The Tales of Beedle the Bard

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
BAD
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. des. 12, 2005 8:40 pm
Ubicació: Lleida

The Tales of Beedle the Bard

Entrada Autor: BAD »

L'escriptora britànica JK Rowling, creadora de Harry Potter, ha acabat un llibre de contes de fades que, il·lustrat per ella mateixa, apareix esmentat en la setena i última entrega de la saga del famós mag, Harry Potter and the Deathly Hallows. Es tracta de The Tales of Beedle the Bard (Els contes de Beedle el bard), que suposen "una forma meravellosa" de dir adéu a Harry Potter, ve declarar ahir Rowling a la cadena de televisió BBC.

Avui he vist aquesta notícia al diari Segre. Què en penseu? :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Tot i que la menció que fas tu del setè llibre no es pugui considerar gaire spoilejadora per si algú vol comentar més coses en els seus missatges moc el tema a la secció restringida, perquè de fet qui no s'hagi llegit el llibre tampoc entendrà gaire de què va tot això...

Referent al llibre, doncs es veu que se n'editaran poquíssimes còpies, una d'elles es subastarà un dia d'aquests (per caritat se suposa) i les altres les donarà la Rowling com a "regals"... ves a saber a qui... :roll:

Aquí teniu algunes de les seves il·lustracions:

Imatge

Imatge

Imatge

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

ahir ho vaig veure a la seva pàgina. Deia que en faria 7, per regalar a qui més l'ha ajudada i un per a una subhasta.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ja ho vaig possar ahir al forum... Amb la notícia completa...

http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... 4&start=30

Ningú s'ho va llegir allà? :| :cry: :|

XD :P

Bé, ja vaig dir que m'estranyava que només fes set...Perquè com ha dit x.krl.x (cada dia hi ha noms d'usuari més estranys...xD), l'acabaran piratejant per Internet, i si sortisin més edicions per a la gent segur que es vendrien i guanyarien més que d'aquesta manera... (clar que llavors no crec que ho donéssim a cap ong...u_u' )

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Es subastarà per a reucaudar fons per a l'associació benèfica ''The Children's Voice'',i crec que ja hi havia una xifra de 43.000 € o algo així.
Em pareix un poc :shithappens: que sols hi hàgen set, però esperem poder veure el conte per internet ... :(

Avatar de l’usuari
BAD
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. des. 12, 2005 8:40 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: BAD »

LunaBlack_Lovegood em sap greu , no ho havia vist que ja ho havíes posat tu :P

No sabia que només s'en publiquéssin 7. Jo crec que la iniciativa està molt bé però que aquell que aconsegueixi el llibre en farà còpies o se'l vendra per un dineral... Que hi ha gent molt friki! 8) :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Això si que no m'ho esperava!!! M'agrada l'afany que té la J.K. per escriure ella mateixa els famosos llibres dels que tant parla dins la saga HP i publicar-los per a fins benèfics...Primer van ser "Quidditch de totes les epoques" i "Besties fantastiques i on trobar-les" i ara li ha arribat el torn a "Els Contes de Beedle el Bard". Espero que algun dia els tres llibres arribin a les llibreries, perquè seria molt bonic fer-lis una ullada. Per cert, la Rowling no dibuixa gens malament...
Pretty Ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 04, 2007 6:04 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Entrada Autor: Rowena »

Jups, quina ràbia que només siguin set!! :( (Quin bon número :lol: )
Suposo que sí que es podran veure per internet, però seria més bonic tenir-los, no? :cry:
Els dibuixos estan molt ben fets (aquesta Rowling sap fer de tot? :roll: ) però veig massa calavera suelta per ser "contes de fades per a nens", no?
M'estic trencant el cap intentant endevinar de què va "The Fountain of Fair Fortune", però amb la JK mai se sap :mrgreen:

MERRY CHRISTMAS!!
Rowena
Princess in the tower, children in the fields

... i Merry Christmas! xD

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Entrada Autor: Aulin »

Traducció literal: La Font de la Bona Fortuna (o de la Bona Ventura, o de la Bona Sort).

Merry Christmas????????????? Ja???????????

Avatar de l’usuari
x.krl.x
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. juny 28, 2007 12:14 pm
Ubicació: SaBaDeLL!!

...

Entrada Autor: x.krl.x »

Es nota que la Rowling te temps lliure, ara!
Com li poden sortir tan be les calaveres?:S
Jo ja u e edit, el posaran a Internet...


x cert, LunaBlack_Lovegood, el meu nick no es estrany! es com sempre firmo a flogs i demes...es el meu nom, abreviat i am dos X al davant...

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

No home, ho deia en part en broma, i en part perquè l'he llegit i quan l'he anat a escriure, he hagut de copiar i pegar...u_u :oops:
Però no ho deia per criticar-lo ni res, deu me'n guard, amb el meu nick curt...xD

Per cert, els dibuixos estan bastant currats, segur que els ha fet ella? :P

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Ho trobo una mica estrany, tot plegat...

El setè exemplar el subhasta (aquest és l'únic que li trobo un sentit)
El sisè exemplar, evidentment, bé se l'ha de quedar ella, ni que sigui per als seus fills.
I el cinquè, el quart, el tercer, el segon i el primer a repartir entre coneguts (i totes les fonts apunten cap a la gent que l'ha ajudada més, editors, correctors, etc, etc). Però que no té nebots, amics, cosins, fills de cosins que els faci il·lusió? Entre tots els que ha dedicat els llibres ja sobrepassen aquests cinc exemplarets... O es repartiran tots el sisè exemplar que, esperem, se'l quedi ella? Jo ho trobo molt estrany, que facin un tiratge tan i tan curt. Segur que en fa com a mínim 100 i els reparteix entre els seus i no ho diu perquè la gent no els vagi a empipar... Jo ho faria :P

Ah, si reament fa això de fer-ne tan sols set (que no ho crec, però vaja), no cal que esperem que un es filtri per internet, perquè tots seran persones de confiança de la Rowling... A no ser que la persona que obtingui el subhastat intenti la manera de recuperar els diners que s'ha gastat a la subhasta fent "coses" amb el seu preciós i quasi únic volum :P

Avatar de l’usuari
x.krl.x
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. juny 28, 2007 12:14 pm
Ubicació: SaBaDeLL!!

Entrada Autor: x.krl.x »

tranki LunaBlack_Lovegood, ke jo tambe u deia en conya!=D

Els dibuixos...
ome, el que diu tothom es que si que els a fet ella...
Potser es una mentida/rumor que corre per internet...T_T

El que diu la Violetta Black no es descartable...Seguim amb l'exemple que a posat ella. 100 exemplars. Milions de fans. Quans no ens enduriem una decepcio si no poguessim obtenirne un? La Rowling ens a volgut estalviar una depre...I una cua de nassos per res... :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

En teoria, la Rowling sap dibuixar. Tots els dibuixos de Bèsties Fantàstiques i On Trobar-les i de El Quidditch de Totes les Èpoques estan fets per la Rowling.
És més, la Rowling volia publicar els llibres amb dibuixos seus, però l'editorial va dir que no, que quedaria massa infantil.

Al web de JKR.com, d'entre els secrets, hi ha moltíssims dibuixos de la Rowling, també ^^

I si veus el vídeo, la Rowling parla sobre que el seu marit, que és metge, diu que el cor que ha dibuixat no s'assembla gaire a un cor de veritat. :lol:




Creuem els dits perquè es coli per Internet. Sisplau, sisplau! XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Apa, doncs no ho sabia!!
Ni que havia fet els dibuixos de Bèsties... i El quidditch...... Quan tingui temps em miro la seva web per veure els dibuixos...=)

I si, depenem de que es filtri a Internet algun exemplar (si és que ni han més com sospita la Violetta Black o el setè subastat)... :pray: :pray:

Bloquejat