Què llegeixes?

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: JoanaPotter »

A mi també em va agradar molt TOBI LOLNES i TOBI LOLNESS ELS ULLS DE L'ELISHA!

Pot semblar una mica infantil però la historia és al.lucinant... amb molta intriga, secrets i aventura a dojo!!


Petons,

JoanaPotter

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: BelitBlack »

Uau! Jo els d'en Percy Jackson me'ls vaig llegir fa temps (bueno, tampoc tant, quan va sortir la pel·lícula) en anglès per internet peruqè encara no havien sortit ni en castellà (o al menys jo no els trobava). I em van encantar! :)

I també em vaig "llegir" un d'en Toby Lolness (Un mil·límetre i mig d'heroïsme)... més ben dit, me'l vaig començar però mai l'he acabat, segurament va ser més per manies meves que el vaig deixar a la meitat, ja que en aquella època no m'agradava cap llibre i m'avorrien tots molt. Però en tinc un mal record...

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: harry_james_potter »

JoanaPotter ha escrit:
harry_james_potter ha escrit:"Les increïbles aventures de Fanboy i Goth Girl. Una gran novel·la.
N'han fet una peli ( fa molt temps) oi?? La peli, era molt cursi :(
Ni idea.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: JoanaPotter »

BelitBlack ha escrit:I també em vaig "llegir" un d'en Toby Lolness (Un mil·límetre i mig d'heroïsme)... més ben dit, me'l vaig començar però mai l'he acabat, segurament va ser més per manies meves que el vaig deixar a la meitat, ja que en aquella època no m'agradava cap llibre i m'avorrien tots molt. Però en tinc un mal record...
Jo el del Tobi Lolness (un mil.limetre i mig d'heroisme) també me'ls vaig llegir quan van sortir i no em van agradar gens, però llavors em van regalar la continuació (anys més tard) i em vaig obligar a llegir-me i mira! Ara consta com un dels meus llibres preferits ( em va passar una cosa per l'estil amb un de la septologia de Nàrnia i me'l vaig llegir de gran i em va agradar més ).
A vegades tot consiteix en donar una segona oportunitat als llibres :) Jo et recomano que te'l tornis a llegir, perquè a mi em va agradar molt i jo tinc la continuació :celles: te la puc deixar xD


Petons,
JoanaPotter

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Caçadors d'ombres! Enganxa bastant i m'encanta el Jace!! i també l'Alec <3
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: anna_lovegood »

Jo també m'he llegit els de Percy Jackson! Crec que estan bastant bé, sobretot per passar l'estona ^^ Estic esperant a veure si tradueixen el de "El heroe perdido", que és el primer d'una nova saga. Si no el tradueixen me l'hauré de llegir per internet u.u

Sobre el que estic llegint.. Fa poc em vaig acabar "Juego de tronos" i la veritat és que està molt bé. Ara em queda comprar-me o agafar de la biblioteca el segon :)


P.D. Quant de temps sense passar-me per aquí ^^"

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Doncs jo... bé, el vaig començar ahir, però ja quasi l'he acabat de deborar, i és que 'Els jocs de la fam' és increïble... el comences i ja no pots parar! Sort que és una triologia, perquè ara em sap greu haver corregut tant a llegir-me'l! :) 100% recomenat!

(Ara, no el comenceu si esteu en època d'exàmens o teniu coses que corren pressa per fer... quedeu avisats! :))
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Marta Potter Weasley ha escrit:Caçadors d'ombres! Enganxa bastant i m'encanta el Jace!! i també l'Alec <3
Jo mel vaig començar i m'ha encantat! Pero l'he agut de deixat perque ha arribat el desembre i cada desembre tenc la tradicio de tornar a comennçar els set de Harry Potter. PD: A mi tambe m'encanta el Jace.

Avatar de l’usuari
Luna Weasley
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. juny 28, 2008 12:08 pm
Nom: Alexandra

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: Luna Weasley »

ginny_weasley_potter ha escrit:Doncs jo... bé, el vaig començar ahir, però ja quasi l'he acabat de deborar, i és que 'Els jocs de la fam' és increïble... el comences i ja no pots parar! Sort que és una triologia, perquè ara em sap greu haver corregut tant a llegir-me'l! :) 100% recomenat!

(Ara, no el comenceu si esteu en època d'exàmens o teniu coses que corren pressa per fer... quedeu avisats! :))

TOTALMENT D'ACORD! Els Jocs De La Fam és una trilogia totalment recomanable! Enganxa lo seu, i acabes sense saber dir quin dels tres t'agrada més :P
I quan et preguntin si ets team Peeta o team Gale... Respon Team Finnick! :D

I wish I could freeze this moment, right here, right now, and live in it forever
~Allie~
Per què us preocupeu per l'IN-NO-MI-NABLE?
Pel que us haurieu de preocupar es pel JA-NO-TINC-CACA
L'astringència d'urgència que fa sensació a tot el pais!


Llegiu:

LES 4 RONDADORES

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: Gemms »

Doncs no sé si algú ha anomenat el llibre per aquí, però a mi m'han regalat "Juego de Tronos" per Nadal i de moment té bona pinta. Tinc dos amics que m'han 'machacat' brutalment fins que he caigut. Què en penseu? Heu vist la sèrie o algo, per exemple?
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: Gemms »

JoanaPotter ha escrit:Jo m'he llegit els llibres de Nàrnia, poden semblar infantils però a mi 'encanta la manera com escriu en Lewis!
Aquest estiu m'he llegit la triologia 'Cole' ( Metge, Xaman i Doctora Cole), tot i que l'ultim no el vaig acabar. El que més em va agragar és Xaman.
També m'he llegit Nàufrag, està molt bé. I Dias de Reyes Magos tampoc està malament.
Ara m'estic llegint ""eL MoN De Sofia"" i M'ENCANTA!"!


pETONS

jOANA


COMENTEU LES MEVES FANFICS,
una de nova::::::

J.A.L.C. I EL VIATGE INOBLIDABLE
Jo també tinc els llibres de Nàrnia i gaudeixo com una criatura! En Lewis té un estil molt maco, encara que he de dir que vaig intentar llegir-me una trilogia que té, anomenada "La Trilogía Cósmica", i potser perquè estava en castellà, però em van costar una mica... Són xulos, vull dir que la història està bé, és així fantàstica, de planetes estranys i tal, però el vaig trobar de narració poc trepidant per enganxar-me...

També vull recomanar una sèrie de llibres que és molt Harry Potter, que és "Els Secrets de l'Immortal Nicholas Flamel". Està en procés encara, i aquests són els títols que han sortit aquí a Catalunya: "L'Alquimista", "El Mag" i "La Bruixota". El quart també ha sortit a Espanya, però en català, els de Roca Junior l'han deixat d'editar. O sigui, Roca Junior editava en els dos idiomes i jo em vaig fer un fart de buscar l'edició catalana del quart i no la trobava. Vaig enviar un correu a l'editorial i em van dir que el deixaven d'editar. Em va agafar tal cabreig que els últims me'ls llegiré en anglès. http://www.dillonscott.com/ Aquesta és la web de l'autor. El sisè sortirà aquest 2012. És una heptalogia com Harry Potter, una història sobre en Nicholas Flamel i la Perennelle, que tenen un llibre on hi ha la recepta per l'elixir de la vida i altre encanteris, i un mag els roba el llibre per dominar el món. Segons el llibre, els únics capaços de salvar-lo seran dos bessons amb aures platejada i daurada i els Flamel es passen la seva llarga vida buscant-los. És divertit perquè tota la colla d'humans i no humans immortals són famosos de la història de la humanitat, com Maquiavel, Billy el Nen, el Compte de Saint-Germain, Joana d'Arc, Gilgamesh, Prometeu...

Recomano, en general, llegir molt, que ens fa més forts de ment! :)
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Hermione Mitchie ha escrit:
Marta Potter Weasley ha escrit:Caçadors d'ombres! Enganxa bastant i m'encanta el Jace!! i també l'Alec <3
Jo mel vaig començar i m'ha encantat! Pero l'he agut de deixat perque ha arribat el desembre i cada desembre tenc la tradicio de tornar a comennçar els set de Harry Potter. PD: A mi tambe m'encanta el Jace.

Quèe??!! tots set cada desembre???? xdddd en sèrio?
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: JoanaPotter »

M'estic llegint la saga dels "Fills de la Terra" i m'encanta!
(De fet tant sols he llegit el primer, "EL clan de l'ós de les cavernes")

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: Gemms »

Marta Potter Weasley ha escrit:
Hermione Mitchie ha escrit:
Marta Potter Weasley ha escrit:Caçadors d'ombres! Enganxa bastant i m'encanta el Jace!! i també l'Alec <3
Jo mel vaig començar i m'ha encantat! Pero l'he agut de deixat perque ha arribat el desembre i cada desembre tenc la tradicio de tornar a comennçar els set de Harry Potter. PD: A mi tambe m'encanta el Jace.

Quèe??!! tots set cada desembre???? xdddd en sèrio?
Jo ho faig cada estiu!! :) Ara ho estic fent durant el curs perquè me'ls estic llegint tots en anglès i estic gaudint molt. A més, tinc dues hores de tren al dia que són molt fructíferes.
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Respon