Morts al setè llibre. Molts o pocs? Qui penseu que morirà?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
moflings
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 11:48 pm
Ubicació: al sofa k si esta de coña

Entrada Autor: moflings »

ome en harry la de diñar segur xo algu matara despres en voldy, segurament l'ermi, que tambe morira despres de matarlo. resumint:morirant tots i no sen salvara ni un

encanteris
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dv. juny 30, 2006 4:07 pm
Ubicació: Ribera d'Ebre

Les morts del seté llibre

Entrada Autor: encanteris »

perdo per contesta tard esta preguna el que pasa es que estava miran les diferents preguntes que es feien sobre el seté llibre i he trobat esta que em sembla molt interesant. Jo crec que ha de morir Snape pero no per res sino perque sempre sa remarcat que no podia ni veure a Harry i tambe sa remarcat que estava en deute amb ell i el fet de que mates a Dumbledore crec k esta relacionat. Pero així com aquest o vec una mica clar no se qui podria ser el segon. Ho pot ser no o vull veure. Esperem que no sigui Harry n'hi els seus amics.

Encanteris (Ester Vila)

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

L'Hermi no es morira pk:
- Es noia (visca el feminisme!!!!! radical, eh?)
- Es una barreja entre la Rowling i la seva germana gran

i el harry si k la palmara (fijo)

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

jo continuo pensant que morira mooooooooooooolita gent i no seran actors secundaris:

O en ron o l'Hermione moriran
O en Harry o en voldemort
O l'Snape o la McGonagall
O en Malfoy (fill) o en Hagrid


Tambe crec que hi haura una batalla final de 50, 60 pàgines!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Encanteris, quin deute té l'Snape amb en Harry? El deute el tenia amb en James però no amb en Harry.

De personatges, en moriran dels principals com en els dos últims llibres, però s'hi sumarà algun dels dolents (en Voldemort fixe) i potser algun secundari.

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

l'snape morira protegint en harry, n'estic segur, l'hermione no crec ue es mori, i en ron... podria ser, pero ho dubto

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Déu ni do! Si que us agrada la sang no? XD. Bé jo no faré cap llista perquè prefereix-ho no pensar-hi!!
Només espero que l'Snape la dinyi per desgraciat!
Això que li va fer al pobre Dumbledore...!
Bé només ens queda esperar a l'edició de l'últim llibre. Ai Mare de Déu l'últim llibre ja!!! Buaaaa!!!
Bé ja ens resignarem no?

ishii
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 8:42 pm

Entrada Autor: ishii »

A vere, nuz si su van inventar xo fa tems el telenoticies dl tv3 van dir k la JK avia dit k dls tres amiks un la palmaria... Jo crec k sera en Ron.
A part d'aket, tmb la palmara lSnape, en Hagrid i nuz ki mes. :cry:
ishii

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

POs a mi no m'agrada la sang! :? Assassins! Com podeu ser tan morbosos! :evil: Que no us va fe pena el Dumbly? I el Sirius! Que ningú se'n recorda! BUAAAAA :cry: :cry: :cry: :cry:
A vere, q q es mori algu es mol fort! I vosaltres neu matant així alà! otro! :explosion:
A vere, bromes a part. Cre q morirà mes gen q en qualsevol altre llibre (previsible). Pero estiuc 99'9% segura q no moriran ni el Ron ni l'Hermy. Vamos, per mol q diguin, esq son intocables. Despres de tan de temps a pun de liarse i sense ferho nomes faltaria q ara els matessin i ens quedessim amb les ganes... :roll: :wink:
I respecta al Harry no se pq a la gen li mol atan la idea de q es mori. Per mi no tindria cap gracia i no crec q lligui molt amb el to de les novel·les. És més, crec q si la Rowling lacava matan sera per la presió dels fans i pq putse te po q daqui uns anys a algu se li acudeixi segui amb la historia aixi no ho pugui fe. Pero no crec q penses m,atarlo quan va comença a escriure HP. Aqui la pacifista ahabla! :mrgreen: jaja :ok

Qui crec q morirà segu?
el Voldy, el Malfoy i el Ben (i a mes el Ben morira protegin al Harry mira q us dic, qui sapiga llegi entre linies ja haura deduit alguna cosa per lestil :reading: )

Mort possibles? MOlts

el Hagrid
el Remus i/o la Tonks (toto i q no magrada massa la idea)
el BIll Weasley (noooooooooo, siusplau)
el Percy es massa pesat per morirse :riure:
el Murry
el Draco no mor segu (mala hierba nunca muere)
i no se, amb aquest ja hi ha unes quantes possibilitats

en tot cas no crec q matin a tothom, Hp es el tipic llibre q ha dacava b :ban: :animadora :sol
ossigui q no sigueu tan... :chainsaw:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

Jo veig al Voldie,el Snape i al Hagrid ben morts. Si mata al Hagrid me d posar a preparar els kleenex.
També crec qu hi haurà una matança Weasley.
Com ja vaig dir...
Benvinguts a la Carnisseria Harry Potter!!Tenim cuixetes de Voldie i estofat de Dobby de millor qualitat. I no us perdeu les rebaixes!!!
UNEIX-TE AL ACLEE

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

moony ha escrit:És més, crec q si la Rowling lacava matan sera per la presió dels fans i pq putse te po q daqui uns anys a algu se li acudeixi segui amb la historia aixi no ho pugui fe. Pero no crec q penses m,atarlo quan va comença a escriure HP
això seria molt egoísta per part de Rowling

I això de q en Babbaw morirà protegint en Harry, és possible, no recordava allò de que li devia la vida, és clar q potser això només és una qüestió moral, no crec q sigui com el jurament inviolable, o si? bé, no recordo qui ho va dir això de q si un bruixot salvava a un altre, el segon li devia la vida (potser en Llopin ho va dir, em sembla...). El cas és q si es tracta de qüestions morals, no crec que això de q en Babbaw mori protegint en Harry sigui possible

ruth
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 9:18 am
Ubicació: Al departament de misteris

Entrada Autor: ruth »

hola a tots:

Be creec que tots mes o menys coincidim en que la batalla entre el harry i en voldy sera de les que fan historia. Pero crec que tindre rao en una cosa l'un no pot viure mentre hi hagi l'altre. O soigui en voldy morira enduense lo que més estima en harry al mon.. la Ginny.

També penso que qui mati en voldy sigui en neville, no se exactament perque, es com un presentiment que tinc.

L'enllaç entre el Bill i la Fleur no sera flos i violes, l'esgerraran el cavallers que raptaran a l'hermione i a la ginny.

Suposarem que hi ha vida despres de la mort.... Creieu que el Sirius tornará.

El que tindrà un paper clau sera en cuapelada li deu una a en harry.

No creec que llibre sigui el final de tot sempre hi ha esperança.

PD: Algu sap quan surt al mercat?

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

juliol, potser... no ho se, és q es fan tants canvis... ara ho miro a veure

[edit]: si, pel q sembla surt el 7/7/2007 (casualitat?), és a dir, 7 de juliol d'aquest any... A veure si és cert...

ruth
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 9:18 am
Ubicació: Al departament de misteris

Entrada Autor: ruth »

Gracies A.R.Rodlel.

Ja sé que demanaré que'm regalin pel meu cumpleanys.

Aniré comptant les hores que queden.

Ei! hara que m'adono el dia 07/07/07 el 7è llibre, el set es un nº magic, 7 horricreus.

PD: el dia 13/07/07 la 5ena peli.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Llegiu-vos aquest tema http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... php?t=2060 i veureu que encara no hi ha data de publicació ni en anglès, això del 07/07/07 és una teoria i tenint en compte que fa un parell de setmanes el llibre encara no estava acabat d'escriure és poc probable.

Bloquejat