Pel·lícula preferida/pel·lícules preferides: aquelles que mai no et cansaràs de veure o que ja has vist mil cops
Faré un Top 5, crec:
1- The Departed
2- Chicago
3- Kill Bill (dubto molt entre vàries del Tarantino, però he triat aquesta finalment)
4- Big Fish
5- EL laberinto del fauno
Com a saga, Star Wars, però cap pel·lícula en particular, tota la saga sencera és TOP.
Escena preferida d'aquesta pel·lícula (o pel·lícules):
Uf... a veure.
1- The Departed: l'escena final.
2- Chicago: "The Cell Block Tango"
3- Kill Bill: la batalla contra la Lucy Liu en la neu <3
4- Big Fish: Mmmm, difícil... l'escena de la bruixa, suposo.
5- El laberinto del fauno: L'escena amb el Hombre Pálido.
6- Star Wars: Uf, que difícil. Crec que els dos moments crucials de l'Anakin, les seves conversions, o sigui, el final d'episodi III i el final d'episodi VI.
Actors/actrius preferits:
Christian Bale, Leonardo Dicaprio, Gary Oldman, Kate Blanchett, Olivia Colman, Keira Knightley, Johny Depp... segur que n'hi ha més però no puc recordar-los tots XD
Actors més molestos: no el tragues però surt fins i tot a la sopa! Et costa veure les pel·lícules on surt.
L'Adam Sandler, OMG Mercè, #MeToo XD Tampoc no em cau bé la Drew Barrimore sense cap motiu en particular XD
Director preferit:
Home, ha de ser en Tarantino. No perquè hagi fet la meva peli preferida (que no, que
The Departed és de l'Scorsesse), però és que TOTES les seves pel·lícules són bones. En plan que me'n vaig a veure la reproducció del percebe amb la mercè. És que és molt difícil triar-ne una.
P
el·lícula vergonyosa que t'encanti:
Guardians of the Galaxy. No és que sigui vergonyosa ni molt menys, és que és una peli de Marvel, una blockbuster que és entretinguda però cinematograficament no és bona. O sigui que no la nominaran a l'Oscar ni res XD. Que a mi m'agrada molt el cinema, però quan hi ha Guardians of the Galaxy és com AHHHHHHHH QUE EM MORO.
Pel·lícula preferida que et faci plorar:
Ai, moltes, però ara així no sé si em ve res al cap, eh? Bueno, sí,
Star Wars. Perquè la vida és molt dura, i la Galàxia és molt trista. XD
Pel·lícula que t'encanti però que tothom odia:
Solo. Dec ser l'única persona a qui li va agradar aquesta peli. M'ho vaig passar pipa. Els fans d'Star Wars l'odien.
Pel·lícula que odies però que tothom adora:
Moulin Rouge. És que no he entès mai a què venia res... vull dir l'únic que val la pena de la peli és el vestuari. Les cançons no són originals, però tampoc no segueixen cap temàtica, l'escenografia és horrible, la càmera sembla que la porti algú amb pàrquinson i fa maldecap, és súperprevisible... ni tan sols no està ben cantada. No em va agradar gens.
EDITO: OMG, m'he deixat From Dusk Till Down. En quin moment, Tarantino ? EN QUIN MOMENT SE T'ACUT RODAR AMB EL ROBERT RODRIGUEZ? No puc, no puc.
Parella preferida del cinema: de personatges o actors que normalment col·laborin junts i t'encanta la seva química
Ara com que estava parlant de Star wars només em venen el Harrison Ford i la Carrie Fisher. Mentida, també m'agraden molt el Johnny Depp i l'Helena Bonham-Carter.
Pel·lícula d'animació preferida:
El Rei Lleó, seguida a la vora per
Mulan.
Wall-e es mereix un tercer lloc.
Amor platònic: personatge o actor/actriu
Només un? A veure, en Sirius Black òbviament, però també l'Anakin Skywalker i el Han Solo.
Dolent preferit:
Darth Vader, no hi ha discussió. Fight me.
P
el·lícula clàssica preferida:
Gone With the Wind, of course, of course! Qué bona peli!
Millor banda sonora:
Pirates del carib! Una passada, tota la música de la peli.
Pel·lícula que et va sorprendre: positivament o negativament
The Dark Night. Vas al cine a veure una pel·li de Batman, de superherois, no esperes res més que entreteniment. I de cop... Hola? Com és que estic veient una obra mestra?
També
The Exorcist. me la van posar i vaig pensar que era una merda. Coi, qui em mana parlar. Quina peli més bona!
Tria tan sols una pel·lícula: aquella que et pareix perfecta, no li canviaries res
Ai... pffff triaré The Departed, perquè sempre ha estat la meva preferida.
Amb quin actor / actriu mort et casaries?: si ja sé que es mig creepy la pregunta xd
MORT? OMG... M'agrada molt en heath Ledger, però casar-m'hi és exagerat! XD
El pitjor remake de la història:
Ui, molts... però recordo el remake de
Terminator, que no em va agradar gens... I
Karate Kid, és clar.
Última pel·lícula abans de morir:
Probablement tornaria a veure Guardians of The Galaxy, perquè sóc així.
Gènere preferit:
Vale. En general Ciència ficció/fantasia/Aventures.
PERÒ les meves pelis preferides no són d'això. Però, sí, si no sé què veure, vaig a buscar algun d'aquests gèneres.
Primera pel·lícula que recordes haver vist al cinema:
El rei lleó, potser...?