Què passarà a la batalla final!

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Entrada Autor: Noia_Weasley »

jo crec k guanyarà en VOldemort
Xk k guanyi el Harry seria una mik logic
xk sempre guanya el B xo la JK no es gaire d
fer lo normal aixi k ...
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

una cosa es fer que succeixin coses atipiques i l'altre es anar en contra d'una norma, no-escrita, en la literatura. Que guanyi en Harry no vol dir que en surti ben parat o viu. El millor seria que en surtis viu pero no arribes a l'ultim linia viu.

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

jo he votat que guanya el Voldemort, perquè a les pel.lícules sempre ha de guanyar el bo, i per això crec que la Rowling podrà cnviar-ho una mica aquesta rutina dels llibres. a més, l'altre dia parlavem al cole amb la parvati la gina la lunalovegod i el ronsantanna, que potser la rowling podria matar al Harry i fer que altres escriptors no puguessin continuar l'obra.

P.D: això de continuar l'obra va ser el que va passar amb el Quijote, que en acabar la primera part un altre autor la va continuar
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
Laureta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dv. oct. 22, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laureta »

Jo no crec que guanyi Voldemort. Seria atípic, emocionant i no ens ho esperariem, xò no pot ser ke acabi un llibre dient ke les forces del mal han vençut i ke res no ho podra aturar, xk si el harry es mort ningú no el podria vencer, no? i llavors kedaria el mon (el dels bruixots i el muggle) en les tenebres i am tots morts excepte els "dolents" (si guanya Voldemort guanyen els "dolents"). No se si mexplico. Així que crec que guanyarà el Harry (i com a consequència els "bons"), tot i que ell kedarà mol tocat....(jo prefereixo ke kedi traumatitzat de x vida XDXD)....i potser no arriba viu a l'ultima linia dels llibres.
Weno, suposo ke hi haura algu ke pensi igual que jo...el que pasa que no m'he llegit tot el tema...
X cert, he superat les quatre línies?XDXDXD
^_^ DreaMeR ^_^
<*¨¨*> I want to feel this way longer than time <*¨¨*>

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: Aposteu sobre la batalla final!!!

Entrada Autor: aurea »

:heart: Doncs jo soc d les pensen que podria guanyar Voldemort [estik kreuant els dits x si d kas...]!Xq si Harry te q morir no quedaria bonic q es morira al San Mungo (es diu aixi en catala :| ???) q es morira desangrat xq voldemort l'haja ferit aixo... no kedaria gens heroik ,,,....suponk k la rowling trobara una solucio tan wai cm les de sempre i prou... :mrgreen: :mrgreen: [espere q la trobe] :heart:

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

jo VULL k guanyi el voldemort, però crec que la rowling fara guanyar el harry, k no em cau geeeeeens bee!!

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

Jo crec que moriran els dos però no m'imagino de quina manera ni cap detall ni res, la Rowling ja ens deu tenir un bon final preparat i ara només ens falta esperar una mica.
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Jo crec que morirà en ROn perque tenc una teoria un poc rara, crec que te alguna cosa a veure amb el primer llibre. En Harry serà ajudat pels seus dos amics i en Ron morirà per salvar-lo...No se coses rares. Na Rowling es impredecible.
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Noooo :o El meu Ron que no me'l toquin! Que mati al Harry i que el faci patir si vol, però a en Ron que no li toqui ni el pèl.

A veure... jo aposto per un final èpic, amb llagrimes incloses 8) En Harry es sacrificarà i moriràn els dos ^^ Crec que seria el millor final :wink:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

-----------------------
Nota del moderador
Aveure Raistlin, se t'ha borrat el ultim misatge posat aki perk hi havia spoilers, i posat k hi pot haber molta gent k no sa pogut llegir encara el llibre, el teu missatge ha estat tret, si us plau, per parlar sobre el k ha passat al 6e a la seccio restringida... els spoilers encara no es poden posar, gracies
Atentament
Roni
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Jo crec que la batalla la guanyarà en Harry, això sí, ajudat per en Dumbledore, com ja he dit altres vegades...

---------------------------------
Nota de la moderadora:
He borrat part del teu missatge per contenir spoilers.
Aneu amb compte, perquè només es pot parlar lliurement del 6è llibre a la secció "restringida" del 6è llibre.
Pareu més atenció sisplau :wink:
Illuminati
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jur jur, ho sento...wueno, remodelare el miss anterior.Pues eso, k en la batalla final sera Snape ki ajudi al Harry!Voldy segur k palma,Snape segur k tambe i Harry...no se no se...estaria be k palmes, pk axis tanca la saga.si no palma sempre pot escriure llibres sobre el potter kuan es gran, tot i k dubto moltisim k ho fagi.mes k res es k no hi hauria tema k explicar.pues eso
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Com ja he dit molts cops, el Harry l'acabara palmant despres de derrotar en Voldemort (o potser la palmara abans i qui el guanyi sera en Neville), poc despres de la mort de l'Snape. Durant el llibre morira algun Malfoy, la Bellatrix (en el combat final o sobreviura), el Ron o l'Hermione i la Luna (o aixo espero).

En el final ningu s'ha de poder escapar de recorrer a un clinex per aixugar-se la cascada de llagrimes.

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Ningu guanyara al final la batalla, moriran tots 2, el q passa q els cavallers d la mort sense voldemort no tindran k fer i "guanyaran" els de l'orde i companyia. Em semblaria un final molt digne, i no fer q el Harry guanyés al Voldemort, seria massa tipic.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Wenu, io crec, es el ke pensu....que el Voldy insitarà al Harry perquè es posi al bàndol negre i que el Harry es sentira molt hipnotitzat i perdrà la seva amistat entre el Ron i l'Hermy i que s'unira a Voldemort... :x
llavorens, al cap de poc, tot Hogwarts i el mon de la magia voldran matar al Voldy i recuperar al Hary i akest, al final, es tornara a posar al bàndol bo i mataran al Voldemort :mrgreen: :mrgreen:

però que despres de això, el Harry deixarà la màgia x sempre!!!!!
:twisted: MMMMMMuajajajmauaaajajajajajajajMuaajajajaja :twisted:

wenu, probablament, això no passara...jejjee 8) 8)

En Resum: el HP matarà la Voldy i deixara la magia x sempre!
ui! però acaba massa bé......wenu no se no se.... :|

ApaCiaw! :mrgreen:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Bloquejat