Que no hos pasi el mateix que em va pasar a mi amb el 5

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Que no hos pasi el mateix que em va pasar a mi amb el 5

Entrada Autor: lord-granger »

Hola de nou
fa com 4 anys que no escric, molts no em coneixeu soc "una de les velles glories" junt amb el jep, la calis, el voldy, l'accra, el jomast...... ( segons el grup d'usuaris el 5 en registrar-se. Pero aixo no te importancia.


Vale anem al tema del 7 llibre

En el 5 llibre vaig tenir un petit error que va ser fullejar el llibre nomes de compra-lo amb la mala sort que vaig anar a parar a la pagina on algun personatge deia que el mort era en sirius. xdddddddd
ho dic perque no hi hagi ningu que fagi el mateix amb el 7 llibre on el gran enigme es si mort el harry o queda viu.
Poder es una tonteria pero us puc assegurar que fot bastant.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Salut!

Doncs sí, pot ser molt perillós. De fet, el dia que vam quedar després de la sortida del sisè, la calis va obrir el llibre i va veure qui moria... Ehem, ehem :lol: :lol: :lol:

Jo ho temo molt, perquè tinc la mala mania de començar els llibres pel final. Sempre que agafo un llibre, obro per l'última pàgina i llegeixo l'últim paràgraf :lol: :lol: :lol: :lol:
És molt trist, sí. Però mira... :P
A més, és que serà superior a mi. He de saber si l'última paraula és cicatriu. :| :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ei benvingut (o benvinguda, no vull fotre la pota, tot i que Lord és... aix que m'enrollo xD)

Doncs aquest és un problema que hem preocupa bastant perque la temptació de anar a llegir el final serà taaaaaan gran... però haurem de treure tota la força del nostre interior per evitar-ho, ja que perdria una mica la gràcia no? xDDD

De tota manera, com que serà amb anglès, m'haure de concentrar tan a buscar-ho que em donarà temps a reaccionar xDDD

Bé, a veure si torneu més "velles glories" i això agafa un altre,... ambient? xDDD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Osti sí, això fot moltíssim!!!!!!
Però encara fot més que t'ho digui la gent... a mi em van dir que moria el Sirius al cinquè després d'un entrenament de natació (me'n recordo que vaig començar no pot ser! en conya, i vaig acabar plorant! xDDD quina vergonya! xDD) i amb el sisè també m'ho va dir algú em sembla que el veí...
Les dos coses foten... però jo sempre miro la última pagina de tots els llibres!!! M'hauré de resistir aquest cop... seré forta! xDD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Kryden
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dv. set. 29, 2006 4:15 pm
Ubicació: ves a sabee...

Entrada Autor: Kryden »

uaargh! a mi hem passa amb tots els llibres... miro les ultimes pàgines... per treure els nervis, no per res... :roll: xDD pero sempre enxampo la pagina XXX! i clar... com que ja hem se el final... treu una mica l'intriga...

amb el sise llibre, sabia que moria algú, i la vaig pifiar, pq vaig veure la imatge de l'snape matant en dumbledore... i buah! hem va caure el mon a sobre... xD
esque... la temtació es molt graaan!
vamos a lo típico...

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

ostres! doncs jo tinc la santa mania de mirar sempre la última pagina i la última paraula... intentare controlar-me... avera si puc! a mi amb el llibre sis em va passar que vaig entrar a una web de llibres i la gent havia comentat i em liar a mirar-los i... vaig veure que enn Dumbledore moria... i una mica més i em moru jo! i amb el cinquè llibre... quan en Sírius mor s'em van començar a caure llàgrimes... no em vaig poder resistir... aix...

intentare concentra-me i no obrir el llibre més que per la pimera pàgina! :P

kilos de petons,

IvI :mrgreen:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Que el Dumbledore mor?? :o
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ehem... Doncs som moltíssims els que mirem les últimes pàgines, no? XD Que freak! :P
El que passa és que jo normalment em llegeixo només l'últim paràgraf, i no sol dir gaire cosa, perquè encara no saps de què va, i no tens context... PErò sí, és un costum molt perillós. :P

Ho sento, jo allò de cicatriu ho hauré de mirar... És superior a mi 8)
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo no sóc de les que llegeixo l'última pàgina però el que si que faig es fullejar el llibre una mica per sobre (no em pregunteu quina gràcia té :roll: ) i amb el sisè el que em va passar és que fent això vaig llegir el títol d'un dels últims capítols "The Phoenix Lament" i clar no és que digués que en Dumbledore moria però feia sospitar bastant un títol com aquest :cry:

Marc (i la resta també), si anem a comprar el llibre junts tu llegeix el que vulguis però pobre de tu que diguis algo en veu alta xD

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Jo tant com fullejar-lo no perquè se que després me n'arrepentire, però si que miro sempre la última paraula dels llibres (ja no nomes de harry Potter) ,així com al sisè la última és hermione, nose si tot això de cicatriu serà veritat...perquè pot tenir molts sentits,com
i sabia que mai més li faria mal la cicatriu...,o
mentres notava que desapareixia la seva cicatriu...
DEU MEU QUINES GANEES!! :lol: :lol:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

HpConan ha escrit:Ho sento, jo allò de cicatriu ho hauré de mirar... És superior a mi 8)
Uahhh! Jo també ho faig... miro sempre l'últim paràgraf i si no diu res que m'interessi els dos o tres últims... sóc masoca! xD
Aquest cop no ho faré, no ho faré, Dobby no lo hará, y si Dobby lo hace se quemará las manos! TushTushTush :lol:
Però sí que miraré lo de CICATRIU, perquè té collons la cosa... el puto rumor aquest em toca els nassos i no sé per què, o sigui que miraré l'última paraula i punto! :lol:
Com sigui cicatriu... ¬¬
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No és un rumor. Ho va afirmar la Rowling...

Hahahaha. Som tots uns massoques. XD De vegades jo també he mirat més paràgrafs si l'últim no em deia res. XD XD XD
No tenim remei :) :) :) :P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

El que acostumo a fer és mirar una mica l'última línia dels llibres però el que SEMPRE faig és llegir-me l'índex per deixar volar la meva imaginació pensant que pot voler dir cada títol i quin és el que promet més.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

HpConan ha escrit:No és un rumor. Ho va afirmar la Rowling...
Ja, però jo continuo sense creure'm-ho fins que ho vegi... val, potser és cicatriu, doncs em llegiré l'última frase.
(Com veieu, ja començo a afluixar... resistiré? :lol: )

(per omplir): A mi el que m'importa més del llibre és que s'afirmi el que tots ja sabem...

PADFOOT NEVER DIES!

PADFOOT NEVER DIES!

PADFOOT NEVER DIES!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Entrada Autor: lord-granger »

El enigme mes gran del 7 llibre es si el harry acaba mort o viu si us mireu la ultima frase quina gracia te
jo no el penso ni fullejar.
xdddddddddddd

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Getta91 ha escrit:A mi el que m'importa més del llibre és que s'afirmi el que tots ja sabem...

PADFOOT NEVER DIES!

PADFOOT NEVER DIES!

PADFOOT NEVER DIES!
I tant que no està mort!!! Impossible!!!!! Ho he dit mil cops... i no em cansaré de dir-ho...

PADFOOT NEVER DIES!!!!

PD: Jo no resisitiré... em veig llegint-me l'últim llibre sabent qui mor i qui no... amb la sort que he tingut amb els dos últims... xDDD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Bloquejat