Què llegeixes?

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Deu ser un llibre premonitori... :o

Mit :P
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Marcel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: ds. nov. 26, 2005 1:27 am
Ubicació: Barcelona (a tocar de l'obra inacabada de Gaudí)

Entrada Autor: Marcel »

Ohhh!!!! Molt bé!!!! Michael Crichton! M'encanta :heart: ... El que escriu, eh! Sergi, ja veuràs com et tindrà enganxat fins al final. Potser ja l'heu llegit, pero us recomano "Presa", també d'en Crichton. És interessantíssim, i passes molta angoixa, tipus Jurassic Park, però val la pena. Vaig poder veure el Crichton quan va venir al CosmoCaixa, no m'ho podia creure!!!

Moki
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 12:06 am
Ubicació: Figueres

Entrada Autor: Moki »

Ara he acabat de llegir "El Viajero" de John Twelve Hawks (es un pseudonim). ES una mica ciència-ficció però està molt bé. Basicament és el mateix argument que Matrix però en comptes d'un escollit hi ha viatgers i Arlequins que son els que protegeixen els viatgers (que poden traspassar dimensions amb la seva anima). Se centra sobretot en la història de la Arlequí que ha de protegir l'últim viatger que queda en el món de la Tábula que són els dolents que governen "la red"
"Si no us agrada el que hi ha... al carrer home! al carrer..."

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Jo m'he acabat de llegir Aigües encantades (teatre) de Joan Puig i Ferreter i és entretingut, veus com era la vida dels teus pares al poble... No stà mal :?
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo ara llegeixo "El mercader y la bruja" de Michael Jecks, i la Narració de PYMA (crec que és així...xD), que és lúnica novel·la que va escriure Edgar Allan Poe....
I l'últim llibre que vaig llegir va ser Joc Brut, de Manuel de Pedrolo.... Estava molt bé, la historia acaba en Badalona!!! ^^

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

***Edgar Allan Poe també va escriure una altra novel·la: "Les aventures d'Arthur Gordon Pim" no me l'he llegit encara però, després d'haver llegit el gat negre i altres contes, el tinc en tareas pendientes!

PD: no me'n recordo si es Pim o Pym o Pimm o Pymm :P
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

És Pym, i és akesta mateixa!!!
Que a akesta editorial ho han "acortat" i han fet "La Narració d'AGPYM" o algo així...és que el títol sñón les sigles del nom, i com que mai no el nombren xq les explika ell, doncs no les se...¬¬
Però és el mateix, està molt bé, te'l recomano! :wink:

Avatar de l’usuari
Lillith_Xang
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: ds. jul. 31, 2004 7:00 am
Ubicació: Els Monjos

Entrada Autor: Lillith_Xang »

Fa poc k he acabat de llegir, com a lectura obligatoria," Artículos" de Mariano José de Larra. La veritat esk molt be, xo m'he adonat k l'estat espanyol, te problemes similars ara i fa 150 anys, com l'educació, la religió, la prepotència d'alguns sectors, ... cosa k la veritat es una mica vergonyós k am tant de temps haguem evolucionat tant poc!

Ahir vaig començar a llegir Àngels i Dimons... La veritat k el Codi da Vinci em va agradar, k tal està aket? algu se'l ha llegit???
Lillith_Xang
Les opinions són com el cul, tots en tenim i pensem que les dels altres són fastigoses...

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Fa poc que em vaig acabar "Els pilars de la terra" de Ken Follet.
Parla de la construcció d'una catedral al segle XI, els protagonistes són un prior que sempre se surt amb la seva, un constructor i la filla d'un comte.
Està molt ben escrit, us el recomano.

Avatar de l’usuari
mArt_
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: mArt_ »

jo m'estic llegint "once minutos" de Paulo Coelho... no està malament.

Lillith_Xang, jo m'he llegit àngels i dimonis! em va agradar més que el codi da vinci..

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo m'estic llegint "El ojo del Golem" la segona aprt de la trilogia Bartimeo, i akest Nadal em compraré Els Pilars de la terra, ja que tots l'esteu recomanant i el tema sembla força bo... :happycry:

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Tanya... compra-te'l, ja veuràs, és boníssim!
Tot i les 1300 i pico pàgines, és molt fàcil de llegir, i trobo que està molt bé, en part també per poder-te fer una idea de la societat d'aquella època... em va agradar molt! Us el recomano a tots, "Els pilars de la terra". :wink:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
BAD
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. des. 12, 2005 8:40 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: BAD »

L'ultim llibre k me llegit es el d MEMÒRIES D'IDHUN: TRÍADA m'ha agradat bastant :P

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

BAD ha escrit:L'ultim llibre k me llegit es el d MEMÒRIES D'IDHUN: TRÍADA m'ha agradat bastant :P
Nomes bastant? A mi em va encantar i el tinc firmat per l'autora :P ja tinc ganes de llegir la tercera part.
Ara m'estic llegint Eragon i de moment (porto 80 i pico pagines) pinta molt be i l'estil narratiu es del meu tipus.

Avatar de l’usuari
Marcel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: ds. nov. 26, 2005 1:27 am
Ubicació: Barcelona (a tocar de l'obra inacabada de Gaudí)

Entrada Autor: Marcel »

Fa un mes que no agafo un llibre... Però aquest Nadal el Pare Noel em portarà "A paraules em convides" de Ramon Solsona :ballar: Quines ganes!!!

Respon