Ja s'ha acabat

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Misaki11
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dc. juny 13, 2007 1:03 pm
Ubicació: amb els F4

Ja s'ha acabat

Entrada Autor: Misaki11 »

Bé, finalment ja s'ha acabat la saga de llibres de Harry Potter. M'agradaria saber que heu pensat en acabar el llibre, i no em refereixo a si us ha agradat o no, sinó la sensació que heu tingut en saber que la història finalitza aquí, i no és com altres cops que quan acababes el llibre començava el compte enrere pel següent i i es començaven a explicar teories.

Jo francament m'he quedat bastant tocat, i m'he posat a pensar en els moments en els quals vaig comprar els llibres i records relacionats amb aquests (com per exemple la tarda que vaig tenir el 3r llibre o coses així). M'ha quedat un buit, noto que em falta alguna cosa.

Per cert m'he apuntat el dia i hora exactes en el que vaig acabar la saga de Harry Potter. 12-08-2007 a les 17 h, 11 min, 25 seg.
J'oublierai malheuresement tout de toi, c'est qui me fait plus de peine

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Doncs.. jo estic igual..
es com si s'hagués acabat alguna cosa.. però malament.. es com quan trobes al cul de la nevera una xocolata que se t'ha florit després de tenir-la tant de temps allà i l'has de llençar a les escombraries..
No sé. I amés.. de la manera que acaba.. encara dóna més la sensació de que s'ha acabat.. es com si ho hagués acabat malament, que encara ha de continuar.. u_u
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
magmarc_jo
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 4:34 pm
Nom: Marc
Rang: nusepas...
Ubicació: entre bateries...

Entrada Autor: magmarc_jo »

És com perdre una part de la teva vida... perquè al cap i a la fi, durant tots aquests anys estavem pendents de si quan sortirià, de que no t'expliquessin res...
I mires enrere i et veus comprant els liibres, llegint-los... descrobint el món fantàstic de Harry Potter... però, podem dir que s'ha acabat? De fet, la saga sí, però els complement, per dir-ho d'alguna manera, no, perquè encara falta l'enciclopèdia, que estic segur que la majoria comprarem...
Intel·ligència militar són dos termes contradictoris


en Harry va recordar les quatre paraules preferides d'en Dumbledore "idiota" "ploricó" "trasto" i "pessic", i va esbossar un somriure

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Home.. de la manera que ha acabat, es pot dir que cuasi tots la comprarem..
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

buff... nose, vaig sentirme tan malament... plorava i tot! si enqra recordu el dia q ma mare em va compra el llibre de la pedra filosofal... sortia dentrenar al bsqt, i numes tenirlo, apa, a llegir...
es com un amic de la infancia... almenys x a mi, jo he crescut amb ell... jo deuria d tnir uns 8 o 9 anyets...
buen, sempre qeden els llibres, q es poden rellegir...
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Jo em vaig sentir també malament, quan vaig acabar el llibre vaig agafar el meu coixí de Harry Potter i el vaig començar a mirar amb llagrimes als ulls... Tot s'havia acabat, tot aquell temps pensant com acabaria i llegint les seves aventures i ja està, la veritat és que ho vaig passar malament i l'únic que feia era recordar aquells moment de quan era més petita i llegia els seus llibres poc a poc, difrutant cada paraula, i ara això ja no tornarà a passar... tot s'ha acabat.

Visca el Dark!!!
Imatge
Imatge

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

sí que recordo també haver anat a comprar el 3r, el 4t, el 5è i el 7è els altres no hi vaig anar jo.

Jo crec que si l'autora en tingués ganes sempre pot començar una altra saga amb el petit Albus pot ser que no fes històries tan llargues però seria entretingut llegir-lo a classe d'Herbologia o a Defensa.

Si no ho fa ella ja ho faran els fans que segur que ja han començat.

Pot ser que l'Horaci segueixi fent classes? o és massa vell XD

Qui si que hi haurà serà el d'Història.

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

tocat, mol toca, pensar que la saga que ma tornat boig duran tans anys s'acava aixi per aixi, sense me y que deixe el dubte de que pasara am els fill i tot.... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

XoXang2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. feb. 06, 2005 4:49 pm
Ubicació: CATalunya centre

Entrada Autor: XoXang2 »

jo em vaig sentir molt buida, rara. és curiós: només és un llibre!! De fet tots els que l'hem llegit sabem que aquest "només" és fals...

Ja no hi haurà mai més l'intriga aquella per saber què passarà al següent llibre, les ganes d'anar-lo a comprar el mateix dia que el posen a la venda, llegir-lo sense saber què passarà a la pàgina següent (perquè tot i que no està gens malament tornar-lo a llegir les vegades que calgui, mai és tant interessant com la primera vegada...), els comentaris sobre les coses que han passat al llibre amb el amics... em va fer molta pena acabar!! Després de tants anys...

I vosaltres com el vau acabar llegint??

Jo (em direu cursi) vaig decidir llegir l'epíleg, és a dir com si diguéssim l'ultim capítol del HArry Potter en la mateixa posició que em vaig llegir el 1er capítol del 1er HP quan tenia 11 anys ( sisi ja us he dit que era una parida. xdXDXDXDXd). Doncs quan vaig començar a llegir-lo (el 1er llibre era un regal del meu sant, però me mare me'l va donar un dia abans (( perquè jo em vaig fer molt pesada perquè fós així--> :P :P :P )) i abanss de sopar vaig tenir temps de llegir-me el primer capítol estirada en una catifa darrere una taula amb un llum a terra. Ara ja us imagineu com vaig llegir l'ultim cap del VIIè. jaja!! és una parida però va ser com si volgués acabar-lo llegint d'una manera diferent a qualsevol altre llibre. :P :wink: :wink:

A ningú li va passar res semblant??

Misaki11, jo el vaig acabar el 10-08-2007 a les 17:21 !! (els segons no me'ls vaig apuntar xD) jaja

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Me'l vaig acabar una tarda i me'n vaig anar a passejar, em vaig passar 2 dies mig depre però encara no he plorat i es molt extrany, crec que quan acabi la traducció del pàmies explotare ja que no m'han fet afecte ni amb english ni les traduccions en català!
Es com si hi hagués d'haver continuació!
Jo més que cursi diria sentimental, me llegit tots els últims capítols a dins del llit!

A mi el primer no hem va agradar (era massa petita krek io)i ho volia deixar, però hem van obligar a continuar i em vaig enganxar!


____________________________________________________


Visca Obrint Pas!

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Judith* »

M'he quedat amb una sensació extranya, com vosaltres dieu, amb la sensació que et falta alguna cosa, perquè HP ha marcat a moltes persones (podeu dir que exagero pero crec que és alguna cosa així). Sempre en parlàvem amb els amics, i començavem a pensar en què podria passar. Recordo alguns matins en què tota l'estona parlàvem de HP. Sempre amb el compte enrere, esperant el següent llibre, la següent aventura. I ara ja està, s'ha acabat. Ho trobaré a faltar.

Hi va haver un moment que vaig pensar que continuant llegint tot s'acabaria, que millor deixar-ho xD (quina tonteria que porto a sobre..).

M'agraderia saber què passarà amb els futurs familiars d'en HP, els fills, en Ted, la Victorie (és la filla d'en Bill&Fleur no?), en Ron la Ginny l'Hermione, saber amb qui s'ha casat en Malfoy al final...
Per una banda em semblaria genial que fés algun altre llibre, perquè així la cosa no s'acaba aquí; però segons com potser ho acabaria aburrint. Penso que ja l'hi va arribar la inspiració divina a la J.K.R. i que si intenta exprimir-se el cervell intentant continuar la història potser ho acaba espatllant.
єïэ נυ∂ιтн*

crles_90
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 29, 2007 9:52 pm
Ubicació: Euskadi-Pais Vasc ^.^
Contacta:

Entrada Autor: crles_90 »

donç que voleu que os digui...
Les autores de sages com HP o MDI tenen el lleig costum de deixar els finals oberts, que despres de tantes coses (com molts eu dit) tipu fer comptes enrere i tal, sacaven. i et mires els llibres i penses : "tot perque em deixin un final que em deixen aveure com acava tot?".
jo, pesonalment odio els final oberts, o necessita tot tancat i escrit, i la JK no o fet, i et quedes pitjor.

PD: sempre hi ha el consol de que "nomes son uns llibres" i que ni a mes a l'fnac per anar-los a comprar...
if you can to have among my arms without having that to give
Please forgive me, this never happened before, is it really love?

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

jo quan var tancar al llibre m vaig deprimir. m vaig dir a mi mateixa "ja està. s'ha acabat". la veritat es que tots sabriem que alguna hora arribaria aquest moment però no sé, en harry i companyia ja eren com de la família ..........

sort que la majoria de temes van quedar força tancats però tot i així suposo que tots ens hem quedat amb preguntes i coses que no ens quadren

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

La veritat és que quan vaig acabar-me el llibre vaig dir "vaya merda de final" però després em vaig posar eufòrica perquè havia acabat el llibre i me l'havia llegit en anglès. De moment encara no m'ha entrat cap bajón perquè la saga s'hagi acabat perquè estava molt mentalitzada de que aquest llibre seria l'últim del Harry i companyia.

Seguir la saga? No crec que sortís bé. Tot i que amb el final es possible que si algun dia té inspiració divina d'aquelles que dius "Se m'acaba d'acudir un llibre sencer!" (a mi m'ha passat... però en fics...) doncs potser torna a escriure... amb el final que va deixar...

Sé que quan vaig tenir el llibre a les mans vaig estar pensant com havia començat a llegir HP, on, amb quina edat i que al principi l'havia arribat a odiar... xDDDD i que després no em desenganxava d'ells i anava a l'escola llegint pel carrer xDDDD inclús perdia hores del pati sentada en un racó llegint xD

EDITO!: També crec que vaig tenir un spoiler abans inclús de que el llibre sortís... diguem-ne... un acudit premonitori? A lo Trelawney? xDDDDDD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Costa ha escrit:També crec que vaig tenir un spoiler abans inclús de que el llibre sortís... diguem-ne... un acudit premonitori? A lo Trelawney? xDDDDDD
Se sabre el telón y se ve a un Harry pequeñito y a Voldemort que le rebota un hechizo... título de la película: Horcrux por error... xDD



Juro solemnement que no sabia el que em deia en aquells moments... estava parlant amb la Costa, és normal que digui bestieses! xD
SEMPRE ACLEE!

Bloquejat