Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Entrada Autor: roni »

Yeahh!!! Dubtava en obrir un nou tema o en continuar un tema a algun dels oberts... Bé, ja he vist HP5 :D

Bueno, pel que he vist, m'ha molat bastant tirant a molt XD Per cert, a quines hores la feien a altres ciutats? Aqui ha començat a les 20h XD
I pel que man dit a BCN a les 21h, no?

Bueno, i tornant a la peli, els efectes de PM però vés... igual l'han resumit massa XD Vale que tot lo que s'han saltat no era de rellevància, però esque em sap molt greu una cosa en particular... NO HAN PARLAT DEL PERIQUITO BUNGY!!! Ho trobo una ofensa!!! Com no poden posar el pobre periquito que fa surf! Hehehe, els que porteu més temps, segur que d'algo us enrecordeu... eh Getta? XD

Apa!!! Ja em direu que us ha semblat! XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

roni, una coseta així una mica intíma ... Em dones permís per matar-te? :roll: xDDDDDDDDD

Que jo no hi puc anar ni demà :cry: Me cagüen diez! :evil:

xD


Bueno, digues méeeeeeeeeeeeeeeeeéésssssssss!!! Que tinc moltes ganes, després de veure aquesta foto:

Imatge

No la habia vist XD i em deixa amb moltes ganes :P Diga'm-ho tooott!!!!! :P
Imatge

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Nononoooo, no penso revelar res de la peli, almenys fins que no l'hagin estrenat oficisalment XD I amb paciencia, que ja la veuràs XD Nomes et dic que mola XD I la foto... XD Ehem... Serveix per riure del Harry i acabar de descobrir que es un repelent XD Mola més la cara del Fudge despres d'això XD Ja veuràs, ja XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

pei

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

roni ha escrit:Nononoooo, no penso revelar res de la peli, almenys fins que no l'hagin estrenat oficisalment XD I amb paciencia, que ja la veuràs XD Nomes et dic que mola XD I la foto... XD Ehem... Serveix per riure del Harry i acabar de descobrir que es un repelent XD Mola més la cara del Fudge despres d'això XD Ja veuràs, ja XD
calla siusplaaaUU!!
me fas posar dels nerviS!!! 8O
pero es que no he pogut evitar obrir el tema!!!
jo fins dema a les 22:15 ( l'ùltima sessió a Blanes-girona) n0 puc anar,.,, ai senyoR!! :cry:

només una petita pregunteta.. aixi perque ens deixis am una miqueta més d'intriga... la batalla "final" es curteta, llarga, forta, fluixa... i .. faplorar quan mor en sirius??'


arreveurE!
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

Roni no em puc creure el què estas dient....
nonono, vinc de la Pre de BArcelona i no m'ho puc creure :?
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Doncs jo també vinc ara mateix de veure-la amb l'Apropinquet i companyia que voleu que us digui...no m'ha agradat gaire...tirant a gens xD

La batalla final i els efectes especials vale...però i la mort d'en Sirius??? Que cutre!! M'estava partint de riure de lo cutre que quedava! Allà com si surés anant cap endarrere...

I el petó??? S'han saltat i resumit coses importantíssimes perquè la peli no es fes llarga...i amb el petó s'hi estan tres anys! I la foto del Cedric allà mirant què? xDD És indignant xDDD

I la resta trobo que va molt ràpid tot, els bessons estan amb els focs artificials liant-la i en Harry ja està tenint al·lucinacions amb en Sirius... acaben d'atacar el sr. Weasley i en Harry ja està fent classes d'Oclumència amb l'Snape tot suat encara xDDD

PD: He editat el títol del tema perquè ningú es queixi :roll:

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

M'apunto a desPOTTERica xD AQUEST POST ESTÀ PLE D'SPOILERSxD

La pel·lícula no es que m'hagi agradat gaire... potser és que m'esperava massa... (miau xD)

Està clar que la mort del Sírius és molt patetica... tot i que al llibre duri poquíssim crec que a la pel·lícula s'ho haurien d'haver "currat" una mica més i no dedicar tanta estona al petó i des de tants angles!!!!

Cal dir que he rigut molt, en moments on no s'havia de riure (com amb la mort del Sírius), amb la super-cleca de l'Snape a en Ron (com que a la 4a va fer gràcia, repetim U_U)...

En quants als personatges he trobat que els tres nous més importants (Luna, Umbidge i Bel3latrix) estan molt però que molt bé i els doblatges en castellà també m'han agradat de les seves veus (el riure de la Bel·la ... hihihihihi, està pirada xD)

Ah, vaig flipar quan la lluita entre Orde i Cavallers amb aquells "fums" i la música divina quan apareixen els de l'Orde xD

Bé, crec que no m'he deixat res... simplement que no és d'aquelles pel·lícules que m'agradaria repetir al cinema... quan surti en dvd ja la compraré peró :P

PS: Visca els gats de l'Umbrige ... miau miau miau
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ueeeeeeeh. Doncs a mi m'ha molat bastant! (no molt, només bastant).

Definitivament, la Luna ÉS la Luna. Genial, fent saltironets com la Heidi, i... no, no. Súper bé. Un 11 sobre una escala de 10.
L'Umbridge, tot i que no és com me la imaginava, igual. Perfecta. Ha captat perfectament no l'essència, sinó el personatge complet. Un 10 (es nota que la Luna m'ha molat més, no? És que és tan... Luna!).
La Bel·la està... bé. XD Bonham Carter. Què més voleu? XD

Amb el petó s'han passat. Mare meva. Des de tots els angles possibles. La seva llargària la podrien haver aprofitat per ficar una explicació del Dumbledore al final que, certament, a mi és el que m'ha faltat. El discursillo Dumbledòric. Per alguna cosa quan va sortir el cinquè la frase que es va donar a conèixer abans que sortís era allò de This is the time -he said- for me to tell you... blablabla.

S'han passat una mica amb la Sala de Profecies XD XD

El principi força ràpid (bé, de fet, tota), i cap referència a la carta del Dumbledore cap a la Petúnia. EL Dudley boníssim XD XD XD XD

La mort del Sírius.... Discreta. XD Aquella cortina de fum l'agafa i el fa levitar. I nyap. XD I després... muts. xD Quan han passat uns segons he començat a riure XD XD XD XD

Una de les coses que més m'ha agradat han estat les explicacions del que passava a Hogwarts. La manera com evolucionaven les classes de l'Umbridge i les de l'Exèrcit del Dumbledore.

El Filch molt dish XD XD XD XD

I el mirall del Sírius? I el punyal? Aah, qui sap. :P

Realment, no m'estranya que volguessin treure el Kreacher de la pel·li, perquè no ha fotut res. :roll:

La batalla final ha estat bé. Jo no he trobat malament que lluitessin amb elements. Foc i aigua... Tot i que la bola d'aigua m'ha fet riure bastant XD XD El Radcliffe ho ha fet bé i tot, en el moment de la possessió voldemortiana.

Ara, que han reciclat mooooooltes imatges de pel·lícules anteriors!!! XD XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Ueee, es veritat XD

S'han deixat mooooooltes coses XD Però una cosa no es pot discutir... La Luna, la Umbridge, el Dudley i la Bela, en aquest ordre, son les interpretacions més ben trobades que han fet. La Luna simplement genial, amb el llibre del revès i tot i fent els seus saltironets XD. La Umbridge molt ben captada, no l'havia odiada tant ni tant sols al llibre i, quan la putejen a saco els bessons, la cara que posa és magnífica! (Híbrids fastigosos!!!) XD. El Dudley no m'esperava que fos tant bon actor... XD M'han agradat les seves paraules XD Jo ue pensava que només servia per estar sentat menjant (Una cosa similar al Vernon quan arriben a casa (Hummm gelaaat!!!)) I per acabar... la Bela... Dios... no haver vist imatges d'abans de la peli... No me la imaginava amb pels de boja XD I menys cridant aixi XD

PD: La Umbridge... el seu ehem... Mare meva!!! Super ben captat!!! Cada "ehiim" (com sonava) que feia la dona em posava dels nervis!!! Genial!!! XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

I què la vau veure, en català o en castellà? Pels que la vau veure en castellà: Vau notar el canvi de dobladors? Encara que no siguin els mateixos, encaixen bé les veus?

P.D: No m'imaginava que la peli fos de tant riure, de fet no em pensava que em faria treure una carcajada...
Imatge

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Com ja he declarat a HpCat Ràdio...

És una pel·lícula cargola XD


Mmmh... en serio, feia anys que no reia tant xD entre l'Uri, en Marc i en Roger, no hi havia qui veigués la pel·lícula seriosament.


Mmh... cal remarcar els trailers d'altres pel·lícules, que van sortir abans... molt divertits (XD) amb els trailers ja em vaig tirar les crispetes per sobre... xDD


Després, també cal parlar de com es van passar amb la sala de profecies i la mitja hora que durava el petó... vam haver d'estar mitja hora fent veure que vomitàvem! XD


I a la mort d'en Sírius...

Laia: Vinga va, ara ens posem seriosos, que és un moment emotiu...

Uri: Emo?

(atac de riure)

Laia: Que ara no podem riure!

Uri: Dacord


Sirius es mor.


DISH.


Tots rient.

Laia: Que cutre.





Ah, i no parlem de la noia del davant, que ens va dir com 8 vegades que calléssim... i ens agafaven més atacs de riure XD

Al final em pensava que se'ns menjaria... xDD





Miaaaaaaaaaaaaaaaaaau!




Laia~



PD/ Potser hauria d'haver posat Piu Piu no? Al estilo canari... xD
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
jan'lap_laila
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dl. maig 28, 2007 9:08 pm
Ubicació: parRaLandIa

Entrada Autor: jan'lap_laila »

Jo l'acabo d'ana a veure i, buenuu esta bastan be tot i que m'ha repugna el doplatge de l'hermione en castella :avall :no !!!!!!
A pat d'ixo m'han encantat la Luna, la Umbridge, la Bela, el Dudley,...
La Luna es molta Luna, perfecte
La Umbridge fastigosament perfecte(simplement fa fastic amb els hihi, pero es lo que ha de fer)
La Bela, simplement esta mooolt boja
El Dudley me petat amb les cares qe posa, jeje
La Ginny no surt casi geeens!! :cry:
En Daniel ha estat prou be, mes semblant al Harry que en altres pelis
En Ron, com sempre molt be
L'Hermione ja us ho he dit:em repugna la seva veu, pero a part, be

Pos aixo pero en general esta molt be
quIerOoo poDeR piNtarMe Alas Y voLar...

____

http://www.fotolog.com/anna13_laia4

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

unica, increïble, un 10.... mil maneres de dir-ho.

senzillament la millor.
^^

(he plorat al final, i MOLT)


pd: la Luna Lovegood, m'agrada 20937598279853964957364954365394 vegades més ara.

Evanna oh yeah.

Avatar de l’usuari
Misaki11
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dc. juny 13, 2007 1:03 pm
Ubicació: amb els F4

Entrada Autor: Misaki11 »

Lia2 ha escrit:




Ah, i no parlem de la noia del davant, que ens va dir com 8 vegades que calléssim... i ens agafaven més atacs de riure XD

Al final em pensava que se'ns menjaria... xDD


Clar, és molt divertit que la gent faci soroll i molesti mentres veu una pel.lícula. Però vaja que hi farem, de garrulos hi ha a totes bandes, i ja se sap que hi ha gent que no se sap comportar com a persones quan van a llocs públics.

Mada mada dane!!
J'oublierai malheuresement tout de toi, c'est qui me fait plus de peine

Avatar de l’usuari
annmapo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
Ubicació: a casa meva!
Contacta:

Entrada Autor: annmapo »

doncs a mi m'han agradat mes les anteriors. Hi han hagut trosos q si k feien riure i la luna , l'umbridge i la bel·latrix l'han clavat. Però s'han saltat un munt de coses, i la batalla del final se m'ha fet molt curta. Que s'en sap e la traicio den kreacher? en fi... I la mort d'en Sirius? buf..
El radcliffe no ha cridat a la peli!! I no sembla q li sapiga tan greu la mort d'en sirius...
--> a l'estiu tota cuca viu <-- http://s4.gladiatus.es/game/c.php?uid=22704
Imatge Imatge

Bloquejat