Anna Frank

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Anna Frank

Entrada Autor: anni »

Hola gent obro akest tema per parlar del diari d' Anna Frank no se si molta gent del a lleit pero els k sel aguin llegit donin la opinio i tota la pesca a mi personalment em va agradar molt
wenu pos eso deixeu la votra opinio

Anna :wink:
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Avatar de l’usuari
Hermion Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 43
Membre des de: ds. març 18, 2006 11:42 am
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Hermion Granger »

Jo m´el vaig començar a llegir quan era molt peke, i em va donar molta por.

No el vaig acabar, pero la por que vaig passar de petita llegint-lo va ser molt forta i tot i que se que segurament ara no em donaria por, el trauma m´ho fa repensar :(

Alba :wink: :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Bueno jo me'l he llegit i em va encantar. Trobo que poder coneixer els pensament d'una noia de la nostra edat(bé almenys de la meva) durant els temps de guerra ´s molt interessant i, per bé que alhora té un final trist, et mostra la guerra des d'un punt de vista diferent. He estat a la casa d'Anna Frank a Amsterdam, on s'amagaven, i és francament increible.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Siiiiiiii
a mi sempre m'ha interessat molt tot aquest tema, i amb deu anys el meu pare ja mel va comprar...
Crec que es un llibre que tothom hauria de llegir, per comprendre millor tot el que va passar.
és trist, sobretot el final...
Però alhora es bonic saber que li van publicar el llibre...

Wenu... APA SIAU!

Laiaaaaa
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

es un llibre molt maco i si no hagues mort per el capullos i fills de sa mare dels nazis segur k auria sigut una bona escriptora jo soc molt bleda po es k casi em poso a plorar a llagrima viva pensant en tot el k li va passar!!!
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Jo el vaig llegir l'any passat, i en estiu vaig anar a Amsterdam i vaig visitar la casa. És impressionant, acollonant, veure com van poder viure en aquell amagatall, i per si no eixies prou amargada, et col·locaven unes pantalles amb imatges dels camps d'extermini. No és el que se'n diu una visita per alegrar-te el dia, xo esta molt be perque et fa reflexionar sobre la teua pròpia vida i la d'Anna. És molt interessant.

XÈ"!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Em va encantar, me l¡'he llegit fs poc... fa plorar!!!!!!!!!!! no és broma, quan penso que surten aquelles comparacions (me l'he llegit en castellà): "si ya soy tan despistada ahora, co n tan solo quince años... imagintae con ochenta!!!" es que em fa plorar... perque llavors penso que al cap d'un més la van anviar a un campr d'extermini... i van morir (la Margot i ella) a tan sols dos setmanes de la lliberació del camp... i el Peter van Pels 8en reallitat és diu així) que va morir a tan sols 2 DUIES! de la lliberació de camp... és traumant!

Massa... :cry:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

la veritat es k trauma pensa k va morir de tal manera ella i tambe tantes persones . A mi llegir-me el diari , potser os semblo burra, em va fer veure les coses d'un altre manera i pensar en tot el temps k es va amagar!
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

A mi em va agradar molt , pero durant un temps el vaig haver de deixar: el trobava molt trist i de vegades se'm feia un poc aborrit, comprenc que era normal que expliques les seves discusions i tot el que li pasava pero casi sempre era el mateix, tot i que finalment me'l vaig acabar i em va fer plorar.
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Jo no l'he llegit, pro mira k no se pk, xk m'agrada molt llegir, sobretot temes de la Segona Guerra Mundial, nazisme, etc.
No obstant, últimament a l'escola hem estat treballant amb aquest llibre i am el trasfons, i m'han vingut moltes ganes de llegir-lo ^^.
X cert, si us agrada el tema no us perdeu el següent llibre.

LEVI, PRIMO, Trilogia d'Auschwitz, 1946.

Sta molt bé, a mi em va agradar molt, però hi has d'entendre del tema i as d'estar preparat pel k vas a llegir, pk hi ha trossos un pèl durs. Jo el recomanaria de 13-14 anys cap amunt.

Apa, que vagi b! i agregueu-me al msn: belvaleh@hotmail.com

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

El llibre em va agrdar força, la veritat és que aquest tipus de lllibres no m'entusiasmen però e vaig trobar molt interessant. Sembla impossible que per culpa d'un tio que vaa tenir el cervell girat li passeess tot allò en aquella pobra gent i de molts altres que no en n'han donat testimoni. Tot i així es feia força pesat ja que hi havia poca acció.

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Si, jo me'l vaig llegir i em va encantar ...desde aleshores escric el meu diari... No savia que hi havia tanta gent que l'havia llegit, la veritat m'he quedat de pedra,em pensava que jo era ''la rara'' a la que li agradava aquest llibre o aquestos tipus de llibres... Ps sí ,es una llastima perque tal i com ho conta Anna , t'imagines el que passa, i el pitjor saps que es veritat, i clar veure que al final hi ha una nota que diu que al final moriren tots menys el pare d'Anna... crec que vaig plorar mes que quan es morí Dumbledore :oops: Pero en fi ,no va ser l'unica aixo tb es veritat , i ella pot deixar testimoni de tot el que tingue que passar.. crec que hi havia el diari d'altra xiketa no?? Que el nomena al mateix llibre d'Anna Frank (a la meua edicio al menys ,encara que el llibre es de l'any de la pera....) Be, doncs si ,el llibre dels millors que m'he llegit!
AURAA!!

Respon