Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

No és que hi hagi mal llibres... és que hi ha llibres MEDIOCRES.


Els gustos poden fer que prefereixis un tipus de literatura a una altra, però això no vol dir que hi hagi litertura iunfecta, és a dir, merda que li foten una tapa i una contraportada i li diuen llibre.

Si tot depengués dels gustos, perquè llegir Shakespeare, Homer, Joanot Martorell, etc? T'agradin més o menys, la genialitat de llur obra és palpable tant en l'obra mateixa com en la influència que han tingut en la literatura posterior i en la pròpia societat.

PD: És com si jo, que cuino molt malament, faig una paella, em surt verda, i dic que no és que sigui dolenta, sinó que depèn dels gustos, que t'agradi així... :boig:

PD: He vist que algú ha recomanat l'Incident del gos a mitjanit. Un gran llibre!
Deixeu-me recomanar també La Pell Freda! molt friki, molt ben escrit, i molt profund.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

el de materia obscura es el de llums del nord¿¿¿

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si Ary, "Llums del nord", " La daga" i en castella " El catalejo lacado " (em sembla, no me'n recordo no em vaig llegir l'ultim i per cert els dos primers me'ls vaig llegir en castella)

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

val val esk jo els hi dic llums del nord al conjunt no se xk xk numes es diu axi al primer-.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

HpConan ha escrit:Arghhh...

NO HI HA LLIBRES DOLENTS!

Si diem dolents estem insultant a la persona que l'ha escrit, que li ha costat un esforç realitzar un llibre.... No hi ha llibres dolents, sinó gustos diferents.
.
Home, si un usuari d'aquí fa una ff, un dibuix, un quadre, un monument, etc. es clar que no se li pot dir "QUIN DESASTRE!", més que res per que s'hi ha esforçat, no es pot esperar que en sigui un expert, ho fa fet amb la millor intenció, etc.
Ara, que si un tio com el Goethe, amb el seu súper currículum, es passa una vida escrivint un llibre que en acabar-lo l'estampa amb un: "Heus ací el meu llegat a la humanitat" i te'l llegeixes i resulta ser un veritable malson de llibre amb unes incoherències totals en quan a contingut, estructura i trama, i amb un final totalment esperpèntic em sembla que tens tot el dret de dir que és dolent rematat (i més encara quan les expectatives donades eren boníssimes).
Per això també hi ha pelis dolentes, i cançons, i quadres, i els llibres no en són una excepció. C'est la vie!

PD: Però per variar recomano la Caverna del José Saramago, un llibre realment preciós.

Avatar de l’usuari
catelena
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 191
Membre des de: dl. des. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Les Borges Blanques
Contacta:

Entrada Autor: catelena »

Jo tame me llegit la triologia de la Materia Obscura i ma agradat mol !!! I tame us recomano la triologia del Malefici ( que conte " El Malefici " , " L olor de la màiga " , i " la promesa del mag " ), tan mol xulos !!! :wink: :wink: :)
||*|| Is that really what my hair looks like from the back? ||*||

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Tens rao la trilogia del Malefici esta molt pero es mes infantil que els ultims llibres d' HP. Tot i aixi es una opcio molt bona per la gent que els hi agraden els llibres fantastics.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

A mi tambe ma va agradar el cercle de foc. ma va agradar molt

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

a i tambe un k es diu ender, o el juego de ender crec k no esta en catala pro ta molt be

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ary ha escrit:A mi tambe ma va agradar el cercle de foc. ma va agradar molt
Els escollits; La foscor de M. Curley ( Son els llibres de la trilogia que estan a la venta). Ary aquests dos llibres son de la mateixa autora de " El cercle de foc " i estan molt be si et va agradr el cercle aquests tambe t'agradaren.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Tmb recomano "L'anell" de Jordi Molist, una historia en q s'explika la societat dls templers en l'actualitat.... esta ambientada a BCN i altres indrets d Catalunya!! :)
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

je

Entrada Autor: shiro_17th »

Si, sta ple de trilogies XD po ni an de mol bones... ahir vai ntrar a 1 llibreria i a lu descarat vai agafar un full i un boli (meus, no us oenseu k eren de la llibreria XD) i vai començar a apuntar noms de llibres ^^ algu ha llegit i recomana..?

mm...crec k era; Shangai baby, Tokio blues, La vella escola, Soy Charlotte Simmons entre daltres...jejeje... entre d'altres, po la meva memoria es limitada x desgracia

PD: acabava d veure el capitol d Loki (k era trist i kom a bona mossa ma fet plorar XD) i taa aixi mig pnsan en el capitol i me fotut 1 far d riure am els missatges akets ^O^ (direu k no fa tan riure, po mu e passat beps *.*) sk hi an comentaris mol bons...jajaja
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

tambe hi ha una triologia k es diu mist k esta molt b
i x cert k el de malefici k el tink pro no me le llegit no menrecurdaba

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Tambe podrieu provar de llegir-vos:

-La Historia Interminable

Es una mika aborrida depen de kins capitols xo sta mol b ;)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

X cert jo vai recomanar la trilogia de la materia obcura (llums del nord, la daga, i en catala es diu els llargavistes d'ambre (si no em creieu reviseu esl altres temes) XD primer lllegiu i desprees parleu xk no cal recomanar els mateixos llibres sempre (si ni a algun k repeteixo mu dieu ok?) asies ;)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Respon