El millor dels set?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Me'l vaig acabar ahir a la nit... i m'ha agradat moltíssim, tot i que tenia una sensació estranya al llegir-lo. No sé si era perquè sabia que era l'últim... perquè no apareixia Hogwarts... i un Harry Potter sense Hogwarts... no el sabia veure la veritat. xD Tenia la sensació de que llegia una fic, realment bona, però una fic. (crec que ho ha dit el Marc per algun lloc... xD)
El final és... bé, és un final. A mi m'ha agradat, perquè jo vaig creure des del primer moment que en Harry seria un horricreu... però... m'ha fallat el que morís. Tot acaba massa bé. El Ron i l'Hermione... juntets familia feliz, el Harry i la Ginny igual... i els noms dels crios??? Em sembla que la Rowling tenia ganes d'acabar... en cap dels llibres havia repetit un sol nom... i en l'últim n'ha repetit... (Ted (fill de Llopin i Tonks) James, Lily, Albus Severus) vale que sigui per retre homenatge i tot... però cony, que els hi posi de segon nom! I l'homenatge està allà igual!
Entre l'últim capítol i l'epíleg... crec que faltava un altre capítol explicatiu... Hogwarts queda bastant mal... hi ha ferits i tot... morts... els funerals de tots ells... una mica de Harry i Ginny al final potser, més que res... perquè després a l'epíleg et quedes, al final sí és la Ginny? (era obvi... però és igual! xD)
Però el llibre m'ha agradat moltíssim, no parava de plorar. Amb la Hedwig... després quan el George perd l'orella també... tot i que després també plorava i reia. Quan van al Cau de Godric... allò era un no parar. Amb el Dobby... i el Fred... després quan la Molly va a lluitar amb la Bellatrix tenia por de que també morís... per sort no ha sigut així.
I el Percy que torna! Allà també em vaig emocionar.


Quan estigui sense pasta... tornarà a esciure... lelelelele
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

Doncs a mi, com a molts de vosaltres m'ha agradat...El millor dels 7? doncs no ho sé, m'hauré d'esperar a que surti en castellà i llegirme'l tranquilament...

El cas es que...bueno...m'ha agradat perquè l'acció començava ja des del principi i coneguia enganxar-te allà sense parar de llegir.
La historia de l'snape..m'imaginava algo així i la del Dumbledore...no se...està bé...però potser li donen massa voltes.

sobre els morts...amb la Hedwig i el Murri em vaig quedar una mica..nose...trista potser...amb el dobby vaig començar a plorar com una magdalena (ma mare flipava amb mi..XD), amb el Fred més de lo mateix, quan lo de la Molly i la Bella jo pensava: "Com matis a la Molly, me voy pa' allá i veras la d os"·" que te meto"...però al final no. ^-^ I quan el Harry li comença a esplicar la vida del voldemort allà...buff..jo pensaba: "Xaval, jo de tu correria" però no...^ ^U

L'unic que realment no em va agradar es que després portessin el cadaver del voldemort on estaven els altres. No!!! com tenen els nassos de posarlo al costat del Fred, el Lupin, la Tonks.. :evil:

referent a l'epíleg...L'unic que m'ha agradat es L'Albus Severus...els altres noms...ejemmm...(sense comentaris...XD)

Decididament, auqest llibre m'ha agradat perquè ha sortit el Sirius un altre cop :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Em semble que m'he enrollat una mica :mrgreen:

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

L'unic que realment no em va agradar es que després portessin el cadaver del voldemort on estaven els altres. No!!! com tenen els nassos de posarlo al costat del Fred, el Lupin, la Tonks..

El cadàver del Voldemort el porten al vestíbul...


Poso el tros del paràgraf on surt en castellà.


"Movieron el cuerpo de Voldemort y lo tendieron en una cámara junto al Vestíbulo, lejos de los cuerpos de Fred, Tonks, Lupin, Colin Creevey, y cincuenta estudiantes más que habían muerto luchando."
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

A vale!! ho havia entès malament doncs :mrgreen: Gràcies per l'aclaració Iris_Malfoy.

Ara que ho penso...Ja podien dir qui eren els 50 estudiants que havien mort no? no li costava tant a la JKR...

Avatar de l’usuari
x.krl.x
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. juny 28, 2007 12:14 pm
Ubicació: SaBaDeLL!!

Entrada Autor: x.krl.x »

Mizuno_Miaka ha escrit:A vale!! ho havia entès malament doncs :mrgreen: Gràcies per l'aclaració Iris_Malfoy.

Ara que ho penso...Ja podien dir qui eren els 50 estudiants que havien mort no? no li costava tant a la JKR...
No tauries aburrit, am una llista de 50 alumnes, molts k ni idea d ki son?
Jo si ^^.

x cert, a mi no m'agrada l'ultima frase. Tot anava be. k bonic...ODIO ELS FINALS FELIÇOS!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Ala, no more paridas.
See you!
x.krl.x

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

És que aquesta frase és dolenta i a sobre sembla com si ho deixés obert...><
Si com molts volem, no hagués possat l'epíleg, el final seria el del capítol 36, i acabaria així: (el de la traducció... :oops: )

Para ser honestos, -se alejó de los retratos, pensando ahora solo en la cama de cuatro postes que le esperaba en la Torre de Gryffindor, y preguntándose si Kreacher podría llevarle un sandwich allí-,ya he tenido suficientes problemas para toda una vida.

Així acaba molt millor!!
És com tancar-lo més, i com resumir els set llibres en aquesta frase!!
Seria molt millor que hagués acabat aíxí i sense epíleg... :|

Vash86
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dj. ago. 02, 2007 10:16 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

Entrada Autor: Vash86 »

Sempre podem arrencar l'epileg! XD

(Que bestia, no?)

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Vash86 ha escrit:Sempre podem arrencar l'epileg!

Jajajajajajaja

Bona! xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Vash86 ha escrit:Sempre podem arrencar l'epileg! XD

(Que bestia, no?)
Bestia???? Per a res!!!!!!!!!!!!!!


L'has clavat!!! xDDD

El llibre seria molt millor sense l'epíleg... xDDD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Costa ha escrit:
Vash86 ha escrit:Sempre podem arrencar l'epileg! XD

(Que bestia, no?)
Bestia???? Per a res!!!!!!!!!!!!!!


L'has clavat!!! xDDD

El llibre seria molt millor sense l'epíleg... xDDD
És genial, però jo arrencaria també la part en que el Harry viu... El vull mort... no vull que visqui... Snif... Haurem d'escriure una fic amb un final alternatiu... En Harry mor, el Ron aconsegueix la espasa i mata la Nagini i la Hermy s'encarrega del Voldy... El final ideal i amb en Harry mort :D
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

És genial, però jo arrencaria també la part en que el Harry viu... El vull mort... no vull que visqui... Snif... Haurem d'escriure una fic amb un final alternatiu... En Harry mor, el Ron aconsegueix la espasa i mata la Nagini i la Hermy s'encarrega del Voldy... El final ideal i amb en Harry mort :D
Estic d’acord amb que en Harry mori... y també que en Ron aconsegueix la espasa i mata la Nagini i la Hermy s'encarrega del Voldy... i també estaria bé que fos en Neville el que acabes amb la Bellatrix així li fa pagar el que va fer als seus pares... i al Sirius... :roll: :roll:
iRiS_MaLFoY l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 29, 2008 1:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
x.krl.x
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. juny 28, 2007 12:14 pm
Ubicació: SaBaDeLL!!

Entrada Autor: x.krl.x »

gwo! nos mala idea!
I despres es pot vendre al eBay!
"Articulo numero #957453058, libro Harry Potter 7, con epilego arrancado por un fan cabreado. Precio de salida: 2.500 sikles."
Deu meu, k malament estic...

Apa, see you!
x.krl.x

Editat: Arrancado esta ben dit? :? :? :? :? :?

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

x.krl.x ha escrit:gwo! nos mala idea!
I despres es pot vendre al eBay!
"Articulo numero #957453058, libro Harry Potter 7, con epilego arrancado por un fan cabreado. Precio de salida: 2.500 sikles."
Deu meu, k malament estic...

Apa, see you!
x.krl.x

Editat: Arrancado esta ben dit? :? :? :? :? :?
Jo crec que és vendria fins i tot més que l'original (és que com tothom, jo també penso que l'epileg a estat la cagada més gran de tota la història), ara que ens ho paguesin amb slikes... lo dudo un poquillo.

A per cert, jo també m'he le acabat fa poc (exactament ahir) la veritat és que està molt bé, massa masacros, però bé, ja era d'esperar que totes les morts que s'ha estalviat la Rowling en aquests llibres anteriors (exceptuant alguna com: Cedric, Sirius, Dumbi, etc) vinguesin de cop en aquest.
Os haig de reconeixer que he plorat i molt (vale, sóc una sensiblera) sobretot quan apareixen els fantasmes d'en Sirius, en Llopin i la family del Potter.

Aaaaa, jo també vull que el Harry mori, avera és té co****s la cosa, porta una part de l'anima d'en Voldy a dins, s'ha suposa que havia de morir per salvar als qui estima (cosa que si hagues passat hauria quedat de conya) va a on es en Voldy, ell li fot l'Adavra Kedabra ell "mort" però no, el que ha mort ha estat l'anima del Voldy. Però per fabor, si era un trosset molt petit!!! Com pot ser que justament l'encanteri toques aquell troset tan petit de l'anima d'en Voldy i no l'anima gegant d'en Harry.

Crec que en aquest llibre la Rowling a deixat a en Voldy com un imbecil acabat.

P.D: Se que m'he enrollat una mica, però tenia ganes de dir-ho xDDD.

Visca el Dark!!!
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

jo crec que també és millor sense l'epíleg. lo altre és molt tots van ser feliços i van menjar aniços, què voleu que us digui.

parlant de quin es el millor llibre no crec pas que sigu aquest. aquest és simplement lultim on s'havien aclarar tots els merders, que encra han quedt prou ben resolts. tot i així, crec que el lloc del millor llibre se'l isputen entre el 3r i el 5è.

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Eeem.. sí, a mi tampoc m'ha agradat l'epíleg XD
I la veritat, queda molt més bé de la manera com dius tu, LunaBlack_Lovegood .. u_u

Jo volia el Harry mort o suicidat al veure que ere l'horricreu, el Ron amb l'espasa...

Ara, m'apunto a lo d'arrencar epílegs Miahiahiahiahia :alien:
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Bloquejat