Comentaris que se senten al cinema

Aquí podeu comentar les darreres estrenes cinematogràfiques o les vostres pel·lícules preferides
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: Fawkes »

He posat el tema a general perquè això no només passa a les pelis de Harry Potter.

Em refereixo a que gent (el 90% dels cops nens petits)que al cinema seuen a prop teu i deixen anar comentaris graciosos (o més aviat patètics) weno ja ens entenem.

Jo en concret quan vaig anar a veure Harry Potter i el Calze de Foc tenia 3 o 4 nens petits al davant que deien frases com ara:

- Dins del pensiu: "en Harry s'ha convertit en un fantasma"

- A la primera prova: "com hi va aket cuadeserra!!"

- A la segona prova quan surten akells animals (suposadament ganyotus):
"però si els pops viuen en l'aigua salada i aixo es un llac" i l'altre li respon "potser connecta amb el mar".

- Sobre Voldemort:" perque te el nas axafat?"

- Sobre Cuapelada: " ara li a fet una ma postissa"

Weno i no només a la quarta peli... a la tercera vaig trobar un nen que li pregunta a la seva mare (quan en llopin esborra el mapa de magatotis) "com es que el sap tancar???" i la mare li respon "perquè sap tots els encanteris"...

Sense comentaris :wall: :wall: :wall:

Va segur k vosaltres també heu tingut gent aixi al costat poseu aqui les vostres experiencies que riurem una estona.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Jo si k ne conegut!!! El Edu... a las cronicas de narnia... se ma kedat clavat!

apareix un cotxe i va i solta: "El cotxe den roni!" i es va sentir per tota la sala... aix... esta fatal... pero vam riure moltisim i va ser molt booo XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

roni ha escrit:Jo si k ne conegut!!! El Edu... a las cronicas de narnia... se ma kedat clavat!

apareix un cotxe i va i solta: "El cotxe den roni!" i es va sentir per tota la sala... aix... esta fatal... pero vam riure moltisim i va ser molt booo XD
És que li va sortir de dins a l'Edu... aquest noi no té remei, oi Edu?

Jo experiències d'aquestes... estava veient al cine la 3a peli d'ESDA amb uns amics que no en tenien ni idea, i va i cridant diuen:

- Però a veure, aquest vell (referint-se a Gandalf) no el va matar un dimoni?

I després, al final de la peli:

- Però a veure, ara aquest el Frodo on coi va am el "barcu"

I jo:

- No sé, si vols pregunta-ho a la gent si vols

I això és verídic, ell cridant:

- Algu sap on coi va aket barcu??????????
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Home, jo comentaris el que son comentaris no he sentit, però quan vaig anar a l'estrena de HP4 totes les noies(jo inclosa :P ) cridaven quan sortia el cedric, el harry o el draco:
-Tioooooooos buenooooooooooooosss!!!!!
-Guapooooooooos!!!!
-Uhhhhhhuhhhhhhhhh!!!!!!
I quan van començar els títols principals tothom a cridar bajanades i a tirar crispetes de la emoció.
I quan es va acavar la peli, 10 minurs cridant i aplaudint, algunes persones plorant de l'emoció, i fins que no es van acabar els crèdits ningú s'en va anar.
Va ser fantàstic, probablement el millor dia de l'any!

I els criajos del devant amb les mames:
-Mama, tinc por... (això va ser a l'escena del laberintXD)

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

a la tercera peli kun l'Hermione li dona un cop d puny al malfoy tota la sala va começar a aplaudir...

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

a la tercerapeli del senyor dels anells kuan ellegolas mata a aquella mena delefan o el k sigui (perdoneu a meva ignorancia ) tot el cine va comencara cridar :legolas,legolas! ia aplaudir.
a l primera peli delsenyor dels anells teniaunes avies al darrera que cada cop k sespantaven una mica fotien uns xiscles! ni k fes tanta por!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Cada vegada que vaig al cine amb el meu germà petit es passa la pelicula preguntant-me: A aquest el maten? A aquest el maten?
Es bastant plom, pobret.

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

:lol: :lol: :lol:
Jo quan vaig anar a veure hp4 amb les amigues la vam anar a veure amb castella estava al costat d'una amiga meva que també es fan de Hp...Resultat: Ara vé quan surt el drac...Ara vé quan l'hermione surt amb el vestit de gala...Ara vé cuan van al cementiri...El braç de la meva amiga va quedar vermell de tant que l'havia apretat al tros del cementiri,i quan el pare del Cedric plora,tothom estava amb silenci i jo i ella allà plorant
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: snifsnifsnifsnifsnif i ressonava per tota la sala :roll: en canvi quan la vaig veure en català no va fer tanta pena :P
Imatge

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

jajajajja, però si fer comentaris mentre veus una pel·lícula, és la salsa de la vida jajajajja, uix, jo en aquest tema no hi pinto gaire, jo si tinc al costat algú que em segueixi el rollo (Aina, tranquila, que no diré noms :mrgreen: ) jo comento :mrgreen: (sempre que la pel·lícula ho permeti, perquè Narnia no...) doncs això, a mi no em molesta, em molesta més el nen petit que menja crispetes amb els 5 dits i els llepa un per un abans de tornar a posar la pringosa mà dins el cartronet aquell de les crispetes... :roll:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El xantatge és legal? Roger, informate'n jaja

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

quan vaig anar a veure les cròniques de Nàrnia uns nens es van passar mitja pel.licula dient: jo vull tenir aquest armari!!! va ser horripilant
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo al cinema no faig comentaris, ni m'agrada escoltar-los...

Quan vaig anar a veure HP 4, hi havia una noia al costat q comentava la peli a la seva germana gran i quan toca la copa al laberint diu -mira, ara és quan resucita el Voldemort-...Jo anava a dir-li, nena, ja m'has fotut el final de la peli...XDXD I q se sentís culpable, però no volia perdre'm un tros...

Clar q a casa si q comento les pelis, més q res els i trobo els errors, sobretot si no m'aporten interes especial, faig comentaris "xorra" d'elles...^^

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

A mi també em fastiguegen els exèrcits de nens amb palomites. Però la millor experiència al cine pel que fa a les reaccions col·lectives de la gent va ser el(s) final(s) de la tercera del Senyor dels Anells.

- Com ja s'acaba?
- Que nooo, mira que torna la llum.
- Bueeeno, no ha estat malament (mitja sala aixecant-se mentre el Frodo recupera els sentits)
- Què? S'acaba això o no?
- Com i ara on van amb el barco?
- Què???? Ara la vida familiar del Sam??!!?!

Jo m'ho vaig passar bomba, però també n'hi ha que es van emprenyar força :riure:

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Elenagir ha escrit:El braç de la meva amiga va quedar vermell de tant que l'havia apretat al tros del cementiri,i quan el pare del Cedric plora,tothom estava amb silenci i jo i ella allà plorant
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: snifsnifsnifsnifsnif i ressonava per tota la sala :roll: en canvi quan la vaig veure en català no va fer tanta pena :P
Jo encara no l'he vista ni en català ni en espanyol, només en VOS. Però m'han dit que les veus del doblatge espanyol tenen delicte. Potser ploràveu per això?

:wink:

A la presentació al Festival de Sitges de la versió nord-americana del film La Maldición, que van retitular El grito, jo i un amic sèiem darrera una filera on cinc dones grans botaven a cada ensurt. Com que nosaltres feia tres setmanes que havíem vist la versió japonesa del mateix film, en un parell o tres de moment que sabíem que havia de venir un ensurt ens col·locavem ben apropet d'elles i cridàvem just quan hi havia l'espant (un instant abans que elles haguessin reaccionat, vaja), de manera que encara les feiem cridar més sense adonar-se que el nostre crit era expressament. Vam riure molt. Elles, en sortir, també reien de tant que havien cridat. A banda d'aquesta anècdota, no m'agrada massa sentir xerrameques durant la pel·li (també de depen molt de la pel·li, clar, que si jo ja no me la prenc seriosament aleshores estic obert a sentir qualsevol opinió mínimament graciosa que algú digui en veu alta). Sobretot no m'agraden els qui pregunten què passa a cada moment o els qui opinen sobre què està passant ("oh que dolent!", "aquest era aquell?", "I ara d'on surt aquest home?", "mira quina bossa més maca porta!"). En canvi, sóc dels que riuen de seguida que hi ha alguna cosa rara o fora de lloc en un film, i és trist perquè de vegades m'he quedat sol.

:oops:
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

a mi a vegades si k magrada escoltar comentaris de les pelicules :mrgreen:

a la quarta peli, kuan el hagrid i la madame maxime(o alguna cosa x lestil) parlaven i el hagrid li deia lu dels seus pares, va sortir la dona akesta i un diu:
-mira!, les dents del Ronaldinho

pro a part dakest comentari...
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

La maldición i el grito no són diferents?
Bé, quan vaig veure el grito vaig notar que s'assemblava moltíssim a la maldición, però no és igual...
Són molt dolentes les dues, per cert xD

Ciao!
The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Respon