El millor dels set?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

El millor dels set?

Entrada Autor: Violetta Black »

Uf, me l'acabo d'acabar!!! És boníssim!!! Sobretot el final!

Ara, que un patiment continuat, eh? Jo cada cop que sortia l'Hermione patia de mala manera, perquè pensava que moria. El final realment ha estat una carnisseria... Però les últimes pàgines no les podia deixar, tenia mon germà porai cridant: "quan et falta? Va, ves ràpid!" I jo allà "deu pàgines, calla!!!" Buf... se m'ha posat la pell de gallina. És boníssim boníssim! Ara, si que hi ha uns capítols a partir del 9 o el 10, quan van el trio a buscar horricreus que se'm feien una mica llargs. Però vaja, no sé si és per l'emoció del moment, però per ara per mi és el millor!

Edito: Lo que m'ha sobrat una mica és la mort silenciosa i gens explicada del Llopin i la Tonks... Sent personatges importants, pobres, crec qu es mereixien una miqueta més.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

YA TA!!!!

Doncs jo també ja l'he acabat... he d reconèixer que en algun moment me perdut una mica (jo i l'anglès) però he pogut seguir la trama perfectamen...

Si el llibre és el millor? Doncs a mi m'ha agradat moltíssim, i això que no pillo gaire l'anglès...

Patiment? Molt... Llàgrimes? Bufff incontables... el moment que sempre recordaré:
Harry...Potter.
Dobby, don't die! Don't die!
Cal dir que també he rigut, els trosos amb els bessons que no deixaven de fer conya mai... mai fins que patapam :'(
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Buuuuuf jo també l'he acabat jaaaaa!

Per una banda em moria de ganes de llegir-lo per saber què passava però per l'altra banda a mida que anava avançant i veia que quedava menys per acabar i no volia que arribés el final... :cry: :cry:

I m'he fet un fart de plorar...amb en Dobby, amb en Llopin, la Tonks i sobretot amb en Fred...en Fred no l'havia d'haver matat...si havia de morir un dels Weasley era en Percy... però en Fred no... :cry: :cry: Ah i també vaig començar a plorar quan la Ginny, la Luna i l'Hermione estan lluitant contra la Bellatrix i ve la Sra Weasley dient que no li permetra que mati cap més dels seus fills...pobra Molly :cry:

Però bé, tragedies a part, el llibre m'ha encantat, algun capítol potser se m'ha fet massa llarg, la història del passat del Dumbledore potser hi donen massa voltes, primer amb l'escrit de l'Elphias Doge al diari, després l'avanç del llibre de la Rita, després quan el Doge els hi explica a la boda, després quan llegeixen el llibre de la Sketer...

L'epileg final si que no m'ha agradat gens, jo crec que l'últim capitol (sense contar l'epileg) hagués hagut de ser una mica més llarg, s'acaba tot com molt rapidament...et diu que ha mort molta gent i au, et quedes sense saber realment que ha passat amb tots els personatges que han anat apareixent durant els set llibres que encara que no fossin realment protagonistes els hi agafes certa simpatia a alguns (en Marc Roure per exemple...xD) i et quedes amb les ganes de saber si entre els 50 cadàvers desconeguts i són o no :cry: Llavors s'acaba la cosa de cop i et trobes amb l'epileg que només es centra amb el trio i poca cosa més...sabem que en Neville és professor a Hogwarts però i els altres què? A mi m'hagues fet gràcia saber que se n'ha fet de la Luna, en Hagrid, la resta de Weasleys, etc.

I tinc un parell de coses que no he entès però enlloc d'enrotllar-me més aquí ja obriré un tema nou perquè serveixi de recopilació global de dubtes de tothom xD

Total, que el llibre en general m'ha agradat molt, m'he fet un fart de plorar però l'epileg se'l podia haver estalviat i haver-lo fet diferent xD

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

moltes gracies per contar-ho tot. aixi nomes as consegui que yo ME MORI DE GANES DARRIVAR AL FINAL xD
avere si avanso una mica.
esque am angles es mol pesat.....

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

No sé si serà el millor... però sí el mes emocionant... Amb el que més he plorat és amb la Molly abraçant el cadàver del FRed... massa per a mi... i pensant en el Teddy, orfe, i el pobre Dobby, i el Colin Creevey.... buah... ha estat brutal...


L'epíleg... ehem... Albus Severus... dish"


Però el llibre m'ha encantat. Gran final. Tot i que jo volia que el Harry morís.
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Avatar de l’usuari
Sectumsempra
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dv. ago. 05, 2005 6:44 pm
Ubicació: Montreal/Canada

Entrada Autor: Sectumsempra »

Un pel estirat el final per això... Això de la trobada am el dumbledore i l'explicació que dóna de perquè encara està viu... una mica estiradeta pels pèls, enfi, la veritat és que crec que hagués acabat millor amb el harry mort i tot ben lligat, ara tothom li demanarà un altre llibre. :roll: :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
aura686
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 7:00 am

Entrada Autor: aura686 »

per mi no és el millor dels 7. a falta de llegir-lo en català, em quedo amb el 6e ^^
la pega d'aquest llibre és que entre la pàgina 100 i la 300 (aprox.) no passa gairebé res. se'm va fer pesat, la veritat (suposo que en català hauria passat més bé, però igualment... que si movent la tenda d'aquí cap allà i poca cosa més... ¬¬)

encara que tothom se'm tiri a sobre XD a mi m'agrada que en Harry sobrevisqui. és que si fem un resum de la seva vida fins el 7e llibre... que trist, per això no cal venir al món u_u de tota manera, la parra que li explica el Dumbledore... uf... com diu Sectumsempra: "una mica estiradeta pels pèls"

en Fred no l'havia d'haver matat...si havia de morir un dels Weasley era en Percy... però en Fred no...
:cry: :cry: és que la Rowling té predilecció pels meus personatges preferits: en Sírius, en Fred, en Cedric... TT_TT Jo volia que morissin el Ron i la Ginny XDDD i si no podien ser ells doncs mira... en Percy, en Charlie... fins i tot en Bill. però el meu bessonet preferit?? T__T

jo també vull saber què se n'ha fet del Marc Roure!!!!!

Avellana
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. jul. 04, 2007 12:25 pm

Entrada Autor: Avellana »

Deu n'hi do!

Quin patiment. Un dels millors

Avatar de l’usuari
sempre_cat
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dl. feb. 23, 2004 7:00 am
Ubicació: walking through the clouds
Contacta:

Entrada Autor: sempre_cat »

io tambe crec que lultim capitol on splika el harry i els seus fillets i tal..sobra....o no ens explika res o que ens expliki de tots no?..ioque, el george, k es de la vida del george, la botiga i tal sense el seu germa? i la Luna? perque tampoc diu re....?

i com ja heu comentat...que es morin el Llopin i la tonks i no se'n digui gairebé res...pobrets..

(jo tambe vaig plorar amb la mort del dobby, pobret) :(
"ask me no questions and I'll tell you no lies"

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Per fiiiiiiiii l'he acabat XD

Buah. Doncs jo l'únic moment que he plorat ha estat en l'epíleeeeg :lol: :lol: :lol: :lol:
No sé si per la història o perquè m'estava adonant que eren les últimes pàgines que podria llegir noves coses sobre la història de Harry Potter... Però ostres. XD Quina plorera (ara, molt més vaig plorar amb el Dumbledore, buf! XD).


Mmm... Nop. No és el millor dels set :roll:

Em fa l'efecte que he llegit una fanfic molt bona o un Harry Potter molt fluix.

La veritat que he trobat que és un llibre estrany. XD Déu meu, quan posa allò que el Harry era un horricreu, per favor, he estat a punt de tancar el llibre i abandonar-lo ¬¬ Pf. És que era una teoria tan òbvia i tan dish que sempre m'he negat a acceptar-la... V.v
I trosso que se m'han fet realment avorrits. Tot el rotllo aquell quan van a la Conselleria d'Afers Màgics, fins que no surt l'Umbridge al Wizengamot, doncs força pesat, la veritat...


I la Hedwig! XD Mort gratuïta, per treure's de sobre un problema alhora de viatjar cap amunt i cap avall amb la tenda de campanya :roll:
La Hedwig no cabia a la butxaca màgica de l'Hermione (L'Hermione ho pot fer, de recursos en té molts, a la butxaca màgica, trobarà objectes per tots... voldria poder consultar un llibre ben gros... Això és Hogwarts, la Història. Ah, ah, ah, tu sempre guaaanyes, Hermiooooneeeee).
Amb la mort del Murri he rigut a més no poder XD Ara, que pobres Llopin i Tonks V.V Això sí que no m'ho esperava. T_T

I el Cel aquell estrany? XD King's Cross... Dish XD Pròxima parada, L'Infern. Correspondència amb línia 666.


Tot i això, m'ha agradat, però en absolut és el meu preferit XD Segueix el meu rànking:
La cambra secreta
El misteri del Príncep
El calze de foc
Les relíquies de la mort
L'orde del Fènix
La pedra filosofal
El pres d'Azkaban


La "lluita verbal" final és sublim. La tensió mentre el Harry i el Voldemort caminaven en cercles... Espectacular XD
La revolta de la Molly, més del mateix. XD Un dels millors trossos de tots els llibres XD


No ho sé, potser em cal una mica de temps per pair-ho, com em va passar amb el sisè... Però... No és un final digne de la Rowling. Força previsible, dish i, en alguns moments, massa pesat, traient-li poc suc a la boníssima idea de les relíquies de la mort.

v.v
HpConan l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2007 8:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
x.krl.x
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. juny 28, 2007 12:14 pm
Ubicació: SaBaDeLL!!

Entrada Autor: x.krl.x »

Ei!!!
HO HE FET!

He aconseguit llegirme un llibre de 607 pagines en 1 dia i mig!!!
Es el resultat de pasarme tot el curs escolar preparanme i estudian angles com una gilipolles. Be, la parida ya esta feta. El vaig comprar el disabte a les 11 del mati. Nomes sortir de la botiga, ma mare i jo ens vem posar a mirar tots els capitols, el nom, com eren de llargs, etc. La gent ens mirava raro....xDDDD
Ara, la meva opinio sobre el llibre:
Ma agradat molt, tot i que estic d'acord am HpConan. Es un llibre molt estrany, la veritat. Tampoc m'ha semblat el millor dels 7. Per a mi, el millor sempre sera El Calze De Foc. he plorat, i MOLT, kuan el Harry parla am els seus apres, amb el Sirius i am el Remus :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Simplement no podia parar!!!
Em vaig emocionar, i no vaig poder evitar les llagrimes. Ma mare va flipar...T_T
Tambe vaig plorara al tros en que maten al Harry, i va a on fos que va, a aparlar am el Dumbledore. Fins que li diu que si estan a King's Cross.
Alla em vaig quedar "ehem...vale, si tu dius...T_T'''' "
El epileg no em va agradar gens!!!
Tanta informacio no, SISPLAU!
ES MASSA!
MATABALO!!!


Segon moment parida...-.-'''


Se ma fet molt pesat el tros en que estan l'Hermione i el Harry sols. Ella ploran, i ell de mal humor...T_T


I man matat el meu Fred... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
X sort la Molly ja es va encarregar de matar a la Bel·latrix...
I el Dobby...
I la Tonks...
I el Llopis...
I l'Alastor...
I LA MEVA HEDWIG!!!!!!!!!!!!!!!!! BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ejem ejem...


Canvian de tema:
L'spoiler aquell famos ya es pot dedicar a auna altra cosa...xDDDDD


Bueno, aqui us deixo la meva opinio.



Ala, see you!


x.krl.x xP

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

D'acord una mica amb tots. Hem falta explicació sobre algunes mort pk el fred i no el george. A que ve tan poca importància a la mort de la tonks i el llopin?i la hedwik k a fet pobreta?i el teddy amb ki viu i lo del final que surt el teddy k?

O he de pair pro molt, necesito desfogarme.... (una smana massa intensa, la fi de moltes coses: harry potter, herois,....)

La molly la millor i la lluita entre en harry i en voldemort la crem de la crem.


_____________________
Visca Obrint Pas.

Avatar de l’usuari
miss_voldemort
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. oct. 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: miss_voldemort »

Sento anar en contra de totom, xo... x mi si k es el millor dels 7 llibres.

Jo me flipat un mun am el llibre, sempre pasaven coses, pim pam pim pam (k si ara van aki, ara van alla, k si un senfada, k si laltre plora...). Nose, ha estat un llibre mol mol mol intens en tots els sentits.

Buua, i hi han hagut alguns moments flipants: quan la Molly li diu bitch a la Bellatrix i es posa a lluitar amb ella, quan apareix el Percy, quan tots els essers raros es posen a lluitar contra els mortifagos (el Peeves i tot), quan el Ron crida desesperat a lHErmione mentre lestan torturan, quan el Harry va sol cap a la mort i se li apareixen els seus essers estimats... Una pasada!

Encara k, com mols eu dit, e trobat a falta una mica domenatge a certs personatges: Lupin, Tonks, Hedwig... I suposo k es va haver de cargar al Fred xk al George ja li havia tret una orella xD.

I la Victoire, ki collons es? La filla del Bill i la Fleur?

X cert, em vai partir el cul am el nom k an posat Harry i companyia als seus fills: Albus Severus... buuufff.. I Hugo... x favor, si es nom de xuloplaya...

Ara nomes aspero k la Rowling tregui lenciclopedia akella!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Em pregunto com traduirà en Pàmies el nom "Hugo"... En català, el nom correcte és "Hug"!!! Serà capaç de posar-lo? :twisted: :no :mmm :boohoo:

Jajaja, us ho imagineu? Hug!!!! És horrorós!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Aix...Ara no sé que dir, ja ho heu dit tot... :wink:

Personalment crec que és el llibre més estrany de tots...
És a dir, en part no se m'ha fet tant "Harry Potter" i en part és el meu favorit....No se perquè...Però m'ha encantat! :mrgreen:

A mi m'ha agradat desde la història de les relíquies, a la dels horricreus, sobretot la de l'Snape...^^
El final també.... (menys l'epíleg que, personalment, sobrava...'¬¬)

I també el paper de personatges com en Neville...com diu al llibre? "que continua lluitant quan tot ja està perdut"... :wink:

A més, ha tornat a aparéixer en Sirius.... :mrgreen:

A més, ha sigut amb el llibre que més he plorat...
De fet només havia plorat amb la mort d'en Sirius al cinquè, ni tan sols amb en Dumbledore...

Però a aquest, amb en Dobby...De veritat, he plorat més amb en Dobby que amb quasi qualsevol altre... Amb qui més he plorat és amb l'Snape..amb la seva mort i durant la història.... Buff...Quina manera de fer patir que té la Rowling....XD

Per cert he sigut l'única a qui el tros de la Conselleria si que ha agradat? :|
I també allò del Potterwatch és molt bo...El programa de ràdio de la llibertat d'expresió, de la veritat....Aiix quina utopia! xD

Bloquejat