El millor dels set?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Per cert he sigut l'única a qui el tros de la Conselleria si que ha agradat? :|
I també allò del Potterwatch és molt bo...El programa de ràdio de la llibertat d'expresió, de la veritat....Aiix quina utopia! xD
Sísí, era molt utopia! Una barreja de 1984 (la conselleria) i Fahrenheit 451 (el programa de llibretat d'expressió i els fugitius). A mi m'han agradat aquests trossos però... no sé, em feien com a mandra llegir XD SUposo que perquè esperava el final amb candeletes i tot lo que anava pel mig que no tenia tan a veure amb la història doncs tenia ganes de passar-ho ràpid :P. Però estan molt bé aquests trossos, jo ja m'ho pensava que la conselleria i les forces del mal s'unirien de manera que l'orde quedés com un reducte (sí, tipo matrix). I m'ha agradat molt que ho fes.

Jo no sé si és el llibre que més m'ha agradat, suposo que els hauria d'analizar fredament. Sens dubte és el que més esperava, per la qual cosa és el que més emocionada he estat mentre el llegia. No m'ha fallat gens les expectatives. Lo que sí que és el llibre més estrany. No sé, jo trobava a faltar una mica Hogwarts per la meitat del llibre. Surten molts pocs secundaris entre, posem, la pàgina 100 i la 300; i sent els secundaris una de les millors qualitats dels llibres d'HP, els vaig trobar bastant a faltar. Massa trio, m'embafaven una mica en algun moment...

I l'epíleg... cutre, sí, però a mi em va agradar. Quan li diu allò al seu fill, que es diu com dos directors de Hogwarts, un dels quals l'home més valent que ha conegut mai, rep homenatge per primera vegada a l'Snape, ja que no li va poder donar mai les gràcies... PErò sí que m'han faltat moltíssimes respostes, però suposo que hauria necessitat un epíleg de 50 pàgines (que segur que als fans no ens hauria importat llegir però que segurament literàriament no s'adhiria tant) i si ja ens dóna la informació en una enciclopèdia, doncs endavant.

No ho sé, sóc menys capaç que mai de fer un rànking de llibres, el setè m'ha trastocat XD

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Jo tmb stik bastant amb estat de xok, l'he de deixar reposar i llegirme'l amb catala per verificar.


_______________________

Visca Obrint Pas!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Sóc l'única a qui no li ha agradat l'última frase?

"La cicatriu no li feia mal des de feia 19 anys. Tot anava bé"

Estranya manera d'acabar, espero que en un futur la Rowling no vagi necessitada de diners... (després de l'enciclopedia i tot) no sé si m'explico :roll:

Ja faré una crítica del llibre quan tingui temps!!!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Tal i com a dit la getta_91, la ultima frase es interesant pq diu k encara te la cicatriu i deu ser l'unica cosa que li deu queda a en harry del voldemort no? li queda el reptilia? contesteu siusplau pq es un tema que em pica la curiusitat!



____________________________________

Visca Obrint Pas!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Home, jo crec que en teoria el repyilià no li pot quedar, perquè el tenia oer la aprt d'ànima-horricreu que en harry tenia dins, una vegada ja no la té, no hauria de tenir-la...

La cicatriu, com que tampoc s'ha explicat exactament perquè coi si l'encantament rebota en la Lily i una part de l'ànima del Voldemort va al Harry, on entra aquí el moment en què es fa la cicatriu i perquè en forma de llamp, doncs...xD
Bé, que no crec que ella formés part del Voldemort, com el reptilià i el link pensaments-emocions...u_u

Avatar de l’usuari
aura686
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 7:00 am

Entrada Autor: aura686 »

a mi tampoc no m'agrada l'última frase. és molt fluixeta per acabar tota una saga...
la cicatriu és una senyal física, mentre el que "marxa" d'en Harry és el tros d'ànima del Voldy. per mi és normal que encara la tingui

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Doncs a mi crec que sí que m'ha fallat en les expectatives.
M'esperava una cosa espectacular, sorprenent, sense precedents...

... I em trobo amb què el Harry és un horricreu. T_T I a sobre mor però no mor >.< (mata'l!! XD).
Doncs no hi havia pensat, però és clar, segurament ja no podrà parlar reptilià. Que trist, no?¿
Bé, el Ron li pot ensenyar, degut a aquest nou do que li ha florit de poder imitar tan bé... :roll:

Doncs l'última frase crec que sí que m'agrada. All was ell. XD És una manera curiosa d'acabar XD XD XD A més, és molt sonor: ol uós uel. ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
tillw skywalker
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dc. des. 28, 2005 3:47 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat, Catalunya ll*ll
Contacta:

Entrada Autor: tillw skywalker »

Simplement: brutal
Crec que la rowling tenia raó quan deia que aquest era el millor llibre. Crec que el millor és que la acció comença des del principi i dura tot el llibre; no és només un troç del final, com passa en la resta (buenu, el sisè es salva). A més, ha de ser bo per força, jo no acostumo a llegir llibres de 600 pàgines en anglès! :P

L'únic que trobo és que, això d'un objecte que fa canviar la personalitat, trobar-se malament,etc. a qui el porta a sobre (el medalló) fa una mica d'olor a senyor dels anells... però bé, li ho perdonarem!
tillw skywalker l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 28, 2007 10:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
So dark the con of man

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jo no la trobo gens curiosa, m'ha sonat a final obert per reobrir si un dia s'avorreix... no em convenç, gens.

El llibre... en fi, no sé dir si és el millor o no, és diferent (com ja heu dit).
M'agrada que sempre passin coses, batalles des del principi que fan que t'enganxis a la lectura i tal... realment, carnisseria... però m'ha faltat que morís en Harry. Jo que trobava tan penosa la teoria de que fos un horricreu... i ara resulta que ho és... però, oh, ni que s'hagi de matar s'acaba salvant! Puto Harry POTRA :lol:
L'epíleg... a veure, té les seves parts bones i dolentes... ALbus Severus Potter, està bé... però James i Lily? Els dos noms? Caliaaaaa? No sé, massa forçat... la Rowling té molta capacitat d'invenció, no m'esperava que fes això. Potser m'ha decepcionat una mica...

Per cert, m'ha sobrat taaaaaaaaaant Ron-Hermione... u.U

Em va emocionar moltíssim quan en Remus entra dient a en Harry si serà padrí d'en Ted (El osito Teddy... xD Em va fer molt riure, val? :lol:)
Però quan vaig plorar fins no poder més va ser quan en Harry obre la papallona daurada i en James, la Lily, en Sirius i en Llopin són allà... mare meva!
Amb en Dobby, és clar... fins i tot la Hedwig em va deixar xoff...

Res que, dins del que hi ha, m'ha agradat :mrgreen:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Entrada Autor: Sdaraniel »

Hola gent!! Avui m'he acabat el seté!! Weno el llibre m'ha encantat, jo confesso que no me l'anava a llegir en anglés. ´M'havia fet a la idea que no el tindria fins al Febrer però llavors va venir el meu germà d'anglaterra amb el 7è en anglés i em va fer moltissima ilusió. No sabia si seria capaç de llegir-me'l i al final ja veieu... Abans de comentar el contingut m'agradaria comentar alguna cosa que m'ha sobtat de la manera d'escriure. El prinicipi em va costar una mica (és el primer que em llegeixo en anglés, els altres me'ls vaig llegir en castellà degut a que el primer i el segon me'ls van regalar en aquesta llengua...) com deia, m'ha costat perquè quan parlen els personatges ho abrevien tot, i a vegades dius carai!! ja podrien parlar sense fer abreciacions.... el "I dunno" se m'ha quedat grabat. I quan parla la Fleur... mareta!! WEno apart d'això comentar que jo que me'ls he llegit en castellà els sang de fang sempre eren "sangre sucia" en canvi en català fan la traducció literal, "sang de fang". Weno sobre la llengua em sembla que ja està.

Weno dir que el llibre m'ha encantat, no se m'ha fet gens pesat pero el final m'ha decepcionat. Esperava que es morís el Harry, es que era la manera d'acabar amb la saga, el Voldemort també clar, però menys morts per part del bons, osigui el Fred, el llopin etc... vius però el Harry mort. Pel que fa a l'epileg, si weno m'ha agradat pero és el que ja heu comentat, molt trio i els altres que? anomenen al Malfoy amb la seva dona i ni tan sols diuen amb qui s'ha casat i el Neville professor a Howarts i punt no sé m'ha faltat la familia Weasley, la Luna i tota la resta....
Molt bó el final de la historia (abans de l'epileg) la sra Weasley mata a la Bellatrix que ben merscut s'ho tenia, i el discurset del Harry sobre la bareta, i com el guanya amb un expeliarmus.... molt bó molt bó!!! Weno ja no m'enrollo més que si no direu que quina plasta l'Sdaraniel... Weno doncs ja comentaré més en un altre moment. XAO!!!
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Doncs per mi és potser dels millors... necessito païr-lo una mica més per veure en quina posició el posaria dins el meu rànquing.

Tot i que el fet que no vagin a classe canvia el ritme del llibre, no ho he trobat a faltar tant com m'esperava. Això sí... els últims capítols (a partir del moment en que entra en acció la McGonagall) són brutals! Tinc ganes de veure en imatges com s'organitza la resistència del castell. Mentre ho llegia em venien ganes de ser allà, encantant les armadures, llançant encanteris protectors a tort i a dret, organitzant la fugida dels estudiants més joves *.*

I el tros en que en Harry observa els records de l'Snape m'ha deixat una sensació... inexplicable. Snape ja era un personatge que m'agradava, però després d'això el tinc en un altar XD

Sobre les morts... cap m'ha fet plorar (amb la mort d'en Sírius he plorat sempre com una magdalena). L'única que em va deixar tova va ser la d'en Dobby i les d'en Remus i la Nymphadora, si la Rowling n'hagués parlat més, podrien haver aconseguit fer-me plorar perquè eren dels meus personatges preferits.

Tot i això... jo era partidària de que en Harry morís. Trobo que el final del llibre és una mica massa Happy End per la saga... després de tantes morts, ja no venia d'aquí que s'hi sumés el protagonista, no?
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

illuminati ha escrit: Tot i això... jo era partidària de que en Harry morís. Trobo que el final del llibre és una mica massa Happy End per la saga... després de tantes morts, ja no venia d'aquí que s'hi sumés el protagonista, no?
Crec que aquest és just el resum del llibre...:
Després de tantes morts, no venia d'una... XD

I és que és cert, si acabés en el moment en què mor hauria sigut un llibre 10, crec...Com heu dit, que fessin que primer es carreguin la Nagini i l'últim, el Harry al lloc blanc aquell amb el Dumbledore (vaaal, se suposa que és el cel¿? :roll: )...I ja estàà...
Al final d'aquest capítol dir que en molts anys després tot havia seguit bé, si a la Rowling li agrada aquesta frase com a final, i punt... Així hauria estat genial....(sense epíleg...><)

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Conclusió del llibre. Els encanteris no verbals no serveixen per a res.

PD: Ja faré una valoració més llarga el diumenge, que tindré festa xD

LilyPotter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 2:25 pm

Entrada Autor: LilyPotter »

Doncs a mi man fet plorar totes les morts. Pro en el momen q e plorat mes a sigut quan en Harry veu els records d lSnape, pq jo no se pq, pro ja mimaginava q estava enamorat d la Lily.

I quan el Harry obre l'Snitch... 8O No mesperava q pases allo.

I qina tensio quan el Harry, al final esta parlan am el Voldemort abans de matarlo...

Pro axo q no materien el Harry diuen q es pq la reina dAnglaterra va trucar a la J.K. Rowling i li va dir q no el mates pq mols nens i adults es traumarien i es suicidarien... :? No xe...

Pro a mi ma agradat mol!!!!! :mrgreen:

manel21
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: ds. des. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: castellar del valles

Entrada Autor: manel21 »

bufffffff jo crec k si k es el millor llibre ja que aclara mols dubtes ames ames lacció comensa desde el principi de llibre nse simplement és una pasada lunic k no diu de ke trevallaven els pares del harry i jo pensava k sabriam algu dels seus avis nose i tampoc ens diu de ke acaban treballan el harry el ron i la hermione ni de k sen fa de george i de tota la colla nse crec k a lultim capitul si tindria k haver lluit mes

Bloquejat