Crepuscle

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Crepuscle

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Algú havia de treure el tema, no? xD

És molt típic i cursi, però reconec que M'ENCANTA!!! i quan dic m'encanta, creieu-me, m'agrada mooolt! (no patiu, m'agrada molt més Harry Potter) Bé, què en penseu vosaltres?

Per sert, Edward o Jakob? Jo dic Edward!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Crepuscle

Entrada Autor: kumi »

A mí també m'agraden moltissim. Quin et va agradar més? Personalment el segon em va encantar, tot el patiment que ella sent és tan real, tan explícit... em va semblar genial.

Suposo que l'èxit d'aquests llibres també es deu, en part, a que explica la història d'un amor perfecte i incondicional, i, sinceramnet, qui no ha somiat algun cop amb un amor aixi?
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Crepuscle

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

kumi ha escrit:A mí també m'agraden moltissim. Quin et va agradar més? Personalment el segon em va encantar, tot el patiment que ella sent és tan real, tan explícit... em va semblar genial.

Suposo que l'èxit d'aquests llibres també es deu, en part, a que explica la història d'un amor perfecte i incondicional, i, sinceramnet, qui no ha somiat algun cop amb un amor aixi?
Si, per això el primer m'agrada molt, la història d'amor, quan comencen, el primer petó, quan descobreix que és un vampir, que monoos.. però el segon també està molt bé, tot i que molta gent diu que és aburrit, jo no ho crec, em va agradar moltíssim. El meu ordre és Crepuscle, lluna nova, a trenc d'alba i eclipsi (els tres primers bastant empatats).

Heu vist les pel·lícules? A mi m'han agradat moltíssim les dos! i a la segona m'han fet plorar xD (bé, als dos primers llibres també he plorat, xD)

Per cert, tot en català!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Crepuscle

Entrada Autor: kumi »

Jo m'els he llegit en castellà, he de reconèixer que aquesta saga m'agrada molt més així.

Realment, el de Amanecer em va encantar també, totes les sensacions que representa ser un vampir, com les descriu, i el fet de que apareixen molts vampirs amb nous poders. També em va encantar el que li passa al Jacob quan veu per primera vegada a la ......... bé, per si algú no se la'h ha llegit ho deixaré així, tu ja m'entens xD
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Crepuscle

Entrada Autor: anna_lovegood »

Jo m'he llegit els quatre amb castellà ^^' m'han agradat i tal peró no un atac de "fan maniatico-compulsiva" xD o siguit que no m'encanten, pero magraden...(no se si se m'enten xd)i ara em fa rabia la gent que va veure les pelis sense haver-se llegit els llibres,perque si tant els hi agrada que es llegeixin els llibres :eh:

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Crepuscle

Entrada Autor: kumi »

Ja, el que passa és que la majoria de la gent que va a veure les pel·lícules són adolescents a les que els surten les hormones per les orelles, potser no saben ni llegir, hi van pels actors, i realment em sap greu.

Però bueno, són elles les que es perden una gran saga, nosaltres som les que coneixerem la història real i amb tot detall!
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Crepuscle

Entrada Autor: anna_lovegood »

Algú que m'enten*fa un ball de la victoria interior* Odio sobretot a aquestes que van a cridar quan surt el Jacob sense samarreta,arribo a estar allà i ara estarien mortes :chainsaw:
Jo no he vist ni la primera pelicula ni la segona u.u

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Crepuscle

Entrada Autor: kumi »

REalment, com a pel·lícula no són gran cosa, però si t'agraden els llibres t'agradaràn. Estan millor adaptades que les del Harry, que deixen molts "cabos sueltos". Realment són bastant fidels al llibre.

En quan als actors, estan moooolt ben treobats la familia sencera dels Cullen, (sobretot la Alice). Al principi l'Edward de la pel·lícula no m'agradava per aquest paper (sincerament no el veig tant guapo... :nose ) però al final ja m'he acostumat. El Jacob si que és EXACTAMENT com jo me'l imaginava! I la Bella m'encanta *____* (tot i que al principi vaig pensar que era massa guapa, que la Bella havia de ser més normaleta, pero vaig sortir de la primera pelk·lícula convençuda de que era l'actriu perfecta pel paper ^^)
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Crepuscle

Entrada Autor: anna_lovegood »

De moment no crec que vegi les pel·licules, ja veurem d'aquí un temps, i sobretot veure-la a casa amb una manta i sense crits de fans boges al costat de la meva orella :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Clara_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 3:39 pm
Nom: Clara
Rang: Vaga oficial de casa meva
Ubicació: Bromes dels Bruixots Bessons

Re: Crepuscle

Entrada Autor: Clara_Weasley »

A vera... A mi no es que no m'agradi, si no que són uns llibres que em vaig llegir per llegirme algo...
La Stephenie Meyer no es una gran escritora d'aquelles que dius: Uala, tia! Però que bé que escrius. Si no, que es dedica a escriure, es bastant original i als adolescents, més noies que nois, els i ha agradat, però no és per tant.
I l'amor de l'Edward i la Bella es massa irreal, no? Jo trobo més que es una obsesió que amor.

En els llibre jo prefereixo l'Edward clarament, però les peli... El Jacob es guapisim, miri per on es miri :mrgreen: Esque l'Edawrd sembla que tingui un "estropajo" al cap, en serio.

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Crepuscle

Entrada Autor: ullal »

jo no he llegit cap dels llibres, els he tingut a les mans, pero per una cosa o altre s'han quedat al prestatge i n'he agafat d'altres.
la primera peli la vaig veure la semana pasada, la feia antena 3, tot i la cuantitat d'anuncis, em va agradar força. aixi que l'endemà, crec, que ens van convidar al cine a veure la segona i vam nar-hi. la veritat és que no em va agradar tant. i vaig trobar a faltar acció. recordo que estava tota la peli pensant: ara si, ara surtirà la pel roja i la mata... i el moment no va arribar. quina decepció!! no perque la matessin, que ja sabia que no ho farien... si no perque semblava que no pasava res... no ser si m'explico...

bueno total que em vaig quedar si... pero no...

realment val la pena llegir els llibres?
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Crepuscle

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

anna_lovegood ha escrit:Algú que m'enten*fa un ball de la victoria interior* Odio sobretot a aquestes que van a cridar quan surt el Jacob sense samarreta,arribo a estar allà i ara estarien mortes :chainsaw:
Jo no he vist ni la primera pelicula ni la segona u.u
Haha, jo sóc una mica d'aquestes xDD però jo prefereixo de molt l'Edward, xD és guapíssim (no dic que el Jakob no, eh? els dos estan..)

Bé, jo no crec que sigui una graan saga, és molt típic, super pastelero i mai es mor ningú. Però per mi ha estat una gran saga perquè enanxen moltíssim i m'encanta!! M'ENCANTA!!! és la història d'amor més romantica i bonica que s'ha fet a la història. Així que les que només volen veure les pelis, vueno, tampoc passa res, perquè en el cas de Harry Potter si que s'han de llegir els llibres, però les pel·lícules de crepuscle estan molt bé. Si llegeixes i veus les pelis dons difrutes més temps, simplement això. Trobo que els actors estan molt ben trobats, i l'Edward, per mi, el que més! xD

Que si realment valen la pena els llibres? Bé, si t'agraden les històries d'amor això t'encantarà, si t'ha agradat la peli suposo que el llibre també. Ara bé, si busques algo bò (del pal literatura de la bona i arguments currats) no cal que els llegeixis.

A, i a la peli dos no hi ha tanta acció perquè tampoc és un llibre d'acció, el llibre bàsicament explica els seus sentiments i el seu dolor i patiment.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Crepuscle

Entrada Autor: anna_lovegood »

A mi Lluna Nova em va aburrir, jo esperava algo tipo Crepuscle amb acció, amor i tal,i em trobo a la Bella auto-compadint-se durant tot el llibre :deumeu Em vaig traumatitzar!
Jo no dic que sigui dolents, jo dic que no son genials xd

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Crepuscle

Entrada Autor: marta_ginny »

Jaja estava esperant que algú treiés el tema ^^
La veritat és que abans que sortís la peli, abans que aquelles frikis de la meva classe el fessin famós, abans de que ho llegís tothom, jo ja m'ho havia llegit. Hi ha molta gent que ho llegeix perquè ha vist la peli, i l'ha trobada tan "perfecta" que llavors els hi ha donat per llegir-se el primer llibre de la seva vida perquè el llegia tothom.
Això no vol dir que a mi no m'agradi, que va! També reconec que sóc una friki! El que passa és que no m'agrada això de "m'ho llegeixo perquè s'ho ha llegit tal". No. Un llibre el llegeixes perquè vols i punt. I t'agrada no perquè li agradi al teu millor amic, sinó perquè t'agrada a tu.

Després d'aquesta parrafada, reconec que Crepuscle em té viciada. M'he llegit tots els llibres (els 3 primers en castellà i el 4t en català) i tenia les entrades de Lluna Nova des de tres setmanes abans que sortís. També reconec que no és una gran saga, ni s'hi assembla. Com a literatura, no és una cosa perfecta. L'argument tampoc està molt currat, i en la meva opinió hi ha altres sagues molt més bones. Però el comences, i en aquell moment ja no pots parar de llegir (jaja exactament com un vampir al tastar la sang humana). Necessites saber què passarà...
Pel que fa a les pelis... Crepuscle em va decepcionar força. Els actors no ho acabaven d'arrodonir (la majoria, no tots), la BSO no em feia el pes, els efectes especials eren pèssims, havien tret molt de protagonisme a la història de la majoria dels Cullen (que trobo genial) i als seus personatges... en fi, no em va fer el pes, però com que l'argument m'encanta, és una peli que no em canso de veure cada x temps.
Com que Crepuscle em va decepcionar, no esperava gaire cosa al veure Luna Nueva. L'argument és bastant pitjor... per això em vaig emportar una gran sorpresa quan vaig veure la peli. La vaig disfrutar en cada moment. Clar que hi vaig trobar a faltar coses del llibre. Com sempre. I es van inventar bastantes coses. Com sempre. Però cinematogràficament en tots els aspectes la vaig trobar millor que Crepuscle.
Dels personatges... en fi, podria dir que sóc una anti-personatges made in Stephenie Meyer. Els odio tant a tots...! Que em diguis Alice, l'adoro, que em diguis Seth, l'adoro. Igual que la majoria dels Cullen. PErò em dius Edward, Bella o Jacob i la veritat, vomito. No sé com la gent els venera tant... (coma personatges, eh? No estic parlant dels actors...)
Algú que m'enten*fa un ball de la victoria interior* Odio sobretot a aquestes que van a cridar quan surt el Jacob sense samarreta,arribo a estar allà i ara estarien mortes
Jo no he vist ni la primera pelicula ni la segona u.u
Pel que fa a això, jo reconec que vaig cridar. Com tot el cine. PErò si hagués hagut d'anar a veure la peli només per això, hagués passat. Reconec que està boníssim. Però pagar set euros per això... no, la veritat. Vaig cridar ^^ però vaig anar a veure la peli perquè m'agrada el llibre. I res més.
M'ha sortit tan llarg que no sé si s'enviarà bé... XD
eenfi, aquesta és la meva opinió

PD això de si val la pena llegir-se els llibres... jo crec que sí. És un gènere que o t'agrada o no t'agrada. Però trobo que el llibre és mil vegades millor que la peli.
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Crepuscle

Entrada Autor: anna_lovegood »

marta_ginny acepto que el actor que fa de Jacob està molt bo, vale, si :riure:
peró jo odio a les éstupides descerebrades que van a veure les pelis i a cridar sense haver-se llegit ni el primer pàragraf del llibre, no es que m'importi peró em fastidia :? ja que si tant els hi agrada que es llegeixin els llibres!
bueno, es la meva opinió i potser no m'explico gaire bé...

Respon