Morts

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Morts

Entrada Autor: Padfoot »

L'altre dia remenant temes vells pel fòrum vaig veure'n un que preguntava si a l'últim llibre hi hauria molts o pocs morts... que n'hi ha hagut molts suposo que hi estem tots d'acord no? Total, que m'ha fet gràcia (digueu-me sàdica xD) fer una llista de tots els que es moren, bons i dolents. L'he fet així de memòria ràpida i segur que m'he deixat algú...ja m'ajudareu a completar-la xD

Charity Burbage - Morta per en Voldemort a la Mansió dels Malfoy
Hedwig - Morta quan en Harry i en Hagrid eren perseguits pels cavallers de la mort en marxar de casa els Dursley
Ull-foll Murri - Mort per en Voldemort en persona quan l'Orde del Fènix traslladava a en Harry de casa els Dursleys al Cau.
Rufus Scrimgeour - Torturat per obtenir informació sobre en Harry i assassinat per en Voldemort en infiltrar-se a la Conselleria
Ted Tonks - Mort a mans dels cavallers de la mort quan s'amagava de la Conselleria
Gornuk - Mort a mans dels cavallers de la mort quan s'amagava de la Conselleria
Ben Babbaw - Mort escanyat per la mà de plata que li va proporcionar en Voldemort
Dobby - Assassinat per la Bellatrix quan ajudava en Harry i els altres a escapar-se de la Mansió dels Malfoy
Gregorovitch - Assassinat per en Voldemort per obtenir informació sobre la vareta d'Àlber (o de Saüc xD)
Grindelwald - Assassinat per en Voldemort per obtenir informació sobre la vareta d'Àlber (o de Saüc xD)
Snape - Assassinat per la Nagini sota les ordres d'en Voldemort.
Crabbe - Mort a la Sala de la Necessitat per culpa del seu propi encanteri
Fred - Mort a la batalla de Hogawarts
Lupin - Mort a la batalla de Hogwarts a mans d'en Dolohov
Tonks - Morta a la batalla de Hogwarts a mans de la Bellatrix Lestrange
Pau Parra (Colin Creevey) - Mort a la batalla de Hogwarts
Bellatrix - Morta a la batalla de Hogwarts a mans de la Molly Weasley
Nagini - Decapitada per en Neville amb l'espasa d'en Godric (Nícanor xD) Gryffindor
Voldemort - Mort en rebotar-li l'Obitus per Subitum que va llençar a en Harry
Dolors Plorós (Bathilda Bagshot) - Assassinada per en Voldemort que després va fer que la Nagini es fes passar per ella

Llavors hi ha els cinquanta cadàvers resultants de la batalla de Hogwarts...que ves a saber qui deuen ser :?

Ah per cert, la Lavender Brown...creieu que està morta o què? L'està atacant en Fenrir quan l'Hermione l'atura però no se'n parla més...

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Probablement la Lavender formi part d'aquesta cinquantena de morts xD. Que Déu n'hi do, cinquanta nens morts allà!!! Saps què? Podries posar al costat de la llista com va morir cadascú, perquè veient tots els nomes i prou estic una mica embolicat. (ex: Burbage la mata Voldemort amb la vareta del Lucius, Bellatrix la mata la Sra Weasley, etc)
Ah, i si vols posa el Harry, perquè també mor, no? Encara que ressusciti després.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

És bona idea això de posar com moren...però ara no tinc temps xD Vull dir que ara m'esperen unes quantes setmanes una mica mogudes i no tindré temps d'anar-me repassant el llibre per buscar-ho...si ho voleu anar buscant entre tots jo ja aniré editant el primer missatge quan vagi passant per aquí i així ho tindrem enllestit més aviat :Wink:

Pel que fa en Harry...jo mai he considerat que es morís i ressucites...jo crec que està en una mena de trànsit entre la vida o la mort...per dir-ho d'alguna manera xD

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Judith* »

Si que hi han força morts, però hauria preferit que entre ells hi fos en Ron, o l'Hermione, o en Harry... massa "Happy Ending", no? :? (ho sento per les 4 línies)
єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

Judith* ha escrit:Si que hi han força morts, però hauria preferit que entre ells hi fos en Ron, o l'Hermione, o en Harry... massa "Happy Ending", no? :? (ho sento per les 4 línies)

Estic totalment d'acord amb tu, a l'altre tema (el del final) ho he intentat explicar.
No penso que sigui gaire bon final per un llibre tant trepidant, acabar-ho amb un "i van viure feliços i van menjar aniços" queda una mica...raro?

Sobre e Harry jo tampoc he considerat que morís, perquè a més el Dumbeldore va dir molt clar en un llibre que mai es podia fer ressucitar a ningú.
:D

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

jo hi estic completament d'acord. sempre m'havia pensat que en ron o l'hermione es moririen.

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Morts

Entrada Autor: Lena »

ginny_winky ha escrit:
Judith* ha escrit:Si que hi han força morts, però hauria preferit que entre ells hi fos en Ron, o l'Hermione, o en Harry... massa "Happy Ending", no? :? (ho sento per les 4 línies)
Jo crec que el Harry s'hauria d'haver mort.

ESTAVA predestinat a morir-se

A més, ho fa tot dels dels 11 als 17 anys; fa de professor, fa un grup radical (bé, l'ED), sembla que "mani" i estigui per sobre de tothom, fins i tot de la McGonagall (al 7e llibre només té 17 anys ... :| )

No ho sé, fijo que s'hauria d'haver mort

I quan va a aquell lloc raro (després de que el voldemort el "matés" sense èxit) no ho sé, quan comences a llegir això penses que està al cel XD
Padfoot ha escrit: Ah per cert, la Lavender Brown...creieu que està morta o què? L'està atacant en Fenrir quan l'Hermione l'atura però no se'n parla més...
Per mi que sí que està morta, perquè en aquest llibre no se'n salva ni un :mrgreen:

Ara no me'n recordo de quan es mor la Bellatrix, perquè hi ha un moment que tots es moren de cop :lol:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Morts

Entrada Autor: Padfoot »

Avui ens hem motivat al xat i hem decidit fer una llista de tots els morts de tots els llibres xD

Quirrel
Nicolas Flamel i la seva dona
Basilisc
Berta Noca
Frank Bryce
Cedric Diggory
Barty Mauch
Sirius Black
Broderick Bode
Aragog
Albus Dumbledore
Gibbon
Amelia Bones
Emmeline Vance
Igor Karkaroff
La mare de la Hannah Abbott
Charity Burbage
Hedwig
Ull-foll Murri
Rufus Scrimgeour
Gregorovitch
Dolors Plorós (Bathilda Bagshot)
Grindelwald
Dirk Creswell
Ted Tonks
Ben Babbaw
Dobby
Vincent Crabbe
Fred Wesley
Remus Llopin
Nimphadora Tonks
Pau Parra
Severus Snape
Nagini
Bellatrix Lestrange
Voldemort

Està clar que el setè ha sigut el més sanguinari de bon tros! En canvi en el segon i el tercer no va morir ningú! xDDD

PD: He editat el primer missatge que haviem dit que posariem les causes de la mort i al final no ho havia fet xD

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Morts

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Que m'acabres, però mola... són dades interessants a tenir en compte, ara faltaria posar l'any de la mort xD

Ah, a la Hedwig falta posar que explota amb el sidecar tb xDDDD AIx, pobret animal u.u

PS: No se qui ha dit que no recordava la mort de la Bel·latrix... ehem, morira molta gent, però oblidar el NOT MY DAUGTHER, YOU BITCH és un sacrilegi xD És el moment més emotiu de tot el llibre... la Molly Weasley que sempre 'hem vist com una dona afable, una marona... per fi la veiem en ple atac de furia. La tipica mare que fa qualsevol cosa per defensar els seus fills T__T
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Morts

Entrada Autor: Lena »

Roger J. Potter ha escrit: PS: No se qui ha dit que no recordava la mort de la Bel·latrix... ehem, morira molta gent, però oblidar el NOT MY DAUGTHER, YOU BITCH és un sacrilegi xD És el moment més emotiu de tot el llibre... la Molly Weasley que sempre 'hem vist com una dona afable, una marona... per fi la veiem en ple atac de furia. La tipica mare que fa qualsevol cosa per defensar els seus fills T__T

Aaaah, es veritat. :riure: Que malament que estava aquell dia, perquè ara me'n recordava perfectament :mrgreen: Pobre molly :cry:

I us heu descuidat el basilisc 8) si la hedwig es pot comptar, el basilisc també :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Re: Morts

Entrada Autor: Sdaraniel »

Padfoot ha escrit:L'altre dia remenant temes vells pel fòrum vaig veure'n un que preguntava si a l'últim llibre hi hauria molts o pocs morts... que n'hi ha hagut molts suposo que hi estem tots d'acord no? Total, que m'ha fet gràcia (digueu-me sàdica xD) fer una llista de tots els que es moren, bons i dolents. L'he fet així de memòria ràpida i segur que m'he deixat algú...ja m'ajudareu a completar-la xD

Charity Burbage - Morta per en Voldemort a la Mansió dels Malfoy
Hedwig - Morta quan en Harry i en Hagrid eren perseguits pels cavallers de la mort en marxar de casa els Dursley
Ull-foll Murri - Mort per en Voldemort en persona quan l'Orde del Fènix traslladava a en Harry de casa els Dursleys al Cau.
Rufus Scrimgeour - Torturat per obtenir informació sobre en Harry i assassinat per en Voldemort en infiltrar-se a la Conselleria
Ted Tonks - Mort a mans dels cavallers de la mort quan s'amagava de la Conselleria
Gornuk - Mort a mans dels cavallers de la mort quan s'amagava de la Conselleria
Ben Babbaw - Mort escanyat per la mà de plata que li va proporcionar en Voldemort
Dobby - Assassinat per la Bellatrix quan ajudava en Harry i els altres a escapar-se de la Mansió dels Malfoy
Gregorovitch - Assassinat per en Voldemort per obtenir informació sobre la vareta d'Àlber (o de Saüc xD)
Grindelwald - Assassinat per en Voldemort per obtenir informació sobre la vareta d'Àlber (o de Saüc xD)
Snape - Assassinat per la Nagini sota les ordres d'en Voldemort.
Crabbe - Mort a la Sala de la Necessitat per culpa del seu propi encanteri
Fred - Mort a la batalla de Hogawarts
Lupin - Mort a la batalla de Hogwarts a mans d'en Dolohov
Tonks - Morta a la batalla de Hogwarts a mans de la Bellatrix Lestrange
Bellatrix - Morta a la batalla de Hogwarts a mans de la Molly Weasley
Colin Creevey - Mort a la batalla de Hogwarts
Voldemort - Mort en rebotar-li l'Obitus per Subitum que va llençar a en Harry
Dolors Plorós - Assassinada per en Voldemort que després va fer que la Nagini es fes passar per ella

Llavors hi ha els cinquanta cadàvers resultants de la batalla de Hogwarts...que ves a saber qui deuen ser :?

Ah per cert, la Lavender Brown...creieu que està morta o què? L'està atacant en Fenrir quan l'Hermione l'atura però no se'n parla més...
Quina currada!! Per cert, en quin moment diu a mans de qui moren el Remus i la Tonks? Perquè me l'he llegit dues vegades i crec que m'ho he perdut...
Pel que fa a la Lavender jo també crec que està morta, possiblement es compta entre aquesta cinquantena de baixes a la batalla de Hogwart...
Després, t'has deixat la Naginni que la mata el Neville quan es pensen que el Harry és mort. Xau!
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Morts

Entrada Autor: Padfoot »

Que la Bellatrix i en Dolohov van matar la Tonks i en Remus la Rowling ho va dir al xat en que va participar uns dies després de la sortida del setè. Tenim un tema on està tot transcrit en anglès i en castellà :wink:

Ah si, la Nagini i el Basilisc els tenia pendents de posar i al final no ho vaig fer xD

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: Morts

Entrada Autor: Tanit »

Ostres! Com us ho curreu!!

Jo també estava convençuda que un dels tres protagonistes moriria...però prefereixo el final tal i com està escrit. A més a més, això que sigui una "happy ending" és molt relatiu...vaja que la familia Weasley perd en Fred, hi ha un nadó innocent, acabat d'arribar al món com aquell qui diu, que es queda sense pares (en Ted Tonks), el Dobby (pobret meu!!) també es mor, el Harry ha perdut el padrí i el seu guia espiritual (en Dumbledore) al llarg de la lluita contra Voldemort, i tots els altres, Snape (l'home enamorat...qui ho diria!!), el pobre Colin...

Jo crec que si m'hagués arrabassat el Harry, el Ron o l'Hermione m'hauria quedat el cor partit per sempre.

Matant en Sírius i en Dumbledore, penso que ja va donar el GRAN cop d'afecte. Personalment la mort de l'Albus i el Sirius em va quedar clavada.
Poseu-me al dia!!
Tota la informació que tingueu per la secció de cultura envieu-la a tanit11@hotmail.com

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: Morts

Entrada Autor: clara_cat »

Digueu-me rara però la mort de la Hedwig me l'esperava peruqè sinó de què li servira al llarg del llibre a en Harry. Pobre animaló però crec que la Rowling ho havia de fer. El final a mi m'agrada tal i com està perquè ja hi han prous morts durant el llibre. Està bé que s'acabi Harry end encara que potser excessiu i una mica surrealista però penseu que en Harry ja a patit prou al llarg de la seva vida.
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

pol33
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 1:28 pm
Ubicació: La Selva del Camp

Re: Morts

Entrada Autor: pol33 »

Quina currada!
La veritat és que ha estat molt sanguinari, però per acabar tota la saga ja està bé. Jo també esperava que es morís o el Ron o l'Hermione, però ja estic content. Sí, "Happy Ending" n'hi ha, però no calien més morts, sobretot l'Hermione viva!

Potser que t'hagis deixat el Pau Parra? Potser no l'he llegir, o l'has contat amb la cinquantena llarga de morts!

Que vagi bé
pOL

Bloquejat