Teories sobre el final de HP 7

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Re: hep hep con precaucion!

Entrada Autor: Finalpotter »

shiro_17th ha escrit:bnesh.. soc una ex-participant d'aquest forum.. no crec que ningu em recordi ^^ tot i k encara recordo la luna i alguns personatges +.. que funny xD

Gent! La shiro pensa k esta boja perque li sembla haver llegit a no se quina web que aseeguraven que dos dels 3 protes morien.. es a dir, o mort en Harry i Ron o Hermione, o be, moren en Ron i l'Hermione.. es veritat?? Algu ha sentit mai tal afirmacio?? Digueu-me que no plis, que casi me posu a plorar en terres llunyanes!xD
Aquí un usuari que et recorda o que almenys no li és desconegut el teu nick.

La Rowling va dir n una entrevista que al final 1 personatge principal que moria es salva però que dos que sobrevivien al final moriran. La bona notícia és que al dir personatges principals es refereix a un ventall molt més gra que si hagués dit protagoistes.

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

ua

Entrada Autor: shiro_17th »

jeje.. si! finalpotter a tu shi que te recordu! ^^ tot well?

mmm.. uaaa.. he llegit la 1a frase del teu post i m'he quedat gelada, despres sortosament el cor m'ha permes continuar llegint per veure que no necessariament les morts eren dels 3 protes... uff.. uOks! merci per la information finalpotter! ^^

muaks*** to everyone!
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Les coses suposades son que n'Snape es bo (jo encara crec que n'Snape està mort però vaja, la meva teoria no era gaire bona ) ( I si n'Snape es bo.... amb un 99,9% de probabilitats (el 0,1% restant es que estigui mort... )

i que hi haura un combat final Voldemort i en ell com a minim un d'ells morira (teoricament els dos ) Jo crec que no ..
Tenint en compte que el sete llibre sera principalment el viatge per destruir els horcrux podem començar e dir :

I si en Harry s'equivoca al destruir un Horcrux? i si s'equivoca al matar al SETE horcrux ?

Ho dic per que ara mateix amb les informacions que tenim ,no es sap qui es el sete horcrux (Les conclusions son en Harry o na Nagini i ningu esta molt segur d'aixo....)

En harry no pot ser per la incapacitat de voldemort semimort i na nagini no crec per la següent rao.
EL pla per el seu sete horcrux era en Harry ,era el noi que deien que el mataria ,i per tant el seu cadaver seria la millor representacio de la seva victoria ,però el pla va sortir malament . I quan va ressucitar es resignaria a canviar l'horcrux per una serp? (be la seva serp , però una serp,no.) tenint en compte com es Voldemort no.

Teoria, El sete horcrux, no es en harry , el sete horcrux SERA en Harry
( a la lluita final, en voldi horcruitzara a en Harry ( i per molt que un voldi mori, l'altre quedara viu, dins en Harry

I aixi queden els dos vius... Com sera el final exactament... dons en Harry es mata aixi mateix amb un veri, per poder matar a Voldemort...
Imatge

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

o

Entrada Autor: shiro_17th »

ooooo... m'agrada moooooooolt la teoria aquesta de que en Harry es mati per salvar la humanitat.. pero sona molt a Messies.. potser massa.. pero tan li fa, em continua apassionant.. ooo.. m'encantaria que acabes aixi.. el millor final..

Molt be, moltes merces, m'has alegrat el dia..
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Entrada Autor: kity-weasley »

HOLA^^*

Primer de tot jo crec en la inocència de l'Snape fins que no es demostri el contrari... En Dumbledore està mort i ben mort... l'Snape el va matar pk ell li va demanar, segurament no volia que en Draco es convertís en un assassí.

Segon, en Harry és un horricreu... i ell, en voldemort i l'Hermione moriran(entre altres). En Ron serà el supervivent. (no m'agrada que morin pero la vida es dura i avans que es mori en ron prefereixo que es mori l'Hermione...).

Sobre R.A.B. vaig trobar una hipotesis que està molt bé que diu que es un membre de la familia black (es en castellà pero em fa molta mandra traduir-ho...)

>En el capítulo 28 de Misterio del Príncipe (La huida del Príncipe), la siguiente nota fue encontrada con un guardapelo por Albus Dumbledore y Harry Potter:

Para el Señor Tenebroso.
Ya sé que moriré mucho antes de que lea esto,
pero quiero que sepa que fui yo quien
descubrió su secreto.
He robado el Horrocrux auténtico
y lo destruiré en cuanto pueda.
Afrontaré la muerte con la esperanza de que,
cuando encuentre la horma de su zapato
volverá a ser mortal.
R.A.B.


El guardapelo fue encontrado pues era creído que era un Horrocrux de Lord Voldemort. Harry, junto a Hermione y Ron, investigan acerca de personas que tienen esas iniciales. Hermione busca en la biblioteca del colegio y encuentra dos nombres de magos que cuadran con las iniciales: Rosalind Antigone Bungs y Rupert "Axebanger" Brookstanton. Ni Bungs ni Brookstanton son, al parecer, los autores de esta nota.

No hay personajes conocidos con esas iniciales, excepto por los que Hermione da. Sin embargo, algunos personajes podrían cuadrar con "R.A.B." si utilizaran su nombre del medio como primer nombre, y viceversa. Hay personajes cuyo apellido comienza con "B", sin embargo, ni su primer ni segundo nombre se sabe.

J. K. Rowling ha dicho que el sexto libro de Harry Potter es la primera de dos partes del final. Además, ha dicho que no van a haber personajes nuevos importantes en el séptimo libro. Lectores han alegado que R.A.B. es alguien que ya ha aparecido en los libros, y que podrían determinar quién es con releídas. Muchos fanáticos, luego del sexto libro, comenzaron a investigar la identidad de este misterioso personaje.

En varias traducciones de las series, el apellido Black ha sido traducido para tener el mismo significado (el color Negro). En esos casos, la "B" de R.A.B. se ha cambiado de igual manera. Por ejemplo, la versión holandesa de la historia muestra R.A.Z., en vez de R.A.B., y en holandés Zwarts significa negro, o sea, Black. En Noruega es R.A.S. no R.A.B., y ahí Svaart quiere decir negro, por ende, Black. Esto significa que la B de R.A.B. quiere decir Black, pues las traducciones concuerdan con aquello (Nota: en algunos idiomas, como en español, el apellido Black no es traducido, y dejado como "Black". En estos casos R.A.B. se mantiene como tal).




Aquestes son les meves hipotesis...



...ivana._.!?
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Avatar de l’usuari
marta_potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dg. gen. 15, 2006 6:58 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: marta_potter »

Bé, no és ben bé una teoria del final del seté llibre, però m'han dit que la posés aquí, :wink: osigui que... aquí va:

HARRY POTTER I ELS POSSIBLES TROSSOS DEL SEU ESPERIT


Com que s'acosta la cinquena entrega de Harry Potter, i vaig poder convèncer el meu xicot que mirés les quatre anteriors pel·lícules (als llibres ja no vaig arribar... jejej), que per cert li han agradat molt. mentre miravem la primera vaig caure en una cosa relacionada amb el sisé llibre: en Harry és susceptible de tenir l'esperit fragmentat en dos trossos. va matar el Quirrel!!!! pel que vaig veure al sisé, i crec que en Harry no és aquest cas, només se't fragmenta l'esperit quan mates perquè vols, i en Harry ho va fer en defensa pròpìa. què en penseu vosaltres?? Res, és que em va cridar molt l'atenció, i volia saber que en Harry era pur puríssim d'esperit, jejeje. Gràcies!!!!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures que li havien posat. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Aquesta última teoria que dius, marta_potter, podria ser veritat, tot i que com has dit no penso que en Harry volgués matar en Quirrell i molt menys encara fragmentar el seu esperit, perquè en el primer llibre en Harry no sap ni què són els horricreus ni què és fragmentar l'esperit, i a més a més, en Harry és quan és més ingenu.
Sobre RAB, sembla clar que és Regulus Arcturus Black, sobretot pel tema aquest de les traduccions. Si finalment és així, però, em quedaré una mica insatisfet, perquè havia pensat que la Rowling hauria creat un misteri prou gran com per no ser "pillat" pels fans poques setmanes després de sortir el 6è llibre.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Entrada Autor: kity-weasley »

Bona teoria, peró: en el cas que en Harry hagués fragmentat la seva ànima en el moment de matar en Quirrell on l'hauria posat? Com que no ho tenia previst hem de suposar que hauria fet servir d'horricreu el primer objecte que tingués a má i en aquest cas és la pedra filosofal... que ara està destruida, per tant encara que algun cop la pedra filosofal hagués sigut un horricreu ara ja no ho seria.

Que os sembla???? Té lógica no??
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

kity-weasley ha escrit:Bona teoria, peró: en el cas que en Harry hagués fragmentat la seva ànima en el moment de matar en Quirrell on l'hauria posat? Com que no ho tenia previst hem de suposar que hauria fet servir d'horricreu el primer objecte que tingués a má i en aquest cas és la pedra filosofal... que ara està destruida, per tant encara que algun cop la pedra filosofal hagués sigut un horricreu ara ja no ho seria.

Que os sembla???? Té lógica no??

Sí, de ser un horricreu de Harry hauria de ser la pedra o com a molt el mirall de Gised... Però jo crec que Harry NO té horricreus, perquè em dóna la sensació de que fer un horricreu és un acte voluntari, no es fa cada vegada que mates algú. És a dir, necessites matar per fer un horricreu, però no sempre que mates en fas un.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

neus_snitch ha escrit:Però jo crec que Harry NO té horricreus, perquè em dóna la sensació de que fer un horricreu és un acte voluntari, no es fa cada vegada que mates algú. És a dir, necessites matar per fer un horricreu, però no sempre que mates en fas un.
Diria que en el sisè llibre se'ns diu que cal fer un encanteri, a més a més de cometre un assassinat, per fer un hocrux. Igualment els horcruxsno són gaires coneguts però sí són molt poderosos creieu que un xaval d'onze anys en podria fer un.

Pel que fa a R.A.B. ja hi ha un tema per parlar de la seva identitat i tot (inclús la declaració de la Rowling) indiquen que sí és en Regulus Black.

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Entrada Autor: kity-weasley »

neus_snitch ha escrit:
kity-weasley ha escrit:Bona teoria, peró: en el cas que en Harry hagués fragmentat la seva ànima en el moment de matar en Quirrell on l'hauria posat? Com que no ho tenia previst hem de suposar que hauria fet servir d'horricreu el primer objecte que tingués a má i en aquest cas és la pedra filosofal... que ara està destruida, per tant encara que algun cop la pedra filosofal hagués sigut un horricreu ara ja no ho seria.

Que os sembla???? Té lógica no??

Sí, de ser un horricreu de Harry hauria de ser la pedra o com a molt el mirall de Gised... Però jo crec que Harry NO té horricreus, perquè em dóna la sensació de que fer un horricreu és un acte voluntari, no es fa cada vegada que mates algú. És a dir, necessites matar per fer un horricreu, però no sempre que mates en fas un.



tens raó, per fer un horricreu, apart de matar algú, has de tenir la intencióde fer-lo
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Ginablack
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 3:06 pm

I si...

Entrada Autor: Ginablack »

En Fawkes fos un Horricreu?
Segons la historia, la vareta dn harry i la vareta dn voldemort van sortit del mateix fènix, en Fawkes. I segons la historia en voldemort va crear horricreus en tots akells objectes/essers etc k ell creia molt importants.
Per n voldemort, la seva vareta es molt important,no? per la kual cosa tb deuria ser molt important l'animal a la kual pertany i mes havent donat la vareta a akell k el pot vencer, en harry.
Hem neu seguint? Rolling Eyes
Crec k akst pregunta es important.. ALgu sap pk en Fawkes pertany a en Dumbledore o Algu sap pk en Fawkes esta a Hogwarts? Potser ho diu en algun llibre? no ho se..
No creieu kn Dumbldore i en Fawkes estan conectats d'alguna manera?
De ki te port en Voldemort? Dn dumbledore
LLavors jo he arribat a aksta conclusio:
Si en Fawkes va donar la seva vareta i la dn Harry i en Fawkes "pertany" / esta/protegiex (no se) al Dumbledore no podria ser kn Voldemort hagues creat un Horricreu en el propi Fawkes????
I una altra possibilitat molt mes rebuscada!
Tornat a la pregunta: No creieu kn Dumbldore i en Fawkes estan conectats d'alguna manera? Jo crec k la resposta es si, kn Fawkes i en Dumbledore estan tan conectats k un no pot viure sns l'altre . Em refereixo al llibre 6, pg 629 k diu axi:
"...Una fumera blanca es va elevar en espiral cel amunt i va començar a fer formes estranyes. Hi va haver un instant que a en Harry li va deixar de bategar el cor, pk Li va semblar veure un FÈNIX que s'enlairava exultant i es perdia en la blavor del cel"
Es en Fawkes askt Fènix?
Llavors no podria ser kn Dumbledore es sacrifikes a ell mateix, demanant a lSnape kl mates, eliminant a la mateixa vegada el horricreu?


I ara us deixo k penseu en tot axo!??

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Entrada Autor: kity-weasley »

te sentit tot el que dius, Ginablack... es bastant rebuscat i no se m'hauria acudit mai pero es possible... (com que defença la teoria de k l'Snape es bo...)
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A mi no em convenç res del que ha la Ginablack, no ho trobo lògic. A veure, en Dumbledore sap que tan la vareta d'en Voldemort com la d'en Harry són 'en Fawkes perquè l'Ollivander ho va trobaar curiós i li ho va comunicar. Suposo que no deu ser gens fàcil saber l'ingrediant principal d'una vareta a quin animal en concret pertany (en aquest cas a quin fènix pertany la ploma) i no crec que en Voldemort ho sabés. A més a més, en el cas que ho sabés, el tema de la vareta d'en Harry no se sap fins que ell la compra i llavors en Voldemort no està en condicions de fer horcruxs i que se sàpiga (opugui imaginar) en cap moment té accés al Fawkes. Però encara hi ha més, la gran pregunta: és pot fer un horcrux a partir d'un ésser viu?

Sobre si hi ha alguna connexió entre en Fawkes i en Dumbledore, suposo que sí, en Dumbledore és molt gran i segurament fa molts anys que té en Fawkes i alguna relació sentimental (que ningú malpensi) hi deu haver. Això sí, per mi e Fawkes no és res més que la mascota que tenia en Dumbledore com en Malifet ho és de l'Hermione.

Ginablack
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 3:06 pm

Entrada Autor: Ginablack »

Finalpotter ha escrit:A mi no em convenç res del que ha la Ginablack, no ho trobo lògic. A veure, en Dumbledore sap que tan la vareta d'en Voldemort com la d'en Harry són 'en Fawkes perquè l'Ollivander ho va trobaar curiós i li ho va comunicar. Suposo que no deu ser gens fàcil saber l'ingrediant principal d'una vareta a quin animal en concret pertany (en aquest cas a quin fènix pertany la ploma) i no crec que en Voldemort ho sabés. A més a més, en el cas que ho sabés, el tema de la vareta d'en Harry no se sap fins que ell la compra i llavors en Voldemort no està en condicions de fer horcruxs i que se sàpiga (opugui imaginar) en cap moment té accés al Fawkes. Però encara hi ha més, la gran pregunta: és pot fer un horcrux a partir d'un ésser viu?

Sobre si hi ha alguna connexió entre en Fawkes i en Dumbledore, suposo que sí, en Dumbledore és molt gran i segurament fa molts anys que té en Fawkes i alguna relació sentimental (que ningú malpensi) hi deu haver. Això sí, per mi e Fawkes no és res més que la mascota que tenia en Dumbledore com en Malifet ho és de l'Hermione.
Parlant amb uns amics sobre aksta teoria vem arribar a la conclusio k en Fawkes no podria ser un horricreu. Tot i k kuan al principi ho vem pensar la idea no sns feia tan extranya.
En kuant a la teva pregunta si s pot fer un horicreu a partir d'1 èsser viu et dire k si. Em remeteixo al k diu en Dumbledore al 6 llibre pg 496. No copiare exactament tot el fragment pero diu axo:
Dumb: Em sembla k se kin es el 6 horricreu......
H: ¿La serp?. ¿Els animals es poden fer servir com a horricreus?
Dumb: No s una cosa aconsellable....
Es a dir, el mateix Dumbledore creu k la nagini es un possible horricreu, x tant no seria descabellat pensar en el Fawkes.
Nomes hi ha una cosa amb la kual stik en desacord amb tu i es kiuan dius k per tu en Fawkes es una maskota per en Dumbledore.
En Fawkes es mes k una maskota, kina casualitat kn Dumbledore tingui com a mascota l'animal k va donar "vida" a la vareta dn Voldemorti i dn Harry.. Pero la prova d kn Fawkes es mes k una mascota ho tenim de boca de la Rowling ja k va deixar caure kl propi Fawkes tindria un paper importantisim al 7 llibre.
Aksts amics amb els k parlava de la teoria fawkes-horricreu em van dir kuan vem arribar al punt relacio dumb-fawkes: Podria ser que en Dumbledore aparegués a través d'en Fawkes? Podria ser que
en Dumbledore ajudés en Harry a través den fawkes, a més a més del quadre
dels directors de Hogwarts?

Bloquejat