Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

fa dies k no ntru a aket tma...fa tms vai dir alguns llibres...be...no se si algu la dit o fins i tot si jo mateixa l vai dir...pero "donde esté mi corazçon" esta mol b, fa mol d tms k mel vai llegir pero m va agradar mol. continueu jejeje

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

illuminati ha escrit:Doncs no sé si ja el vaig dir, però fa pal mirar a veure si el trobo... aquest dimarts vaig rellegir-me "El cercle de foc" de Marianne Curley. Trobo que està molt bé, és un llibre entrertingut! :mrgreen:
Ja es va dir i jo vaig cominicar que de la mateixa autora i amb el mateix estil hi ha els dos primers titols d'una trilogia; el primer es: Els "escollits" i el segon: " La foscor". Espero que disfrutis de la lectura.

PD: Deu ni do la gent que hi havia per les firmes de Memories d'Idhun, primer ronda de preguntes i despres hora i pico per que em dediques el segon llibre.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Pensava que ja havia proposat aquest llibre, però he passat unes quantes pagines del forum i no l'he vist, si algu ja l'havia proposat o algo que m'ho digui si us plau, ok??

Bueno, el libre que us dic es titula: Los escarabajos vuelan al atardecer El llibre esta molt bè, es de misteri, intriga...
roni l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 12, 2005 5:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Lillith_Xang
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: ds. jul. 31, 2004 7:00 am
Ubicació: Els Monjos

Entrada Autor: Lillith_Xang »

A mi uns sèrie de llibres que m'han agradat molt, tot i que no son fantàstics, són els escrits per un autor italià anomenat Andrea Camilleri.
Andrea Camilleri escriu llibres de misteris i assassinats, i durant el nus i el desenllaç afronta una seria de qüestions que et fan riure. Aquests llibres estan plens d'un humor àcid k fan entretinguda la durada del llibre
Lillith_Xang
Les opinions són com el cul, tots en tenim i pensem que les dels altres són fastigoses...

Avatar de l’usuari
julia figueras
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 12:19 pm
Ubicació: idhun(altre mon)

consells daltres llibres

Entrada Autor: julia figueras »

jo tambe me llegit eragon per cert kuan surt lereu(el seguent deragon)jo ara mestic llegint memories didhun la triada.kin susto sort k no esta mort. :tombstone: :peace:
algu sap com es posen imatges???????

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Es un gran llibre l'Idhun 2 ja me l'he acabat i et fa venir ganes de llegir l'ultim. PERO QUIN FINAL s'ha quedat descansada la Gallego.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Son molt diferents en el segon hi ha trossos en que s'explica que fa en Shail, en un altre el personatge X, etc. La fi de la primera part i el desenllaç del llibre es per treures el barret. Vull la tercera part El Panteon (titol provisional).

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

memorias didhun

Entrada Autor: lunalovegood »

el millor el 1er, es mol especial i mol intens, em va fasinar. es mol diferen de tots els altres llibres de fantasia. el 2, pro, es mes tipic. odio la p. Gerde. tan de bo sortis ja el tercer!
jo tamb me llegit eragon, pro no men recordo gaire, espero k surti aviat

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

altres llibres

Entrada Autor: lunalovegood »

us eu llegit el clan de la lloba? està mol be.
va de bruixes i de fantasia, pro en el nostre mon.
i tamb us recomano las cronicas de narnia. son fantastics, a mes, ara treuran una peli.

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Ja mels llegire jo vaig apuntant tots els que veig que recomana més d' una persona. De moment tos els que heu anat recomanant i me llegit m'han agradat ^^ alguns més que d' altres klar.
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Pregunta pels que s'hagin legit Eldest (la 2a part d'Eragon): A què ve el nom d'Eldest?? Eagon té significat, però Eldest.... Potser ho he passat per alt, però si algú ho sap, que ho digui, plis!!! :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Jo me'l compraré... què t'ha semblat la segona part?

Mit :P
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ei, us aconsello un llibre, que ja vaig aconsellar, "El amuleto de Samarkanda" de Jonathan Stroud, i us ho torno ha dir xq ha sortit la segona part (és una trilogia), es diu "El ojo del golem", ha sortit fa molt poc, i l'estic començant a llegir, estan molt bé!!^^
Mireu la web:
http://www.bartimaeustrilogy.com/
Aki les portades són diferent, això si...
Espero que us agradin!!! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Doncs jo us recomano el nou de Dan Brown (Autor de El codi DaVinci i Àngels i dimonis). Es diu Fortalesa digital i és boníssim. Ensei Tankado for president!! :ballar:

Tot és possible. L'impossible només demana una mica més de temps.

:boohoo:

Quis custodiet ipsos custodes...
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Sips, me l'he acabat i és un bon llibre i passes una bona estona... a vegades una mica peliculeru, po wenu, és d'en Dan Brown, i justament és criticat per això...

I Eldest està molt bé!!!! Per cert, què tal... espera que el busco... Memòries d'Idhún? És que els Reis me'l van dur i no sé què tal serà...

Miiiiiit :P
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Respon