escena preferida de hp7

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat

escena preferida de hp7

L’enquesta ha acabat el dj. gen. 17, 2008 5:57 pm

la ginny i el harry al cumple del harry
1
5%
la boda
0
No hi ha cap vot
la historia de kreacher
2
9%
a Gringotts
0
No hi ha cap vot
a la batalla de hogwarts
4
18%
als pensaments d'en severus snape
10
45%
dumby i harry
0
No hi ha cap vot
harry vs voldy
2
9%
altres (digueu quina)
3
14%
 
Vots totals: 22

ginnypotter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: dc. nov. 14, 2007 4:47 pm
Ubicació: passejant amb en harry i en malfoy...

escena preferida de hp7

Entrada Autor: ginnypotter »

doncs aixo, k kina es la vostra escena preferida :wink:

PD se k ian moltes pro bueno.....xD :roll:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

És impossible escollir una sola escena...

Serien algunes de els que has posat i altres...

A veure, em van agradar la història d'en Kreatcher i la de l'Snape, però també tot el tros de la Vall d'en Godric, el petit tros de Potterwatch, el de la Conselleria, quan en Harry s'encamina al bosc amb la Lily, en Sirius i els altres... No sé, és impossible dir una escena...

El que és segur que no és cap moment parelleta....I sobre la vida d'en Dumbledore tampoc...u_u'

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Dir l'escena que m'ha agradat més seria impossible, perquè és que hi ha moltes parts del llibre que m'han agradat.
Evidentment, el rollo parelletes està descartat, perquè la veritat... jo volia que no quedés cap parelleta sencera xD
El moment que el Harry va cap al Voldemort amb els seus pares el Sirius i el Remus... aquell moment em va encantar.
La història del Kreacher, de l'Snape... Quan van a veure les tombes dels pares del Harry...


PD: a l'enquesta falta l'epíleg, segur que a tothom li ha encantat :lol:

m'estic començant a preocupar... hi ha molta cargola suelta.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

És veritat, jo si no poses l'epíleg com a opció no voto.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


I (L) Prince's tale *.* (ja que ens acargolem, acargolem tots els comentaris)

I l'escena d'en Harry a la tomba dels seus pares T__T, i quan surten els meus ídols de la pedra, i... aixxxx aixxxx no pot faltar el "NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH!" (Primera vegada que la Molly em cau bé!)

No séeee...
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Definitivament, el tros que m'ha molat més ha estat justament el youbítchic XD Completament. Rotundament :lol: :lol: :lol:

Però és que me l'hauria de rellegir, per veure si m'agraden més coses que el primer cop... Ara crec que ja l'estic paint (a bones hores!!! XD) i cada cop al meu cervell li està convencent més :)


Ah!!! Me n'acabo de recordar! Avui he somniat que llegia un llibre de la Rowling, un segon-setè, i m'encantava! I li deia a la Rowling (clar, passava per allà :S xD) que m'agradava moltíssim més que el "setè oficial", i ella també deia que sí... :roll:
Coses rares :lol: :lol: :lol:


Eh, menys amb La història del Príncep, que a mi em va molar ^.^


Una altra cosa que em va molar, i molt, va ser quan el Harry cava la tomba del Dobby, i fica allò de l'elf lliure a la làpida T_________T
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

HpConan ha escrit:Eh, menys amb La història del Príncep, que a mi em va molar ^.^
A mi també, no en feia broma...

encara que ho hagi pogut semblar xD

És que quan ho he escrit m'ha vingut a la memòria aquell tema de 100 razones para amar a Severus Snape (o alguna cosa així xDDD)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

Ha sigut molt dificil triar, és que descartant els "moments parelleta" (com deien per aquí dalt) i l'epíleg de menjar aniços, la majoria de moment eren bons.

He votat severus snape a falta del dobby, crec que ésla millor escena quan els ajuda i es mor. Les llàgrimes que em queien no son comparables amb les de cap altre llibre.

La història del snape està ben trobada :D
:D

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ui uii perdó, que se m'oblidava l'epíleg!! :lol: :lol:

Sí, decididament el millor moment...però per parar de llegir...XD

Referent a lo dels somnis, a mi em va passar però abans de que sortís el llibre, que somiava que el llegia, però em va passar més d'una nit, eh...u_u'

ginnypotter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: dc. nov. 14, 2007 4:47 pm
Ubicació: passejant amb en harry i en malfoy...

Entrada Autor: ginnypotter »

lo k passa es k jo abie ficat moltes mes opcins (quasibe tot el llibre :lol: ) pero no em deixaven posar tante opcions i en vaig aver danar restant poc a poc :wink:

ruth
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 9:18 am
Ubicació: Al departament de misteris

Entrada Autor: ruth »

L'escena que més em va impactar va ser la del Harry cavant la tomba del Dobby, vaig plorar com una magdalena :boohoo: :boohoo:

He votat els pensaments de l'Snape. Abans de llegir el llibre estava casi segura que per alguna raó tenia que ser ell qui matés el Dumbledore. Diguem que no creia que fos tan dolent, a més quan en Harry entra als seus pensaments a clase d'oclumència vaig notar que l'escena entre ell i la Lily hi havia quìmica.

Amb l'escena que més he rigut a sigut amb l'Hora Potter i amb altres converses com la de la Molly i la Bel·la.

El que encara no he entès es això del nen petit amagat a sota dels seients de la estació de King Cross, em sembla que tindrè de tornar-me'l a llegir tranquil·lament.

Avatar de l’usuari
x.krl.x
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. juny 28, 2007 12:14 pm
Ubicació: SaBaDeLL!!

Entrada Autor: x.krl.x »

Severuz 4ever *0*

I aixo ke un any abans no u hagues dit mai...xDDD

Em va emuxiunar molt...em veies a mi, plorant sobre un coixi...I ma mare flipan...xDD

Tmb em va agradar molt la escena del Harry, els seus pares, el srius i el remus... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Aiins, moool emotiu,sii...

AIXO SI!
Epileg-->Hooorroooros.
Capitols sense el Ron-->Insufribles
Harry durant tot el llibre-->Imbecil...T_T

x cert, diuen k al febrer treuran el llibre en catala...
Esperem ke si, no??

Ale, a esperar...*--*

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: escena preferida de hp7

Entrada Autor: Tanit »

Primer de tot, em sap greu, sóc una plasta, però...
El Harry durant tot el llibre un imbècil??

Realment, l'odieu a mort eh...i us juro que no ho entenc de cap manera...Puc entendre que hi hagi moments, decisions, converses...en que penseu "colloooons xaval...!!!!" i no us hagi agradat, però el Harry durant tot el seté llibre un imbècil???!!!!!!

Us vaig a dir alguns dels moments que més m'han agradat (ja us avanço que sóc una tova);
Per començar, enemics del Harry, ho sento, però quan el Harry creu que ha de morir per salvar a tothom i descobreix que és hora d'obrir la papallona daurada, se l'acosta a la boca i xiuxiueja " Estic a punt de morir " i se li obre......................................PER L'AMOR DE DÉU!!Escena increïble!!

Un punt tendre, quan el Ron i el Harry s'abraçen, després que el Ron li hagi salvat la vida. Després de tants anys, tantes baralles, tants problemes, tants moments..!!!! Collons ja era hora!!!

Moment aparició del James, Lily, Sírius....fantàstic!

La visita a la tomba dels pares del Harry. Snif..!

Ufff...no acabaria, suposu que el punt còmic és el petó del Ron i l'Hermiones enmig de la batalla de Hogwarts...i el Harry dient "No us podeu aguantar fins que això acabi o que??"
Poseu-me al dia!!
Tota la informació que tingueu per la secció de cultura envieu-la a tanit11@hotmail.com

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: escena preferida de hp7

Entrada Autor: lanark »

Coincidint amb Tanit, l'escena que més em va arribar va ser quan Harry es dirigeix cap al Bosc, conscient que ha de morir, i aconsegueix obrir la papallona i utilitzar la pedra... Ufff... Quan apareixen els seus pares, Sírius i Remus (que acaba de morir, just ara que té un fill...). Em va paréixer un moment molt emotiu.
I altra escena que també em va marcar és el "you bitch" (o "mala bruja" en la versió castellana :? ) No m'imaginava jo a la Molly tan cabrejada! :riure:
I l'epíleg... Què cosa més cutre! Vaja manera de desgraciar un llibre amb un final fora de lloc.
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: escena preferida de hp7

Entrada Autor: Lena »

A mi tamb la del cementiri :cry:

era maco :mrgreen:

(no hi ha re més a dir)

Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Re: escena preferida de hp7

Entrada Autor: george_(fred) »

per mi més que escena és el llibre preferit. Hi ha moments en que se't fa un nus a l'estómac, com quan a l'epíleg surt el fill del llopin i la tonks o com quan mor l'Snape ,etc...

Bloquejat