S i L (Spoilers)

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

S i L (Spoilers)

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Severus i Lily

Que hi va haver realment entre ells? Va ser amor o només amistat? Va arribar Snape a confessar-li el seu amor a Lily o tot va quedar en secret? O bé van arribar a alguna cosa?

A mi aquest tema em té realment intrigada. Al llibre se'ns diu que entre ells existia una amistat molt gran i bonica, però que amb els anys en Severus es va adonar de que ell sentia per la Lily era amor verdader. I jo crec que encara que l'Snape era molt especial per a la Lily i ocupava un gran buit al seu cor, no arribava a l'amor romàntic que ella va arribar a sentir per en James Potter.

Tanmateix, em dóna cert morb pensar en la idea de la Lily sentit-se atreta per l'Snape i tampoc no em disgusta del tot la parella que formaven (encara que sempre preferiré a la Lily amb en James...) No crec que la Lily s'enamorès de l'Snape, però segueixo ferm amb la meva idea de que alguna vegada va poder arribar a sentir-se una mica atreta per él...Y aquesta idea em porta a pensar que possiblement la Lily va descobrir l'amor amb l'Snape però sense arribar a res seriós. I fins i tot és possible que ambdós compartissin el seu primer petó junts...

J.K. Rowling ha dit que si l'Snape no se n'hagués anat amb els Cavallers de la Mort, la Lily podria haver-li correspost amb el temps...Y aquestes declaracions em van deixar una mica desconcertada.

¿Que hi penseu vosaltres?
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

ja es demostra en el 5è que per la Lily no era un estudiant més i és fa evident al 7è. En Severus no és mala persona del tot i va ser el primer contacte amb el món de la bruixeria que va tenir, si no ho recordo malament.

El defecte de l'Snape és que era massa proper a les Forces del Mal i ella no ho va tolerar, suposo.

PS: Els estius eren llargs i la Petúnia deuria ser insuportable per tant, és molt probable que el seu primer petó fos amb el mig princep.

ruth
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 9:18 am
Ubicació: Al departament de misteris

Entrada Autor: ruth »

APWBD ha escrit:ja es demostra en el 5è que per la Lily no era un estudiant més i és fa evident al 7è. En Severus no és mala persona del tot i va ser el primer contacte amb el món de la bruixeria que va tenir, si no ho recordo malament.

El defecte de l'Snape és que era massa proper a les Forces del Mal i ella no ho va tolerar, suposo.

PS: Els estius eren llargs i la Petúnia deuria ser insuportable per tant, és molt probable que el seu primer petó fos amb el mig princep.
Crec que tens tota la raó. Es segurisim que el primer petó de la Lily fos l'Snape. A més a més, la lily va començar a fer més cas al James desprès que l'Snape li digués "sang de fang".

Pudria haver sigut maco pel Severus, així hagues tastat a les seves propies entranyes que se sent quan estas enamorat i et corresponen.
Vive l'amour!! :abraça

Avatar de l’usuari
HAS
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: ds. set. 22, 2007 8:38 pm
Ubicació: veient el mon des d'un llibre

Entrada Autor: HAS »

ruth ha escrit:
APWBD ha escrit:ja es demostra en el 5è que per la Lily no era un estudiant més i és fa evident al 7è. En Severus no és mala persona del tot i va ser el primer contacte amb el món de la bruixeria que va tenir, si no ho recordo malament.

El defecte de l'Snape és que era massa proper a les Forces del Mal i ella no ho va tolerar, suposo.

PS: Els estius eren llargs i la Petúnia deuria ser insuportable per tant, és molt probable que el seu primer petó fos amb el mig princep.
Crec que tens tota la raó. Es segurisim que el primer petó de la Lily fos l'Snape. A més a més, la lily va començar a fer més cas al James desprès que l'Snape li digués "sang de fang".

Pudria haver sigut maco pel Severus, així hagues tastat a les seves propies entranyes que se sent quan estas enamorat i et corresponen.
Vive l'amour!! :abraça

Crec que tots dos teniu rao, ja que d'una manera o altra la Rowling no ho comenta gaira al llibre, peró com a minim el que sentia el Snape per la Lily devia de ser alguna cosa profunda ja que si no recordo malament en Harry canvia d'opinió respecte el Snape gracias aixó. per alguna rao li va posar a un dels seus fills Albus Severus, en honor dels dos directors que ell va coneixer de Hogwarts i que d'una manera o altre en algun moment els va apreciar tot i de manera diferent.

Vosaltres que en penseu d'aquest tema?

HAS
El senyor i la senyora Dursley, del carrer Privet número quatre, estaven molt orgullosos de poder dir que eren gent perfectament normal, gràcies a Déu.

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

a mi el que em va sobtar són els múltiples canvis de la visió que es té respecte en Severus. Primer dolent, després bo, un altre cop dolent i anar fent.

La seva posició només la savia en Dumbledore segons sembla.

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: En Severus y la Lily

Entrada Autor: Tanit »

Mmmmm...sé que es poden arribar a moltes conclusions sobre la relació Lily-Snape perquè la J.K. Rowling ho deixa molt obert... però personalment, no penso que la Lily arribés a estar enamorada de l'Snape, ni tan sols considerar-ho lleugerament, sinó que sempre es va mantenir fidel a la seva amistat, malgrat les tendències tenebroses del Severus.

Considero un "puntazo" això dels noms dels fills del Harry; James, Lily i per sobre de tot, el que em va tocar la fibra; Albus Severus Potter. I el que el Harry li diu al seu fill sobre els noms que porta....snif!!
Poseu-me al dia!!
Tota la informació que tingueu per la secció de cultura envieu-la a tanit11@hotmail.com

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: En Severus i la Lily

Entrada Autor: lanark »

A mi la parella Lily-Snape tampoc em desagrada, encara que em quede amb el Lily-James.
Sobre l'Snape, queda més que clar que sentia una cosa molt profunda per la Lily, encara que després ella acabara amb el seu enemic James Potter i ell s'unira a les files de Voldemort. I aquestos dos fets són els que, crec jo, els separen definitivament.
Respecte al que veniu comentant per ahí dalt, que potser Lily també descobrira el seu primer amor amb l'Snape... Jo diria que no. Simplement, Lily tenia una amistat molt especial amb Snape perquè va ser la primera persona que li va parlar del món màgic i perquè els dos, una vegada entren a Hogwarts, serien com els "rarets" de torn.
I sobre les declaracions de la Rowling on diu que potser, amb el temps, Lily hagués correspost a l'Snape si no s'hagués unit a Voldemort, crec que són prou clares: "amb el temps", és a dir que encara no hi havia res entre ells quan Snape es va unir als Cavallers de la Mort...
En fi... La cosa mareja més del que pareix.
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: En Severus i la Lily

Entrada Autor: Lena »

I no trobeu que és millor parella Sírius-Lily¿? :riure:

jo crec que sí :mrgreen: :wink:

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: En Severus i la Lily

Entrada Autor: lanark »

Lena ha escrit:I no trobeu que és millor parella Sírius-Lily¿?

jo crec que sí
I no trobeu que és millor parella Sírius-Lily¿? :riure:

jo crec que sí :mrgreen: :wink:
Jo és que per a aquestes coses sóc molt cànon i el pairing Sírius-Lily... Com a que no. Simplement, és que m'és molt difícil d'imaginar, sobre tot si atenem a la relació de Sírius amb el James, quasi com germans... Em costa moltíssim imaginar que una persona tan fidel com Sírius cap als seus amics, es fixara en la xica que li agrada a James.

En aquest sentit, em resulta més creible un Snape-Lily que el Sírius-Lily.
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: En Severus i la Lily

Entrada Autor: Judith* »

Respecte al primer petó, sí que crec que va ser entre l'Snape i la Lily, però trobo que llavors als seus records hi hauria sortit... no?

A part d'això, la relació és molt bonica. Em va fer tanta llàstima l'Snape, quan ho anava llegint, i quan en James&Co. l'anaven molestant, fins i tot em queien malament en algun moment, que cruels!
Des que em vaig llegir aquell capítol que l'Snape és el meu personatge preferit.
єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: kk_xû_black »

Jo crec que si de debò la Lily hagués sentit alguna cosa per l'Snape, la Rowling ens ho hagués fet saber al llibre d'alguna manera o altra. Per tant, encara que em faria molta gràcia (no m'ho sé imaginar...) crec que la Lily amb l'Snape, res de res!

(Això del nom dels fills, primer em va semblar graciós (això d'Albus Severus... és com Pere Carles, Joan Manel, Pere Miquel... jajaj nosé, em va sonar a algo per l'estil) però després em va indignar: perquè no li posa Sírius a un fill seu? :cabrejat: com a mínim James Sírius o... jo que sé ¬¬')
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: Padfoot »

Tranquil·la que si que ho va fer! El segon nom d'en James és Sirius xDDD

Encara que no ho digui a l'epíleg després la Rowling ho va dir :P

Albus Severus, James Sirius i Lily Luna :ok

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: Lena »

Però això es mereixia que ho poséssin al patètic epíleg.... ja rowling ja va fer mal fet de matar-lo tan d'hora... :cry: :cry: :cry:

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: kk_xû_black »

Padfoot ha escrit:Tranquil·la que si que ho va fer! El segon nom d'en James és Sirius xDDD

Encara que no ho digui a l'epíleg després la Rowling ho va dir :P

Albus Severus, James Sirius i Lily Luna :ok
Ostres, doncs no en tenia ni idea, no me n'havia enterat :? (vaig llegir alguns aclariments que va fer la Rowling, però aquest no ^^'). Això ja és una altra cosa, home 8) però també coincideixo en què ho havia d'haver posat a l'epíleg...
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Re: S i L (Spoilers)

Entrada Autor: kity-weasley »

Jo crec que la Lily hauria d'haver perdonat a l'Snape quan ell li va demanar perdo per haver-li dit sang de fang. Crec que si l'hagués perdonat, ell no se n'hauria anat amb els caballers de la mort.

Pel que fa a la parella Lily-Severus nom'agrada gaire. Crec que la Lily fa més bona parella amb en James.

Després d'haver plorat moltissim amb el capitol 33 encara em van quedar llagrimes per el fragment on explica el significat del nom "Albus Severus Potter" :cry:
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Bloquejat