Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

Jo l'acabo de veureeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....!!!

La veritat??? M'ha descepcionat... pero bueno.... esta bé...! M'he partit amb la cara que fot el Dudley xDDDDD que bo! I el Harry....aix... cada cop va a més cutreee!!! El Ron millora si senyor xDDDD i el peto??? qui cony a dit que havia de ser tant llarg? Pero bé... la mort del Sirius, cutre motl cutre....¬¬ I hi ha hagut cada inventada que flipa xDDDD jo dient-li a una amiga meva això era així? i ella que va! I ens partiem xD Ara el que més ,'ha molat... sense dubte....MIAUUUU

xDDD

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Misaki11 ha escrit:
Lia2 ha escrit:




Ah, i no parlem de la noia del davant, que ens va dir com 8 vegades que calléssim... i ens agafaven més atacs de riure XD

Al final em pensava que se'ns menjaria... xDD






Clar, és molt divertit que la gent faci soroll i molesti mentres veu una pel.lícula. Però vaja que hi farem, de garrulos hi ha a totes bandes, i ja se sap que hi ha gent que no se sap comportar com a persones quan van a llocs públics.

Mada mada dane!!



Doncs val, som garrulos...


No has sentit mai, que si no has de dir una cosa agradable no la diguis?


Es diu que és de mala educació i punt.



Per cert, a no ser que rigués en Marc (XD) Tampoc se sentia tant... xDD




Miau ^^
Lia2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 11, 2007 9:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Ter*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. nov. 26, 2006 2:48 pm
Ubicació: The Black Parade ^^

Entrada Autor: Ter* »

Jo acabo de venir també i sincerament, m'agradat moltissim.

No me la esparava aixi tampoc. També trovo que s'ha deixat forças coses, tipo quiditch, i lo de l'hospital o aixi.

La Thonks, no m'acava d'agradar, no me la imaginu aixi.
La Luna, molt bé, buaaagh ho fa genial, amb els saltitus a lo heidi m'he rigut moltissim.
El Harry,, ams, sembla el meu profe d'anglés de primaria que era "vizco" ù_ú xD
El Ron, perfecte, genial, especial, unic,, EL MILLOR
Hermione, ho fa bé, pero la que la dobla ho fa com el putu cul neen, tot el rato amb veu de pito i exaltada.


I tothom a dit de tot, menys de que

EL RON I LA HERMIONE ES PASAN TOTA LA PELÍCUL·LA LLIGANT I COQUETEJANT!

I frases com la de:

Ron, tienes menos sensibilidad que un ladrillo ¬¬

Jajajajajajajaja

M'he partit un monton.
Pero si si, moltes miradetes, molta proteccio per part del Ron cap a ella i tal

Es que d'aixo ningu a dit re.

jajajajajaja

Muaaack
[My Chemical Romance]

[Feel the Romance] =)

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Eeei, ja l'he viiist! XD Val, com vosaltres, però em feia il·lusió...¬¬'

En general la peli m'ha agradat força...
Sobretot com anaven explicant les novetats amb les imatges i portades del periòdic Profètic... ^^

El que més m'ha agradat ha estat la Luna...XD Genial els saltets, tot el que diu, quan està amb els vesprals....
El Gary Oldman és un actoràs, fa just el Sirius que m'imaginaba sempre.... I l'Helena Bonham carter el mateix, genial....

El que no m'ha agradat: SOBRETOT, el "record més trist de l'Snape"....És taaan....curt¿? No sé, suposo que han tret moltes coses i que als extres del DVD el posaran sencer, o això espero.... :|
I també, és clar, que s'allarguessin taaant amb el petó estúpid....¬¬

També he trobat a faltar la discusió-baralla Sirius vs Snape, però clar, si a la peli l'oclumència la fa abans de nadal....dish...><

L'Umbridge, horrorosament genial....^^

I sobretot, el millor, els moments en que he rigut, com amb el clatellot de l'Snape (encara que sigui repetit), el Grep amb el timbre de la bici, i els comentaris del Ron i la Luna....Aiiix, que...LUNA, és la Luna, hahaha!! XD


Doncs això, tret de més moments relacionats amb el Sirius i l'Snape (és clar! xD) i menys moments "ara miro a la Xo, i ara també" ha estat bastant bé...

Li dono uuun....8.5 sobre 10.... :mrgreen:

Aida
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 04, 2007 9:18 pm
Contacta:

Entrada Autor: Aida »

Jo també l'he vist ja ^^ (amb la :estefi: i alguns amics més)

Bé, ha estat... aceptable. podria ser pitjjor xD Es que normalment no m'acaben d'agradar les adaptacions a peli dels llibres, pero no ha estat tan malament.
M'ha encantat la Luna ^^ es el meu personatje prefe :mrgreen: i a la peli es geniaaaaaal :mrgreen: :mrgreen: casi igual a com me la imaginava ^^
La umbridge me la imaginava un pél diferent, pero la interpretació boníssima. Quina ràbia de persona xD arrgggg xD
També m'ha agradat lo dels diaris. curiós. El Ron a millorat moltíssim, pero el Harry... uff, anem a pitjor >.< vale que en el llibre 5 ja es així, pero... nose, no m'ha agradat. I el Dudley i la Bela, si ho feien bé, pero el Dudley no m'ha agradat massa tampoc. la Bela sí, pero l'altre no. ((ara, el tiet Vernon boníssim allò del gelat xD))
El petó, la lluita final i aquestes coses m'han decepcionat. A més, a anat tot com molt ràpid (es clar, que ja comprenc que la peli no podia durar hores, pero...).

M'ha fet molta pena també que la actuació dels bessons fos tan poc espectacular :( vale, que ho era molt, pero ho podrien haver fet més :P i la mort del Sirius.... molt cutre.... com els records de l'Snape, també se'm han fet curts. ((i ara que dieu allò del Ron i la Hermione, es veritat xD es passen la vida coquetejant... xD))

Bé, passo per alt tots els errors i llicencies típiques de les pel·lícules.

Ara, ha sigut molt bo quan al final apareix el Fudge i diu: "ha tornat" xD tota la sala s'ha possat a aplaudir XDDD jajaja. Molt bo, de veritat. xD

Jo la he anat a veure en català, i m'ha agradat molt el doblatje (clar que no se com es en castellar, ben bé, però vaja...) l'únic que em treu de polleguera es que a la hermione li diguin HermionEE ¬¬

En fi, que no esta tan malament. S'han saltat moltes coses, han inventat unes altres... pero té coses que les han clavat. Així que està pruo bé ^^

Salut

Avatar de l’usuari
Moni.Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 3:40 pm
Ubicació: Piera(Un poble perdut entre les muntanyes XD)

Entrada Autor: Moni.Granger »

Pues la vaig anar a veure ahir i......

Pues m'ha decepcionat....

Falten coses mes importants que el petó.

El peto per tots els angles possibles!!, però a on van si ha durat més el petó que no pas la mort del Sirius, i a sobre de tots els angles possibles, argh.

La mort del Sirius? a allò se li diu mort ? xDDDD si era patètic ens vem quedar tos i ja esta? ja sa mort? i ens vem fotre a riure de lo cutre que era...

El passat de l'Snape?, on esta?, uns segons on es veu un James fent levitar a en Severus i ja esta?, ja podrien haver tret temps al peto i fotre'l aquí.
Pq, i la Lily?, i en Sirius i en Llopin de joves, va anar tan rapit que no els vaig veure pas!!

I la relació Tonks-Llopin ? on esta? si casi no han sortit gens a la pelicula, una mica el començament i a la lluita i ale ja ta.

I l'arbre geneologic, jo pensava que seria un tapis dins un quadre ben gran penjat a la paret, i no que fos la paret de l'habitació un tapis...


Està clar que com a qualsevol adaptació al cine d'un llibre, decepciona al esperar unes coses i trobar altres.

Lo bo de la pelicula, que tampoc es que sigui tan dolenta xD és:
La lluna, és genial, és que l'han clavat i per allà fent saltets i amb aquella veueta tan fina que casi no se la sent ^^

L'Umbrige, genial, ma encanta i me rigut molt amb el seu despatx Miau, miau, i es que a sobre es mouen xDDDDDDDDD

Els germans Wesleys, també genial amb lo dels focs artificials i el drac final que es menja a la Umbridge.

Aixi puc dir que almenys els 3 nous personatges han estat molt ben aconseguits.

I bueno, diria que al cine algú ens hagués pegat perquè rèiem i algun comentari que feim xD. Però jo també sentia als de darrera parlar xD

Pd: Miau decepcionant, miau però dintre de tot no esta horrorosa xD
Visca l'ACLEE!


Imatge

Uri
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 30, 2007 9:16 pm
Ubicació: Berga-Berquedà

Harry Potter i l'Ordre del Fènix

Entrada Autor: Uri »

L'acabo de veure, i m'ha encantat. Molta gent diu que s'han deixat moltes coses i que ha sigut decepcionant, la veritat ho puc arribar a entendre pk quan a algu li agrada molt una cosa la vol a la perfecció. Com vaig dir a l'anterior pel·lícula, estem parlant de llibre molt gruixuts que per resumir-los amb 2 hores aproximadament, té nasos i pocs o farien.
La veritat és que penso que la peli per ser d'un llibre com és de 968 pàgs. està de conya, penso que l'adaptació està molt bé i els efectes especials millor encara (o no recordeu la batalla, aquella representació tan detallada del bé i del mal, per no dir la baralla entre el Dumbledore i en Voldemort que la veritat faltava més la baralla verbal però tot i així molt bé).
D'acord, dóno la raó que la mort d'en Sirius ha sigut un pel... bé en fi decepcionant que ho veus i dius - quina manera més tonta de morir - però jo amb el llibre també em va passar el mateix.
Així que només vull que penseu que es tracta d'un gran llibre, hi que ha de costar mot fer-ne una pel·lícula i si no e spot antendre una cosa tan simple com - a la pel·lícula no aparaixerà cap cosa que la J.K.Rowling no consideri important -, per tant alhora de jutjar penseu-hi ja que tots tenim coses que ens hagués agredat molt més veure i coses que valia més haver-ho deixat com a cosa sense importància. I a més, amb qualsevol pel·lícula passen aquestes coses i si no les vols acceptar no vaguis al cine, perquè pel·lícules basades en llibres, sempre passarà el mateix.

(en cap moment vull que ningú s'emprenyi alhora de llegir això, simplement que reflexioneu i digueume el que penseu, Gràcies)
-Harry Potter el somni que m'ha fet tenir infància-

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

BeTu ha escrit:I què la vau veure, en català o en castellà? Pels que la vau veure en castellà: Vau notar el canvi de dobladors? Encara que no siguin els mateixos, encaixen bé les veus?

Anava a dir-ho!! M'ha decepcionat molt que canvien els dobladors a estes altures... Diria que han canviat Lupin, Hermione i algú més que ara no em ve al cap.

El que menys m'ha agradat:


-Si en la quarta es deixaren mig llibre, en aquesta tres quarts. M'ha semblat horrible que es deixaren, per exemple, la visita a Sant Mungo -Gildreroy Lockhart inclòs-, la Marietta Edgecombe i els granets de chivata, com talla amb Cho al bar, el fet de que quan els bessons la lien Harry va a parlar amb Sirius pel despatx d'Umbridge i ell li diu que el seu pare era una gran persona i tot això, han fet molt poc del passat d'Snape, no he vist a Lily, ni la solució que li fa Hermione a Harry per a que hi pose la mà, per a curar-se la ferida d'Umbridge, i creia que a la resta de gent no li posen el mateix càstig... i la conversa de Sírius i Harry on li diu que ell està d'acord amb que fagen l'ED i que el també ho haguera fet.

-La mort de Sirius ha sigut molt curta, i no s'ha apreciat bé. Li han donat massa importància als assatjos de l'ED i poca a coses més importants.

-El canvi de dobladors, res a dir... La veu d'Hermione és mooooolt pija i infantileta.

-El bes, per favor!! Si en el llibre no apareixen besant-se i ací els han tingut tres hores!

El que més m'ha agradat:

-La caracterització dels personatges! Umbridge, Bellatrix... I sobretot LUNA!! És genial, boníssima, m'agrada més encara que abans. Impressionant!!

-La B.S.O., no l'he pogut atendre massa -estava molt ocupada dient: Açò no és com en el llibre...- però crec que és més Harry Potter que la de la 4ta.



En resum, crec que hauré de tornar a veure-la - ooh... quina llààstima...- sense fixar-me en el que ix o no ix en el llibre :mrgreen: Però com a conclusió, això: Pel·lícula genial, adaptació horrorosa.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

eis geeeenttt!!
jo tb lacabu d veureee! volia anar-hi a les 4, però no hi he arribat a temps... :( :(
pero l'he acabat veient + tard!!!
i ... no tinc paraules! senzillament, ma encantat!! buff...
la tia q fa d luna ho fa de PM!! i m'ha agradat molt la q interpretava a la Bel·latrix, la veritat ésq s'ho han currat bastant amb ella :wink:
i q mes a dir... ma encantat quan en voldemort poseeix en harry a la conselleria, i llavors apareixen en ron i l'hermione, i finalment deixa de ser posseït x el Voldemort, i l'hi diu una frase tope d maca (q se m'ha oblidattt!! arggg!! )
però era molt maca... :oops: :oops:
en resum, perfecta.
apa, ciaooo
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

Carles
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 73
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:26 pm

Entrada Autor: Carles »

Jo sincerament dic que ha estat la pitjor de totes les películes (pel contingut).

I simplement per una cosa que quan he sortit de la película es sortit INDIGNAT, però molt. jo tope content a les 4h de la tarda esperant els últims minuts, i sol començar ja la caguen i s'inventen casi tot. No pasaven 2 minuts que no s'inventament alguna cosa.

Es molt maco fer la película i si es te d'escurçar molt bé, PERO QUE NO S'INVENTIN EL LLIBRE, perquè que fos igual sol està el fil argumental i amb prou feienes.


- Des de quan el harry treu la vareta amb els amics d'en DUdley davant.
- La Xo segons la pelí és la dolenta que es xiva? I la marietta, k? no existeix ?
- Em sembla fortísim la falta de San Mungo.
- Els focs artificials, no són durant el GNOM, això és una partillada, i des de quan la UMBRIDGE té de mirar que no copiïn als GNOM, teoricament venen bruixots de fora.
- LA carn que es posa el Hagrid al ull té de ser verda ja que és de Drac i es toxica, i a la pelí se la menja l'ullals.
- Des de quan el Grep agafa la Hermione amb les mans, i quan el Hagrid diu: li fareu companyia, tots diuen contents que si. En el llibre la Hermione no vol fer-ho sol ho fan perquè li havien promes abans.
- Si no recordo malament al principi del llibre des de quan es posa a ploure a bots i barrals? PATILLADA.

- I a més es van a refugir sota una mena de pont, teoricament estan al mig de carrer i teoricament té d'estat a les fosques totals (em sembla) i allò sembla mitja tarda.

- La sala de misteris (segons la pelí sol sembla que existeixi una sala que sigui la de les profecies), això és una mica tosh!

- Després l'ordre del fenix fan guardia davant de la porta del departament de misteris i no davant de les profecies.

- Això de que la Profecia parli !! I que el Harry s'enteri i tots els amics també, valla inventada, ya que li diu al DUMBLEDORE i no li diu als amics.

- Des de quan pillen a tots a la sala de les necesitats sol atrapen al Harry y a la pelí tots copien!!!

- I si segons la pelí la Xo es chiva? Com es que no li surten grans!

- El Grep el van a veure sol l'Hermione i el Harry, l'aparició estelar del Ron valla inventada. (ja que ell està en el partit de Quiddich, que percert no ha aparegut en cap moment)

- I la briga inquisitorial a passat molt de refilont que feia pena!

- Desde quan hi ha una lluita entre el Voldemort i El dumbledore que sortisin xispes xocant les dos varetes.

- ¿Perquè no es trenca l'estatua de la Conselleria?

- Per últim la mort del Sírius: Com es pot dir que això es morir d'aquesta forma estúpida, però veient aquella escena en que suposadament tots estan bé!! EL QUE MÉS HE TROBAT A FALTAR ÉS EL CERVELL QUE ATACA EN RON WEASLEY
(segueixo o que... millor paro. ) Pero hi han moltes més



EN conclusió Qui digui que la pelí ha estat bé, es que no li pot agradar els llibres de Harry Potter perquè me l'han trinxat i no sap dir que és un película d'un senyor llibre!!



Per cert! Bona nit

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

nana_11 ha escrit: i q mes a dir... ma encantat quan en voldemort poseeix en harry a la conselleria, i llavors apareixen en ron i l'hermione, i finalment deixa de ser posseït x el Voldemort, i l'hi diu una frase tope d maca (q se m'ha oblidattt!! arggg!! )
però era molt maca... :oops: :oops:
Eres tú el débil.
Nunca sabrás lo que és el amor... ni la amistad...
y me das lástima.

Dioooos m'han matat! *o*
Per fi són capaços de fer-me emocionar amb aquest personatge!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Hinata-chan
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 8:54 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: Hinata-chan »

hola wenu jo sok la nova ja me presentat a la altre pert del forum encantada!!!! pos volia dir k jo tambe he vist avui la pelicula no ha sigut la meva preferida si em poses a comentarla diria el mateix que heu dit vosaltres jeje ! suposu ke es normal ke al ser el llibre mes extens no podia sortir tot pro esque ho han fet tot mol per sobre tot era massa depressa !!! sobretot lu del snape ( :cry: apart he anat amb unes amigues que no havien llegit el llibre i no san empanat de que passaba ! tota la estona: qui es akesta del pel lila? etc..XD i la gent sa partit amb la cara del dudley!!! lu ke mes ma agradat la LUNAAAA !!! era tope de luna!!!i lu del harry al final me emuciunat!! i kuan el conceller diu: si es verdad voldemort ha vuelto....dix la gent aplaudint (si es ke li kostava el tema!XDD) pro wenu tots savem ke podria star millot tot i aixi ma agradat!! weeee.
ale ya sta jeje!!!!

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Acabo d'arribar del cine, i apart de tot el que heu dit, també he trobat a faltar que EN RON I L'HERMIONE SIGUIN DELEGATS!!

Una altra cosa que falla, és el pacte entre la RIta Skeeter i el pare de la Luna en la publicació d'un nº de El Tafaner amb una entrevista a en Harry, entrevista que s'ha de fer un dia de sortida a Hogsmeade en què en Harry i la Xo haurien de ser al saló de tè de la senyora Flamet. I on en Harry la caga dient que ha quedat amb l'Hermione a les 3 escombres.

I com es pot eliminar el quidditch!!?? Això és un dels 8 pecats capitals!(és d'última adquisició, però hi és jeje)

I des de quan castiga a tots els membres de l'ED a copiar amb les plomes del dimoni? Que sapiguem només en té una...

I en Harry s'ha de desmaiar a l'examen d'història de la màgia no?

I tot el que passa a l'examen pràctic d'astrologia?? I l'atac d'en Dawlish i altres de la conselleria a la McGonagall?? Que ella també ha d'anar a St. Mungo.

I des de quan les orelles funcionen a la seu?? No les poden fer servir pq la senyora Weasley ha fet un encanteri impertorbador o no sé com es diu a la porta. (Un gat menjant orelles...)


I la Nimfadora Tonks no tira el paraigüer de pota de trol, i la mare d'en sirius no es veu ni un cop!!!

I la neteja de la sala d'estar de la casa de Grimmauld Place que?

Ja paro perquè això ja ho sabem tots... Han volgut anar massa ràpid. A mi m'és igual quan es tardi a fer una pel·lícula, i també m'és igual si és una peli molt llarga, de 4 hores si cal, amb una mitja part, però que no facin aquestes retallades!!! Sembla que un nen de tres anys hagi interpretat la història que li han explicat els pares, hi hagi fet un conte curt de l'història. Això si, un nen amb capacitat per dibuixar efectes especials...


Però bé, almenys n'he tret alguna cosa positiva. He tingut l'honor de compartir sala amb el nostre benvolgut Jomast, tot i que ell no sap com soc, ni que hi era. Però jo si que sé com és ell 8)
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

Hola!! fa temps que no escrivia per qui la veritat esque vaig bastan liada a ver si puc vindre a alguna de les quedades.... be.. al que nem la peli!
La veritat esque m´ha encantat tot, desde el principi fins al final aixi tot en general , tots els personatges nous i tot i aixo que em pensava que em decepcionaria perque m´esperava molt pero ha estat molt be, lo unic que m´hagues agradat que lu del snape i el pare del harry hagues durat mes perque es molt molt curtet. Buenu en general que m´ha agradat molt, lo que l´he vista en castella i el doblatge de la hermione es fa una mica extrany, ja la vull veure en angles per sentir a la luna.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Carles ha escrit:
EN conclusió Qui digui que la pelí ha estat bé, es que no li pot agradar els llibres de Harry Potter perquè me l'han trinxat i no sap dir que és un película d'un senyor llibre!!
Crec que tu no buscaves una pel·lícula, noi XD Com dic sempre, em fa l'efecte que hi ha gent que pretén que a la pantalla projectin totes les pàgines del llibre que vagin passant soles, i apa. Perquè no ho entenc. És una VERSIÓ, no una rèplica XD

Doncs havent-la vist ja per segon cop i en català, he de dir que M'HA ENCANTAT. O.O De debò. La traducció (no doblatge, eh?) catalana ha estat molt més aclaridora, fins al punt que en castellà i en català deien coses diferents. :o
El 7 que li vaig donar a COMRàdio de sobte s'ha convertit en un 9.
I no faig broma O.O Excel·lent.

Ara bé, segueixo pensant que calia un discursillo dumbledòric al final.


I només uns aclariments:
- Això de la Xo i la Marietta ho excusen molt adequadament. Si estiguéssiu pendents de la pel·lícula i no d'obsessionar-vos en buscar què falta i què no falta, hauríeu entès que a la Xo li van obligar a prendre un veritaserum. I d'un veritaserum no se n'escapa ningú. I no li surten grans perquè simplement ho han omès XD Per grans grans, els del Filch XD

- La mare del Sírius PARLA. Es veu com el Kreacher parla a un quadre, i li diu senyora, no sé què. I el quadre diu que "En temps dels meus pares això no passava".


M'he enamorat de la Luna *.*
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat