Rituals

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

xD

Entrada Autor: shiro_17th »

xD Aixo de voltar al llit impulsan-me amb els peus mentre llegeixo es molt tipic meu, he lelgit que algu tambe ho feia!..jaja.. i MAI trobo la posicio comode.. per tant el mau maxim d'hores poden ser menys de dues.. menjar.. dues..menjar xD ja veig que m'engreixare quan surti el 7e.. els nervis, no hi puc fer res, ho prometo :p

I el que si que penso fer es ARRENCAR l'ULTIMA PAGINA! (no, just kidding, really) pero a ningu li passa que te la necessitat absoluta de mirar l'ultima pagina del llibre que esta llegint?? T.T l'altre dia vaig lllegir el final d'herois via internet i encara estic deprimida perque ara res em sorprendra.. mira que m'agradava..

En fi.. family meva! ens la veiem aviat!ptooons***
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
malenusky
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 6:29 pm
Ubicació: Perduda...
Contacta:

Re: xD

Entrada Autor: malenusky »

shiro_17th ha escrit: I el que si que penso fer es ARRENCAR l'ULTIMA PAGINA! (no, just kidding, really) pero a ningu li passa que te la necessitat absoluta de mirar l'ultima pagina del llibre que esta llegint??
Es horrible, a mi tamé em venen moltissimes ganes de mirar-la! Però no l'arrenco 8O , bestia, normalment la tapo amb un full doblegat i enganxat amb cel·lo (només el poso al paper doblegat, com si fos una funda)
For ever an ever Hermy

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Re: xD

Entrada Autor: Lary fricky potter »

malenusky ha escrit:
shiro_17th ha escrit: I el que si que penso fer es ARRENCAR l'ULTIMA PAGINA! (no, just kidding, really) pero a ningu li passa que te la necessitat absoluta de mirar l'ultima pagina del llibre que esta llegint??
Es horrible, a mi tamé em venen moltissimes ganes de mirar-la! Però no l'arrenco 8O , bestia, normalment la tapo amb un full doblegat i enganxat amb cel·lo (només el poso al paper doblegat, com si fos una funda)
Fuaaaa ia veus, jo sembre sento el grandíííssim impuls de llegirme l'ultim paràgraf i si és molt llarg, l'última frase, és horrorós, ho odiu però és la necessitat...
I a mi em va pasar un cop, llegit el Calze de Foc, que fullejant el llibre vaig arribar per casualitat a la pàgina on deien:"el Cedric no es mereixia morir així" (més o menys) i em vaig cagar amb tot, me cagun!
No arrencaré el full X però intenteré retenir-me... :roll:

Siusplau.... :?

Vingans, :wink:
:mrgreen: DEWWWW!!!!!!!!!!!!!
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Jo a part de tancar-me a la meva habitació amb pany,necessito chupa-chups,per mi HP va relacionat amb Chupa-Chups xD
M'en dec menjar cm 100 durant el llibre jajajajaja
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

..

Entrada Autor: shiro_17th »

ei!!! that's a good idea! una funda..xD ja veig que no soc ni de bon tros unica en espatllar els punts forts dels llibres.. aix... i representa que tota la vida sere aixi?? nooo..nooo.. u.u jupeeeeeta

Shiro loves you guys!toons***
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Bé, jo pensava llegir-me'ls tots abans, però ja veig que no em donarà temps.
El Harry encara no ha entrat al Gran Saló per primer cop, així que imagineu-vos si vaig malament de temps. :mrgreen:

Un vici meu és també llegir l'últim paràgraf, sí... :roll: És un costum molt perillós, però aaargh... és inevitable. :lol: I més ara que la Rowling ha dit que l'última paraula no serà scar. :cry:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Val, allò que vaig posar...Al final no...XD
Vull dir que m'he adonat que no en sé prou d'anglès, i a més els noms canvien....I no se, que no m'enteraré de res, em vaig emocionar pensant que quedava una setmana...Doncs no, queden uns set mesos o més....XD

Així que formaré part d'aquesta minoria...
Finalpotter ha escrit:Això sí, formo part de la minoria (o no) que encara hauran d'esperar uns quants mesos. A no ser que aparegui alguna bona persona (com va passar l'any passat, oi Violeta?) que vulgui fer la noble tasca de traduir el llibre pels seus companys frikis d'aquesta web que no dominen massa la llengua de la Rowling.
I també dels que esperen que alguna ànima caritativa el tradueixi pels que no sabem anglèès!! ><
Ni que sigui un capítol....O algun trosset...hahaha!! XD
A veure si tenim sort.... :pray: :pray:

Però de fet ja la vam tenir una vegada gràcies a la Violeta!! :adora

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Jo també sóc de les que es mira l'última pàgina del llibres, no m'agrada gens aquesta mania que tinc, però és una temptació tan gran que no ho puc soportar i acabo llegint-me l'últim paràgraf de la última pàgina, i ho faig encara que el llibre no m'agradi gens.
I també formo part d'aquesta minoria que s'haurà d'esperar encara uns mesos per a que surti el llibre en català, crec que em donarà alguna cosa per esperar tant, però bé que hi farem... és el que té no tenir un nivell gaire alt d'anglès, com per llegir-se el llibres de la Rowling, si ja pateixo llegint en anglès els de l'institut, aquest ja seria...
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Judith* »

Bàsicament tornaré a llegir-me el 6, perquè durant aquest any entre la 4ta i la 5na peli he estat moolt desconectada i em vaig fer un cacau mental i confonia coses del 5è i el 6è llibre i els barrejava i.. en fin! que me'l hauré de tornar a llegir, hehe..
єïэ נυ∂ιтн*

Bloquejat