Final "piratejat" ?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Final "piratejat" ?

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Eeei!!
Acabo de veure a la web d'El periódico un titular que deia "Un pirata informàtic revela el final de l'últim llibre de Harry Potter"...
Però no el posso ni dic res perquè la veritat no l'he obert per por a si possa el final...><

Creieu que potser no l'han possat? Ho dic per obrir la notícia o no...=S

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Val, no possa res...XD

Un pirata informàtic revela el final de l'últim llibre de Harry Potter

El misteri que envoltava el final de la cèlebre saga del jove mag britànic Harry Potter acaba de ser revelada. Un pirata informàtic ha publicat en un fòrum d'internet detalls clau de la trama de Harry Potter and the Deathly Hallows (títol encara pendent de traducció al català). La distribuïdora nord-americana de la novel·la avisa que les dades filtrades poden ser falses.

El pirata, utilitzant el pseudònim de Gabriel, afirma haver obtingut directament dels ordinadors de Bloomsbury Publishing Plc. (l'editorial que publica les novel·les de Harry Potter) una còpia digital del setè i últim llibre de J.K. Rowling. Des de fa mesos, legions de seguidors del jove mag s'han preguntat si Rowling decidiria assassinar Harry o un dels seus amics, Ron o Hermione, en el volum que liquida la saga. La informació que ha penjat Gabriel en el fòrum de la pàgina InSecure.org respon a aquesta qüestió.

Una teoria més

"He decidit publicar el final per fer la lectura del llibre inútil i avorrida", afirma el pirata en el fòrum. Els editors de la novel·la han intentat mantenir el final en secret per preservar la indústria multimilionària que envolta aquest aprenent de mag.

Els portaveus de Bloomsbury han declinat fer declaracions sobre la filtració. No obstant, els distribuïdors nord-americans, Scholastic Corp., a través del seu portaveu Kyle Good, adverteixen que "hi ha molts rumors al voltant de la publicació del llibre", i demanen als lectors que considerin les paraules de Gabriel com "una teoria més".

Sigui veritat o mentida, la filtració està provocant que Harry Potter and the Deathly Hallows estigui en boca de tothom i segueixi els passos de la resta de volums d'una col·lecció de la qual s'han venut més de 320 milions de còpies a tot el món.
Diu que pot ser fals, però qui sap...u_u

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Ja l'he llegit al matí la notícia... i no he tingut els galindons de veure que diu l'Arcàngel Gabriel...

Pel que sembla, l'acció de l'amic Gabriel respòn a la crida contra HP que en el seu moment va fer un cardenal que es deia Joseph Ratzinger, força abans que fos papa.

Si fos veritat segur que l'Església catòlica guanyaria moltes simpaties...

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Buf, he llegit l'espòiler, i si suposadament ha de fer que passin les ganes de llegir el llibre, penso que s'equivoquen. Vaig saber què passava amb en Dumbi a l'últim llibre i bé que el vaig gaudir en llegir-lo. Això sí, quan saps que els espòilers són certs, et cagues en la mare que va parir el puto pirata informàtic! (Per això de moment no dono importància al que ha dit el pirata aquell, però si al final és cert, em farà ràbia, però llegiré el llibre igualment.)

:-(
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

He llegit l'spoiler, i cal dir que com sigui cert, em fotrà molt perquè no m'ha agradat el final!!! :( (encara k a la peli gaudiria veient-lo xDDDDD)

Crec més aviat que és per fotre autobombo a l'esglèsia i per la pagina web, k de sobte ha multiplicat les visites...

Aixi k no em desanimo i espero un final diferent !! xDDD

link directe a l'spoiler: http://seclists.org/fulldisclosure/2007/Jun/0380.html

ciaoo

editat: amb el 6è no vaig aguantar la tentació de fullejar el final (com ara :p) i no per saber k va morir en Dumbi em va molar menys el llibre!!

editat2: he estat investigant i semblar ser que és possible que sigui el spoiler cert.. :S no ho llegiu!
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Aquesta és l'estrategia publicitaria més vella que hi ha al mó segurament xDDD

Jo, per suposat que no m'ho crec pq es obvi que si robes una cosa tan important no ho esbombes als quatre vents si no que fas xantatge per treuren pasta... a més amb una cosa tan ben protegida... això deu ser un dels molts "bulos" que han sortit i sortiran com el de que a la impremta treballaven a fosques xDDD

A més, si tanta proteccio posen, com pot ser que ho acabin fent d'una de les maneres més cutres??? Bé, que jo seguire esperant el llibre xD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

Pues si és així, vaja vaja... Però que va, no no no... És impossible que ho sàpiquen i clar, no ho publicarien a una web així com així... A més, no fa l'efecte que hauria de fer, sino que fa més ganes de llegir-lo per veure mem si és veritat aquest final o que... I si ho fos tancarien la pàgina...

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Això és més fals que els meus cabells rossos!!! (sóc castanya xD)

M'he llegit l'spolier... i... francament... si realment és el final... la Rowling m'haurà decebut molt, però molt, molt, molt. Aquest tio és el típic pringat que s'inventa coses per ferir a la gent i fer perdre la il·lusió a tothom.

Així que jo no em preocuparia per si és el final... perquè ho dubto moltíssim, la Rowling té molt més coco i molta més inventiva per sorprendre'ns del que ha escrit el Grabriel aquest.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Dubto de que sigui l'autentic final, hi ha coses que si que cuadren una mica però no se... és molt estrany que algú tan important es digui així com així.
Jo, com tots vosaltres, espero un final diferent, no aquesta cosa tan tragica i tan poc rebuscada.
En definitiva, espero no llegir aquest final ni en pintura, i si és aquest l'original... m'ha desabut.

Visca el Heavy!!!
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
LaGriMe_Di_FeniX
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. jul. 18, 2006 7:21 pm
Ubicació: en un lloc insopit , mai trepitjat x l'home

Entrada Autor: LaGriMe_Di_FeniX »

Es veu d'un hora lluny que aixo no es mes que una mentida....... La J te molta imaginacio i cap del llibres anteriors ha tingut mai un final tan previsibles, realment crec que nomes es la historia particular ( i bastant dolenta, per cert) de algun cristia practicant. Realment el llibre em semblaria una meeeerrrda si el final fos aquest. No ? ;)
Dels cims dels pirineurs fins a la vall mediterrania, s'esten una bandera on smpre restaràn quatre barres de fortuna, son díficils de tombar son fortes i orgulloses, son del poble català.

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Entrada Autor: lanark »

Ufff... El spoiler aquest deu ser més fals que un bitllet de dos euros... O almenys això espere, perquè com la Rowling, després de set llibres, acabe així la saga, és per posar-se a plorar.
Almenys, el tal Gabriel havera pogut esmerar-se un poc més i inventar-se un final més original...
En fi, que el vertader final de Harry Potter no el sabrem fins que surta el llibre...
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Impossible que la Rowling hagi escrit aquest final. B'e, impossible no, per[o seria molt irreal.. ella es m'es @original i imaginativa@ .. ff.. es ben b'e que la gent s-aburreix.. T??T

PD: Si algun moderador m'edita el miss... el teclat no va molt bé
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Kryden
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dv. set. 29, 2006 4:15 pm
Ubicació: ves a sabee...

Entrada Autor: Kryden »

noooooo!! he llegit la primera linia i no puc mes!! nonono!!
quin mal rolluuuu!! com sigui veritat esque mato en gabriel aquest! quin trunyu deu meu! xDD
vamos a lo típico...

Avatar de l’usuari
madam pince
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dj. juny 07, 2007 8:50 am
Ubicació: A la biblioteca de Hogwarts

Entrada Autor: madam pince »

Pero que faaaan, com poden ser tan dulents dexplicar-ho... aquest Gabriel tindra nom d'angel pero es un dimoni... quin final mes trist... he plorat llegint-ho :cry:
Més enllà de les llibreries no hi busquis aventures!

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Jo també ho vaig llegir... :P

no té gràcia saber cap final, encara que sigui el de veritat, sense llegir-te el llibre sencer, no? :|

xaituuu!*

Bloquejat