Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Memòries d'Idhun està molt bé!els dos llibres, però personalment em va agradar una mica més la rèsistència encara que tríada estar molt bé també!Kirtash the best......
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Finalpotter ha escrit:Getta91 des d'aqui et pots llegir el primer capitol del primer llibre (Memories d'Idhun: LA Resistencia) en castellà, a mi el primer capitol ja em va enganxar.
merci, po el vaig trobar en català :wink: a més a més dos de classe m'han deixat un el primer i laltre el segon i me llegit el primer en dos dies i ahir vaig començar el segon i vaig per la meitat :o mai m'havia passat aso excepte en els llibres de Hp, com enganxa!!!
Victoria&Jack! Kirtash a su casa...xd em posa molt nerviosa la situació que viuen aquests tres...
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

a mi tambe m' agrada el mecanoscrit del segon origen es el millor llibre que e llegit!!! tambe esta molt b la coleccio de les germanes Verdelain de la Mailika Ferdjoukh, i el palau del rei de les granotes de en Jostiein Gaarden I billi eliot (la peli no, tambe i a un llibre) i els tigres .
mencanta el mon fantastic i man recomanat molt eldesr i eragon i e sentit a parlar molt de l' ombra del vent que ja mel llegire algun dia i la meva mare el el metje.
Tamb esta de nassos un llibre de llegendas de tot el mon que es diu " El llibre dels contes del món"
I ara em començo la ciutat de las bestias

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

La ciutat de les besties esta força be, pero aqui s'han proposat trilogies fantastiques millors [la de Memories d'Idhun, la del Llegat (Eragon i ELdest i el tercer) per exempl]aixo si, si t'agrada llegeix-te els altres dos de la trilogia: El reino del Dragon de oro i El bosque de los Pigmeos. He ficat els titols ne castellà perque es com me'ls vaig llegir.

PD: EL tercer es el pitjor de lluny.

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

algu ha llegit Matilda?? aquest llibre em va encantar!! és maquíssim, en Roald Dhal és l'amo (enu...tb la Rowling)!!! i les Bruixes?? aquest em va fscinar tb!!
algú s'ha llegit els de la col·lecció "Pànic"?? són brutals!! i em fan cagar a les calces!!
I els Torres de Malory?? I els Set Secrets??
Algu sa llegit "el crim de l'Hipotenusa"??

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Matilda no es gran cosa (almenys per mi i en aquests moments) els Set Secrets de petit m'agradaven pero ara no ho se si m'agradarien. De por no he llegit (ni vist) res i a vegades penso que ja va sent hora de propàvar-ho pero es que soc molt espantadis.

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Làlia ha escrit:algu ha llegit Matilda?? aquest llibre em va encantar!! és maquíssim, en Roald Dhal és l'amo (enu...tb la Rowling)!!! i les Bruixes?? aquest em va fscinar tb!!
Sí està bé però no per elevar-lo a tan!A mi un dels llibres del Roald que m'ha agradat més ha estat boy
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Làlia ha escrit:algu ha llegit Matilda?? aquest llibre em va encantar!! és maquíssim, en Roald Dhal és l'amo (enu...tb la Rowling)!!! i les Bruixes?? aquest em va fscinar tb!!
algú s'ha llegit els de la col·lecció "Pànic"?? són brutals!! i em fan cagar a les calces!!
I els Torres de Malory?? I els Set Secrets??
Algu sa llegit "el crim de l'Hipotenusa"??
He llegit Matilda,he llegit les bruixes i el crim de la hipotenusa...també!! :lol:

Doncs matilda em va agradar i tb he vist la peli,les bruixes tb em va agradar po no tant,i el crim de la hipotenusa...wenu,no m'enganxava gaire po bé,el vaig acabar :happycry:
Imatge

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Jo soc de llibres mes aviat llarguets...trilogies i sagues i koses x lestil
Posatsa recomenar en posare una bona llista:

MEMORIAS DE IDHUN (la meva ultima adquisició xDDD)

EL VENT EN FLAMES (trilogia, el segon i el tercer x mi estan millor k el primer)

El SENYOR DELS ANELLS (recomanu k no feu una bestiesa kom io de llegir-vos-el amb deu anys, pq hi han trossos k es poden arribar a fer pesats... ara me le tornat a llegir, i a part de k e anat mes rapida, ho he llegit amb més fluidesa etc.)

ELS LLIBRES DEN DAN BROWN (codi da vinci, etc...)

Altres: series com deltora de l'emily Rodda, k tambe m van agradar...

EL MECANOSCRIT DEL SEGON ORIGEN tb em va agradar molt (en tinc un bon record, ja k va ser l curs memorable k em vaig llegir 120 llibres, i akest va ser el num 120) ( mel vaig llegir amb un dia per poder entregar les fitxes conforme mels avia llegit xDDD)

Ja seguire posant mes llibres kuan pugui.
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

PD/ Ah, x cert, el títol del tercer de memorias de idhun, es titularà PANTEÓN
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Làlia ha escrit:qui es llegia els Tiro-Liro???
sé que ja fa molt temps d'aeust missatge però ho havia de dir...
VISKA ELS TIRO-LIRO! ^^ :riure:
k makus alla tota la colecció vermelleta amb els seu dibuixet k sacababa a lultim... ens ho portaven al cole de mostra cada any i mira ki li agradava la feia! Després van passar a portar-nos el Reporter doc, una revista ja no menrecordu de k... :roll:
kins temps akells... a k em poso a buscar els tiro-liros? ara k mu has recordat! no al tenia tota la colecció em sembla... ni menrecordo... :riure:

...buscando en el baul de los recuerdos..uh..uh... xD
(perdoneu per l'anada d'olla, m'ha vingut aquesta cançó al cap... :mrgreen: )
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jur jur, aki recomano uns kuants llibres
Los Pilares de la Tierra==bonissim,el millor
El ultimo Catón==per ser de una espanyola no sta mal jajaja.Em va molar mol
Cronicas de la DragonLance==bonissims llibres de fantasia, per mi millor k els Senyor dels Anells
IT==juas, la ostia.crea tot un mon en el kual tot es relaciona.mol bo.i tot i tenir 1500 pagines no es fa gens llarg

i paro pk em fa pal escriure mes.jajaja.si algu vol sapiguer mes d'akets fantastic llibres pues ale, ja sabeu on soc.
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Jo mestic llegint los pilares de la tierra!!!

Algu sa llegit algun llibre de la Cornelia Funke? A mi ni va haver un k em va encantar: Cor de tinta, k el vaig trobar molt maku... ara vull la continuació, Sang de tinta!
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

l'he vist per no se on recomanat, pero wueno el torno a recomanar.
La historia interminable, del ende!!!es mol xula....rebosa fantasia per tots els costats^^em va agradar moooooooooollllll.pero no recomano mirar la peli...es una caca.nomes fan la meitat del llibre...
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Raistlin ha escrit:l'he vist per no se on recomanat, pero wueno el torno a recomanar.
La historia interminable, del ende!!!es mol xula....rebosa fantasia per tots els costats^^em va agradar moooooooooollllll.pero no recomano mirar la peli...es una caca.nomes fan la meitat del llibre...
JO tmb le recomanat, tens tota la raoooo!! La peli es una caca!!! Es deixen la meitat!!!! Bastian Baltasar Bux... si ni tan sols torna a fer el mon!! Nif!! La vaig veure tot emocionat i mira... em vaig cagar en tot pensant k savien deixat la meitat...mira k deixar-lo a la part k volen amb el drac...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Respon