Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Entrada Autor: Marc Riera »

Encara no hi ha cap tema per parlar del final del llibre i del que ens ha agradat o no, oi?

En general, se m'ha fet molt curt! Bé, la veritat és que tenia moltes ganes de llegir-lo, i en dos dies me l'he acabat :mrgreen: M'ha agradat bastant, tot i que el final l'he trobat una mica forçat. Semblava un ping-pong amb les morts!

L'Snape m'ha semblat molt més... humà(?) que en els altres llibres. Pel meu gust, això de que estimés tant a la Lily com per posar-se en perill mortal fent d'espia pel Dumby i que li demanés al Dumby que fes el possible per protegir en Harry, però que en canvi només pogués veure en ell la seva semblança amb en James no m'ha acabat de quadrar xD

Encara no entenc ben bé de quin servei són els Deathly hallows. La capa que fa invisible sí, la vareta a mitjes, però el pedrot aquell? De què serveix, a part de per permetre parlar amb els seus pares, en Sírius i en Llopin, i preguntar-los si fa mal (l'última cosa que se m'acudiria a mi xD)?

Quan entren a hogwarts, amb tots aquells esperant a la Sala de la Necessitat... Bé, m'ha agradat! Tot el tros de Hogwarts m'ha agradat (excepte el ping-pong de morts entre els dos bàndols... Sàdica ¬¬).

I l'epíleg... Al final m'he fet un lío amb tants noms nous! I quin és el fill grand'en Harry i la Ginny? En James? I els fills del Ron i l'Hermione? Rose? Quina poca imaginació...

Bueno, i a vosaltres què us ha semblat?

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Haveure el final si que es una mica rollo familia feliç pro el llibre en general esta bé. Encara estic una mica catatònica i me'l vaig acabar ahir al matí. L'ho de l'Snape una mica fort i per a mi lo dels deathly hallows sobrava pro hi havia d'haver-hi alguna història no?Però està bé l'història ben pensada. El tros de Hogwards m'encanta, el millor.
Els fills del Harry i la ginny són el james, l'Albus severus i la Lily. Els del ron i la hermione le rosie i l'hugo(kins noms).
Ara 1 pregunta el ted llopin amb qui viu? i que ha passat amb la resta: Luna, George Weasly, bill, fleur & co.A mi això hem falta.


______________________________________

Visca Obrint Pas.

viapalfuriana
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 5:31 pm

Entrada Autor: viapalfuriana »

no patiu

a l'enciclopèdia que ha dit que vol fer després d'un llarg descans ho explicarà tot

fins i tot la vida tan interessant del Dean

valtros també heu notat possible romanç de situació extrema entre el Dean i la Luna?

Avatar de l’usuari
aura686
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 7:00 am

Entrada Autor: aura686 »

viapalfuriana ha escrit:valtros també heu notat possible romanç de situació extrema entre el Dean i la Luna?
i taaaan!! ^_^ primera parella sorprenent que ha fet la Rowling! XD


en Ted viu amb l'àvia, i també es dedueix (per l'epíleg) que els Potter li han fet de "familia"

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Exacte, com els Potter amb en Sírius... Si fins i tot diuen d'adoptar-lo (o algu així)!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

El final bo, l'epíleg no tant....xD

A veure, és que el llibre m'ha encantat...
A mi allò de les relíquies sí que m'ha agradat...
El que algú m'haurà d'explicar i eprdoneu-me la meva ignorància és...Qui era qui plorava a "l'estació", quan en Harry parla amb el Dumbledore, a qui no poden ajudar? És la part humana del Voldemort? És que això és el que m'ha semblat a mi, però no sé... :?

I davant d'aquest final tant...Mig esperat mig no, perquè en realitat en Harry no mor, però una part d'ell si...Una part de la seva ànima, per això va al lloc blanc aquest (que jo m'he imaginat com al lloc on el de "Como Dios" parla amb Déu...xD)...

I després va i possa l'epíleg....Jo me l'hauria estalviat...XD
Perquè si almenys digués més coses del que passa en aquell temps i de més personatges... Però no sé, tants fills i tot taan...Com vau dir? Happy-ending? XD
L'únic que m'ha molat de l'epíleg és el nom "Albus Severus Potter"...XD
Els de Rose i Hugo, bastant penosos....¬¬


Per ceeert!! He trobat un possible error, crec.... Si el Ted Llopin neix en el present, com és que 19 anys després continua anant a Hogwarts?

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Aaah i no me'n recordavaa!! I el retorn del Percy no és bo? A mi m'ha encantat...Que es doni la mà amb en Fred, es reconciliin abans de... :|
I aquest tros...:

—¡Hola, Ministro! —bramó Percy, lanzando una limpia maldición directamente hacia Thicknesse, que dejó caer la varita y se empezó a arañarse las ropas por delante, aparentemente con tremendo malestar—. ¿Le he mencionado que renuncio?

Si, el tinc en castellà perquè l'he llegit una mica traduit.... :P
Però és genial, ha sigut una reaparició bona! XD

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Jo lo del Teddy tambe ma n'he donat conte, no pot ser que encara estigui a hogwarts, potser a l'ultim curs pro, molt raru. El tema luna-dean jo a la luna la veig mes amb en neville sincerament.

El retorn del percy es bonissim pro igualment millor que l'haguessin matat a ell que no al pobre Fred.



_______________________

Visca Obrint Pas.

spica
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 11:35 am

Entrada Autor: spica »

Doncs a mi m'ha semblat que aquell lloc que en Harry diu que és l'estació és un lloc on només hi van a parar les ànimes. En Harry (sencer com la seva ànima) i en Voldemort (només el tros que l'ànima seva està dins del Potter).

Jo hagués aturat el llibre aquí. Amb la decisió a prendre per en Harry: tornar enrera o tirar endavant.

Tot aquell final amb els Malfooy's penedits i tal.........pseeeeeeeeeeee

Avellana
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. jul. 04, 2007 12:25 pm

Entrada Autor: Avellana »

Crec recordar que en Ted va a acomiadar a la Vitorie. No diu que ell tb vagi a hogwarts.

Avatar de l’usuari
aura686
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 7:00 am

Entrada Autor: aura686 »

Em sembla que tens raó, Avellana. en James diu:
"and he said he'd come to see her off"

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

doncs a mi m'ha agradat molt tot i que l'he llegit tant ràpid que no he assimilitat algunes coses..tampoc he entès molt bé allò de Kings Cross...
pensava que el Dumbledore estava viu...
però m'ha encantat!!!!
i jo tenia raó...el Severus Snape era bo!!! ho savia, ho savia ho savia...!!
estava del bàndol del Dumbledore i estimava la Lily, ho savia............!!!
"L'alegria és la pedra filosofal que tot ho converteix en or", Franklin Delano Roosevelt.

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

doncs jo la veritat..no m'esperava aquest final..per una part m'he decebut una mica però per una altra m'ha agradat. Tampoc no se que esperava...

lo de l'epíleg...m'he liat una mica i m'ho e hagut de llegir un parell de cops...Albus Severus...realment m'ha emocionat això..després de tot el odi que li tenia el Harry a L'Snape...jeje

He de dir que he plorat molt en aquest llibre sobretot amb lo del Dobby i el Fred. la del Percy, bonissím!! jeje i pobre George...Perd una orelleta jaja

I bueno...lo de les relíquies m'ha agradat, però com ha dit nosequi, la capa i la vareta vale, però i el pedrot? no se no li veig molta funció...

Avatar de l’usuari
kingscross
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 3:41 pm

sobre el pedrot

Entrada Autor: kingscross »

Es una pedra que fa ressuscitar els morts (more or less), així és com en Harry pot tornar en vida. De fet, fan que el Hagrid el porti a coll fins a Hogwarts pendant que ell és mort, doncs en Voldemort fa que la Narcisa s'asseguri que ho està (li fa pendre el pols i escoltar el cor). SENSE LA PEDRA, EN HARRY NO HAGUÉS TORNAT A LA VIDA DONCS EN CERTA MANERA, EN VOLDEMORT EL VA MATAR AL BOSC!!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

kingscross, la pedra no té res a veure amb el fet que en Harry mori, res de res. La pedra només serveix perquè en Harry estigui acompanyat d'en James, la Lily, en Sirius i en Remus quan va cap al bosc a enfrontar-se amb en Voldemort...

Bloquejat