Desrecomancions de llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

No llegiu mai l'Illa del Tresor.
A la meva classe l'hem entès 3 o 4 xD
No ens ha agradat xD

Avatar de l’usuari
Mitxirrika_43
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: ds. maig 26, 2007 11:33 am
Ubicació: _Asteroide B612_
Contacta:

Entrada Autor: Mitxirrika_43 »

De gust més o menys igual com la Sdaraniel
Tot i que "Un soñador para un pueblo" no sem va fer tant pasat com altres.

I
Marta_draco ha escrit:I la película encara que una mica pujades de to algunes escenes em va agradar també.
Tirant Lo Blanc [Llibre] i Tirant lo Blanc [Pel·lícula] tenen tant en comu com Franco i la democracia... :lol: Quina de pel.lícula... El problema no són simplement les escenes pujades de to (que ocupen un 99,9% del film) sino les escenes de batalles que representa que són 3/4 parts del llibre i són una estafa... Bé paro de comentar perque podria emplenar pagines queixan.me però no toca aquí... xD

Una altre llibre que crec que és infumable: La Velocidad de la Luz de Cercas i no m'agrada gaire "Soldados de Salamina" ja que crec que hi ha llibres que parlen de la Guerra Civil més ven explicats i amb un argument més "enganxadis" [No em surt de cap altre manera...] :oops:

p.D: Ultimas... està escrit per Marsé i crec que té llibres actuals millors
[sÓc friKi perQ eL mOn m'hA feT aixÍ]

Avatar de l’usuari
HermyIntel·ligent
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 5:16 pm
Ubicació: En el més enllà...

Entrada Autor: HermyIntel·ligent »

Làlia ha escrit:No llegiu mai l'Illa del Tresor.
A la meva classe l'hem entès 3 o 4 xD
No ens ha agradat xD
Uooo dons a mi me'l van fer llegir en castellà i em va agradar molt.
Potser és culpa del traductor... no ho sé però a mi em va agradar

Avatar de l’usuari
hogwarts5
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 33
Membre des de: dc. jul. 04, 2007 12:40 pm
Ubicació: Hogwarts
Contacta:

Entrada Autor: hogwarts5 »

A mi no m'ha agradat gaire ni Eragon ni Eldest el segon ja ni mel vaig acavar de lo malament que està vaja a mi m'ha aburrit molt.

Avatar de l’usuari
Febe 22
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 4:58 pm
Ubicació: en un poblet on els hiverns són freds pero l'estiu es senzillament genial...

Entrada Autor: Febe 22 »

se que el gust per als llibres es una mica subjectiu pero crec que tirant lo blanc es realment un bon llibre encara que a la pelicula ho capgiren tot, ja que crec que no està massa ben feta. el llibre està molt millor, ja que encara que a vegades es bastant explicit, no n'hi ha per a tant.

si no esteu preparats per tirant lo blanc, el qual es llarg ( millor versió original que una de més curta), jo us recomenaria de llegir tristany i isolda, en el qual l'acció passa més ràpid i és també molt bonic.

Els llibres que no m'han agradat han sigut pocs, pero un d'ells va ser realment aburrit i amb falta de gràcia, ''Relato de un naufragio'' es un llibre realment lent i pesat, no em va agradar gens
don't try to walk everywhere, the sadness is all around you, let your spirit dance away and fly......

...samsara...senzillament genial

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

moflings escrigué:
Ara dire llibre que no us eu de llegir, per posibles traumes per final molt tragic:

-mecanoscrit del segon origen
-tot et sera pres
Tens tota la raó!! Mecanoscrit del segon origen es infumable! em va costar moltissim acabarme'l. referent a Tot et serà pres..al principi no m'agradava però després ja em va agradar més..de tota manera el final es molt tràgic...

Apropinquet escrigué:
deu meu... voleu coneixer el rollo numero 1?
Rimas i Leyendas del Gustavo Adolfo Becker (o al revés.... sempre em confonc )
no crec que us el llegiu perquè us vingui de gust.... però per si us hi obligues jo us previnc

deu meu.... quin rollo de llibre!
Doncs jo em vaig llegir 7 leyendas y una carta de Bécquer i em va agradar força.

hermi_girl escrigué:
Dons jo os desrecomano aquests llibres:

- Què farem, què direm? (el pitjor de tots els llibres, m'adormia i tot)
Que dius!! aquest llibre està de conya!! o al menys a mi em va agradar moltissim quan me'l vaig llegir...he de dir que va ser el llibre que més va agradar a la meva classe... :oops:


i desrecomanar...doncs Papel mojado no recordo l'autor..el vaig llegir a 1r d'ESO...buff...ne el va entendre ningú..i a més era pesadíssim.

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

uaaaaa!!

Què farem, què direm? és geniaaal ^^
ostres m'han vingut ganes de rellegir-me'l, fa molt temps que me'l vaig llegir... molt be no me'n recordo, però sé que em va agradar ^^
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Kryden
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dv. set. 29, 2006 4:15 pm
Ubicació: ves a sabee...

Entrada Autor: Kryden »

mizuno_miaka:
Tens tota la raó!! Mecanoscrit del segon origen es infumable! em va costar moltissim acabarme'l. referent a Tot et serà pres..al principi no m'agradava però després ja em va agradar més..de tota manera el final es molt tràgic...


...
doncs a mi hem va encantar...
vamos a lo típico...

Avatar de l’usuari
HermyIntel·ligent
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 5:16 pm
Ubicació: En el més enllà...

Entrada Autor: HermyIntel·ligent »

hogwarts5 ha escrit:A mi no m'ha agradat gaire ni Eragon ni Eldest el segon ja ni mel vaig acavar de lo malament que està vaja a mi m'ha aburrit molt.
oooo! Dons a mi em van agradar moltíssim... digue'm rara si vols... xD
Jo no recomano que us llegiu El llargavistes d'ambre... no el vaig poder ni acabar...

Avatar de l’usuari
HermyIntel·ligent
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 5:16 pm
Ubicació: En el més enllà...

Entrada Autor: HermyIntel·ligent »

Kryden ha escrit:mizuno_miaka:
Tens tota la raó!! Mecanoscrit del segon origen es infumable! em va costar moltissim acabarme'l. referent a Tot et serà pres..al principi no m'agradava però després ja em va agradar més..de tota manera el final es molt tràgic...


...
doncs a mi hem va encantar...
a mi també em va encantar...

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

El Llargavistes d'Ambre no et va agradar?
Però si és genial... almenys a mi em va encantar quan me'l vaig llegir. No t'has llegit els altres dos de la triologia?

crles_90
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 29, 2007 9:52 pm
Ubicació: Euskadi-Pais Vasc ^.^
Contacta:

Entrada Autor: crles_90 »

uuuuuuuuuuuuuuuuuui gran tema 8)

en posare nomes un que es el que ara em be al cap XD:
-rebelde (merdamerda....)

es la millor manera de perdre el temps
if you can to have among my arms without having that to give
Please forgive me, this never happened before, is it really love?

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Aghhghghgggggggggggggrrrrrrrrraaaaaaaagrrrrrrrrrrhhhh!!! :o

Muajajajajaj

No llegiu mai però mai de la vostra vida Anne aquí, Sélima allí....quin trunyuuuuu de llibre!!!!!!!! mai mai mai mai mai mai!!!!
ara salta algú que li va agradar mol...uhuhuh
Me'l van fer llegir pel cole i es podria dir que aquest llibre està encoma terminal perquè estava tan fins els o*s d'ell que pot ser que li arrugues alguna de les seves merdunflies pàgines...................

I per perdre el temps llegint algu que no s'entén i que es també una mee llegiu De la Terra a la Lluna...de Jules Verne......quina meeee d'autor....tampoc m'agrada, et fa aborrir, que se'n vagi ell a la lluna, ostiaaaaaaa :evil:

I bé, de moment criticu aquests dos però d'aqui poc ja bombardajaré...

Muajajajajaajajajajajaja :twisted: :twisted:

Dew!!!!!! :wink: :twisted:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Otaku_02
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 27, 2006 9:18 pm

Entrada Autor: Otaku_02 »

Doncs jo desrecomano completament "El mal de Gutenberg" me'l van fer llegir a l'institut i el vaig trobar totalment estúpid i sense sentit a ningú de la classe li va agradar.
"Diari d'un adolescent amb dubtes" amb va decebre molt la part final del llibre i finalment "Viatge al centre de la terra" em sembla que és el llibre més avorrit que he llegit amb tota la meva vida i el fet que a sobre cada cop que acabés un capítol hagués de fer un resum del que hi passava encara el feia més lent de llegir (com és veu també me'l van fer llegir a l'institut)

En canvi el Don Quijote el vaig llegir per capítols saltejats que segons el nostre professor de castellà eren els més bons (tot i que per ell tot el llibre es una meravella) em va semblar prou entretingut encara el vocabulari antic el feia més pesat.

Avatar de l’usuari
hedwig30
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 14, 2007 1:52 pm
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: hedwig30 »

De moment cap en concret, algun llibre s'ha m'ha fet passat(bollycaos per tu) però m'ha agradat.

Es per curiositat, però algú ha llegit mecanògrafo?
"Abre la puerta de la felicidad para el porpietario de esta puerta, abridor de puertas."

HP:)

Respon