Cinema - Pel·lícules en general

Aquí podeu comentar les darreres estrenes cinematogràfiques o les vostres pel·lícules preferides
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
noa
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dj. maig 25, 2006 2:58 pm
Ubicació: me perdut! m'ajudes a trobar-me?

Entrada Autor: noa »

jo no tinc ni idea de que va V de Vendetta :oops: pero si que n'he sentit a parlar eh! jeje

El codi da vinci encara no l'he vist! la veure quan m'acabi el llibre i quan arribi al cinema de la meva mini ciutat (si nomes te un cinema ja us podeu imaginar com n'es de miniatura! i a sobre les pel·licules arriben un mes despres que als altres llocs ¬¬)

La que espero amb mes ganes es Piratas del Caribe II! tot i que he vist el trailer i no se.... no m'ha acabat de convencer! pero benu ja es veura!

Tambe tinc moltissimes ganes de veure Eragon (perque l'hand e fer tan tard? :x ) pero per al desembre falta massa! tinc paciencia pero no tanta!

I al igual que el codi da vinci doncs tinc ganes de veure X-menIII pero encara no ha arribat el cinema d'aqui... :cry:

potser us sembla que no pero fot molt que t'hagis d'esperar per a veure una pelicula que fa temps que esperes sabent que altres ja la poden veure.... :x
'Et Eärello Endorenna Utúlien'

"Viure la vida es dibuixar sense ke et faci falta esborrar"

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

Pos io tambe tinc motles ganes de veure el codi da vinci! kuan arribi a sulsona (eee noa) putse i vai. Ske aki les coses arriben moooolt retrassades.
I quan surti eragon anirem a barcelona, perquè la noa no es pot esperar a que la treguin a sulsona! Apa, que ets més impacient!!

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

L'altre dia vaig anar a veure X-Men 3!!!!!!!!!!!!!!!! deu meu quina pelicula tan vbona!!!!!!!!!! em va encantar, per molt que no respecti gens ni mica l'argument real de l'història de la Fènix Obscura.... però em va encantar!!! i deu meu que bona que està la Tormenta!!! chu chu!!!!!

Massa!! :ballar:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

Jo la veritat es que fa molt que no vaig al cine i fa molt temps que no veig una peli bona. He d´anar a veure el codigo DaVinci, però encara que no sé quan. També els amics que m´han dit que han anat a veure-la m´han dit que no s´han enterat de res, però bé, jo igualment la vull anar a veure. Encara que li he agafat pànic als cines desde que vaig anar a veure SAW II. Algú l´ha vista? Quina peli més horrible!!! No podia dormir i vaig haver d´anar a dormir amb el meu germà (i per dormir amb ell, tela...) No, però ho vaig passar molt malament. (es que jo amb les pelis de por... :alien: ) :lol:

Bé, no us la recomand... però si us agrada passar por, és bona... :wink:
Krys l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 05, 2006 9:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

demá , 6-06-06 ,s'estrena el remake de La Profecia.Una peli acollonant sobre un xiquet de 5 anys que és l'anticrist :twisted: .Jo vaig vore l'original des 70,i ja em vaig inquietar,ara en la nova adaptació,segur que fa més temor.L'anireu a vore?o us fa massa temor? :mrgreen:
A mi les pelis rotllo xiquet/a endemoniat/ada, posseit/posseida, m'agraden .No se ,tenent un aire inquietant i el xiquet sempre és molt,molt dolent(o molt posseit) ,amb elegancia,això si

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

Jo he vist les dues de Saw i la veritat és que m'han encantat les dues. Els finals són genials. Sí que fan bastanta por, però és més aviat terror piscològic no? La veritat és que sé on és la diferència, però a mi em va fer més por la de The Ring, aquella noia em posa dels nervis. Potser és perquè la de Saw la vaig veure amb els amics i aleshores canvia molt. No us passa a vosaltres que si aneu a passar por en companyia no és el mateix que si la passeu sol?

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

Si, tens raó, el terror és psicològic, però a mi em va "tocar" molt. Es que és per a major de devuit anys i jo en tenc casi 14 i posen això avisar de que és forta... Però no en vaig fer cas... I si, també estic d´acord que és millor passar por amb els amics que no sol. Jo no podria veure una peli sola... :? A la d saw vaig anar-hi amb una amiga al cine i com era dels darrers dies hi havia molt poques persones i cagava més, però vaig veure una peli de por a l´aniversari d´una amiga, hi havia molta penya i no em vaig asustar gens (home, és que la peli era el Grito i et xapes de riure amb "la pelos" aquella) :lol:

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

La profecía :o Ens la va posar el profe d'anglès a classes extra-escolars ^^ Em va agradar molt. Es veu que hi ha 2a i 3a parts, no?
Tot i això no aniré a veure el remake, el malson que vaig tenir després de veure-la em va fer plorar quan l'explicava, imagineu-vos com vaig transformar la peli! ( :oops: sóc molt poruga, no m'agrada mirar pelis de por, però és per culpa de que tinc massa imaginació i després venen els malsons... :? i ho passo fatal. Ja ho veieu, la peli de La profecía no fa por però que malament ho vaig passar aquella nit! :? )
La del código DaVinci està bé, però li falta tota la intriga que té el llibre. Em va agradar, sí, però trobo que li faltava emoció.
La peli que sí que recomano de veritat: V de Vendetta. Simplement boníssima :heart:
º0(Nos dicen que recordemos a los ideales, no al hombre, porque como un hombre se puede acabar, pueden detenerle, pueden matarle y pueden olvidarle, 400 años más tarde los ideales pueden seguir cambiando el mundo)
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Oooooooh, si, V de Vendetta, sta molt b, em va agradar molt ;). Po no vas trubar que era un pel rara? A més, jo vaig llegir que representa que passa després de que els nazis guanyin la 2a guerra mundial, però la ambientació sembla igual a la actual (menys la bandera que té la creu gamada al centre). No sé, jo tmb recomano aquesta peli, sta mol b.
She makes me feel like a kid in a candy shop

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Jo recentment vaig veure la de Scary movies 4, la veritat és que la possibilitat que n'haguessin fet una quarta em va posar els cabells de punta (i mira que no és fàcil). Al final hi vaig anar obligada per una amiga (vaig probar de fugir xD). A part de les tipiques brometes sense gràcia que es repeteixen i fan pena i de les bromes marranes que hi ha, la peli no va ser tant horrible... No la tornaria a veure ni que em donessin un milió d'euros però bueno... no et mors del tot xD. La meva pel·lícula preferida és "Juana la Loca" del Vicente Aranda, és espanyola però esta molt ben feta. Em va agradar pel dramatisme dels personatges i per com s'ha tractat la història. També m'encanta Braveheart, és una de les poques pel·lícules que m'ha fet plorar a llàgrima viva, el final no l'he vist mai sencer però de totes maneres ja se quin és. Anys més tard de veure la peli vaig assabentar-me que la història de William Walace és certa i em va fer plorar un cop més, al final l'home l'únic que volia era la independéncia d'Escòcia i la vida és un preu molt alt. Una altra que m'encanta és "La boda del meu millor amic" és molt divertida i la Julia Roberts ho fa molt bé.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Sí senyors! V de Vendetta és genial! (i lo meu avatar també XD). Es veu que els neocons l'han criticat molt pel fet que sembla una apologia del terrorisme, i és veritat, però del terrorisme contra el despotisme i contra la manca de llibertats, personificat amb el nostre benvolgut V.
uri bel ha escrit:Oooooooh, si, V de Vendetta, sta molt b, em va agradar molt ;). Po no vas trubar que era un pel rara? A més, jo vaig llegir que representa que passa després de que els nazis guanyin la 2a guerra mundial, però la ambientació sembla igual a la actual (menys la bandera que té la creu gamada al centre). No sé, jo tmb recomano aquesta peli, sta mol b.
No és que passi després de la IIGM, sinó que representa que hi ha hagut una tercera guerra mundial i a la potència guanyadora, Anglaterra, s'hi ha creat un règim feixista que és una barreja entre el règim nazi i el règim del terror del Gran Germà de 1984 d'Orwell.

Molt recomanable!

PD: La cita, illuminati, genial ^^
Eric Ardan l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 01, 2006 11:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Eric Ardan ha escrit:Sí senyors! V de Vendetta és genial! (i lo meu avatar també XD). Es veu que els neocons l'han criticat molt pel fet que sembla una apologia del terrorisme, i és veritat, però del terrorisme contra el despotisme i contra la manca de llibertats, personificat amb el nostre benvolgut V.
Per cert, no és que passi després de la IIGM, sinó que representa que hi ha hagut una tercera guerra mundial i a la potència guanyadora, Anglaterra, s'hi ha creat un règim feixista que és una barreja entre el règim nazi i el règim del terror del Gran Germà de 1984 d'Orwell.

Molt recomanable!

PD: La cita, illuminati, genial ^^
Tota la raó x tu, es 1 peli q m va sorprendre, pensava q seria mlt habitual i comú xo m va agradar tant q vaig voler tornar-hi 1 altre cop.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

A, wnu, u sentu per la meva ignorància ¬¬'. Però hu diu en algun tros que hu ha hagut una tercera guerra mundial? es que no men vaig enterar (la vax veure a trossos).:oops:
És veritat, ara que hu dius lu del Gran Germà de Orwell al llibre 1984 té moltes referències a aquesta pel·li, el fet de controlar la gent.
Lo unic que vaig trobar és que l'V parlava d'una manera molt....no sé, com si estigués somrient tota l'estona, però a veure, és una peli molt bona.

Vinga, dew i gràcies.
She makes me feel like a kid in a candy shop

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Doncs no ho sé si ho diu a la pel·li, lo de la III GM. Em sembla que només passen flaixos d'una guerra colossal sense especificar-ne quina, però la idea és molt bona. El fet de que els EUA tornin a ser l'antiga colònia no té preu XD

El moment de la pel·li que més em va corglaçar/emocionar a un utòpic com jo va ser, deixant de banda l'explosió final (Guaaaaaaàu), l'instant en que els manifestants es treuen les màscares davant el Parlament, amb la simfonia aquella que fa posar la pell de gallina (és de Txaikovski??)

A la wikipedia volten algunes d'aquestes cites impagables:

Mi padre me dijo una vez que los artistas usan la mentira para contar la verdad, los políticos en cambio usan mentiras para cubrir la verdad. (Evey)

He visto con mis propios ojos el poder de los ideales. He visto a gente matar por ellos y morir por defenderlos. No se puede besar un ideal, ni tocarlo o cazarlos; los ideales no sangran, no sufren, y tampoco aman. Pero yo no echo de menos un ideal, echo de menos un hombre.
(V)


Cuantas veces con el semblante de la devoción y la apariencia de acciones piadosas engañamos al diablo mismo.
(V) La podem dedicar als xicots del FMI i del BM.

Este concierto se lo dedico a la señora Justicia en honor a las vacaciones que parece se está tomando. (V) Boníssima!

Toda acción tiene una reacción igual y opuesta. (V) -> Aquesta va per tots els marxistes del món, el rollo aquell de la tesi i l'antitesi.

I per acabar, la parrafada de les V, que m'agradaria que llegís en Lluís Llach en català:

¡Voilà! A primera vista un humilde veterano de vodevil en el papel de victima y villano por vicisitudes del destino, este “visage” ya no más velo de vanidad que es un vestigio de la vox populis ahora vacua desvanecida. Sin embargo esta valerosa visión de una extinta vejación se siente redivida y ha hecho el voto de vencer el vil veneno de estas víboras en avanzada que vela por los violentos viciosos y por la violación de la voluntad. El único veredicto es venganza, vendetta, como voto y no en vano pues la valía y la veracidad de esta un día vindicará al vigilante y al virtuoso. La verdad esta vichessois de verborrea se está volviendo muy verbosa. Así que solo añadiré que ha sido un verdadero placer conocerte y que puedes llamarme V.

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Ei us recomano Las colinas tienen ojos xDD de les millors pelis de por k he vist...

Argument: (Ho resumiré i no diré cap detall k tregui emoció)

Bàsicament els Estats Units fan unes proves nuclears al desert de Mèxic i hi ha un poble miner on es produeixen alteracions genètiques.

I una família fa una excursió passant x el desert.....

Hi surt moolta sang xD :chainsaw:

Xo sta mb... Cada 5 minuts et fa un sustu d'akells k fots un bot de la cadira... 8O
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Respon