Cinema - Pel·lícules en general

Aquí podeu comentar les darreres estrenes cinematogràfiques o les vostres pel·lícules preferides
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Cinema - Pel·lícules en general

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Eiss! Se m'ha acudit, que com estavem parlant a l'altre tema de pelis i tot això, doncs obrir un tema pel cinema, i aquíi parlem de pelis q ens agraden, de pelis que anem veient, etc. i volem comentar!
O pelis que volem veure per saber abans de que van, i ens preguntem opinions!! :mrgreen: :pc:

Segre
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 107
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 1:02 pm
Ubicació: Lleida ( sota el pont )

Entrada Autor: Segre »

una peli? kill bill, the ring... xD eh no ke a mi m'agraden d'aquestes i una que es deie el efecto mariposa crec i constantine també

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Eis, he vist dues pelis akest finde, una, Sin City (no m'ha agradat gaire... :? ) i l'altra...A veure si l'endevineu....xD
Charlie & the chocolate Factory!!^^
La veritat...Potser no l'hauria vist sino fos pel Johnny depp...Bé, si, xq és d'en Tim Burton, però m'ha agradat!^^ Sembla infantil i després té uns aspectes molt "malvats"...xD
Algú l'ha vist¿? :juggle:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

LunaBlack_Lovegood ha escrit: Charlie & the chocolate Factory!!^^
Charlie? No era Remus?
:riure:

( no sé quants cops ja he fet aquest acudit tnatn dolent) :happycry:
Jo mai ainira veure una peli així. No heu vist la cara de P. que fa en Jonhy Deep?
Sembña en Micheal Jackson.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

jujujuju+ com oblidar n Remus i la seva famosissima xocolata!! :wink: La xocolata ( no sigueu malpensats ) ho cura tot!! ( s una manera de parlar ).
Pot semblar infantil, xo crec q venint den Tim Burton, la peli sera x a totes les edats.... s l'adaptacio d'un lllibre de Roal Dahl ( s'escriu aixi ¿? :? ), q s infantil n teoria... xo wno, la pinta dn Johnny Depp, voleu dir q no spantara als + petits¿? Sempre fa papers "raros". ( Visca Johnny Depp!!! :wink: eh, Luna¿? )
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

PEr cert, jo aquest cop, intentaré veure el hp4 en anglès subtitulada en espanyol...als cinemes icària de barna segur que la fan..allà són quasi totes subtitulades...
és que sentir la veu del severus en anglès no té preu....

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

"Mi varita... se ha roto mi varita..." :lol2:

Oh... l'Alan Rickman és boníssim... tan de Coronel Brandon, com d'Eamon de Valera, com del dolent del Robin Hood, com de Severus!!!



La llàstima és que representa que en Sevy hauria de tenir trenta i pocs anys... :roll:

Avatar de l’usuari
:_K3k0L¡V3_;
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 10:06 pm

Entrada Autor: :_K3k0L¡V3_; »

Jo la k vull veure s "Corpse Bride" (aki li han posat "La novia cadáver" :roll: ). Es d'animació stop-motion, de Tim Burton.... us enrecordeu de "Nightmare before christmas"? no es la mateixa història ni res, pro l'estil es semblant! i el Johnny Depp es el protagonista absolut!!!!!!! xD (wenu, amb l'Helena Bonham Carter)
Imatge

.::::JoHnNy dEpP!:::. xDD

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Vaja Eric, veig que coneixes bé l'Alan Rickman..El que passa és que com que no és un dels actors més coneguts...les pel.lícules que fa no són supercomercials i no arriben aquí.. És penós el món del cinema pq moltes pelis no les arriben a estrenar al nostre país i et quedes sense veure-les...
Visca l'Alan!!! :boohoo: :boohoo:
PEr cert, parlant de l'Alan Rickman, vaig llegir no sé on que quan es va decidir portar el Harry Potter al cinema, va ser la mateixa Rowling qui va recomanar que el paper del Severus Snape el podria fer l'Alan Rickman...Va ser ella qui va tenir la idea....
:clap: :clap: :clap:
Mai li podré agrair del tot.....

Avatar de l’usuari
:_K3k0L¡V3_;
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 10:06 pm

Entrada Autor: :_K3k0L¡V3_; »

Una pregunta.... a algú d'aki a més de HP li molen les pelis de Tim Burton (Pesadilla antes de Navidad, Big Fish, Beetlejuice, CORPSE BRIDE...)??
Imatge

.::::JoHnNy dEpP!:::. xDD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ei, t'has deixat Sleepy Hollow i Charlie & the chocolate factory!! ^^
Home, Corpse Bride encara no l'he vista...^^ Però promet!! ^^

Avatar de l’usuari
:_K3k0L¡V3_;
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 10:06 pm

Entrada Autor: :_K3k0L¡V3_; »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Ei, t'has deixat Sleepy Hollow i Charlie & the chocolate factory!! ^^
Home, Corpse Bride encara no l'he vista...^^ Però promet!! ^^
Oh siiii...!!!!!! mira esk la porto esperant des de ke vaig veure una notícia al Cinemanía xD fa com cinc mesos jajaja! i el k em fa gràcia es que a EEUU l'estrenen un dia desprès del meu cumple! per mi es com si fos un regal!!

La que més m'ha calat a sigut Big Fish, eske es makissima! i si ens posem més gòtikes.... Eduardo Manostijeras xD o Pesadilla antes de navidad!.

*This is Halloween, this is halloween!*
Imatge

.::::JoHnNy dEpP!:::. xDD

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

ei k totes akestes pelis son genials big fish sobretot em va encantar.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

lidiapicapiedra ha escrit: Visca l'Alan!!!
és un súper crack!!! Una qüestió lidiapicapedra, l'Alan ha fet una peli que interpreta a un comissari de policia junt amb l'Emma Thompson (otra que tal, la que fa de trellawney), va d'un segrest barrejat amb casos de corrupció i tal tot plegat amb molt humor!!! Em sabries dir quina és??

Avatar de l’usuari
albyta200
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 11:41 pm
Ubicació: Sitges, al cstat de vilanova i la geltru
Contacta:

olas ejje poso la meva opinió

Entrada Autor: albyta200 »

Bones a tots! ejeje a mi m'agraden les tipiques pelicules americanes de comedia i no se quan em fiken alguna una mika de musika com LIZZIE SUPERSTAR(parida pro magrada ejeje) dons macabu enganxan.. pro m'agraden tmb pelis com LA ISLA... PIRATAS DEL CARIBE(k per cer sur el jonny deep luna ejejej ) tmb aveure magrada... mmmm :P ejejej em.. HP jejeje STAR WARS.. em no se:S:S i esta be lu de la trubada jejeje a mi no se si em dexarien pro em puk escapar facilmen a bcn! ejeje
BASQUETBOLISTA amb afició a HP!
Imatge:lol:

Respon