SPOILERS. Severus Snape. SPOILERS

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

creus que en Severus Snape es dels bons o un caballer de la mort?

Bo sens dubte
91
88%
Caballer de la mort i a mes un traidor!
4
4%
Doncs no ho sé!!! Us podeu esperar a que m'acabi el llibre?
8
8%
 
Vots totals: 103

Avatar de l’usuari
aura686
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 7:00 am

Entrada Autor: aura686 »

sempre_cat ha escrit:perque el harry diu k el seu "master" de veritat era el draco? si el k mata al dumbledore no es el draco no?
el master d la Elder era el Draco, pero a mig llibre, quan els capturen alli a casa els Malfoy, en Harry el derrota i li agafa la seva vareta (la del draco, no la Elder). l'Olivander li explicar que la vareta del Draco ha passat a ser seva, i de rebot tambe ha passar a ser el master de la Elder
es a dir, el Draco era master de la seva vareta i també de la Elder, encara que no ho sabes. i quan el Harry derrota en Draco passa a ser ell el master de les dues varetes.
i el que mata el Voldemort evidentment és el Harry ^^

Avellana
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. jul. 04, 2007 12:25 pm

Acabat

Entrada Autor: Avellana »

Ja l'he acabat. com és nota que tinc vacances, je.

Jo estic amb tu aura686 amb aixó de la vareta tot i que és una mica confòs, bé, al menys jo ho he trobat confòs. De totes maneres al febrer sortirem de dubtes.

Es veia venir que en Severus Snape estaria al costat bo de la força, aquell "sispau, severeus" de'n dumbledore era clarivident (millor que el mates en severus que no pas l'esquenagrisa no?).

El que no m'ha agradat és que en Harry se salvés. M'esperava que moririen tots dos. En fí què hi farem?!

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

jo també me l'ha acabat, de fet ahir al matí, m'ha agradat molt l'història de l'snape i crec que la rowling l'ha introduit molt poc en els altres llibres pro ha estat millor així. A mi lo de la vareta també em va liar una mica. Considero que he fet trampes votan perquè ja savia la resposta tot i que jo sempre he odiat a l'snape ma mare sempre a dit que era el millor de tots.

PD:Tema hermione-ron sta be es suau...


_________________
Visca Obrint Pas.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Weeee, si, si, siii era boo!! xD
M'encanta el capítol de la història del Príncep...^^
Allò de que li agradava la Lily m'ho imaginava, eprò no que havien estat tant amics, ni que es coneguessin des d'abans de Hogwarts...

Quan l'estava llegint m'he enrecordat d'una cosa...la Petúnia, quan explica qué són els demèntors, diu que ho havia sentit espiant la Lily que s'ho havia explicat "aquell indesitjable"..I era l'Snapee, que booo!! xD

I res...És genial, és el millor personatge...Vaig plorar més amb la seva mort que amb la d'en Sirius, perquè amb aquesta, durant tot l'altre capítol m'anava "entendrint"...!! xD

El que no he acabat d'entendre jo de l'Snape és...Quan es llença per la finestra i després en Harry veu el ratpenat, és perquè és un animàgic, o perquè s'ha transformat amb la vareta? (perquè la mcGonagall diu allò de que ell tenia una vareta per salvar-se....)
Sé que és un dubte secundari, però si algú ho sap.... :|

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

Pos vaja..al final resulta que es bo...joooo...però una mica ja ho vaia a venir..que hi farem... encara que m'hagués agradat més que fós dolent...:mrgreen:

LunaBlack_Lovegood, això del rat-penat crec que es refereix al moviment de la capa...vull dir que després de saltar aniria corrents cap als murs i la capa faria semblar que era un rat-penat...bueno no se...es el que crec jo... :oops: tampoc em facis molt cas :mrgreen:

manel21
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: ds. des. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: castellar del valles

Entrada Autor: manel21 »

a mi m'agradat molt que la historia del snape acabes axi... era la millor manera en que podia acabar... ara entenc quan al 6 llibre diu k el dumbledore li diu ^severus sisplau^ amb una beu com suplican... en seriu ma emocionat mol aket llibre i pensar k es lultim...

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:El que no he acabat d'entendre jo de l'Snape és...Quan es llença per la finestra i després en Harry veu el ratpenat, és perquè és un animàgic, o perquè s'ha transformat amb la vareta? (perquè la mcGonagall diu allò de que ell tenia una vareta per salvar-se....)
Sé que és un dubte secundari, però si algú ho sap.... :|
Ara és quan jo encara la lio més... Perquè crec que l'Snape marxa volant xDDDD
M'explico.
La McGonagall quan fuig per la finestra diu algo així com "Ha après del seu Senyor" (em fa pal mirar-ho al llibre, però sé que deia una cosa així) i després descriu a l'Snape volant que semblava un ratpenat o no se que... L'he llegit en anglès així que és possible que això ho hagi entès malament... :lol:
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Tasha Dawn
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 24, 2005 12:31 pm

Entrada Autor: Tasha Dawn »

A mi també m'ha fet molta llàstima el capítol de l'Snape... vaig estar durant tot el llibre esperant que es resolgués el tema... perquè sospitava que en el fons. I la història amb la Lily és tan tant bonica... que voleu que us digui, amb aquest últim llibre l'autora l'ha clavat.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Costa ha escrit: Ara és quan jo encara la lio més... Perquè crec que l'Snape marxa volant xDDDD
M'explico.
La McGonagall quan fuig per la finestra diu algo així com "Ha après del seu Senyor" (em fa pal mirar-ho al llibre, però sé que deia una cosa així) i després descriu a l'Snape volant que semblava un ratpenat o no se que... L'he llegit en anglès així que és possible que això ho hagi entès malament... :lol:
A vaal!! ^^
És que no ho havia entès gaire bé...
També és perquè jo tinc la traducció, i no està molt ben explicat:

Con un matiz de horror, Harry vio en la distancia una enorme forma de murcielago volando a través de la oscuridad hacia los muros de Hogwarts

I m'havia liat... :|

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Aveure, l'Snape es super bo, tant com per dir-li al phineas neigulus que no digui sang de fang. Es un dels meus preferits. Jajaja, Snape powaaaaaaa, Voldy Puts!!!!! Hahaha.
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

jo que voleu k us digui .......... tot i que al final ha resultat ser una bona persona encara li tinc el rencor acumulat dels altres sis llibres i mig .......

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

anna_xo a mi em passa exactament el mateix que tu!!!!
Si si molt bona persona i tot això, però no sé..... Aix!!!!! I no oblidem que estava enamorat de la Lily!!!!! Aix pobra!!!!!
I pensar que ella l'havia intentat protegir el dia que en James i en Sirius es van fotre amb l'Snape i ell li diu tot allo!!!!
Ai pero que hi farem!!!

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Weweweewewewewe era bo!!! El seté sentit no m'ha fallat!!!!

Quan vaig començar a llegir el llibre ja vaig començar a pensar que era dolent, que m'havia equivocat, però després de llegir allò de la Lily... aix, que voleu que os digui, em vaig emocionar molt T-T, pobret, per què havia de morir????

Teniu raó amb lo de la vareta... és super lios, jo ja no sabia de qui era i qui tenia la vareta.

Per cert, que era allò que deia que li sortia de l'orella del Snape i que en Harry va agafar???? (no se si és així... però jo quan el vaig llegir ho vaig entendre així)

Visca el Dark!!!!
Imatge
Imatge

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

hermi_girl ha escrit:Per cert, que era allò que deia que li sortia de l'orella del Snape i que en Harry va agafar???? (no se si és així... però jo quan el vaig llegir ho vaig entendre així)
Eren els seus records, que surten en forma de fil platejat, i per això en Harry va poder agafar-los i va anar al pensiu per veure'ls. No sé perquè, però sempre m'havia imaginat que els records de l'Snape sortirien en forma de fil de color negrós i que farien com a fàstic... :P

Jo estava esperant tot el llibre la conversió de l'Snape i era al capítol 32 i s'estava morint i encara no s'havia redimit... Vaig patir, crec que hauria tingut una forta decepció si no l'arriba a fer bo... :P

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

Violetta Black ha escrit:sempre m'havia imaginat que els records de l'Snape sortirien en forma de fil de color negrós i que farien com a fàstic... :P
Si no ho recordo malament al 5è ja se n'havia tret. Tot i que jo també em pensava que moriria sense explicar-nos res.

Bloquejat