Final "piratejat" ?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

La Rowling té el finl del harry potter guardat en el soterrani en pany i clau per tant dupto que hi hagi algú que no sigui ella que sàpiga el final de harry potter. Jo ni me l'he llegit perquè això seria com dir-li al que s'ho ha inventat (a l'àngel aquest) que tens ganes de llegir-te el seu final. I la veritat ni ganes de llegir-me el final sense haver-me llegit l'altre part del llibre perquè canvia molt.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

No em convenç aquest final i dubto molt que sigui cert. L'únic que tenim és la seva paraula i no és cap garantia. Si jo hagués aconseguit el final, no explicaria que passa i ja està; penjaria el final sencer tal com estarà en els llibres que es venguin. Sobre que l'editorial no ho ha negat, pot ser per marketing; per fer augmentar (encara més?) les ganes dels seguidors de comprar-se el llibre el mateix dia de sortida i comprovar si el final que diu el Gabriel és cert o no.

Avatar de l’usuari
x.krl.x
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. juny 28, 2007 12:14 pm
Ubicació: SaBaDeLL!!

Entrada Autor: x.krl.x »

:o :o :o :o

Me kdat d pedra....
Se k i a gent k no so a volgut mirar, ni d conya, i jo mi e posat x....curiositat? No us penso dir k i posa. No vull se jo, ki us provoki o una reaccio llagrimal, o un riallada.
Xo sta mol clar ks fals.
A la Rowling no se li pasaria pel cap barrejar l'esglesia en els seus llibres.
Ara, e de dir, k lo del Hagrid, k no penso dir k es, es força raonable.No se, espero k no pasi! :pray:
I lo del Draco....no mu empasso.



No se k pensar...X una banda, el spolier estaria be, si no fos perque i barreja l'esglesia. D'altra banda, es molt probable que sigi publicitat pel llibre (eske en necesita encara mes?)

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Vigileu els que baixeu coses de l'emule o d'on sigui mirant si són possibles versions del setè llibre perquè ha aparegut un virus que es diu Harry Potter and the Deathly Hallows... :roll:
The Australian is reporting, a very serious computer worm (a self-replicating computer program) is being spread to computers via what people think is a word document file containing the Harry Potter and the Deathly Hallows book stored on a flash drive, or similar medium. The W32/Hairy-A worm is spread to Windows users primarily through USB memory drives, which users plug into their computers and unknowingly transfer the malicious software to their hard drive, which in turn, copies itself to other USB memory drives and continues the cycle with any other PCs it is connected to.

A file called “HarryPotter-TheDeathlyHallows.doc” can be found on infected PCs and once opened the only words inside are: Harry Potter is dead.

But it doesn’t end there.

The worm also creates a number of new Windows users on the computer which are named after the main characters in JK Rowling’s popular books including Harry Potter, Hermione Grainger and Ron Weasley.

Logging in to any of these new users and a message which sounds like it appeared from the evil Lord Voldemort himself can be seen: “Read and repent, the end is near, repent from your evil ways O Ye folks lest you burn in hell . . . JK Rowling especially”.

In addition whenever infected users open Internet Explorer they will find their home page has been re-directed to an Amazon.com web page selling the spoof book Harry Putter and the Chamber of Cheesecakes.

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

A veure piratejar un ordinador de l' editorial no és una cosa molt díficil si tens un troyano a l' abast i algú és conecta a internet i saps la IP... :roll: I encara menys si tens acses a l' editorial, que llavors ja és fàcil

Però aquest final és molt fals :| . A mi aixó no em conenç gens. O a la Rowling li ha afectat la fama :lol: (10% de posibilitats aprox.) o el Gabriel menteix (60% posibilitats aprox.) o és una estrategia de l' editorial (30% posibilitats aprox.).

Padfood ha escrit: Vigileu els que baixeu coses de l'emule o d'on sigui mirant si són possibles versions del setè llibre perquè ha aparegut un virus que es diu Harry Potter and the Deathly Hallows... :roll:
:o 8O ! Quines coses que sel's hi acudexen als hackers d' ara...
Jo que volia buscar més finals per l' e-mule o l' ares ara ja no ho proverè U.u
I se sap quin tipus de virus és? I de quina manera afecta l' ordinador?
A veure si inventen un antivirus per Harry Potter and the Deathly Hallows :P
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Avatar de l’usuari
Ayla
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dt. juny 26, 2007 8:53 pm
Ubicació: en precari ekilibri entre la realitat i la ficcio

Entrada Autor: Ayla »

jo mestic morint de ganes de llegirme l'espoiler (o com s'escrigui) pero no o penso fer, prefereixo l'intriga del llibre, a mes, igualment k no em destroci la lectura del llibre pos....nose, a mi el k marada es llegir l'ultima linea del llibre no el final, perke sino to carregues tot! cuan mel akabi ja pasare mel llegire i despres comentare a ver k tal...
Imatge
la mort esta a un pas, i despres no pots sortiri, la vida es una sola oportunitat, aprofitala!!

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Sii, jo això també ho he vist, i tampoc hi he entrat per por a que hi digués alguna cosa... Per què, no sé si creure-m'ho però mai se sap.. i no és qüestió de perdre la il·lusió que tinc per saber com acaba. Això si, quina manera d'intentar amargar un final!
Una vegada em va passar, que em vaig llegir l'ultima pagina d'un llibre quan estava per la meitat, per saber si passaria el que em pensava que passaria i.. si, era allò... vaig continuar llegint, però ja no tenia gràcia...
I això és l'ultima cosa que vull que em passi amb Harry Potter!!
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Leta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dt. maig 01, 2007 3:42 pm

Entrada Autor: Leta »

hi estic dacord. no publiqueu el verdader final, perque despres venen ganes de llegirlo, encara que sigui "una teoria mes".
del que es tracta es que ens llegim el llibre, no? per aixo mateix fem aquest foro, perque ens agrada la historia. tota, no nomes el final. aixi que jo no revelaria el final de HP.
encara que el tal gabriel fastidia bastan...

bueno, un peto harrypotians :mrgreen:

evally
.....bud it's time to say the true... i will never be with you.....

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Padfoot ha escrit:Vigileu els que baixeu coses de l'emule o d'on sigui mirant si són possibles versions del setè llibre perquè ha aparegut un virus que es diu Harry Potter and the Deathly Hallows... :roll:
The Australian is reporting, a very serious computer worm (a self-replicating computer program) is being spread to computers via what people think is a word document file containing the Harry Potter and the Deathly Hallows book stored on a flash drive, or similar medium. The W32/Hairy-A worm is spread to Windows users primarily through USB memory drives, which users plug into their computers and unknowingly transfer the malicious software to their hard drive, which in turn, copies itself to other USB memory drives and continues the cycle with any other PCs it is connected to.

A file called “HarryPotter-TheDeathlyHallows.doc” can be found on infected PCs and once opened the only words inside are: Harry Potter is dead.

But it doesn’t end there.

The worm also creates a number of new Windows users on the computer which are named after the main characters in JK Rowling’s popular books including Harry Potter, Hermione Grainger and Ron Weasley.

Logging in to any of these new users and a message which sounds like it appeared from the evil Lord Voldemort himself can be seen: “Read and repent, the end is near, repent from your evil ways O Ye folks lest you burn in hell . . . JK Rowling especially”.

In addition whenever infected users open Internet Explorer they will find their home page has been re-directed to an Amazon.com web page selling the spoof book Harry Putter and the Chamber of Cheesecakes.

Estic morint-me de por,a casa dormen tots i em dóna la sensació que en qualsevol moment entrarà Voldemort per la porta... M'he acollonat amb allò de "Harry Potter is dead"... Per descomptat, he desconnectat l'Ares i em pense que hauré de mirar-me un capítol de Doraemon o esta nit somiaré Voldemorts...

Per cert, alguna ànima caritativa dels que s'hagen llegit el final fals, podria fer el favor de copiar-lo i guardar-lo a Tio Word, i passar-lo als fidels que voldrem llegir-lo després d'acabar HP7? :lol: Gràcies!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
marina_fcbarcelona
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 8:09 pm
Ubicació: BABYLON
Contacta:

Entrada Autor: marina_fcbarcelona »

Jo ho he llegit al periòdico què deia que "J.K.Rowling endolceix el final de Harry Potter" i parlava sobre l'epíleg i el final, que es totalmen diferent a allò que havia comentat sobre que dels tres només en sobreviuria un...nosenose..llegir-ho no m'ha fet perdre les ganes de comprar-me el llibre però m'ha defraudat força.
Imatge

Casello
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 12:39 am
Ubicació: Lluitant pel triomf de la sang neta

Entrada Autor: Casello »

Pue yo no pude evitar leer lo que dice el Periódico y estoy contento porque al final se ve que...

leeroslo vosotros mismos jeje

Casello
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 12:39 am
Ubicació: Lluitant pel triomf de la sang neta

Entrada Autor: Casello »

Por cierto, el hacker se puede buscar otro oficio porque como hacker no se ganaría la vida.

Anda, ya os he adelantado suficiente si queréis más ir al periódico.
Os digo que la información que se da es relativa y no quita las ganas de leer el libro entero.

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Ja , però res ens pot llevar lo del final ..(encara que no sigui res no sera el mateix ara que ho sabem( EN relacio a la frase final )
Imatge

Avatar de l’usuari
marina_fcbarcelona
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 8:09 pm
Ubicació: BABYLON
Contacta:

Entrada Autor: marina_fcbarcelona »

Tot això de l'epíleg del setè,.,..potser si que la Rowling ha sigut benèvola perdonant vides..però el final dels tres personatges és encara més trist que el perdre la vida.


..buf...no se si estic preparada per llegir-me l'últim llibre encara..sort que en català no surt fins al febrer.

P.D: Tot això del Hacker..res res..aquest tio només volia cridar l'atenció perquè no l'ha clavat gens amb la seva versió del final.
Imatge

Casello
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 12:39 am
Ubicació: Lluitant pel triomf de la sang neta

Entrada Autor: Casello »

Marina...

et sembla trist el final? per què?
A mi no m'ha semblat un final per plorar.
Bueno no sé si es ideal parlar d'això aquí perquè a lo milor hi ha gen que no hi vol saber-hi res encara.

PD: M'he llegit els llibres en castellà. Perdó per no haver utilitzat fins ara la llengua del forum.

Bloquejat