Portades del setè llibre!!!!

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Uii, quines portades més... més... ui! xD
Maques, maques no són la veritat, i menys la infantil, que és la que ens toca a nosaltres, no? :| ...

Hi han moltes coses, daurades i platejades, (tresors de pirates xD), van tots molt ferits (pobrets...), mans grises, elfs amagats...
El símbol del llom... és rollo Embrujadas xD

Són molt 'uiii' ú.ù...
Res, que cada dia em fa més por que surti el llibre T.T...


Pd: Vivència personal de quan mirava les portades en gran :boohoo: ...
Passen dos nens per darrera, a la biblioteca, i un li diu a l'altre:
-El Harry Potter!
I l'altre li contesta:
-Eso no es Harry Potter...

xDDD
charlotte evans l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 29, 2007 8:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Entrada Autor: Aulin »

L'amfiteatre i les cortines de la portada nord-americana, podrien ser els de la Sala de la Mort del Departament de Misteris. El problema és que al dibuix es veuen a l'aire lliure. No sé...

D'altra banda, el que hi ha darrere en Harry, sostenint l'espasa (la de Griffindor?), sembla un elf domèstic (en Dobby o en Kreatcher) o bé... un GÒBLIN (fixau-vos en les orelles). Per tant, tants tresors podrien estar a GRÍNGOTS.

Son curioses les robes que porten en Ron i n'Hermione, amb els colors d'Slytherin i Ravenclay, respectivament. Així mateix, 2 dels tresors (sota en Harry) són ampolles de color verd i morat... Casualitat?

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Aulin ha escrit:L'amfiteatre i les cortines de la portada nord-americana, podrien ser els de la Sala de la Mort del Departament de Misteris. El problema és que al dibuix es veuen a l'aire lliure. No sé...
També podria ser el famós cementiri desaparegut de Hogwarts...

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

:o kina emocio ens espera no?(nervis nervis) m'encanta xk com a bons fasn de Harry Potter nomes sortir una petita cosa nova ja començam a imaginar-nos coses i axo sera axi i axo altre lo altre XD
jo tmb havia pensat k podia ser un Goblin, i l'espasa crec k es bastant evident k es la de Griffindor(ara xk no ho sigui XP)
aisssssss nervis nervis...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Aish, ahir vaig veure els portades, però me n'havia d'anar a veure Grease i no vaig poder posar la noti... Ara la posaré ^^

Bé, doncs jo crec que hem de tenir en compte que al dibuixant de la versió anglesa no li van deixar llegir el sisè. Li van dir més o menys el que havia de sortir, i ell li va posar imaginació (el Dumbledore hauria de tenir la mà podrida, etc).

Suposant que aquest cop sí que l'hagi llegit, el que ens arriba és una mena d'arc (passaran el vel? xD) i un gran tresor (les relíquies? ^^). Com heu dit, rere el Harry hi ha una mena d'elf o goblin sostenint una espasa (la de Gryffindor, potser). La veritat és que jo em decantaria molt més per un elf, per l'evident importància que tenen des del segon llibre; però els qui tingueu el cinquè en la versió anglesa, mireu la contraportada, que hi ha el goblin de la font de la Conselleria d'Afers Màgics; aquest dibuixant (sempre tenint en compte la contraportada del cinquè) dibuixa els gòblins amb barret i unes orelles més punxegudes que no pas de rat-penat, com surt l'elf, i, tot i que aquí no surt amb barret, el d'aquesta portada té les orelles punxegudes i no d'elf...
Serà, com diu l'Aulin, a Gringotts, on són aquestes relíquies...? Qui sap, qui sap (podria ser que... xP). xD

Sobre l'arbre de la contraportada... M'atreviria a dir que és el pi caraballa, però també es podria referir al redit cementiri.
I... us hi heu fixat, en el gosset amb l'espina de peix??
:o :o ( :P )

El triangle... haurem de cridar el Langdon ^^


Sobre la portada americana... Jo crec que es tracta del Departament de Misteris, tot i ser estrany això del cel descobert... Ara, que podria ser un encanteri... O una ficada de pota de la Mary GranPré :lol: :lol:
També es podria tractar d'un estadi de quidditch...
¡LA BATALLA FINAL! ¡NO SE PIERDAN LA BATALLA FINAL! MAÑANA, A LAS 18:00 EN EL ESTADIO DE HOGWARTS! ¡LA BATALLA FINAL! ¡SÓLO POR TDT... (nova Rotten? XD)
:roll: Ehem. Ja està xD

Definitivament, penso que el medalló que duu penjat del coll és el medalló del sisè... Però jo crec que no és el real. És el fals, el del R.A.B., només en record d'aquell dia... i d'aquell trauma 8O :lol:
El medalló real potser no el veurem mai... O potser és el de la portada anglesa per a adults... Però crec que també es tracta del medalló del sisè, no el real... No ho sé. XD


Uaaaaaaah. Quines ganes de llegir-lo!! Però, al mateix temps, no el vull llegiiir! Que s'acabarààà T__T Bf! :P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

El medalló de la portada d'adults ha de ser l'autèntinc perquè quan en Harry agafa el fals del costat del cos d'en Dumbledore al sisè diu que no té la S decorada d'Slytherin i el de la portada si que la té....

El gosset amb l'espina de peix segur que serà importantíssim, surt a totes les cotrapoderades de tots els llibres! :lol: :lol:
Padfoot l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 30, 2007 4:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

HpConan ha escrit: I... us hi heu fixat, en el gosset amb l'espina de peix??
:o :o ( :P )

I jo vinga a buscar el coi de gos... i és el dibuix de la marca... ú_ù cada cop estàs pitjor! xD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Marc Riera ha escrit:
HpConan ha escrit: I... us hi heu fixat, en el gosset amb l'espina de peix??
:o :o ( :P )
I jo vinga a buscar el coi de gos... i és el dibuix de la marca... ú_ù cada cop estàs pitjor! xD
Hahahahaha. XD XD XD
Què trist :lol: :lol: :lol: :lol:



No recordava això de la S... Bé, però segueixo pensant que el que durà penjat al coll serà el fals ^^

(ups, missatge curt. Sorry V.V).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

... xk ningu vol veure el harry depresiu... jo crec que no es fa la victima, es que es la presio de ser l'heroi, ningu ha intentat mai ficar-se a la seva pell? no hi ha punt de comparacio amb les nostres vides que els nostres problemes no son tan xungus, la majoria no ens juguem la vida matant algu tan poderos com voldemort i a sobre si tothom et mira descaradament i s'en riu de tu a l'esquena es per no deprimir-se, jo aixo de que s'en riguin de tu a la teva esquena tipu harry, l'unic que jo no he vist com moria ningu no he estat apunt de morir i apart dels meus amics hi havia mes gent, pero weno nose tinc la impresio d'estar fent e pena, enteneume es de nit i tinc son...

P.D: no se a que ha vingut aixo, xo em sembla que algu ho ha mencionat aquest tema...
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

Padfoot ha escrit:Marc, he editat una mica el teu missatge perquè quan obries les imatges en una altra pàgina seguien sent petites, ara es veuen en tamany mitjà si les obriu en una nova pàgina i encara més gegant si cliqueu al damunt de la versió mitjana :P

Us heu fixat en el símbol que apareix al llom de l'edició infantil anglesa? Què deu ser? :?

Imatge
és la santíssima trinitat.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Làlia ha escrit:
Padfoot ha escrit:Marc, he editat una mica el teu missatge perquè quan obries les imatges en una altra pàgina seguien sent petites, ara es veuen en tamany mitjà si les obriu en una nova pàgina i encara més gegant si cliqueu al damunt de la versió mitjana :P

Us heu fixat en el símbol que apareix al llom de l'edició infantil anglesa? Què deu ser? :?

Imatge
és la santíssima trinitat.
Si de debò ho és crec que ja s'hauria d'haver iniciat la polèmica. Ja vaig dir que pot tenir un significat religiós i si té aquest significat tindrà una gran propaganda (encara més de la que ja té) i totalment gratuïta.

Ara que m'ho he tornat a mirar veig que no poden ser objectes de cuina si jja dic jo que anar a l'insti m'afecta el cap.

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

Ho és, que no veieu el triangle (pare, fill i esperit sant) i la rodona que sembla talment un ull?

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Làlia ha escrit:Ho és, que no veieu el triangle (pare, fill i esperit sant) i la rodona que sembla talment un ull?
Sí que ho veiem però no té perquè referir-s'hi. Per exemple la recta que els creua verticalment què simbolitza. No sé... torno a dir que no crec que la Rowling toqui el tema de la religió però mai se sap.

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

ara dire unes quantes parides pero potser acaven sent veritat:
parida 1:
com que pot ser la trinitat que simbolitza pare fiil i l'esperit sant posant-hi una mica d'imaginacio podria ser un triangle amoros tipus ron-hermione-krum...
parida 2:
pot ser un triangle de mort tipus voldy se carga a alguien y el harry el venja (em sembla que aquesta es la pitjor)
parida 3:
pot ser una inocentada de la nostra estimada JKR per fernos pensar per res o simple decoracio.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

jo sincerament si deis k als altres llibre tmb hi havia coses(crec k vau dir k un mussol i no se k mes...) alomillor es k es un simbol de alguna cosa k encara no ha sortit i k al llegir el llibre veurem...jo no crec k sigui re religios xk ja seria enmerdar molt la cosa...no se jo diria k es algo k ncara no ha sortit.

Bloquejat