Al cap de 19 anys

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: lord-granger »

El Charlie que li pasa que els que treballen amb dracs es queden solters o que.

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: kity-weasley »

Carles ha escrit:Per cert a hogwarts no es pot repetir curs o que 'eejeeej ? El teddy doncs si!
En Teddy no ha repetit curs, està al tren per despedir-se de la seva novia, la Victorie (la filla d'en Bil i la fleur)
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: kity-weasley »

lord-granger ha escrit:El Charlie que li pasa que els que treballen amb dracs es queden solters o que.
No crec que no s'hagi casat per l'ofici que fa... més aviat crec que és per que és el menys atractiu dels germans Weasley
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: Costa »

kity-weasley ha escrit:
lord-granger ha escrit:El Charlie que li pasa que els que treballen amb dracs es queden solters o que.
No crec que no s'hagi casat per l'ofici que fa... més aviat crec que és per que és el menys atractiu dels germans Weasley
Doncs per la feina que fa jo sempre me l'he imaginat dels més atractius de la família... dins de les possiblitats dels Weasley xDDDDD

Dracs i gent atractiva no està renyit, home. :mrgreen:
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: Roger J. Potter »

kity-weasley ha escrit:
lord-granger ha escrit:El Charlie que li pasa que els que treballen amb dracs es queden solters o que.
No crec que no s'hagi casat per l'ofici que fa... més aviat crec que és per que és el menys atractiu dels germans Weasley
Menys atractiu que el Ron... ??? Si se suposa que es un curt de gambals els noi xD

En Charlie treballant amb dracs deu estar mes fort i sincerament treballar amb dracs és una feina que el fa més interessant. És una feina dura i complicada que és més atraient que treballar de llepaculs a la Conselleria com en Percy...
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Roger J. Potter ha escrit:Menys atractiu que el Ron... ??? Si se suposa que es un curt de gambals els noi xD
Dish! Però pot ser burro i atractiu, no són dos adjectius contradictoris. Ara bé, sia una noia troba que els nois han de ser llestos per ser atractius és un altre tema xD

Òbviament que ha de ser fort i corpulent per la feina que fa, però ves a saber si té cremades i talls per tot el cos xDDD
Imatge

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: lanark »

kity-weasley ha escrit:
lord-granger ha escrit:El Charlie que li pasa que els que treballen amb dracs es queden solters o que.
No crec que no s'hagi casat per l'ofici que fa... més aviat crec que és per que és el menys atractiu dels germans Weasley
Sí que és cert que és comenta que es desprèn que és el menys atractiu dels germans, però això tampoc és el tot... Mireu al Fary, atractiu, atractiu no era :P i casat estava... :riure:

En fi, que igual el xic no s'ha casat perquè no li ha donat la reial gana i està més feliç sol estudiant dracs i disfrutant de la seua solteria...
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Gised
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 2:50 pm

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: Gised »

Si! jo també ho vaig veure que era Auror, i també vaig pensar com ho fa si no ha acabat els estudis!? jo crec que hauria d'haver explicat moltes coses..no se...i te logica aixo que diueu que potser volia posar mes coses i algun editor li va dir que no..pero a la vegada...qui es tant tonto de corregir un llibre tant llegit i més el sete que era el més esperat! l'ordre del fenix te moltes pagines més i en canvi es molt mes avorrit! tant de bo aquest agues tingut 3000! jo me l'hagues llegit encantada! em va fer una pena quan me¡l vaig acabar!! sort de la pagina de la rowling sino la meitat de coses no les sabria!! tant de bo hagues explicat més coses! a mi m'agraden les fanfic pero no es el mateix que lo escrit per ella...

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: Eric Ardan »

lanark ha escrit:
kity-weasley ha escrit:
lord-granger ha escrit:El Charlie que li pasa que els que treballen amb dracs es queden solters o que.
No crec que no s'hagi casat per l'ofici que fa... més aviat crec que és per que és el menys atractiu dels germans Weasley
Sí que és cert que és comenta que es desprèn que és el menys atractiu dels germans, però això tampoc és el tot... Mireu al Fary, atractiu, atractiu no era :P i casat estava... :riure:

En fi, que igual el xic no s'ha casat perquè no li ha donat la reial gana i està més feliç sol estudiant dracs i disfrutant de la seua solteria...
O potser li encanten les dragones lo mateix que al Abe Dumb les cabres. Des d'una òptica científica, és clar.

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: lanark »

Eric Ardan ha escrit:O potser li encanten les dragones lo mateix que al Abe Dumb les cabres. Des d'una òptica científica, és clar.
Ara que ho dius... :think: Això justificaria moltes coses... Eixes cremades, eixos talls per tot el cos... El descobriment que el drac de Hagrid era en realitat femella... Sí, definitivament, al Charlie li agraden les dragones tant com al germà de Dumbledore li agraden les cabres.

Vaja, que els dos són uns amants dels animals... (òbviament des d'un prisma purament científic :mrgreen: )
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

LA + fREAK

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: LA + fREAK »

A mi el final m'agrada el que passa que és massa nyo-nyo . Potser hagues estat millor que el Harry s'hagues mort no ??
A part s'hauria d'haver mort per evitar que se'l copiin com el que va fer aquell nano d'Andalusia jo aixó ho se fer nomes va canviar els noms !!!!!!! TT

Els noms dels fills del Harry no m'agraden són cutres jo si de gran tingues un fill no lli posaria el nom d'algú de la meva familia que s'hagues mort ; només es la meva opinió

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

home jo trobo k james i lily son macos pero albus severus!!!! es horroros !!! kin gust k te la jk rowling!! po bueno el final d'una saga tan interesant i plena, això de al cap de 19 anys hauri ahagut de ser + llarg i amb + informacio!
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Berny

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: Berny »

[/quote] Si, t' entenem (com a mínim jo xD).
És massa happy ending, aveure, massa típic i tòpic; tots feliços i amb fills...

Ah, i jo convençuda que si tenia un fill li diria Sírius!
Però no, un James i l'altre Albus Severus (pobret, quin trauma xD; Harry,t'hi has lluit!!) i la nena Lily.
D' acord, James i Lily pels seus pares, però... Albus Severus? Pobre nen...
Ah, i la tal Victoire, és la filla de la Fleur i el Bill, oi??[/quote]

Aixo que comentes de que posaria a un fill Sirius ... Els noms complets dels tres fills del Harry

JAMES SIRIUS POTTER

ALBUS SEVERUS POTTER

LILY LUNA POTTER

Es veu que le James ha heretat el comportament del dos personatges que porta la nom, li encanten les normes.

L'Albus li posa dos noms de directors.

I a la nena li posa el nom de la mare i de la Luna perque es veu que continuen sent amics. Es veu que els garrinots barragunyats no existeixen i que la Luna encara no ha pait que le seu pare era un mentider.

El Percy també li posa a la seva filla gran Molly i el George al seu fill Fred.

Avatar de l’usuari
jc_weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:45 pm
Ubicació: Hogwarts

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: jc_weasley »

Vaig llegir un llibre :reading: on deia el k es dediquen de grans: "LA GUÍA SECRETA DE HARRY POTTER". En Harry es fa auror :expelliarmus: i en només 27 anys ja n'és el cap. :adora En Ron tb és auror però mica en mica u va deixant per ajudar a en George a la botiga Weasley de bromes. L'Hermione NO es fa profesora :no sino treballadora del Departament de Control i Regulació de les Criaturas Màgiques a la Conselleria d'Afers Màgics. Va millorar molt la vida dels elf domèstics :ok i despres se'n va al Departament de l'Aplicació de la Llei Màgica. La Ginny es fa jugadora de Quidditch professional a l'equip de les "Arpias de Holyhead" :snitch: . Després es fa cap de la secció de Quidditch al Periòdic Profètic. I la Luna es fa una naturalista molt famosa amb el seu marit "Rolf Scamander"(que no surt a cap llibre).

Per cert, en Neville es casa amb la Hannah Abbot!!!!!!!! :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :o :o

Avatar de l’usuari
jc_weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:45 pm
Ubicació: Hogwarts

Re: Al cap de 19 anys

Entrada Autor: jc_weasley »

M'he deixat de dir-vos que en Bill i la Fleur tenen 3 fills: La Victoire, la o en Dominique i en Louis. :mrgreen:

Bloquejat