de tant petó, o ensenyar com tornen el tren... treus aixó, fiques la gran conversa Dumbledore-harry... i osti, tothom que no l'hagi llegit, correns a la llibreria a veure que pasa al sisé...[quote]

La veritat s'han pasat amb el petó, no feia falta repetir-ho tan.

Conclusió........ no arriba ni al aprobat. 4 :| :|

Super interpretació de la Bel·la, la luna i la dolors.

PD: m'ha encantat que la Xo fos la culpable.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ahir vaig anar a veure la peli com molts e vosaltres. De la mateixa manera que em va passar amb la quarta trobo que com menys fidel és és bona. Com ja han comentat nosaltres no necessitàvem cap mena d'explicació i potser és per això que la trobo tan bona. Falten coses (sobretot els discurs final que hauria de ser-hi) però trobo que ho han lligat tot molt bé, més que una adaptació és una versió; han canviat coses però tot el que és imprescindible hi era.

La Luna no trobo paraules en el llibre mai m'ha agradat però en la peli em va encantar. La Bel·latrix, ho fa genial, està boja és una perturbada. La Umbridge quan l'enfocaven nomes a ella i estava assentada o amb el seu posat de superioritat tenia unes ganes d'agafar-la i estampar-la contra la paret; fot tanta o més ràbia que en el llibre.

El petó és massa llarg i massa descarat, allà el Ron i l'Hermione dient-li que és el seu moment, en Harry fent fora els bessons i la foto del Cedric no i pintava res. El record de l'Snape és... per això tanta notícia de qui eren els actors que interpretarien al quarteto? La mort del Sírius és cutre, cau en aquella cosa levita i ja està, per sort la reacció d'en Harry i la Bel·la alven l'escena.

Resumint no és molt fidel al llibre però per mi és la millor i visca els comentaris d'en Ron i l'Hermione. Els bessons molt bé i la batalla final només pensar que hi ha gent que la podrà veure en 3D....

Bloquejat