El millor dels set?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

Costa ha escrit:Això del reptilià... a mi no em va em va semblar forçat, em va sobtar, però forçat... no, bàsicament perquè el que va dir el Ron és "Saijasa" (o una cosa així, ho estic dient de memòria) que es Obre't en reptilià i això ho sap dir fins i tot la meva cosina petita que té 6 anys, perquè no ho hauria de poder dir el Ron que és amic seu i li ha escoltat dir més d'una vegada? Segurament no seria un reptilià perfecte, evidentment, però és com si nosaltres diguéssim alguna cosa en anglès o qualsevol idioma, la pronunciació no ens sortiria perfecte però se'ns entendria. Doncs el mateix amb el Ron.
Pensa que "saijasa" o el que sigui...es una mena de transcripció made in JKR, no és com es pronuncia, bàsicament perque és imposible que una serp digui alguna cosa semblant. El que pasa és que té un so sibil·lant i queda bé alhora de escriure'l, no és plan posar:

- Sssssss shhhs shh- va dir en Ron :lol: :lol:

Però pensa quan en Harry va parlar reptilià a la segona pel·lícula...series capaç d'imitar-lo¿? :o Continuo pensant que va ser el recurs fàcil, però com bé ha dit Meitantei_Guille si la JK diu que ho recorda, ho recorda i no podem fer-hi res.


PD: Crec que ens estem desviant una mica del tema inicial.. xDDD
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Costa »

iRiS_MaLFoY ha escrit::lol: :lol:

Però pensa quan en Harry va parlar reptilià a la segona pel·lícula...series capaç d'imitar-lo¿? :o Continuo pensant que va ser el recurs fàcil, però com bé ha dit Meitantei_Guille si la JK diu que ho recorda, ho recorda i no podem fer-hi res.


PD: Crec que ens estem desviant una mica del tema inicial.. xDDD
Però el Ron ho torna a escoltar quan obren el medalló i és més recent que la vegada a segon... però beh, és igual, que em desviat el tema que dóna gust :lol:
Hi ha opinions per a tot en això del reptilià... deixem-ho aquí perquè tampoc en traurem res, seguirem pensant el mateix d'abans xD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Bloquejat