El DVD

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Uee! Com més aviat millor! :o :lol:

No m' agrada gaire la caràtula, preferia la del pòster que més hem vist de la pel·lícula (al que surten en Harry, en Ron, l' Hermione, el Neville, la Ginny i la Luna :? Però bé, aquesta ja queda bastant bé... :roll:

El que més tinc ganes de veure (a part de la pel·lícula) és la escenes que han tret :lol:

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Audio: Dolby Digital 5.1 Inglés, Castellano, Catalán.

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!

(ja està xD)

Veig que han vist que el que van fer amb la tercera és el millor que podien fer, 3 idiomes :D. M'alegro perquè canviaré d'idioma quan senti a l'Hermione castellana (:P xD) i per poder veure la peli en català, ja que al cine la vaig veure en castellà :P

Si us plau, que no ho canviïn!!! :pray:
Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

AAaaaah!


l'estrenaran en anglès el dia després del meu aniversari!

ja tinc ganes de tenir-lo :mrgreen:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Meitantei_Guille ha escrit: El que més tinc ganes de veure (a part de la pel·lícula) és la escenes que han tret :lol:
Jo també, sobretot la del record de l'Snape que de fet sí és la que he dit que penso és la més curta... :|
BeTu ha escrit:Audio: Dolby Digital 5.1 Inglés, Castellano, Catalán.

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!

(ja està xD)

Veig que han vist que el que van fer amb la tercera és el millor que podien fer, 3 idiomes :D. M'alegro perquè canviaré d'idioma quan senti a l'Hermione castellana (:P xD) i per poder veure la peli en català, ja que al cine la vaig veure en castellà :P

Si us plau, que no ho canviïn!!! :pray:
Uooo!! Sí, sí , síí!! Que béé!! ^^
Jo al cinema també la vaig veure en castellà... :| I sí la millor opció és com van fer al DVD de la tercera!! :mrgreen:
Tant de bo sigui cert...Suposo que sí si ho possen...

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

BeTu ha escrit:Audio: Dolby Digital 5.1 Inglés, Castellano, Catalán.

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!

(ja està xD)

Veig que han vist que el que van fer amb la tercera és el millor que podien fer, 3 idiomes :D. M'alegro perquè canviaré d'idioma quan senti a l'Hermione castellana (:P xD) i per poder veure la peli en català, ja que al cine la vaig veure en castellà :P

Si us plau, que no ho canviïn!!! :pray:
Oh, espero que el que dius sigui veritat!!! Jo també penso (com la majoria de vosaltres) que la millor opció és que la peli sigui editada en 3 idiomes diferents dins el mateix disc per poder mirar-la com vulguis. El que no m'agrada és que la peli surti en castellà i en català en discs separats, perquè els DVDs no són molt económics que diguem i no es pla de estar-se gastant els calers en comprar la peli per separat en dos idiomes diferents.

A més a més, jo també vaig veure HP5 en castellà i tinc moltes ganes de veura-la en català si és posible. Per cert, creiu que sortirá el record més trist de l'Snape complet dins de les escenes eliminades??
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

En tinc moltes ganes, moltíssimes!!

Jo la vaig veure primer en castellà i després en català

tinc moltes ganes de tornar-la a veure!! S'ha de dir que hi ha moltes bromes que surten a la peli en català que no surten a la versió en castellà i viceversa però tot i així són bastant iguals.
El que no suporto es la veu de l'Hermione en castellà, es insoportable!!!
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

No ve gaire a cuentu, però a algú li sona aquesta lletra?:

Imatge

xDD És la que han posat pel títol d' HP 5 xD (que ara ja no és la Lumos, com dic a la pàgina anterior). xD Si no ho és, almenys s'hi assembla :roll:
Imatge

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Tinc moltes ganes de veure-la ja en català perquè al cine hi vaig anar 3 cops però en castellà, ja que en català tenia planejat anar-la a veure però al final no vaig poder :|

Doncs sí que s' hi assembla sí :o

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Últimes notícies!!

HarryLatino ha aconseguit el DVD de Harry Potter i ens regala imatges i un video (de baixa resolució xD però suficient) del menú! A part de 2 noves imatges del jove Snape que no es van veure al cine! :D:D

Nota*: El DVD és el mexicà, però tothom sap que no hi ha gaire diferència en quant a l'espanyol.
Nota**: He millorat la qualitat de les imatges (encara que ja estaven bé xD) per fer-ho més real... I perquè m'avorria xDD És més, hasta m'he dedicat a traduir el rètol de la cabina xDD (evidentment al DVD dirà "Telephone") Estic fatal :boig: Mare meva xD.




Contingut del DVD
(Els llocs dels discos són així? No podrien ser com avans que es podia treure?...)
Presentació menú
Presentació menú
Presentació menú
Menú
Menú
Menú
Escenes
Idiomes i Subtítols
(recordo que és mexicà, per tant no inclouen el català)

________________________________________________________________

Snape penjat de peus
Snape margi

Bé, això és tot ^^

Encara no entenc com és que sudamèrica tindrà el DVD en 4 dies (31 d'Octubre) i nosaltres res de res fins el Desembre!!! :evil: Sempre ens passa igual, com amb el llibre!

P.D: Algú sap com es diu la lletra que tenen els menú d'aquest DVD? És que me la vull descargar :P xD

EDIT:
Padfoot ha escrit: 00:02:31:17 ("TRELAWNEY EATING")
00:00:13:08 ("NEVILLE SPEAKS UP FOR HARRY")
00:00:26:02 ("STEADY CAM AROUND")
00:02:46:18 ("UMBRIDGE QUESTIONS TRELAWNEY")
00:00:17:21 ("MALFOY CRABBE AND GOYLE BULLY A STUDENT")
00:00:21:06 ("FILCH BLOWS ON UMBRIDGE'S HAIR")
00:01:47:14 ("HARRY HERMIONE AND UMBRIDGE - EXTENDED")
00:00:37:22 ("HARRY ENTERS")
00:01:07:23 ("HARRY AND RON PACKING")
Es veu que han afegit la de l'Snape, que tant s'esperava :P, així que no cal descartar que en posin més... Com aquella de la McGonagall en cadira de rodes llegint el profètic.
BeTu l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 27, 2007 3:04 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Hi ha un tipus de lletra molt semblant que es diu Morpheus.

Doncs el DVD... Pos vale xD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

M'encanta el menú i l'estètica emprada per al DVD de HP5!!! Afortunadament, l'he trobat molt a l'estil del que es va emprar per a la quarta peli; entrem al menú amb la cabina telefonica del ministeri, el plafó on surt en Fudge és utilitzat de forma enginyosa per il·lustrar escenes de la peli i les procefias ens donen l'accés directe a les escenas...Molt xulo, sí senyor!!! Quines ganes tinc de que el DVD surti ja a Espanya!!! Que arribi desembre ja, plis!!

Per cert, les captures del jove Snape no són escenes noves perquè van sortir (això si, de forma molt ràpida) en el flashback del seu pitjor record a la peli. I estic completament segura d'això perquè he vist aquesta escena al Youtube i recordo haver-ho vist perfectament. Fixeu-vos:

Pretty Ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 06, 2008 3:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jo proposo una escena eliminada "el primer beso de Potter, versión extendida"! Ueeee, volem un petó, un petó del Potter, de tots els angles possibles! (Us recordo que no ho van enfocar ni per baix ni per dalt eikkkk!)


Jajaja, m'he llevat amb xispa... us imagineu? Quin trauma d'escena! :lol:
SEMPRE ACLEE!

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

Jo ja em pensava que ja avia sortit la cinquena pelicula... aurem d esperar fins l'11... Per axo no me la podia baxar... Escolteu, les pelicules d HP estan amb catala? I es poden grabar els DVDs¿

I una peliculad d'HP, quan val?

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Un tros de documental i escenes eliminades d'HP5!!!

La web d'MTV ha publicat un tros d'un documental de "Cóm es fa fer..." titulat "Caminant a través de la Sala de les Procefies" on s'explica cóm es van crear per ordinador el fons d'aquesta escena i dos escenes eliminades de la peli anomenades "Harry en solitud" i "El desagradable menjar de la Sybill Trelawney"

Com aquestes escenes encara no estan disponibles al Youtube, tindreu que veure-les al seu link original clicant a través D'AQUÍ

**********************************************************

Personalment, trobo que les escenes eliminades són molt xules. La que més m'ha agradat i que segons crec no haurien d'haver tret és la d'en "Harry en solitud". A aquesta escena es reflecteix molt bé la intensa tristesa que sent en Harry per la mort d'en Sirius i m'hagués agradat que sortís a la peli.

D'altra banda, m'he petat de riure amb l'escena eliminada de "El desagradable menjar de la Sybill Trelawney" (que és bastant innecessari) i m'ha semblat molt curiós saber com van filmar l'escena de la Sala de les Procefias.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

El DVD quan surt? aquest dilluns (http://www.dvdgo.com/product~catgid~1~l ... id~308.htm) o aquest dimarts? (http://www.zonadvd.com/modules.php?name ... &sid=12049) és que el vull comprar el dia de la sortida i vull tenir-ho clar xDD
Imatge

Bloquejat