A veure. Jo he llegit l'última frase perquè m'han dit que no podia ser, que era trola. Me l'he llegit... I és molt dish, però segueixo pensant que no és trola ^^'
Tot i que tampoc he llegit més del que hauria llegit allà a la Come In. Ja vaig dir que el primer que faria seria llegir l'última frase... Hauria vist i descobert el mateix ^^'
Ara el que faré segur és no llegir-me l'última frase del llibre quan el tingui a les mans, i així em quedarà el dubte de si aquests scans són certs o falsos. Així que
prego i suplico que el dia que quedem a la Come In no faci el comentari de
Doncs l'epíleg era cert!
A més,
Getta, això que moriria algú del trio s'ho va treure la premsa de la patilla. La Rowling NOMÉS va dir que morira dos personatges que no tenia pensats que morissin, i que un que tenia previst que morís sobreviuria. La premsa, d'això, va deduir que es tractava del Harry i algú més del trio ^^'
Tothom té la lletra Lumos a l'ordinador, però no tothom té la MaryGrandPré que dibuixi per a ell.
Demano també, com l'
Aulin, que no comenteu explícitament el text del suposat epíleg.
Bffff.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.