Harry Potter i les relíquies de la Mort, al febrer

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Harry Potter i les relíquies de la Mort, al febrer

Entrada Autor: Marc Riera »

Segons Harrylatino:
En una reciente llamada telefónica a la editorial Empúries, que publica la saga de Harry Potter en catalán, nos han confirmado que es "seguro" que el libro se publicará en Febrero, aunque la fecha exacta está todavía por concretar. Salamandra y Empúries publican el mismo día.

La editorial nos ha confirmado que el día se anunciará en breve. Estemos atentos a Salamandra.es para cualquier comunicado. Sobre el título escogido todavía no se sabe nada.
Segons Mundopotter:
Tal y como nos lo ha confirmado a MundoPotter esta misma mañana Sigrid Kraus, editora de Ediciones Salamandra, es inminente el anuncio de la fecha y título del séptimo libro de Harry Potter en español: "Falta poner de acuerdo la fecha con la editorial catalana para poder anunciarlo".

También nos ha confirmado que Gemma Rovira continuará siendo la traductora de la saga Harry Potter como en el quinto y sexto libro. Tal vez para la próxima semana ya tengamos el título traducido y una fecha para comenzar la cuenta atrás para el último libro de Harry Potter en España.
Què en penseu?

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Oh, pel frebrer...

Més o menys per quan esperàvem no? Per febrer-març...Ara falta saber dia! ^^

És estrany pensar que és l'última data de sortida de llibre de la saga Harry Potter que tindrem...u_u

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

q béééeé!!!! pel febreeeeer rodolí

mes o menys per quant haviem calculat jo nomes us dec que un 2 mesos abans que sortis el sisé jo li vaig preguntar al pamies q quan faltava per que acabes la traducció i em va dir que ja lhavia entregat
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Però si això ja ho sabíem de fa temps ^^'
No sé què ens venen ara les webs amb exclusives-oh-que-bons-que-som si nosaltres fa anys que ho vam posar :roll:

Que trist.

I el que és més trist, que en rus ja va sortir fa un parell de setmanes, per posar un exemple... I aquí, alaaa... Al Febrer.
Que els hi mola, el febrer? Igual que Sweeney Todd, s'estrena al Nadal i aquí ens hem d'esperar a Febrer ¬¬ Grrr... ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Bé!!!!!! Febrer de 2008!!! Podria dir que aquest serà el meu mes preferit el pròxim any (a part de gener, que es el mes del meu aniversari)!!! Em posa molt contenta que per fi Salamandra i Empúries estiguin començant a prendre's seriosament aquest assumpte i que es pugui visionar cada vegada més llum al final del túnel. Ara només és cuestió d'esperar una mica més per cóneixer la data i el títol exactes!!! Quins nervis tinc ja!!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Doncs jo trobo que encaa queda molt pel Febrer i que ja s' haguéssin pogut espavilar una mica i treure'l abans... :roll: Però clar, al ser lents i tenir-se que posar d' acord Empúries i Salamandra trigaran més... Sempre hem de ser dels últims :roll:

Bé, ja tinc ganes de llegir-me'l en català :P

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

HpConan ha escrit:Que els hi mola, el febrer? Igual que Sweeney Todd, s'estrena al Nadal i aquí ens hem d'esperar a Febrer ¬¬ Grrr... ¬¬
Què, què, què, quèèèè?? o.O
Jo pensava que Sweeney Todd s'estrenava al Nadal... 8O
No sabia que aquí hauríem d'esperar al febrer, amb les ganes que tenia de veure-la... :( :( :(

Bé, perdó, aquest no és el tema ni el fòrum per parlar-ho, ho sé, però havia de mostrar la meva indignació...

Això de que en rus ja havia sortit no ho sabia...Quina barra...

Suposo que el títol serà Harry Potter i les relíquies de la Mort... :roll: (o potser es busquen un títol que no s'asembli que ja tenen experiència...XD)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

El Pàmies va dir que de moment el títol seria i les relíquies de la mort, però que estava subjecte a canvis de l'editorial.
Sigui com sigui, sabem que com a mínim a dins del llibre veurem "relíquies de la mort".
:roll:

PD: Sí, filla... Aquí trigarem la tira en veure Sweeney Todd V.V Espero que en algun cine de BCN la facin, en algun d'aquells que fan les pel·lis en versió original... Sisplau, sisplau T_T



Repeteixo que això del febrer no és una noti nova, i ara sembla que sigui la gran exclusiva XD XD
La gran notícia bomba és el Dumbledore XD XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Tssshhh.... Calla, calla.... XD

Doncs a veure si no fan cap canvi els de l'editorial...No crec, sincerament, aquesta vegada està més clar que amb el príncep!! u_u (que encara no està clar ni en en relació llibre-peli!)

També és ecrt que no era cap notícia nova, però bé...Alguna notícia al menys per als que ni s'han llegit el setè ja va bé... :wink: (jo estic saturada...XDD)

Bloquejat