Algunes coses sense sentit.

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
lol

Algunes coses sense sentit.

Entrada Autor: lol »

- Quan la serp reté en Harry a la casa de la Dolors Plorós, perquè en Voldemort hi va volant, si pot aparetre?

També vaig pensar el mateix sobre la mare d'en Harry, perquè no s'escapava per la finestra i desaparetia? però em sembla que estava sense vareta i en teoria no es pot desaparetre sense vareta, per tant està justificat.

El que no entenc és perquè en Harry està lluitant contra la serp i veu la imatge d'en Voldemort volant i sent dins el cap "retén-lo". Quan en Voldemort arriba ja s'han desempallegat de la serp i ténen temps d'escapar-se.

pika_234
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 7:25 pm
Nom: Albert
Rang: Heroi
Ubicació: Catalunya

Re: Algunes coses sense sentit.

Entrada Autor: pika_234 »

És veritat!..... :think: Aviam si algú en ho pot aclarir perquè jo tampoc no ho entenc del tot...

Bona pregunta :ok

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: Algunes coses sense sentit.

Entrada Autor: roni »

D'això, tingueu en compte que si una casa està protegida, no es pot aparetre i, suposo que tot el poble deu estar protegit i per tant deuen apareixer una mica més lluny del poble... Pot ser la raó per la qual arriba volant, no sé si m'explico...

Diria que, com que és un lloc molt conegut i tal, per a que els muggles no els vegin, ho han protegit i s'ha d'apareixer més lluny

Ah, i amb lo de que no es pot apareixer dins les cases protegides és veritat, vegi's quan apareixen just a la entrada de Grimauld Place :P
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Re: Algunes coses sense sentit.

Entrada Autor: Fawkes »

Jo també ho vaig pensar i després vaig pensar el que ha dit en roni. Però si en Harry i l'Hermione salten a través de la finestra i desapareten, el mínim que podia fer Voldemort era aparèixer fora la finestra al mateix lloc i entrar...
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Algunes coses sense sentit.

Entrada Autor: Padfoot »

Al principi del sisè llibre quan en Harry i en Dumbledore van a visitar en Llagot, aparetren a la plaça del poble aquell i en Harry pregunta perquè no aparetren directament a casa seva, la resposta d'en Dumbledore (a part de dir que és per cortesia) és que la majoria d'edificis màgics estan protegits per evitar que la gent hi pugui aparetre. Per tan, és normal pensar que casa els Potter també estava protegida. Fins que no es tiren per la finestra en Harry i l'Hermione no poden escapar-se.

I pel que fa en Voldemort si pensem una mica com era i la seva manera de pensar, potser això d'aparetre li semblava massa vulgar, total ho poden fer tots els bruixots majors d'edat. En canvi volar, per la manera en que es sorprenen tots, no deu ser gaire normal ni en el món dels mags, i li molaria anar fardant de que ho pot fer xD

I si, m'ho acabo de treure de la màniga, però és la classe de coses tretes de la màniga que s'inventa la Rowling quan no sap que contestar xDDD

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Algunes coses sense sentit.

Entrada Autor: Costa »

Padfoot ha escrit: I pel que fa en Voldemort si pensem una mica com era i la seva manera de pensar, potser això d'aparetre li semblava massa vulgar, total ho poden fer tots els bruixots majors d'edat. En canvi volar, per la manera en que es sorprenen tots, no deu ser gaire normal ni en el món dels mags, i li molaria anar fardant de que ho pot fer xD

I si, m'ho acabo de treure de la màniga, però és la classe de coses tretes de la màniga que s'inventa la Rowling quan no sap que contestar xDDD
:lol: :lol: Que bona! :lol:
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Re: Algunes coses sense sentit.

Entrada Autor: Fawkes »

És cert, la Rowling quan no sap què respondre es treu coses de la màniga d'aquest estil. Seria una bona explicació.

També he pensat molts cops perquè quan els capturen perquè diuen el nom de "Voldemort" no desapareten directament quan els obliguen a sortir de la tenda.

O perquè en Harry no recorre a cridar en Kreacher, que els podria haver tret del soterrani de la casa dels Malfoy com en Dobby.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Algunes coses sense sentit.

Entrada Autor: Costa »

Jo això del Kreacher ho veig com per seguretat.

M'explico.

En Kreacher sempre havia dit que preferiria servir a la Bellatrix i no a en Sirius, comença servint al Harry involuntàriament, és lògic pensar que si la Bellatrix ha entrat a Grimmauld Place hagi dit alguna mentida a en Kreacher perquè la serveixi a ella i llavors si en Harry el cridés apareixeria amb algun Cavaller de la Mort i s'haguessin vist les seves intencions.
Jo ho vaig entendre així, el que no sé és si ho he explicat bé xD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

ishii
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 8:42 pm

Re: Algunes coses sense sentit.

Entrada Autor: ishii »

Doncs am el Kreacher no es portaven tope bon rollo am el trio?? Que fins i tot deia que l'HErmione la veia molt millor que una sang de fang! Crec que si no el van cridar va ser xk no hi van pensar o que la Rowling no li smblava prou "cool"... ves a saber!
ishii

Avatar de l’usuari
Pau_55
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 12:04 pm
Nom: Pau

Re: Algunes coses sense sentit.

Entrada Autor: Pau_55 »

Costa ha escrit:Jo això del Kreacher ho veig com per seguretat.

M'explico.

En Kreacher sempre havia dit que preferiria servir a la Bellatrix i no a en Sirius, comença servint al Harry involuntàriament, és lògic pensar que si la Bellatrix ha entrat a Grimmauld Place hagi dit alguna mentida a en Kreacher perquè la serveixi a ella i llavors si en Harry el cridés apareixeria amb algun Cavaller de la Mort i s'haguessin vist les seves intencions.
Jo ho vaig entendre així, el que no sé és si ho he explicat bé xD

pero no esta clar ja que llavor ja san guanyat la seva lleialtat al regalarli el collaret i tratarlo be

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Algunes coses sense sentit.

Entrada Autor: Padfoot »

Quan s'escapen pels pèls de la Conselleria i s'instalen a la tenda s'explica que en Harry i l'Hermione van decidir millor no intentar cridar en Kreacher, ja que ara que els Cavallers de la Mort podien entrar a casa d'en Sirius i dominaven la Conselleria podia ser que apart d'en Kreacher arribés algú més no desitjat :?

Bloquejat