Quin dia tindrem HP 7 a Catalunya?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Quin dia tindrem HP 7 a Catalunya?

Entrada Autor: Judith* »

Hola!
Bé, obro aquest tema perquè he buscat per tot arreu quan sortirà el llibre 7 aquí, i no ho trobo! Surt el 21? em sembla que no... Hi ha qui diu que fins al 2OO8, però no crec que tardin tant a traduir (Esperem)
En fi, si algu sap alguna cosa, que ho fiqui ;)

Gràcies!
єïэ נυ∂ιтн*

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

hp7cata

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

bona tarDA! :)

Doncs encara no sé sap quan sortirà prquè ni l'editorial salamandra ni empúries han dit la data ( ni tan sols han dit la traducció correcta del llibre en català o castellà).

Jo crec que surtirà pels volts del febrer de 2008 .. perquè quan va sortir el misteri del princep amb anglès va sortir un Juliol.. i nosaltres e vam tenir al febrer de l'any següent ,, osigui que més o menys.,..
veste'n fent la idea... :?

arrevuRE!
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

jo havia sentit que pel gener del 2008

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Ai Déu meu!!! Fins el febrer digueu?!
No recordava que amb el misteri haguèssim hagut d'esperar tant, però bé, que hi farem....
Només espero que tot aquest temps valgui la pena, perquè si no....
Vaja tonteria de missatge, però es que m'aborria

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Bé, molts ja ho heu dit, però especificaré una cosa.

La resta del món, no ha pogut començar a traduir, el manuscrit original només és en angles i Empuries i Salamandra no el tenen encara, per tant, fins el dia 21 no poden tenir i, pensant que fins el 22 no el podemn començar a traduir... A més, que el 22 es diumenge i no crec que treballin...

Bé, fins que no passi tot això... Tal com van dir, més o menys fins a principis de 2008
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Nooooooo!!! 8O 8O 8O

Fins al 2008??? hauré d'aguantar tot el Nadal tapant-me les orelles per no sentir spoilers dels qui l'hagin llegit en anglès?? (perquè jo no puc llegir-ho en anglès, l'hauria de llegir massa a poc a poc i vui llegir-lo al meu ritme entenent-ho tot cla i català) :evil: :evil: :evil:

Joer, quin trunyu.... :x
I segur que els amics de me germana se'l llegiran en anglès, li diran qui es mort i qui no i em pifiarà el llibre, pobre d'ella, aquest cop li fumeré un cop de cap amb el cinquè llibre com se'n vagi de la llengua :twisted: :mrgreen:

jajajajaja ia u vura!!! jajajajaj :lol:
8)

Wenu!!! dew!!!!!!!!!!!

Dew!!! :wink:

[/b]
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

Els de Empuries mateix ja ho van dir que l'haurien acabat a començaments de 2008... Així que pels qui no se'l comprin en anglès, és el millor regal dels reis(jo em compraré el anglès i el català 8) )
Berxu l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 20, 2007 9:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
UNEIX-TE AL ACLEE

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Fins al 2008?????? ENS AUREM D'ESPERAR TAN??????

Maleits anglesos, són uns enxufats!!! Clar... com l'escriptora és anglesa d'ons ells el poden llegir abans... :roll: POS NO!!! NO SENYOR!!! AVERA SI LA J.K.ROWLING S'ENTERA D'UNA VEGADA QUE HI HA MÉS GENT AL MÓN APART D'ELLS!!!!
Jupe, ja no em podre demanar l'MP4 que volia... que hi hi farem... adéu mp4, fins Reis del 2009 :cry:

Visca el Dark!!!

P.D: Si algun angles ha llegit aquest missatge... u xentu, però la ira puede conmigo ((dish))
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Si em desperar fins al 2008 ho farem, quin remei!!!

També el podem llegir en angles....però la gent que no domina (com el meu cas) haurem de tenir paciencia.

Espero que l'espera valgui la pena i poguem llegir el millor dels llibres!

P.D: de mentres podem rellegir els altres llibres, mirar les pelis, postejar...
Severus Davnur l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 20, 2007 4:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Tot el que ara diré és de memòria.

El sisè va sortir en anglés el 16 de juliol del 2005 i va sortir en català el 23 de febrer del 2006. Si no m'equivoco el setè llibre és més gruixut. Per tant, si triguen el mateix temps, sortirà el 28 de febrer i si fos així em faria gràcia.

Editat: Naturalment em refereixo a la versió oficial, en cas que hi hagués una de no oficial (que no té perquè significar de pitjor qualitat) crec que estaria per aquest any.

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

bueno pos lo de la versio pirata en espanyol no crec que triguin mol en treurela.
de moment ja stan traduits els primer 6 capitols si no mequivoco. i la versio angles sta disponible a internet en format pdf i un fitxer a fotos del llibre pàgina per pàgina.
s el q ai trobat.`
evidenment es tot provisional. que menteri jo que algu s baixa una versio pirata d'internet i despres no compri com a mini el LLIBRE EN CATALA ORIGINAL!!!!!!!!

(si algu vol saver d'on treurels mp i os u dire pero per suposat sota la promesa de comprar el llibre original!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)




*jo no tink res a veure amb cualsevol versió pirata que hi hagi a la red. es a dir que no nai penjar cap ni o penso fer.

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

No se de que us extranyau tant si ja fa temps els de Empuries ja varen dir que sortiria pel 2008, que es posarien a traduir tot d'una pero que fins al 2008 re de re...
Jo esperare en catala i espero que ningun espavilat me desvetlli el final! contra menys sapiga millor!fins 2008!

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Judith* »

PUFF!
Fins al 2OO8, santa paciència, tu!
Al final m'el compraré en anglès, i quan surti en català, doncs en català; perquè segurament m'hauràn sortit alguns dubtes...
Gràcies per informar-me (a mi i a la gent que tenia el mateix dubte)
єïэ נυ∂ιтн*

georgina_hp
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 22, 2007 4:58 pm

Entrada Autor: georgina_hp »

FINS AL FEBREEEEEEEEEE!!!! :o :o :o :o :o :o :evil

k mal... sabia k trigaria, pro tan??? nse, tampk es tan difsil, i an d pnsa k ls fans nº1 ((kom jo)) el vulem yaaa

jo ja e llegt algunes cses k psen al 7e... n magrada k mu dgin, i n em krek rs fns k n tnk l llibre a ls mans i akabat d llegi. pro esk n me pgut aguanta... pro ls cses k man dit n son mol impurtans. si vleu k us en dgi algna, feumo sabe!!! :wink:

envieume 1 mail, i jo us el contstare ((s puk...))

georginaboixereu_5@hotmail.com



att________________________________________G¡n@

Avatar de l’usuari
helena_potter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 9:26 pm
Ubicació: en algun lloc màgic, a prop d'aqui

Entrada Autor: helena_potter »

fins al 2oo8...

això és una ETERNITAT!!
(wenu, l'haurem de llegir en angles sense entendre casi res o esperar!)
ja podrien anar més ràpid a traduir-lo!
:evil: :twisted:
"Però, malgrat tot, la carta duia una adreça tan clara que no hi havia confusió possible:

Seyor H. Potter
L'armari sota les escales
Carrer privet núm. 4
Little Whinging
Surrey"

Bloquejat