SPOILERS. Severus Snape. SPOILERS

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

creus que en Severus Snape es dels bons o un caballer de la mort?

Bo sens dubte
91
88%
Caballer de la mort i a mes un traidor!
4
4%
Doncs no ho sé!!! Us podeu esperar a que m'acabi el llibre?
8
8%
 
Vots totals: 103

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

flipant... jo des de bon principi juraria q era dolent... i ara resulta q tenia sentiments i tot!!

ais... com es la Rowling...
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Durant els cinc primers llibres l'Snape m'era indiferent, simplement li considerava un estúpid de cura del qual el seu sentit de l'humor sarcàstic em feia riure, però després de llegir HP6 el vaig odiar amb totes les meves forces, caient així a la trampa de JKR. Però després de HP7 tan sols em queda dir que l'adoro. Em sembla un personatge molt interessant, el millor que JK s'ha inventat. És tremendament complex i mai no arribes a conèixer-lo del tot bé. La seva història secreta em va commoure i després d'assabentar-me de tot el que ha hagut de viure, aguantar i fer al llarg de la seva vida l'admiro profundament.

Crec que va ser tot un encert per part de JK de fer que les motivacions de Snape fossin per amor. La seva història d'amor fallit amb la Lily em va commoure profundament i m'he sorprès amb mi mateixa en descobrir que m'he convertit en una shipper de la parella Snape/Lily (i ho diu una ultra fan de James Potter...) La tragèdia de Snape consisteix en que, per culpa del rentat de cervell que li van fer a l'escola, va perdre al gran amor de la seva vida. I és que Snape no va ser dolent mai. Era estúpid, fred i calculador (no s'ha de negar l'evident) però en el fons era bo i li era fidel a Dumbledore, el seu únic amic.

La seva relació amb en Harry podria ser objecte d'interminables debats perquè és la més complexa de tota la saga. Des del meu punt de vista, jo la difiniria com una clara relacion d'amor-odi, ja que Snape menyspreava a Harry a causa de les semblances d'aquest amb James, però crec que també sentia una mica d'afecte per ell perquè era el fill de Lily i sempre s'ha esforçat per protegir-lo (cosa que ha demostrat subtilment en algunes ocasions abans de HP7). A més, he d'afegir que la mort de Snape em va posar els borrissols de punta i m'ha semblat la millor de tot el setè llibre (i mira que en aquest llibre abunden les morts...)
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

si voldemort l'hagués mort amb l'Obitus no s'hauria sabut mai tot això.

Una pregunta: en tota la saga a quantes persones mata en Voldemort sense utilitzar l'Obitus per subitum a part de l'Snape?

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

nana_11 ha escrit:flipant... jo des de bon principi juraria q era dolent... i ara resulta q tenia sentiments i tot!!

ais... com es la Rowling...
mai acavat el llibre perfi!!!!!!!!!!!

bufff pobre snape.... :cry: el tio es collonut despres de tot pero casi engego a plorar cuan lo de la seva viday cuan el harry la palme xD (sort que despres resusite que sino....)

si k tenieu rao que al final ere bo....

XoXang2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. feb. 06, 2005 4:49 pm
Ubicació: CATalunya centre

Entrada Autor: XoXang2 »

sisi... al final l'Snape m'ha fet pena i tot! Pobret... Jo també l'hi tenia molta mania des de sempre i el vaig odiar amb totes les meves forces quan va matar al Dumbledore, de totes maneres sempre vaig tenir l'esperança que l'Albus no fos mort i k havia sigut una mena de plan fet amb l'Snape.

PErò ara resulta que si que era un pla...i que ell ho va fer tot per amor, és molt maco això. La JKR se l'ha currat molt aquest personatge però crec que hauria d'haver tingut ua mort més digna, que tothom sabés tot el què ha fet, no ho sé una mort heroica davant d'un munt de gent, no?

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Judith* »

Jo sempre pensant que era dels dolents... i mira, el millor de tots... sniff... pobre... el capítol que surt el pensiu i els records i tot allò, em va fer una pena... i quan deia "les llàgrimes li queien del seu 'desproporcionat' (o noseque diu, algu així) nas..", això em va tocar al cor... xD però pobre... el que ha patit més i a sobre ha de morir d'aquesta manera... tal com l'havia vist fins ara, no me l'imaginava plorant o mostrant sentiments, i a part de la gran pena que em va venir per ell, també vaig flipar una mica... sniff
ara és el meu personatge preferit x)

I com diu un icon dels potter puffs, si fos en Harry hauria ressucitat a l'Snape (amb la Lily en James i més) per donar-li les gràcies.
Judith* l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 03, 2007 7:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

bueno, ja farà un mes que em vaic acabar el llibre, però és que com que han amagat aquest forum de l'inici em feia mandra entrar pel general xDDD
l'Snape és bo, ho havia de ser. era el meu 6è sentit :mrgreen: però això d'Snape-Lily era massa de FanFiction... em va costar de creure que fos real :?
enfi... va morir perdonat xD
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Fènix_CAT92
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dc. ago. 22, 2007 4:17 pm
Ubicació: Perduda en el meu món!

Re: SPOILERS. Severus Snape. SPOILERS

Entrada Autor: Fènix_CAT92 »

Fa tres mesos que me' l vaig acabar i sempre havia pensat que l' Snape era un cabrón, pero desprès de llegir el llibre, la veritat es que fa llàstima, sempre ha sigut rebutjat per tothom (pel Harry sobretot) i l' únic que feia era intentar protegir-lo. No m' imaginava però, que l' Snape poguès estar enamorat de la Lily, i menys encara amb la dèria que semblava tenir amb els sang de fang.
L' únic que puc dir és que l' honro de veritat per com va arribar a ser i el que va arribar a fer.

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: SPOILERS. Severus Snape. SPOILERS

Entrada Autor: lanark »

Jo no em vaig dur cap sorpresa quan ens vam desvelar que l'Snape era bo. Havia de ser-ho!!! Ja m'estranyava a mi que al final es posara del costat de Voldemort...
Ara, que el "per què" Snape és bo, em va decebre, la veritat. Esperava una raó molt més poderosa per a justificar el seu doble joc entre un bàndol i altre... Vaja, que el "estic enamorat de Lily, que és perfecta i encantadora, i per això em faig bo", no em convenç gens... :no
Apropinquet ha escrit:però això d'Snape-Lily era massa de FanFiction... em va costar de creure que fos real
Completament d'acord amb tu: pareix que ho haja tret d'un fic (fins i tot estic segura de que hi haurà fics que donen una resposta millor a aquesta qüestió...)
Però almenys ens han posat al Severus en el lloc on li pertany i no ha quedat com un roïn més...
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Re: SPOILERS. Severus Snape. SPOILERS

Entrada Autor: kity-weasley »

jo ja me'l vaig llegir en anglés pero em feia mandra entrar a la zona restringida...

Pel que fa a l'Snape... als primers 4 llibres li tenia molta mania, pero a partir del 5e em va comensar a agradar, n'estava segura que no era dolent i ara per fi s'ha demostrat. Pero vaig plorar moltissim quan es va morir, no m'ho volia creure. És un dels personatges que m'ha fet mes pena que es morissin. I el capitol 33 tambe fa plorar moltissim!!
Pobre Severus... La mania que li tenia a en Harry era només per que li recordava a en James. Pero quan està a punt de morir i li demana que el miri als ulls és tant maco!! :cry: :cry: :cry:


No li perdonarè mai a la Rowling que matés a l'Snape :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: SPOILERS. Severus Snape. SPOILERS

Entrada Autor: lord-granger »

En el 6 llibre ja es va notar alguna cosa rara quant despres de matar el dumbledore sembla que fagi una classe practica sobre maleficis quant el harry el persegueix diguen-li que hauria de fer els encantament en veu baixa.
Dons a mi no el va fer gaire pena que moris l'snape perque despres de Voldemor era el que tenia mes numero.

Avatar de l’usuari
jan'lap_laila
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dl. maig 28, 2007 9:08 pm
Ubicació: parRaLandIa

Re: SPOILERS. Severus Snape. SPOILERS

Entrada Autor: jan'lap_laila »

Jo setic completament d'acord amb kity-weasley...

quina manía de paioo fins al cuart!!
pro cap al 5e i 6e(sobretot al 6e) jo anar dient a la gent que era bo i la gent pasan de mii, pero la veritat es que quan va matar al Dumbledor em vaig convençer jo també de que era dolent.
Peró al final s'ha demostrat que era bo :ballar: , i jo moooL contenta
peró també moooooL trista perqe s'hagi mort, i no vaig arribar plorar, pro no perqe no m'hages fet pena.
quIerOoo poDeR piNtarMe Alas Y voLar...

____

http://www.fotolog.com/anna13_laia4

Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Re: SPOILERS. Severus Snape. SPOILERS

Entrada Autor: george_(fred) »

Li he acabat agafant simpatia i tot a l'Snape, sempre m'ha agradat el seu personatge però pel mateix motiu l'odiava. Fins que no va matar al Dumbledore pensava que era un gilipolles sense més, un tio a qui li agradava tocar els collons però que estava de part de l'orde, després el va matar i ara, no ho se, mai m'havia pensat que moriria l'Snape... sniff.!

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Re: SPOILERS. Severus Snape. SPOILERS

Entrada Autor: jeanne »

Jo crec que l'Snape no es un personatge es EL personatge...Es el personatge més profund, complex i polifacètic de l'obra (si més no un dels que més...)
Durant tota l'obra Rowling ens ha fet dubtar sobre la seva fidelitat(bo o dolent) al primer llibre ja ens el pinta com a dolent, pero al final descobrim que no ho es tant i que intenta salvar al Harry. Durant els llibres posteriors fins al 4t , s'ens mostra a l'Snape com a professor que te tirria al Harry i al seus pròxims(Sirius, James, Llopin) pero a part de fer-lo enfadar, catigar-lo algunes vegades res gaire important. Al final del 4t el veim ja com a un personatge no tan dolent:fa costat als bons en la lluita contra Voldemort.Al 5e definitivament el comences a considerar bo, pertany a l'orde i tot i que segueix caiguent malament i putejant al Harry i Sirius esta amb els bons i a mes el Dumbledore creu en ell. Pero arriva el 6e i des de el principi et presenten un Snape que es relaciona molt amb els cavallers de la mort i els ajuda i el boom es quan mata el Dumbledore i es dona a la fuga.Finalment al 7e s'ens mostra una Spnape molt proper a Voldemort, pero que al final resulta que tot era una enganyifa i que ell des de la mort dels pares d'en Harry(sobretot la mare)esta al costat bo i no sols aixo, si no que es una persona amb un gran cor i amb una gran capacitat per estimar!

Bloquejat