Desrecomancions de llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: charlotte evans »

Primer saludar: Wolaaa :lol: !! (Vale, ia, prou ¬¬)

Aket tema es una mica el contrari de "la biblioteca de la web". Es perque, si heu llegit algun llibre que no hos ha agradat, que hos heu aburrit molt, que ha sigut un rollo, que... i ho voleu dir perke els altres usuaris no el llegim, o ke ni el mirem, ho podeu fer aki. Tambe es poden contrarestar opinions: si algú ha llegit un que no li ha agradat i algú altre diu que si que li agrada, també podeu posar perke creieu que esta o no be, "discutir-ho", amb bon rollo, axo, sí :wink: .

Aket tema no es per crear baralles ni mals rollos entre els usuaris (que espero que no utilitzeu per axo), simplement perque poguem desrecomanar llibres. Ni tampoc per "posar a parir" editorials, autors o titols, nomes poseu perke no hos ha agradat, sense insults ni altres coses d'akesta mena.

Dit axo començo jo:

· El mecanoscrit del 2n origen: Ja se ke a molta gent li ha encantat, ke es un gran titol, si mes no una gran obra de la literatura (vaja, ke el fan llegir a les escoles :P ), pero es que em va costar molt d'acabar. Perque nomes hi ha dos personatges, perque tota l'estona fan el mateix, perque van d'un lloc a un altre sense fer gaire cosa i perke al final quedes ... (en punts suspensius)

· Eva, ja tens 15 anys i axo mes que un problema es una tragedia: Aket es mig agradat mig no. Perke la historia en si m'agrada, pero si el llegiu veureu que queden, com es diu en castellà, "cabos sueltos", que al principi es planteja una questió (si l'heu llegit es alló de la model) que no acaba ni se'n torna a parlar.

I..., be ara mateix no em be cap mes al cap, procuru triar els llibre que sembla que m'agradaran, suposu ke ho fem tots, pero algun llibre que fan llegir a l'institut, algun que hos hagui decebut, no se... Ara continueu vosaltres :P !

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Doncs el que jo mai recomanaria és el de "Terra Baixa", per l'amor de déu, és el llibre mées carregós de la història de la literatura....

I mai recomanará un llibre de teàtre, on nomès hi ha diàleg... no m'agraden gens, aquest tipus de llibres.

Chau!!

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

quina gracia el tema! jeje... a veure..
jo no recomanaria:
- silvestre malasang: me a mi em va aborrir molt, tot i que a molts de la classe el hi ma agradar.

pero el tema esta molt be, fa gracia perque normalment es al reves xD, recomanem. ostres..triunfara molt aquest tema tu dic jo ;)

be no se quin mes desenrecomanar... es que tots magraden.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

desrecomanacio

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

wolas!!
una keno recomano...( be tinc mes de un)

diario de una naufrago: ja se que es en castella pero tracta de un home que es queda en una balasa sol durant 11 dies... ja me direu vosaltres kina alegria de llibre es aixo! :roll:

l'invent del segle: simplemen te deixa a mitges i a mes a mes, te fas un lio impresionan, ke si mafiosos, els dolents daki, els dolents de alla...

en fi que aquests dos llibres i molts mes dels que no m'agraden son per culpa del...COL·LEGI!
( son els tipics qe t'obliguen a llegir)
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Oooh!! Això és molt útil!!
Jo no recomanaria...:

- Ocell de foc : No vaig poder acabar-lo...Vaig estar-me un munt de temps, vaig esfoçar-me molt...Però és taaaan avorrit...No el recomano gens...

Ui, ara no se m'acut cap més...Però en tinc, eh? A veure si més tard se m'acudeixen... :roll:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

EN un altre fòrum vaig veure un tema com aquest i entre les no-recomanacions estava Harry Potter.

Hi ha un llibre, que he tingut el eldesplaer d'haver de llegir-me, titulat Don QUijote. Aquest llibre (que segur que l'acabareu llegint) no us el recomano. Provoca mal de cap i qüestionar-se el perquè del seu nom dins de la literatura. Per mi una gran :shithappens:

El portal dels elfs: no me'l vaig poder acabar, se'm feia pessat i poc interessant.

La bogeria: aquest llibre de Narcis Oller és una gran :shithappens: me'l vaig llegir en una tarda (l'endemà control del llibre). A cap compnay li va agradar, la història no té massa sentit i... no m'enrecordo però no el recomano.

N'hi ha més, en volia ficar un altre però no m'enrecordo del nom ni de l'autor.


luna Lovegood, m'he llegit Terra Baixa i està molt bé. Tot són diàlegs però la història està bé i no se'm va fer gens pessat.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Doncs jo estic amb la luna Lovegood, Terra Baixa és... argh! I me l'he hagut de llegir aquest any a classe... i fer-ne un examen... bufff de fet, a mi no m'agrada cap llibre d'aquests de teatre em ralla molt anar llegint el nom i el que diu el nom i el que diu i anotacions al costat i ufff em distrec! xD
A mi al cole em torturen... no us llegiu Las aventuras de Ulises ni molt menys Ulises, el corb (i menys el mateix trimestre! :cry: ) Són iguals, diuen el mateix només que un amb persones i l'altre amb corbs però són una tortura igual... jo m'havia arribat a sobar a classe i fotre un salt quan em tocava llegir i encara, perquè n'hi havia que no fotien ni el salt... :roll:
I no llegiu Lanzarote y los caballeros de la tabla redonda o com es digui... pobre paio, vaya mania li vaig agafar... xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

més que "desrecomanacions" ,jo possaré llibres ,que pel que siga ,no m'han agradat gens,o no els ho he trobat la gracia.

-El guardiá en el camp de sègol, de Sallinger:Tothom diu que és una obra d'art de la literatura nordamericana,però ,jo, el trobo passable,i fins i tot aburridíssim.

-El Silmarillion ,de Tolkien: Pot ser que sigui un bon llibre però ,és pessadissim de llegir.Hi ha que tenir ganes..

-Eragon: Ho sento ,no vull ofendre la gent que li agrada,però l'obra del tal Paolini,no és més que un recull de tòpics i llocs comuns de la literatura fantástica,i ha fet un "refrito" amb tot.

-Memories d'Idhún: Igual que Eragon,però a més ,cuan m'el llegia,algunes escenes i situacions(com la del menage a trois del protes) ,de fet ,en general tota la trama,semblaven tretes d'un anime ,o un manga,i no se..es nota una mica massa.

-La DragonLance: aquí ,he de dir ,que les primeres histories están bé,però ,que al final ,s'han anat degradant,i han acabat,sent repetitives i faltes d'originalitat.

Podria possr més libres,però ,com sou tots prou més joves que jo,pot ser no els heu llegit.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

De les desrecomanacions jo m'he llegit Terra BAixa i em va agradar a més no el vaig trobar gens pesat, és fàcil de llegir. L'ocell de foc també em va agradar i me l'he llegit dos cops un per iniciativa pròpia fa temps i l'altre per l'escola.
El Silmarílion potser sí que hi ha moment en què es fa una mica pesat però és interessant, a mi em va agradar.
A mi la majoria de llibres que no m'han agradat són els que ens fan llegir a l'escola.
El pitjor Artículos de Larra, el pitjor llibre que he llegit mai encara no sé com ho vaig fer per acabar-lo... sort que crec que no m'entrerà a la sele...
Rimas y Leyendas de Bequer tampoc em va agradar, bé les rimas no les vaig llegir però les leyendas no em van agradar gens, no els hi trobava la gràcia... Tampoc em va agradar Bodas de Sangre ni San Manuel Bueno Màrtir tot i que no se'm van fer pesats de llegir perquè eren curts.
I ara no en recordo cap més ja en posaré algun altre més endavant...

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Doncs sí, hi ha certs llibres que se m'han fet pesats, a mi, també... Posaré l'últim que recordo:
Corazón de Roble: Una novel·la d'Emili Teixidor situada a la segona guerra carlista. És un pal, aviam, hi ha llibres que estan situats en fets importants de la història, però et situen una mica i tal, en canvi en aquest t'ho intenta explicar i no t'enteres ni del nom del protagonista, en sèrio, et posen una parrafada que quan l'acabes de llegir et quedes atontat... Dóna massa importància a explicar aquestes coses, a part que als últims capítols no em vaig enterar de cert personatge que apareix, et deixa amb dubtes...

I ara m'estic llegint Wilt, de Tom Sharpe... És curtíssim, però aviam, està en castellà i entre que em fa pal, a cada frase he de buscar 3 cops al diccionari i parlen d'una manera que ja em diràs tu... No sóc capaç de tenir paciència per més de dues pàgines XD
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Be a veure els llibres que no recomanaria
son Fortaleza digital de DAn Brown No m'ha agradat gens be fins la meitat estava be pero entren quatre personatges secundaris que qui sap que pinten alla i et donen un mal de cap horrible fins al final i que mentes els altres intenten ..... resoldre una endevinalla tu ja et penses tan que si son molt beneits peque ho agafes 15 minuts antes que ...... (Per molt dolent que sigui no explico el final )

Angeles i demonios de Dan Brown La historia esta be pero es que el prota pareix deu (per cert es el mateix que el Codi DA Vinci)

I ja cercare mes llibres "bons"

El QUixot es bo teoricament pero al ser un paio del segle XVII el tio es idiota pero es el retrat de la locura , de la valentia mai finalitzada i del somnis inacabats ( encara que la literatura es molt antiga )

Una pregunta al llibre real es pot llegir en certs troços : "...i como (succes indeterminat que faria que en QUixot es fes mal o que li passes algo dolent a alguna persona ) Don Quijote hizo... (una altre cosa) "
(COses de llegir les adaptacions....)
Imatge

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Uf... llibres pesats... moltíssims!!!

Per començar diré que en Tom Wolf (que té molt de renom) els seus llibres no m'han agradat, es feien pesats i no els acabava mai...

També hi afagiria d'altres, però m'estan dient que plegui u_U xDDD
Estic en una biblioteca i certa persona (quien seraaaa xD) vol marxar d'aquí a deu minuts....

APA SIAAUUU

Laia

PD/ Ja en posaré més, però han sigut el primer que m'ha passat pel cap xD
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

Doncs jo, com la Charlotte evans, no recomano Mecanoscrit del sogon origen buff..m'el vaig llegir per a l'escola i va ser un miracle que me l'acabés, aixó si, em va costar moltissim.
Un altre llibre que no recomanaria mai es el de papel mojado ara mateix no recordo l'autor però es un d'aquells llibres que si no te'l llegeixes per gust no hi ha manera, el principa està bé, però per la meitat de l'història s'hi van ficant més personatjes i al final no t'enteres de res. A més, de que el final del llibre no hi ha qui l'entengui. Per si algú ho vol saber tracta d'un home que investiga la mort d'un amic seu, tots dos són escriptors

Avatar de l’usuari
BAD
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. des. 12, 2005 8:40 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: BAD »

Mizuno_miaka tens raó :mrgreen: . Papel mojado es d'aquells llibres k penses k pel títol pot estar b pero es raríssim. Es mol liós i te un final molt inesperat.
I un llibre k no puc amb ell es el Hobbit, el trobo mol pesat. És l'únic llibre que mai he aconseguit acabar-lo. Perdoneu-me tots als qui els agradi el llibre pero es que no puc amb ell. A més, mai recomanaria Paulina, Caperucita en manhattan o El cafè de la Granota. Son els típics llibres que et fan llegir a classe. Per mi van ser penosos. A veure sempre hi ha algun trosset xulo pero es un trosset mol petit. :roll: [/b]

Avatar de l’usuari
Luna007
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 03, 2005 7:00 am
Nom: Mireia
Ubicació: Castelldefels

Entrada Autor: Luna007 »

cuasi tots els q m'han fet llegir en el cole son els q no recomenaria a ningú. Terra Baixa me l'han fet llegir aquest curs i no m'ha desagradat, l'argument és bastant bo, l'únic q esta escrit tot en dialeg. Els llibres q recordi ara i q no recomenaria a ningú són:
-El curioso incidente del perro a medianoche: me'l va recomenar 1 familiar i no em va agradar gens ni mica (ho sento x els q els hi hagi agradat). Explica la historia d'un nen autista q comença a investigar la misteriosa mort del gos de la seva veïna.
-Aquel verano: aquest era obligatori llegir-lo en el cole (a classe de castella). No em va agradar tampoc. El narrador es el protagonista (1 noi d 15 anys) i explica tot molt xro q molt detalladamnt i la veritat es q es fa molt pesat el llibre. A + sembla com si en el final dl llibre l'autor tingués pressa x acabar.
Imatge

Imatge

Respon