Les parides que diu la gent (falsos mites)

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
emmahg
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:59 pm

Les parides que diu la gent (falsos mites)

Entrada Autor: emmahg »

Aquest tema s'em acaba d'acudir... Igual es una parida que a ningu mes interessa, pero la cosa es que expliqueu les parides que heu sentit al cine sobre Harry Potter...

Perque igual es que jo vaig amb un cine on nomes hi van els tontos, pero us juro que al final de la cinquena peli, quan tothom s'aixecava vaig sentir a dos nens de 10 anys. I un li deia a l'altre que ell n'havia vist tres de pelicules, que li faltaven per veure la segona i la tercera (que vaig pensar: nen com t'enteres d'algo aixi...) i que tenien un amic que tenia la sisena =S (Si, si... La sisena!!) I que dema podrien anar a casa seva a veure-la... Pero la mes bo es que aquell parell de ... (no hi ha paraules per descriure-ho...) deien que la sisena peli ja era la ultima...

Em va agafar una mala llet... I vaig haver de frenar la meva vena d'Hermione... XD

I com aquestes moltes coses he sentit... El problema es que no les recordo...

Vosaltres heu sentit algo semblant...? O soc la unica que esta rodejada de incults... :?

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Em sembla bé (de fet m'és ndiferent) que critiquis la gent que fa comentaris estúpids quan veu les pelis de Harry Potter però no em sembla que aquest tema tingui una relació tan gran amb la peli de l'orde del Fènix com per obrir-ho en el subfòrum exclusiu d'aquesta peli. El tema l'hauries d'haver obert en el de "pel·lícules" o més aviat al "general".

No hi havia un tema per parlar de comentaris que s'escolten en els cines?

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs sí, hi havia un tema, però no el trobo... Crec que ja no existeix...><

Bé, doncs si voleu parlar de comentaris del cinema com ja es va fer, obriu el tema al forum de Món Muggle... :roll:

Bloquejat