La història del Príncep

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

La història del Príncep

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Que us va semblar aquest impactant capítol?

Segons la meva opinió, és un capítol francament emocionant i tremendament carregat de sentiments. Mentre realitzaba la lectura del capítol no donava crèdit al que llegia i realment vaig quedar molt impressionada en acabar-lo. Vaig acabar molt commoguda, gairebé plorant.

Em va encantar per molts motius, però el principal va ser perquè gràcies a aquest capítol vam poder conèixer al veritable Severus Snape, ja que viatgem directament fins al fons del seu cor. Un Snape humà, innocent, enamorat, sofert, turmentat, protector, etc. Van ser tantes les coses bones que la J.K. ens va amagar d'aquest personatge que un sol capítol per descobrir-ho tot em va semblar insuficient...

Sens dubte, per mi és el millor capítol de tot el seté llibre i un dels millors que J.K. ha escrit a tota la saga. I això sense esmentar la seva mort:
-"Mí..ra..me- susurró Snape.

Los ojos verdes se encontraron con los negros, pero después de un segundo algo en las profundidades de la oscuridad pareció desvanecerse dejándolos fijos, blancos y vacíos. La mano que sostenía a Harry cayó al suelo y Snape no se movió más."
Deú meu!!!! Encara se'm posen els borrissols de punta quan ho llegeixo!!!
Pretty Ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 03, 2007 11:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Re: La història del Príncep

Entrada Autor: kity-weasley »

Només puc dir que vaig plorar moltissim :cry: :cry: i encara ploro cada cop que el llegeixo. Ja se que soc una bleda, pero no puc evitar-ho, li havia agafat molt de carinyo a l'Snape.

De totes maneres penso que la Lily l'hauria d'haver perdonat aquella nit que ell va anar a demanar-li perdó. Si l'agués perdonat ell no se n'hauria anat amb els caballers de la mort. :cry: :cry:

El capitol és genial, pero m'hagradaria saber més coses de la vida d'aquest personatge
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: La història del Príncep

Entrada Autor: Lena »

Això era molt fort... T_T

que l'últim que volgués veure l'snape fossin els ulls de la lily... :cry:

que dulce :|

Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Re: La història del Príncep

Entrada Autor: vareta_magica »

Jo també estic d'acord amb vosaltres es un capitol molt emotiu, al qual coneixem els veritables sentiments del Snape. I a més a més ell va ser qui va fer el patronus de la cèrvola per ajudar a en Harry... fidel fins al final!
Harry Potter forever!

Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Re: La història del Príncep

Entrada Autor: vareta_magica »

Jo també estic d'acord amb vosaltres es un capitol molt emotiu, al qual coneixem els veritables sentiments del Snape. I a més a més ell va ser qui va fer el patronus de la cèrvola per ajudar a en Harry... fidel fins al final!


----------------------------------------


En aquest capítol quan en Dumbledore li explica l'Snape la seva missió de matar-lo... hi ha un moment que el Snape li diu al Dumbledore que si vol que el mati en aquell mateix moment i diu:
- Ui, no encara no - va dir en Dumbledore amb un somriure-. Ja arribarà l'avinentesa tota sola, segurament. I pel que ha passat avui - va afegir, assenyalant-se la mà arrugada-, segur que arribarà d'aquí a menys d'un any.
- Si no li fas res morir- va dir l'Snape, sense mirament-, ¿per què no deixa que ho faci en Draco?
-Aquest noi encara no té l'ànima malejada del tot - va dir en Dumbledore-. I no vull que se li acabi de corrompre per culpa meva.
La meva pregunta és: Si en Draco és fill de cavaller de la mort i segueix les tendències del seu maquiavèlic pare, no la té ja malejada l'ànima? Dic això, perquè en Voldemort ja havia encomanat una missió a en Draco per castigar al seu pare Lucius.

Si suposem per un moment, que hagués una seqüel·la del llibre creuríau que en Draco podria ser el relleu d'en Voldemort?



------------------------
Nota de moderador:
No posis dos missatges seguits junts, edita! Ja és el segon que t'edito jo...
Roni.
Harry Potter forever!

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: La història del Príncep

Entrada Autor: lord-granger »

jo crec que queda clar que el Draco no vol seguir el que li mana el seu pare i voldemor.
Quant el Harry es capturat per l'esquenagrisa i es portat a can Malfoy, el Draco sembla que no vol reconeixer el Harry quant li demana el seu pare.
El Lucios Malfoy es el frau mes gros dels llibres de harry potter set llibres siguen el malo malote i va i en el sete llibre es raja, que n'aprengui de la bellatrix o de molt dels altres caballers de la mort.

Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Re: La història del Príncep

Entrada Autor: george_(fred) »

ohh em va fer tanta pena l'snape
li vaig agafar carinyo i tot...
El moment més maco és al final quan el harry li diu al seu fill allò de l'Snape... xniff. u.u

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Re: La història del Príncep

Entrada Autor: jeanne »

Ais! jo crec que aquest capitol s'ha convertit en un dels meus preferits!=) El que explica es tan emocionant!A mi hi ha varis moments del capitol que m'encanten sobretot el moment en que en Dumbledore li demana si ha arrivat a estimar mai al Harry -A ell?Expecto patronum!...-Després de tant de temps? -Sempre >O< son unes frases tan emotives!m'encanten>.< sempre, sempre , sempre l'ha estimada, fins i tot abans de morir vol veure els seus ulls...TT.TT
Un altre moment que m'encanta es quan en Harry acaba d'arrivar a Hogwarts i se'l veu diguent -Mediocre, arrogant com el seu pare XD vaig riure moltissim XD i tambe es molt tendre quan se'l veu a casa d'en Sírius plorant llegint la carta de la Lily...ais!

De totes maneres, tot i que el contingut del capitol es molt bo, el que no me va agradar gaire va ser la manera de excriure'l =/ vaig trobar que era com a molt "de sopeton" no se massa informació, molt important concentrada aixi ale!Em donava més la sensacio de llegir una fanfic que no un capitol de la Rowling...no se...que n'opinau vosaltres?
:|

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Re: La història del Príncep

Entrada Autor: kity-weasley »

Penso el mateix que tu. A mi també em va semblar que estaba llegint una Fanfic.

Tot i aixó el vaig trobar molt emocionant :cry: . Semblava mentida que al final l'Snape tingués un costat tant tendre ^^ ... Pero jo sempre havia cregut en la seva gran capacitat d'estimar (si més no a la Lily) xDD ^^*

Si us hi fixeu sempre li diu Lily Evans (encara que estigui casada amb en James) pero al final quan parla amb el quadre d'en Dumbledore li diu Lily Potter... és com si després de tot hagués acceptat que la Lily es casés amb en James i li ho hagués perdonat =)
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Re: La història del Príncep

Entrada Autor: Enllunada16 »

Quan vaig acabar aquest capitol vaig parar de llegir uns segons meditant tot el que suposava allò..
Que ell no havia assassinat a en Dumbledore,que sempre havia intentat protegir a en Harry perquè encara després de morta estava enamorat de la Lily..
El que més em va impcatar és la imatge d'ell al terra llegint la carta de la Lily..
Crec que és un dels millors capitols que ha escrit mai la Rowling
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Re: La història del Príncep

Entrada Autor: vareta_magica »

Creieu que quedarà ben representat aquest capítol quan facin la pel·lícula?

Jo crec que si se salva serà per la excel·lent interpretació de l'Alan Rickman (Severus Snape).
Harry Potter forever!

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: La història del Príncep

Entrada Autor: Lena »

vareta_magica ha escrit:Creieu que quedarà ben representat aquest capítol quan facin la pel·lícula?

Jo crec que si se salva serà per la excel·lent interpretació de l'Alan Rickman (Severus Snape).

L'Alan Rickman es mol bon actor... :mrgreen:

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Re: La història del Príncep

Entrada Autor: jeanne »

Sep! aixo es veritat =D
Jo espero que ja que fan la 7 en dues parts, sapiguen captar i mostrar l'essència d'aquest capitol tan important(tot i que ho dubto molt...¬¬)

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: La història del Príncep

Entrada Autor: clara_cat »

A mi em va impactar molt aquest capítol. Es tan maco jo em vaig emocionar molt al llegir-lo. L'snape amb sentiments i amb cor, moltes coses al mateix temps. I quan es mor l'Snape que li diu miram als ulls; o vaig trobar una mica esgarrifant i macabra perquè si que es molt maco que els vulgui veure abans de morir però pobre Harry haver d'aguantar una fantasia d'un tiu que fins llavors no el suportava pot ser una mica traumàtic(encara que siguin unes circumstàncies rares i de pànic és un moment "màgic"( la llum en la foscor com diria en Dumbledore)).
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Re: La història del Príncep

Entrada Autor: kity-weasley »

Esperem que no esguerrin aquest capitol a la película.
Si ho fan be pot quedar molt maco^^

(estic d'acord amb vosaltres, l'Alan Rickmann és molt bon actor)
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Bloquejat