Desrecomancions de llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: hermione potter »

Jo desrecomano "les presoneres de Tabriz", "la historia que en Roc Pons no coneixia" i "Crepusculo2 com l'hermione mitchie, pero les pelis encara estan be
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Potterfanàtica_Nº1
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 10:18 am
Nom: Maria
Rang: Potterfanàtica_Nº1

Re:

Entrada Autor: Potterfanàtica_Nº1 »

BAD ha escrit:Mizuno_miaka tens raó :mrgreen: . Papel mojado es d'aquells llibres k penses k pel títol pot estar b pero es raríssim. Es mol liós i te un final molt inesperat.
I un llibre k no puc amb ell es el Hobbit, el trobo mol pesat. És l'únic llibre que mai he aconseguit acabar-lo. Perdoneu-me tots als qui els agradi el llibre pero es que no puc amb ell. A més, mai recomanaria Paulina, Caperucita en manhattan o El cafè de la Granota. Son els típics llibres que et fan llegir a classe. Per mi van ser penosos. A veure sempre hi ha algun trosset xulo pero es un trosset mol petit. :roll: [/b]
Jo també crec que el hobbit es un horror mel vaig llegir tot i a mi em xifla llegir i u vaig odiar a mort
Idhunita
LechuzaAuror31369 (pottermore)
I <3 HARRY POTTER

Avatar de l’usuari
Potterfanàtica_Nº1
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 10:18 am
Nom: Maria
Rang: Potterfanàtica_Nº1

Re:

Entrada Autor: Potterfanàtica_Nº1 »

LUN@ ha escrit:
hermi_girl ha escrit:Hola a tots!!!

Dons jo os desrecomano aquests llibres:


- Viatge al pais dels Lacets (Imagineu si és aburrit que mai l'he acabat de llegir)

Visca el Heavy!!!
Ohh!! Aquest llibre el vam llegir a 2n o 3r de primaria al meu cole i va ser espantós! El llibre més aborrit que he llegit a la meva vida... llegia la frase de cada capítol i ja volia acabar-lo... És el llibre que més m'ha traumat... encara el tinc... no sé com no l'he tirat al foc ¬¬

I desrecomano "la volta al món en 80 dies" de Jules Verne. Quina manera d'escriure més aborridaaaa, mare mevaa!!
Recordo que el vaig llegir per un concurs del cole i que vaig teir la mala, malíssima sort de que el profe d'iformàtica em fes l'ecarregada del concurs... Cosa que implicaba buscar un milió de detalls impossibles de recorda si no llegies absolutamet atent a cada detall T_T
Don a mi la volta al món en 80 dies em va agradar
Idhunita
LechuzaAuror31369 (pottermore)
I <3 HARRY POTTER

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: Potter_granger »

Jo desrecomano Plenilunio d'Antonio Muñoz Molina. La trama és genial, ho reconec, però escriu d'una manera que m'avorreix moltíssim. Es passa sis línies descrivint unes mans.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Desrecomancions de llibres

Entrada Autor: hermione potter »

Doncs jo vinc a desrecomanar el llibre de El si de las niñas
Si ho tractes com a tema històric, mira, encara és suportable, però és massa pesat, almenys a i em va semblar això (el professor tampoc va contribuir a que ens agradés el llibre ni a fer-lo més dinàmic).
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Respon